PDA

Επιστροφή στο Forum : Ιάπωνας στην παρέα!



pateras_vtec
22-06-09, 18:22
Γεια σε ολους. Είμαι ο Γιωργος απο Λαρισα και οδηγαω ενα Honda civic. Πιστευω να δεχεστε και ιαπωνοφιλους στο φορουμ σας. Με τα opel δεν εχω μεγαλη πειρα, παρα μονο απο 1-2 κοντριτσες και 2 χρονια που δουλευα στο φανοβαφειο της megamotors στον Πειραια.

katerinam
22-06-09, 18:55
Καλησπερα Γιωργο και καλως μας ηρθες.....εσυ και το civic σου......καλη διαμονη στο κλαμπ μας!!!!!!!!!!

NIKOS.OPC
22-06-09, 18:57
Kαλησπερα Γιωργο και καλως ηρθες!Με τα 160 αλογα εχεις?

fANis
22-06-09, 19:06
Καλώς μας ήρθες και καλή διαμονή! Εννοείται ότι είσαι ευπρόσδεκτος στην παρέα μας ;)

Corsa-GR
22-06-09, 19:22
Καλωσήρθες...

άντε μπας και ακούσουμε και καμμία άλλη "πλευρά" ..

johny76
22-06-09, 19:34
Καλώς τον.
Για δώσε στοιχεία για το Civic σου και για τα ανοίγματα με "δικά" μας.

Gregls
22-06-09, 19:42
Καλως ηρθες φιλε ενοειτε οτι ειστε ευπροσδεκτοι και οι hondακιδες.

pateras_vtec
22-06-09, 19:54
Kαλησπερα Γιωργο και καλως ηρθες!Με τα 160 αλογα εχεις?


Καλώς τον.
Για δώσε στοιχεία για το Civic σου και για τα ανοίγματα με "δικά" μας.

Καλησπερα σε ολους και ευχαριστω για το καλωσορισμα!
Φοραω το 1,8 απο jdm integra.Εργοστασιακα τα κατωθι:
200 ιπποι, μπλοκε helical (γραναζι δλδ), 5αρι κοντο 4.4FD, μαμα μεχρι αηδιας εκτος απο εξατμιση καταλυτη και πισω.

2 ανοιγματα μετραω με opel. Το ενα με astra opc το οποιο ηταν τελειως ακυρο καθως αυτος κυνηγουσε ενα Χ5 και ξεκινησα να ακολουθησω με 4ες απο 5-6 αμαξια αποσταση, οπου και μαζευα, αλλα 5ες πηγαιναμε μαζι. Και πολυ προσφατα σε φαναρι με ενα corsa opc το οποιο δυστυχως δεν ειχε καμμια τυχη σε 2 συνεχομενα φαναρια. Στο κουμπωμα της 2ας ειχα πεταξει μουρες και μεχρι να τελειωσω 3ες πανω απο 2 κενα. Δεν ξερω ρολαριστες τι θα γινοταν. παντως σε σχεση με 207 rallye καλυτερο το corsa.

Kapten
22-06-09, 22:09
Καλως ηρθες φιλε και καλη διαμονη!
Καλοπροερετα και χωρις καμια αρνητικη διαθεση μου προκαλει απορια η παρουσια φιλων αλλων εταιριων
στο opel-club.
Εντελως φιλικα!

clutchmaster
22-06-09, 22:26
Τι, Χοντακιας!? Ουστ ρε!!

Εννοειται κανω πλακα! Καλωσηρθες!!

Ομολογω πως δεν τρεφω ιδιαιτερη συμπαθεια στα Χοντα,καθαρα και μονο λογω φιλοσοφιας κινητηρων, αλλα χαιρομαι που εχουμε ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ποικιλια αποψεων και θα χαρω να κανουμε κουβεντα...

Φαινεται πως εχεις κανει καλη επεμβαση στο αυτοκινητο σου,το μοτερ σου ευνοειται απο το σκαφος σου.


Καλη διαμονη λοιπον!

kapsmix
22-06-09, 23:32
Kαλως ηρθες κ απο μ'ενα κ καλη διαμονη,θα μοιραστεις πολλες αποψεις με παιδια απο το forum διοτι εχετε πολλα κοινα στοιχεια,βλεπε ΑSTRAMAN που εχει κανει το μοτερ του να δουλευει σαν honda.Γιαννηηηηη σου εφεξε παλι αφου δν πας σε hondaclub ηρθε αυτο εδω lol

Kαλη διαμονη λοιπον κ θα σε εχουμε στα υποψιν για πατηματακια :D

NIKOS.OPC
22-06-09, 23:32
Κοφτη που εχεις?Εδω εχουμε ενα που εχει 9000 η 9500 και κανει σαν R1!!Με μαμα κορσα λογικα μπροστα εισαι 200 αλογα και τα 2 ομως 1230 περιπου ζυγισμενο το κορσα.Τι ζαντες εχεις?Συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις!

kostanti_s
22-06-09, 23:45
Καλως ηρθες φιλε και καλη διαμονη!
Καλοπροερετα και χωρις καμια αρνητικη διαθεση μου προκαλει απορια η παρουσια φιλων αλλων εταιριων
στο opel-club.
Εντελως φιλικα!

Kαλως ηρθες φιλε μου !!!καλη διαμονη!!την ιδια απορια εχω κι εγω????

Basilakhs
23-06-09, 00:08
welcome φίλος με το ωραίο σου μοτέρι καλή διαμονή.Ανέβασε καμιά photo να δούμε τον ιάπωνα.

corsa13
23-06-09, 09:23
καλως ηρθες φιλε μου και να μαθουμε απο σενα κατι περισσοτερο για τα honda...

λοιπον μια ερωτηση και εγω.

ενω εχεις αλλη μαρκα απο οπελ πως και γραφτηκες στο φορουμ μας?

μηπως εχεις κανα φιλο με οπελ? και σου ειπε για το κλαμπ μας?

εντελως φιλικα και καλοπροαιρετα!

ps... αυτα τα παλια honda civic τι διαολοι ηταν!!! 1600...160 αλογα!!! ατμοσφαιρα!

pateras_vtec
23-06-09, 09:50
Στη χωρα που ζουμε περιεργο μας φαινεται να βλεπουμε σε φορουμ αυτοκινησης φιλους αλλων αυτοκινητοβιομηχανιων. Στο φορουμ honda που συμμετεχω εγω, εχουμε καποια μελη με ford, seat και κανα 2 peugeot.Για το συγκεκριμενο φορουμ ακολουθησα το λινκ μελους σε αλλο φορουμ διαφορων εταιριων. Μου αρεσει το αυτοκινητο και θελω να μαθαινω για τις υπολοιπες εταιριες.


Τωρα για το αμαξι, εχει κοφτη στις 8,600 απο το εργοστασιο, ζυγισμενο το αμαξι ειναι καπου στα 1050 κιλα με 1/4 βενζινης, ζαντες 15"X6 ΟΕΜ integra με 195/55 ελαστικα. Ο κινητηρας που φοραω εγω, ειναι απο μια σειρα στην οποια εχει γινει δουλεια με το χερι σε: Ροικη και συναρμολογηση απο τους μηχανικους της honda, ζυγισμενο στροφαλο, σφυρηλατα πιστονια χαμηλων τριβων με επικαλυψη μολυβδαινιου ( το `95 που βγηκαν τα μοτερ αυτα ηταν ο,τι ποιο συγχρονο υπηρχε), ελαφριες custom μπιελες, διπλα ελατηρια βαλβιδων, ελαφριες βαλβιδες ετσι επιγραμματικα. Με συμπιεση στο 11,1 ιπποδυναμη 200 ιπποι/8200σαλ και 17,5 κιλα ροπης καπου στις 6200. Με τοση δουλεια στο χερι, η παραγωγη περιοριζοταν στα μολις 25 κομματια ημερησιως, αλλα αξιζε τον κοπο.

@nikos.opc δεν ειναι μονο το βαρος. Ειναι και η κλιμακωση των σχεσων που παιζει μεγαλο ρολο. Τα τουρμπο με τις μακριες σχεσεις επιβαρυνονται και με το βαρος ακομα περισσοτερο. Και στο λεω γιατι, εχω δει περιπτωσεις παιδιων με vti στα 180-185 αλογα να παιρνουν corsa με καθαρη διαφορα.

Ο,τι θελετε με ρωτατε. χαρα μου να ανταλλαζω αποψεις με νοημονες ανθρωπους.

NIKOS.OPC
23-06-09, 10:16
Δυστυχως φιλος ετσι ειναι για εμας που ειμαστε κολλημενοι γενικα με τα αμαξια και παρακουλουθουμε και αλλα φορουμ,προσωπικα διαβαζω πολλα ομως γραφω σε λιγα γιατι παντου υπαρχουν κολλημενοι!!Να φανταστω απο το my@@@@club διαφασες για το opel-club?

Nα σου πω απλα οτι και το κορσα εχει κοντο κιβωτιο και δυστυχως λογο ροπης-δυναμης στις δοκιμες απο σταση θελει χερια και πολλοι εχουν παρεξηγησει το κορσακι λογο οδηγου.

pateras_vtec
23-06-09, 14:42
Οχι, απο αλλο forum εμαθα για το opel-club. πραγματι, 6αρι σασμαν κοντο θα ηταν, δε το σκεφτηκα. Πολλες φορες ψαχνω κι εγω 6η...

antonis
23-06-09, 14:57
αμαν!
καλως τον mugen!
καλη διαμονη φιλε μου+να χαιρεσαι το μηχανακι σου..
πολυ ενδιαφερον το αυτοκινητο σου στα μηχανικα αλλα οχι τοσο οσο του Τασου με το κιτρινο εδω Σαλονικα.σιγουρα θα τον γνωριζεις..

pateras_vtec
23-06-09, 15:30
αμαν!
καλως τον mugen!
καλη διαμονη φιλε μου+να χαιρεσαι το μηχανακι σου..
πολυ ενδιαφερον το αυτοκινητο σου στα μηχανικα αλλα οχι τοσο οσο του Τασου με το κιτρινο εδω Σαλονικα.σιγουρα θα τον γνωριζεις..

Δεν το γνωριζω το παιδι. Τι αμαξι εχει;

chrisastra
23-06-09, 15:44
Καλώς ήρθες φίλε....
Πρεπει να δει το μοτέρ σου ο κολλητός μου... Κολλημένος Hondaκιας (με την καλή έννοια ευτυχώς).
Χαιρομαι που υπάρχουν άτομα ανοιχτόμυαλα και όχι κολλημενα...
Ευκαιρία να μάθουμε και εμείς από εσένα και εσύ από μας!
Καλή διαμονή φίλε και να χαίρεσαι το εργαλείο σου!

antonis
23-06-09, 18:12
Δεν το γνωριζω το παιδι. Τι αμαξι εχει;

ενα civic Κιτρινο, το μοτερ δεν ξερω ακριβως κυβικα.παντως ειναι ατμοσφαιρα πανω απο 250Ps να χτυπαει 10ρες!

pateras_vtec
24-06-09, 09:40
ενα civic Κιτρινο, το μοτερ δεν ξερω ακριβως κυβικα.παντως ειναι ατμοσφαιρα πανω απο 250Ps να χτυπαει 10ρες!

Ξερεις εαν το μοτερ εχει αγοραστει ετοιμο απο Αθηνα ή αν το εφτιαξε εκεινος;

antonis
24-06-09, 15:21
δεν εχω ιδεα τι εχουν κανει.
νομιζω τωρα εκανε ακομη ενα για drag κ πρεπει να ειναι κ εκεινο φονιας.

το κιτρινο ειχε μπει παρουσιαση κ σε καποιο περιοδικο κ ειχαν γραψει πολυ καλα λογια.

ASCONAN
27-06-09, 22:37
καλωσήρθες και από Κρήτη Γιώργο :)
Δημήτρης εδώ

pateras_vtec
28-06-09, 14:04
καλως σας βρηκα συντεκνε!

ASCONAN
22-08-10, 16:33
το'χεις βάλει στο 400άρι Γιώργο; :)

kostasz16let
22-08-10, 19:33
διαβασα πιο πανω οτι σε καποιον δεν αρεσε η φιλοσοφια των ιαπονικων μοτερ?γιατι?οι ανθρωποι ειναι επιστημονες στα πολυστροφα μοτερ,respect!

slalom
23-08-10, 00:25
Γιατί είναι αδύναμα μοτέρ, νομίζουν ότι επειδή πάνε καλά στις μηχανές μπαίνουν και στα αυτοκίνητα.

westy turbo
23-08-10, 09:49
na se eixa edo na deis ena 2.0vtec pou rythyizete shmera..........

jimevi13
23-08-10, 10:44
Καλώς μας ήρθες Γιώργο και καλή διαμονή!

slalom
23-08-10, 11:55
na se eixa edo na deis ena 2.0vtec pou rythyizete shmera..........
Θέλω να μου πεις ροπή και άλογα, και πόσο κοντο σασμαν έχει για να πηγαίνει.

westy turbo
23-08-10, 12:20
Sasman b16 roph/hp den ksero akoma,

kostasz16let
23-08-10, 14:43
Γιατί είναι αδύναμα μοτέρ, νομίζουν ότι επειδή πάνε καλά στις μηχανές μπαίνουν και στα αυτοκίνητα.

γιατι ειναι αδυναμα?160 hp απο 16αρι κινητηρα 10ετιας και βαλε ειναι λιγα????:eek:
πες μου ενα ατμοσφαιρικο της ιδιας εποχης που ηταν πιο δυνατο.

slalom
24-08-10, 01:39
γιατι ειναι αδυναμα?160 hp απο 16αρι κινητηρα 10ετιας και βαλε ειναι λιγα????:eek:
πες μου ενα ατμοσφαιρικο της ιδιας εποχης που ηταν πιο δυνατο.
Αν θεωρείς την ιπποδύναμη ένδειξη δύναμης, ξανακάτσε στο θρανίο και το συζητάμε αργότερα γιατι απ' ό,τι φαίνεται έχεις "κενα"

Α, και αναρωτήσου γιατί φοράνε τόσο θεόκοντα σασμαν αφου είναι δυνατα κατα τα λεγόμενα σου.

Billis21
24-08-10, 02:41
Αν θεωρείς την ιπποδύναμη ένδειξη δύναμης, ξανακάτσε στο θρανίο και το συζητάμε αργότερα γιατι απ' ό,τι φαίνεται έχεις "κενα"

Α, και αναρωτήσου γιατί φοράνε τόσο θεόκοντα σασμαν αφου είναι δυνατα κατα τα λεγόμενα σου.

η ιπποδυναμη ειναι ενδειξη δυναμης! Η ροπη ειναι μια ''τρυπα στο νερο'' για τετοια αμαξια..... αν θες κοντραδικο θες ιπποδυναμη.... αν θες κατι πιο κυριλε θες ροπη! Μετα απο καποια κιλα ροπης προσπαθεις να μην την αυξησεις κι αλλο μαλιστα! Τα Β16 ειναι περιφημα και ξακουστα για αυτο..... αν θες να φτιαξεις ενα dragster αμαξι πχ και εχει απο την μανα του πολυ ροπη θελει προσοχη να μην την αυξησεις παρα πολυ γιατι θα εχεις ακατασχετο σπινιαρισμα δεν πα να σαι και o schumacher. Εξαλου ειναι ελαφρυ αμαξι και δεν εχει τοσο αναγκη την ροπη οπως εμεις με τα opel! Και δεν μπορω να πω οτι τα σασμαν ειναι θεοκοντα..... ειναι απλα σχετικα κοντα! Και ειναι γρηγοροτερα αποι αμαξια συγχρονα με turba και compressores 15-20 χρονια νεοτερα! Και κακα τα ψεματα... ολες οι εταιριες οπως τα opel ta vw ta seat ta peugeot κ.α. πηγανε σε αυτα τα ανοητα κατ'εμε μικρου κυβισμου turbo απλα και μονο για να μπορεσουν να ανταγωνιστουν την honda! Πρεπει να αναγνωριζουμε το καλο! Ενταξει... τον εκανα τον μονολογο!!!
Υ.Γ ακομα και τα 1400cc με τα 90 αλογα ειναι πολυ δυνατα και οποτε εχει τυχει να δω civic 1400cc με ενα group vag με τα 101hp νικητης παντα το civic! Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα οδηγου... οπως και να το κανεις την βγαζουν ωμα την δυναμη αυτα τα αμαξια! Και ναι...ειμαι λιγο κρυφοhondakias :) !

kostasmagic
24-08-10, 03:14
Υ.Γ ακομα και τα 1400cc με τα 90 αλογα ειναι πολυ δυνατα και οποτε εχει τυχει να δω civic 1400cc με ενα group vag με τα 101hp νικητης παντα το civic! Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα οδηγου... οπως και να το κανεις την βγαζουν ωμα την δυναμη αυτα τα αμαξια! Και ναι...ειμαι λιγο κρυφοhondakias :) !

παλιά που είχα το κορσάκι πάντως και έπαιζα με ότι έβρισκα στο δρόμο 14άρι σιβίκ
ποτέ δε με πέρασε. Τα πόλο και τα ίμπιζα με τα 101 μου ρίχνανε.

dimpas
24-08-10, 03:19
Αν θεωρείς την ιπποδύναμη ένδειξη δύναμης, ξανακάτσε στο θρανίο και το συζητάμε αργότερα γιατι απ' ό,τι φαίνεται έχεις "κενα"

Α, και αναρωτήσου γιατί φοράνε τόσο θεόκοντα σασμαν αφου είναι δυνατα κατα τα λεγόμενα σου.

Ο πάυλος για να το λέει , ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ....

Κοντά σαζμάν φοράνε τα ασθενικά σε ροπή αυτοκίνητα κατά κανόνα , και ΒΕΒΑΙΑ η ροπή , όταν οδηγούμε στο δρόμο και όχι σε αγώνες ( Dragster , κόντρα κτλ ) είναι το ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΩΜΕΓΑ !

Τα γιαπωνέζικα τα έχω ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ , καθώς το ΠΡΩΤΟ αυτοκίνητο που οδήγησα , ήταν ένα Nissan Sunny , ( το βολιότικο ) 1984 το οποίο πουλήθηκε με 500.000+ χιλιόμετρα ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ , ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ! ( ούτε αντλία , ούτε φλάτζα ούτε μίζα , ΤΙΠΟΤΑ ΛΕΜΕ )

ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ !

Αλλά η ΡΟΠΗ είναι αυτό που ΒΓΑΖΕΙ ο κινητήρας ......


Και εγώ με την σειρά μου ΚΑΛΩΣΟΡΊΖΩ τον φίλο σχιστομάτη , και ΧΑΙΡΟΜΑΙ που ήρθε στην παρέα μας !

Billis21
24-08-10, 03:50
παλιά που είχα το κορσάκι πάντως και έπαιζα με ότι έβρισκα στο δρόμο 14άρι σιβίκ
ποτέ δε με πέρασε. Τα πόλο και τα ίμπιζα με τα 101 μου ρίχνανε.

isws file den kserw....! isws na itan kai panta kouloi oi odigoi... as mas riksoun k ligo fws oi sxistomatides filoi mas se sxesi me ta 1400cc an kseroun kati! euxaristw!

slalom
24-08-10, 11:14
@Billis21
Υπάρχουν διάφορες λύσεις για να αντιμετωπιστεί το σπινιάρισμα
Καμία εταιρία δεν ενδιαφέρεται να συναγωνιστεί τα v-tec, ή τα RX-, ασχετα αν χτησιμοποιουν VANOS ή άλλα παρόμοια συστήματα. Τα χρησιμοποιούν για άλλο λόγο. και το αποτέλεσμα είναι εντελώς διαφορετικό.

Για το θέμα της ιπποδύναμης δες και τις τελικές που βγάζουν. Με 160 άλογα έπρεπε να πιάνει 230km/h.
Είτε ψοφάει ψηλά, είτε έχει πολύ κοντό σασμάν (για να μη ψοφάει)

Χρωστάω και μια φωτό Honda με C20XE :p

ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ
24-08-10, 12:36
τα 14αρια τα χοντα ειτε ειναι με 75 ειτε με 90 αλογα ειναι ψοφια.

το μαυρο το χοντα με το λετ το εχω δει και εγω.

νατο http://www.youtube.com/watch?v=2ug9JwyoNJs

kostasz16let
24-08-10, 20:06
Αν θεωρείς την ιπποδύναμη ένδειξη δύναμης, ξανακάτσε στο θρανίο και το συζητάμε αργότερα γιατι απ' ό,τι φαίνεται έχεις "κενα"

Α, και αναρωτήσου γιατί φοράνε τόσο θεόκοντα σασμαν αφου είναι δυνατα κατα τα λεγόμενα σου.

μιλησαμε για αν ειναι γρηγορο αυτοκινητο η οχι.τωρα αν εχει κοντο σασμαν,λιγη ροπη,χαλια κιβωτιο η αν καινε λαδια αλλου παπα ευαγγελιο.εγω ρωτησα να μου πει καποιος αν υπαρχει καποιο πιο δυνατο της ιδιας χρονολογιας και κατηγοριας.και εγω ειμαι λιγο κρυφοχοντακιας:8)

george ecotec
24-08-10, 21:47
kalos ilthes file kai apo amena

nightfall
24-08-10, 22:22
Γεια σε ολους. Είμαι ο Γιωργος απο Λαρισα και οδηγαω ενα Honda civic. Πιστευω να δεχεστε και ιαπωνοφιλους στο φορουμ σας. Με τα opel δεν εχω μεγαλη πειρα, παρα μονο απο 1-2 κοντριτσες και 2 χρονια που δουλευα στο φανοβαφειο της megamotors στον Πειραια.

γιωργο καλωσηρθες και να χερεσαι το αμαξι σου....πες μας για την εμπειρια σου απο την εργασια σου στην mega motors.εγω τους εχω για sernice και θα ηθελα την γνωμη σου.ευχαριστω.

drosso GP
25-08-10, 01:01
καλως ηρθες φιλε μου!!!
Λοιπον εγω ειχα Honda civic CRX v-tec με 150 αλλογα,απο που να αρχησω και που να τελειωσω,παμε στο μοτερ καθε δυο μηνες μου χαλουσε το v-tec,οσο για τα σασμαν αστα να πανε στις 27.000χλμ αλλαγη παρακαλω,ουτε μια ηχομονση δεν ειχε,μηλαμε μετα τα 150χλμ τα ακουγες ολα,μην με λετε κολλημενο παιδια το αμαξι το ειχα παρει καινουργιο,τα φρενα;αχ αυτα τα φρενα του με 200χλμ δεν σταματουσε με τιποτα και μετα κανα δυο τετοια φρεναρισματα παααααανε περιπατο οι δισκοι,να μην πω για την αγορα ανταλλακτικων,μηλαμε για τεραστιες διαφορες με αλλες μαρκες.Τελος παντων οσο για την κοντρα σου με το OPC κορσα,εαν,λεω εαν αυτος ειχε τα δικα σου κιλα ουτε καν θα τον εβλεπες,γιατι αν νομιζεις οτι σχεδον 300 κιλα διαφορα ειναι λιγα τοτε νομιζεις λαθος!!!!
Εγω ημουν απο τους δυσσαρεστημενους της χοντα για αυτο και ουτε καν περνανε απο το μυαλο μου!!!!

pateras_vtec
25-08-10, 22:09
παιδες ευχαριστω για το καλως ορισμα ενα χρονο μετα (!!!!).


Γιατί είναι αδύναμα μοτέρ, νομίζουν ότι επειδή πάνε καλά στις μηχανές μπαίνουν και στα αυτοκίνητα.

Φιλε θα μιλησω ωμα αλλα εισαι ασχετος. τελειως ομως. Μιλα για οπελ οσο θες. Μη μιλας για honda αφου προφανως δεν ξερεις. Σου εχουν απαντησει παιδια με opel πολυ καλα.

To θεμα χαμηλη ροπη δεν ειναι θεμα μονο της honda αλλα γενικοτερα του εκαστοτε ατμοσφαιρικου κινητηρα. Δε νομιζω πως επειδη η honda εβαλε κοντα σασμαν δειχνει καποια αδυναμια καπου. Κοντο σασμαν να αντισταθμισει την ελλειψη ροπης. Δλδ η VW, opel, κοκ με μακρυτερα σασμαν ειναι μεγαλη ηδονη η οδηγηση ετσι; οχι. Σχετικα με τα vti και την τελικη τους τα 93-96 χτυπανε ευκολα κοφτη με 5η στα 230+, τα 96-00 λογω βαρους και overdrive σπανιοτερο.

Για την mega στον Πειραια οσο ημουν εκει πριν 5+ χρονια, δεν ετυχε να δω κατι χοντρο. Σοβαρη εταιρια με καλους τεχνιιτες.

Για το 2λιτρο vtec παιζουν τα πολυ καλα 2α σταδια ανετα στα 25 κιλα ροπης και 240-250 αλογα.

Για το honda με το opel μοτερ πραγματικα δε μου λεει κατι. Οπως και calibra με Η22 εχω δει, και 206 με Η22 παλι, και corsa με Β18. Παλι δε μου ειπαν κατι σαν αμαξια. Τη honda την πληρωνω, δε με πληρωνει να βαραω παλαμακια στον καθε ενα που εχει λεφτα για πειραματα.

Εν κατακλειδι, ο καθενας εχει ενα αμαξι για εντελως υποκειμενικους λογους. Δεν υπαρχει το "καλυτερο", αλλα αυτο που "αρμοζει" στον καθε οδηγο, αναλογως αναγκες και δυνατοτητες. Αυτον το χρονο που ειμαι στο φορουμ βλεπω ανθρωπους με επιπεδο κι αγαπη για το αμαξι κι αυτο αξιζει.

ascona katerini
25-08-10, 23:04
gia to mono prama pou den prepei na katigorounte ta honda einai gia ta moter tous kai aleχisfaira einai kai polu dunata milame gia pano apo 100ps ana litro ta kala materakia tis tora an ta vti bgazoun 230+ einai ligo trabigmeno pragmatika den nomizo na einai pano apo 215 tora an den eχoun roph an einai χamiloteris poiotitas amaksia einai allo thema alla apo thema moter pistebo oti einai pio mprosta apo opel an kai h mia etairia koitazei atmosfairika kai h allh to gurnaei sto turbo opote duskola sugkrineis

Billis21
25-08-10, 23:09
gia to mono prama pou den prepei na katigorounte ta honda einai gia ta moter tous kai aleχisfaira einai kai polu dunata milame gia pano apo 100ps ana litro ta kala materakia tis tora an ta vti bgazoun 230+ einai ligo trabigmeno pragmatika den nomizo na einai pano apo 215 tora an den eχoun roph an einai χamiloteris poiotitas amaksia einai allo thema alla apo thema moter pistebo oti einai pio mprosta apo opel an kai h mia etairia koitazei atmosfairika kai h allh to gurnaei sto turbo opote duskola sugkrineis

epeidi exei tixei na mpw arketes fores se tetoio vti me filtro eksatmisi mono, epiase 220 kai pigene kai parapanw! Fisika konterata!

nightfall
25-08-10, 23:14
παιδες ευχαριστω για το καλως ορισμα ενα χρονο μετα (!!!!).

καλλιο αργα παρα ποτε...την πατησαμε....xaxa4

slalom
25-08-10, 23:28
Φιλε θα μιλησω ωμα αλλα εισαι ασχετος. τελειως ομως. Μιλα για οπελ οσο θες. Μη μιλας για honda αφου προφανως δεν ξερεις. Σου εχουν απαντησει παιδια με opel πολυ καλα.
Το πόσο άσχετος είμαι άσε να το ξέρω εγώ.

To θεμα χαμηλη ροπη δεν ειναι θεμα μονο της honda αλλα γενικοτερα του εκαστοτε ατμοσφαιρικου κινητηρα.
Ανάλογα σε τι αναφέρεσαι

Δε νομιζω πως επειδη η honda εβαλε κοντα σασμαν δειχνει καποια αδυναμια καπου.
Να το πιστέψεις

Κοντο σασμαν να αντισταθμισει την ελλειψη ροπης. Δλδ η VW, opel, κοκ με μακρυτερα σασμαν ειναι μεγαλη ηδονη η οδηγηση ετσι; οχι.
Ναι είναι ηδονή να το δουλευω 1500-6500 και να τραβάει παντου (και με 5η), παρά μόνο 7000-9000

Σχετικα με τα vti και την τελικη τους τα 93-96 χτυπανε ευκολα κοφτη με 5η στα 230+, τα 96-00 λογω βαρους και overdrive σπανιοτερο.
Σε κοντέρ με ντίζα έτσι?

Δεν υπάρχει ευκολοτερο πράγμα, από το να ανεβάσεις τα άλογα. Όλες οι μεγάλες-σοβαρές έχουν βρει το δρόμο τους σε αυτό, ο καθένας όπως νομίζει, με τούρμπο, με χρονισμό, με κυβικά.

Η Honda κόλλησε σε ένα σύστημα 20ετίας χωρίς καμία εξέλιξη στον τρόπο λειτουργίας του. Τεχνολογία των '90 λοιπόν.

slalom
25-08-10, 23:53
Αλλάζει η ακρίβεια

chris_vectroni
26-08-10, 00:59
να σε καλοσορισω και εγω λοιπον.φιλε slalom και εγω αγαπαω τα γερμανικα αυτοκινητα και τα opelακια αλλα εισαι λιγο απολυτος και δεν ειναι σωστο.καταπρωτον σπανιο μα παρα πολυ σπανιο να χανει κοντερ της honda για αυτο κιολας λενε οτι τα κοντερ της HONDA οτι λενε πανε.δευτερον μπορει να εχουν κολλησει σε τεχνολογια του 90 οπως λες αλλα ειναι 10 χρονια ακομα μπροστα απο εμας.τριτον το civic ειναι ενα απο τα γρηγοροτερα αυτοκινητα το μονο κακο ειναι οτι δεν στριβουν.και αμα θες να μιλισουμε για αυτοκινητα με @@@@ θα σου πω τους 2 ερωτες μου integra και s2000.
παντα φιλικα Χρηστος
Υ.Γ και δεν χρειαζεται να τσακωνεστε γνωμες ανταλλαζουμε ο καθενας εχει την δικη του φιλοσοφια.

slalom
26-08-10, 01:13
Ο slalom μπορεί σε κάποια θάματα να είναι απόλυτος :cool:

Ρε φίλε, τόσα είπαμε, στο κοντερ κόλλησες?
Η τεχνολογία του '90 είναι του '90 και όχι του '20

Θα τα ξαναγράψω για αυτούς που δεν το διάβασαν

Δεν υπάρχει ευκολοτερο πράγμα, από το να ανεβάσεις τα άλογα. Όλες οι μεγάλες-σοβαρές έχουν βρει το δρόμο τους σε αυτό, ο καθένας όπως νομίζει, με τούρμπο, με χρονισμό, με κυβικά.

chris_vectroni
26-08-10, 01:33
δεν βρηκε κανεις ακρη μαζι σου για να βρω εγω!!!

dimpas
26-08-10, 02:09
Αν και κανενα vtec δεν ειναι ντιζατο εχω δει ντιζατα να χανουν 2-3 στα 100...

Άλλο λέει ο Παυλος ( Slalom ) άλλο λές εσύ !

Ο Παύλος λέει για τον τρόπο που ελέγχετε η πεταλούδα , εσύ για το πώς διαβάζει το κοντέρ !

Κατάλαβα λάθος ?

Billis21
26-08-10, 03:05
γιατι να μαλωνουμε για πραγματα επιβεβαιωμενα.... κακα τα ψεματα οι κινητηρες τις honda ειναι καλυτεροι! Στην αμερικη 9 στα 10 αυτοκινητα που επιλεγονται για βελτιωση ειναι ιαπωνεζικα! Και κυριως honda! Μην ειμαστε στενομυαλοι και κανουμε τους παντογνωστες! Και δεν υπαρχει αμαξι που δεν στριβει... ολα εχουν τον τροπο τους και ολα θελουν ''μικροεπεμβασεις'' για να γινουν στριφτερά... και μιλαω για τα ''απλα'' honda! Αν το honda συνοδευεται με τον ''τιμιτικο'' τιτλο type-r, στριβει και μαλιστα παρα πολυ καλα! Οπως το integra type-r πχ που γραφει στην πιστα χρονους καλυτερους απο τα σημερινα ''γρηγορα αυτοκινητα''!

Gregls
26-08-10, 03:21
Εμενα η αποψη μου ειναι οτι μεχρι τα 400m ειναι καλα τα honda για 1000m να ανταγωνιστουν ενα turbato θελουν ενα σκασμο λεφτα.
Πολυ καλη εταιρια αλλα και ακριβη οτι πληρωνεις παιρνεις.
Για το σχολειο του hondaiou για τα μικρα turbata που βγηκαν να ανταγωνιστουν τα αντιστοιχα τις honda εακουγεται ως ανεκδοτο, δεν εχουν αντιπαλο πλεων αυτα τα μοτερακια σε σχεση με τα αντιστοιχα hondaκια.
Επισης ενα 2.0 typer 1ο σταδιο για να παει σαν ενα astra opc 1ο σταδιο θελει επισης ενα σκασμο λεφτα... (με τα αντιστοιχα λεφτα κανεις το opc 3o σταδιο!!!)

Τελος να πω για τα 1.6 v-teck οτι καλα ραλακια (με πολυ λιγα λεφτα) τους κανουν πολυ καλες κηδιες και μπορει και ο honda που ειναι κολιτος μου να το επιβεβαιωσει.

Slalom φιλε αν μπορεις μην εισαι τοσο ειρωνικος, ουτε τα ξερεις τα παιδια.

Pater_John
26-08-10, 03:36
ax afto to CRX megalos erwtas gmt .....(mias k milame gia honda to anefera)

Billis21
26-08-10, 03:40
α οχι ε... δεν βγηκαν τα turbakia για να κηνυγησουν την honda στον τομεα δυναμη?? Αν δεν εβαζαν τα turbakia ακομα θα παλευαν στα 1600 με 120 ιππους! Μην τρελενομαστε δηλαδη....! Οσο για το θεμα βελτιωση και βεβαια το opc θα ναι πολυ πιο γρηγορο πρωτο σταδιο... εξαλου αυτο ειναι και το μοναδικο κατ'εμε πλεονεκτημα του τουρμπο! Και το χιλιομετρο φανταζει πιο πολυ με ταξιδακι παρα με κοντρα! ναι το 1,4 tsi ειναι μηπως πιο γρηγορο απο το vti ή υπερεχει σε καποιον αλλο τομεα??

Gregls
26-08-10, 03:55
α οχι ε... δεν βγηκαν τα turbakia για να κηνυγησουν την honda στον τομεα δυναμη?? Αν δεν εβαζαν τα turbakia ακομα θα παλευαν στα 1600 με 120 ιππους! Μην τρελενομαστε δηλαδη....! Οσο για το θεμα βελτιωση και βεβαια το opc θα ναι πολυ πιο γρηγορο πρωτο σταδιο... εξαλου αυτο ειναι και το μοναδικο κατ'εμε πλεονεκτημα του τουρμπο! Και το χιλιομετρο φανταζει πιο πολυ με ταξιδακι παρα με κοντρα! ναι το 1,4 tsi ειναι μηπως πιο γρηγορο απο το vti ή υπερεχει σε καποιον αλλο τομεα??

Αδερφε μην λες αερολογιες και μην κανεις πως δεν καταλαβαινεις υπαρχει και wrc s1600 οπου βγαζουν 220 αλογα απο 1.600 κυβυκα με πολους περιορισμους μαλιστα και λαμβανουν μερος και ιαπονικες εταιριες και η opel, αν δεις τεχνικα χαρακτιριστικα τα ιδια αλογα βγαζουν υπο αγωνιστικες συνθικες ποια η διαφορα τοτε με τους ιαπονες? Λες να ειναι δυσκολο να κατασκευασεις τετοιο μοτερ ελεος δηλαδη 2010 εχουμε.

Για το opc ναι υπερεχει στον τομεα ασφαλεια και καταναλωση φιλε μου ξερεις πολυ απο εμας αγοραζυμε αμαξι και για ταξιδι... 1000μ..+++
Για leon cupra δεν το συζηταω καν ειτσι με 1ο σταδιο typer με αντιστοιχο cupra καμια επαφη κυριολεκτικα... και με πιο λιγα λεφτα και στην αγορα και στην βελτιοση!!!

Επισης κατι που δεν λες ειναι οτι τα μοτερ εκεινα για να βγαλουν 100αλογα το λιτρο ηταν euro 1 ή 2 για αν φτιαξεις μοτερ Euro 5 με τα αντιστοιχα αλογα πλεον η μονη λυση ειναι το μαγικο σαλιγκαρι!

Οπως ειπα και πιο πανω σε σχεση με αντιστοιχο καλο ralaki 1ο σταδιο τα 1.6vti ειναι απλες οδοντοκρεμες.

Δεν το συμπαθω αυτο το μοτερ 1,4 tsi αλλα ενα ibiza cupra dsg ξυλομενο στα ιδια κιλα με το civic θα ηταν πολυ μπροστα!!!!

Billis21
26-08-10, 04:04
ωπα φιλε μου εσυ το ξεφτιλισες το θεμα! Και εγω σου λεω ενα turbismeno vti sta 2,5 bar περναει και f16! Αν ειναι 1ο σταδιο το ραλακι να το συγκρινεις με το vti 1o σταδιο και αυτο... και τα 2 1600cc ειναι! Οκ ενταξει ισως σε πολλα να χεις δικιο απλα εγω το turbo(εκτος και αν μιλαμε για αμαξια 300+ αλογα) δεν το θεωρω αμαξι.... ειναι μια turbina στην οποια δινεις ολη την βαση και πως δουλευει και γιατι δουλευει και αν δεν δουλευει καλα και υπαρχει και διπλα ενα μοτερακι ετσι για τα ματια!Θελω να πω οτι με το turbo πιστευω χανεις το νοημα του ''τι σημαινει αυτοκινητο''! Στην ουσια τωρα δεν ''κονταροχτυπιομαστε'' σαν honda vs opel αλλα πιο πολυ σαν ατμοσφαιρα vs turbo! Απλα ο καθενας γουσταρει αλλιως το αυτοκινητο του.... αλλος θελει να κανει τσαφ τσουφ και αλλος να εχει κοφτη στις 9000rpm... καθενας με τα γουστα του λοιπον! Δεν υπαρχει λογος αντιπαραθεσης! Α και δεν με νοιαζει τι γινεται στα wrc... εμενα με νοιαζει τι μου πουλανε! Επισης αν κανεις εσυ ιδια κιλα το cupra με το civic πρεπει να ξηλωσω και εγω το civic εναντιον του ραλλυ! Και το cupra ειναι και κομπρεσορατο....!

Gregls
26-08-10, 04:25
Κοιτα κολιμενος opelakias δεν ειμαι, ο κολτος μου civic εχει και το καταγουσταρω το αμαξακι, αλλα δεν μπορεις να πεις οτι κυνιγανε οι εταιριες την honda και για αυτο βαζουν turbo... και σου ειπα γιατι βαζουν turbo

Για vti με turbo κτλ ξεφευγουμε απο το θεμα καθως μιλαμε καθαρα για dragsteraδικες καταστασεις.

Για την εποχη τους τα μοτερ τις honda ηταν πολυ μπροστα ακομα και τωρα το μοτερ απο το s2000 ειναι φοβερα αποδοτικο και βελτιοσομο αλλα μιλαμε για ενα αμαξι 50000euro...

Το ralaki που σου λεω 1ο σταδιο με μπουμπακια και φλαντζα ριχνει σε integra typer, οχι απλα σε 1.6 vti... 1ο σταδιο οσο κοστος εχει ενα 1 σταδιο vti εχει για το ralaki το σταδιο που σου ανεφερα.
Το συγκεκριμενο rally τρεχει ντυμενο κανονικα και ειναι 1050 κιλα!

Για τα αλογα που αναφερεις ι εγω θεωρω υπερβολη τα 300 αλογα σε fwd αμαξι απλα ειναι ενα δειγμα αποδοσης ενος κινιτηρα οπως και να το κανουμε. Γενικα τετοιες συζητησεις δεν τελειωνουν ποτε απλα η καθε εταιρια φτιαχνει ενα αμαξι για να καλυψει οσο το δυνατον περισσοτερς ανανγκες και αυτην την στιγμη η honda εχει αμελισει το θεμα δυναμη στις μικρες κατιγοριες.
Εκει πλεων εχουν παρει τα σκυπτρα τα turbo και μπαινει οπως βλεπω και η nissan στο παιχνιδι.

Φιλε μου ο kompresoras δεν δουλεβει σε συνθηκες κοντρας (πανω απο 3500) οποτε μιλαμε καθαρα για turbo αποδοση (170ps) που και ξυλομενο να μην ειναι παλι μπροστα θα ειναι το ibiza cupra.

pateras_vtec
26-08-10, 10:21
Η Honda κόλλησε σε ένα σύστημα 20ετίας χωρίς καμία εξέλιξη στον τρόπο λειτουργίας του. Τεχνολογία των '90 λοιπόν.

Συνεχιζεις να εκτιθεσαι. Το VTEC εχει εξελιχθει σε VTC iVTEC, δε δουλευει οπως το 87 που πρωτολανσαριστηκε. Ενα αυτο, δευτερον, το τουρμπο ειναι τεχνολογια του 21ου αιωνα;; Ποτε εφευρεθηκε και ποσα χρονια χρησιμοποιειται σε αυτοκινητα παραγωγης; Αλλα οχι, το τουρμπο δεν ειναι παρωχημενο επειδη ολοι το χρησιμοποιουν. Το τουρμπο ειναι γαματο επειδη ειναι φθηνο. Οσο για τα αστεια περι ντιζας στο κοντερ μαθε πως τα φηφιακα οργανα ειναι πιο ανακριβη στο τι διαβαζουν, οδηγαω μηχανες με ψηφιακα κοντερ χρονια, οταν τις μετρησα με gps οι αποκλισεις εφταναν τα 10 και 20 χαω τουλαχιστον πανω. Αυτη τη στιγμη το κοντερ μου κλεβει 2-3 χλμ πανω.


Αδερφε μην λες αερολογιες και μην κανεις πως δεν καταλαβαινεις υπαρχει και wrc s1600 οπου βγαζουν 220 αλογα απο 1.600 κυβυκα με πολους περιορισμους μαλιστα και λαμβανουν μερος και ιαπονικες εταιριες και η opel, αν δεις τεχνικα χαρακτιριστικα τα ιδια αλογα βγαζουν υπο αγωνιστικες συνθικες ποια η διαφορα τοτε με τους ιαπονες? Λες να ειναι δυσκολο να κατασκευασεις τετοιο μοτερ ελεος δηλαδη 2010 εχουμε.

Η δυσκολια δεν ειναι να κατασκευαστει, αλλα να αντεξει και να ειναι σημειο αναφορας και θεμα συζητησης 22 χρονια μετα επειδη ακομα υπαρχουν στην πιατσα. Ειδαμε ολοι το μελλον των κινητηρων που εδειχνε το διαφημιστικο της VW.

[....]

Επισης κατι που δεν λες ειναι οτι τα μοτερ εκεινα για να βγαλουν 100αλογα το λιτρο ηταν euro 1 ή 2 για αν φτιαξεις μοτερ Euro 5 με τα αντιστοιχα αλογα πλεον η μονη λυση ειναι το μαγικο σαλιγκαρι!
Τοτε οι κανονισμοι ηταν euro 1,2 και σε αυτους υπακουε η honda. Σημερα τα 2λιτρα της την ιδια αποδοση εχει. Φυσικα απο του χρονου καταργει εντελως το 2λιτρο Κ20 για λογους marketing αφου πλεον η εταιρια εχει στραφει στην υβριδικη τεχνολογια.
Οπως ειπα και πιο πανω σε σχεση με αντιστοιχο καλο ralaki 1ο σταδιο τα 1.6vti ειναι απλες οδοντοκρεμες.
Οδοντοκρεμες οχι. Καθολου. Εγω ξερω ραλλυ τετοιο και coupe vti φιλου, με το honda πισω ενα αμαξι στα 150 μετρα και τερματισμο 400αρι ενα φτερακι σκαρτο μπροστα το honda. Και πλαι δεν ειναι κανονας. Ενα τετοιο ραλλακι εμενα που ειμαι 1.8 μου κλανει μια μαντρα απο εδω ως τον Ασπροπυργο. Αντε και μπουμπισιο να κοπουμε. Αλλα δεν ειναι κανονας. και δεν το παιζω γαμαω, αλλα ξεχνας πως υπαρχουν αμαξια κι "αμαξια" καθως βελτιωτες και 'βελτιωτες" δεν υπαρχουν στεγανα σε μια συγκριση δυο βελτιωμενων αυτοκινητων οταν εχεις τοσες διαφορετικες παραμετρους. Εκει συγκρινεις ποιος εχει ποιο βαθεια τσεπη κυριως.

[...]



Σε κοντέρ με ντίζα έτσι?
χαχαχαχα! Θεος! για παπακια μιλας τοση ωρα; Ποια ντιζα στο κοντερ; Οχι, δεν εχω ντιζα στο κοντερ του αυτοκινητου μου, φυσα ερχεται και κουμπωνει και γυρναει η βελονα.

pateras_vtec
26-08-10, 10:53
Δεν υπάρχει ευκολοτερο πράγμα, από το να ανεβάσεις τα άλογα. Όλες οι μεγάλες-σοβαρές έχουν βρει το δρόμο τους σε αυτό, ο καθένας όπως νομίζει, με τούρμπο, με χρονισμό, με κυβικά.


Ποιες μεγαλες εταιριες; Πες μου τι τις κανει μεγαλες; Οι πωλησεις; η διαφημιση; Με αυτα τα κριτηρια ναι. Η BMW μεγαλη εταιρια, ποιοτικη, γαματη. Ενα μεσαιας κατηγοριας μοντελο της, ξερεις ποσο της κοστιζει; 8.000€. Και στο πουλαει 30 χιλιαρικα και βαλε. η μεγαλη opel (ακουγομαι ερειστικος αλλα δε το θελω), η σοβαρη, με την επι σειρας ετων συμμετοχη στην F1, που φτιαχνει κινητηρες και σασμαν για αλλες εταιριες (χιουμορ κανω), σου δινει ενα OPC ενα ετει 2010 που καθεσαι κι ασχολησε τι φταιει που φτυνει τα μπιελοπιστονα σα στραγαλια. Εχω ξανα αναφερθει στο συγκεκριμενο τοπικ, επειδη ειναι ενδεικτικο ποσο η αυτοκινητοβιομηχανιες σημερα εχουν ριξει το κοστος οσο δεν παει και οι τιμες στα υψη. Βγαλε τις παρωπιδες σου γιατι εισαι πολυ αστειος με αυτα που λες. Ας εισαι απολυτος, ας εχεις κι επιχειρηματα σοβαρα. Εχεις τοσα μελη που ποσταρουν αντιθετως σε αυτα που λες, κι ομως συνεχιζεις να λες τα δικα σου. Δεν εχεις καταλαβει -καθως και πολυς κοσμος- πως οι αυτοκινητοβιομηχανιες δεν κοιτανε ποιος την εχει ποιο μεγαλη οσον αφορα αν εχει δυνατα αμαξια, αλλα ποιος κονομαει παραπανω. Και καθεσαι εσυ και κανεις το χομπυ σου ολυμπιακος-παναθηναϊκος.

Οχι καμμια εταιρια δεν προσπαθησε να επιδιωξει να ανταγωνιστει τη honda σε επιδοσεις και τουμπαλιν. Κοιτανε την τσεπη τους και τις πωλησεις. Η Ευρωπη βλεπει το μελλον σε χαμηλους κυβισμους και τουρμπο, επειδη εχουν χαμηλο κοστος παραγωγης κι οχι επειδη δινουν δεκαρα τσακιστη για το περιβαλλον. η honda κυριως και η toyota υστερα βλεπουν την κονομα στα υβριδικα και υδρογονοκινητα οχηματα. Τοσο απλα ειναι τα πραγματα. και κατσε εσυ σλαλομ με τις απολυτες αποψεις σου να προσφερεις γελιο.

Φιλικα,
Γιωργος

slalom
26-08-10, 12:29
Slalom φιλε αν μπορεις μην εισαι τοσο ειρωνικος, ουτε τα ξερεις τα παιδια.
Φίλε Γρηγόρη, δεν το ξεκίνησα εγω.

α οχι ε... δεν βγηκαν τα turbakia για να κηνυγησουν την honda στον τομεα δυναμη?? Αν δεν εβαζαν τα turbakia ακομα θα παλευαν στα 1600 με 120 ιππους!
Κάθε εταιρία δουλευει για τον εαυτό της, πάρτε το χαμπάρι

δευτερον, το τουρμπο ειναι τεχνολογια του 21ου αιωνα;; Ποτε εφευρεθηκε και ποσα χρονια χρησιμοποιειται σε αυτοκινητα παραγωγης; Αλλα οχι, το τουρμπο δεν ειναι παρωχημενο επειδη ολοι το χρησιμοποιουν. Το τουρμπο ειναι γαματο επειδη ειναι φθηνο.
Η τεχνολογία ωρίμασε ώστε να διαχειρίζεται το τουρμπο αποδοτικά.
Είναι ευρέως γνωστο ότι τα τούρμπο έχουν μεγαλύτερο βαθμό απόδοσης από τα ατμοσφαιρικά. Γι' αυτό και η στροφή όλων των εταιριών σε αυτά ανεξαρτήτως κυβισμού.
Είναι επίσης γνωστό ότι στις πολύ υψηλές στροφές αυξάνονται δραματικά οι τριβές με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

pateras_vtec
26-08-10, 13:02
Είναι επίσης γνωστό ότι στις πολύ υψηλές στροφές αυξάνονται δραματικά οι τριβές με ό,τι αυτό συνεπάγεται.


Για τα honda δεν ξερω να σου πω τι συνεπαγεται. Φτιαχνουν μοτερ που στροφαρουν και 9 με μαμα valvetrain και σπανε 1 στα 10.000.000. Αλλα αν καποιος ειναι κολλημενος θα σου πει μια απο τις βασικες αρχες τις μηχανολογιας που λεει πως οσο περισσοτερα κινουμενα μερη υπαρχουν, τοσο περισσοτερες πηγες φθορες υπαρχουν.

[QUOTE=slalom;Η τεχνολογία ωρίμασε ώστε να διαχειρίζεται το τουρμπο αποδοτικά[/QUOTE]
Αυτο που λες δεν αποδικνυει πως το τουρμπο ειναι μια συγχρονη τεχνολογια σε αντιθεση με το VTEC που κατηγορεις ως τεχνολογια 20ετιας. Και τι εχει αλλαξει στην τουρμπινα καθευτη σαν εξαρτημα και λειτουργεια; Δεν ξερω, ρωταω. Ξερω ομως πως το VTEC δεν ειναι οπως το `87 οπου απλα αλλαζε τον χρονισμο των βαλβιδων αλλα εχει κανει ενα βημα παραπερα και σημερα ρυθμιζει την θεση του εκκεντρoφορου εισαγωγης ως προς τον εξαγωγης, και εχει την αναλογη λειτουργεια που εχει και η opel το twinport. Αν ενδιαφερει καποιον εστω κι απο περιεργεια μπορω να ανεβασω μια δυναμομετρηση με 5 διαφορετικες θεσεις του εκκεντροφορου και ποσο θεαματικα διαφορετικα αποτελεσματα εχει!

Giannis_Patra
26-08-10, 13:39
αν δεν το γνωρίζεται καποιοι μεχρι τελος του έτους ο δίλιτρος ατμοσφαιρικος κινητηρας του HONDA CIVIC TYPE R θα περάσει στην ιστορία τουλάχιστον για την αγορά της ευρώπης λόγο ότι δεν τηρεί τις προδιαγραφές ρύπων EURO 5.

εδώ υπαρχει και το σχετικό άρθρο http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=11736

οσων αφορά την μόδα της Τουρμπίνας είμαι κι εγώ αντιθετως όταν μιλαμέ για 140 και 160 αλογα....αυτήν την ιπποδύναμη μπόρει ανετα να την αποδόσει κι ενας ατμοσφαιρικός 16αβαλβιδος twin cam κινητήρας ίδιου ή ελαφρός μεγαλύτερου κυβισμού και αυτό το έχουν δείξει και στην πράξη καποιες αυτοκινητοβιομηχανίες στο παρόν αλλά και στο παρελθόν. εγώ προσωπικά αν αγόραζα ποτέ τούρμπο αυτοκίνητο θα απαιτούσα τουλάχιστον 180 αλογα στα 1400 κυβικά και όλα τα εσωτερικά μερή του κινητήρα να είναι εργοσιακά υψηλής αντοχής μπιέλες , πιστόνια , στρόφαλοι, τουρμπίνα κτλ. και να αντέχουν ακόμα και σε πολυ μεγαλύτερες ιπποδυνάμης. από τους τούρμπο κινητήρες της OPEL θα αγόραζα μόνο τον δίλιτρο του ASTRA OPC , τον V6 του Insignia και τον δίλιτρο του OPEL GT γιατί θεωρώ ότι μόνο αυτοί οι κινητήρες έχουν κατασκευαστεί όπως πρέπει και προσφέρουν την αξιοπιστία που χρειάζεται ένας Τούρμπο κινητήρας....πρόσφατα είδα στο club βελτίωση σε opel gt 420 + άλογα με μαμά σωθικά και πραγματικά ευχαριστήθηκα με αυτό που είδα....αντιθέτως κάθε φορά που παρουσιάζεται βελτιωμένο Corsa ΟPC και το πρώτο πράγμα που βλέπω είναι αντικατάσταση μπιέλες πιστόνια για 250 αλογα απόδοσης τελικά απογοητεύμαι....υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που θέλουν να φτάσουν και σε εξοπραγματικά νούμερα ιπποδύναμης 500+ αλογα όπου σαφώς εκει η τουρμπίνα είναι μονόδρομος με τις ανάλογες συνέπειες...κι εγώ αποφάσησα να βελτιώσω το Astra μου, όχι με την έυκολη λύση της Τουρμπίνας αλλά με τον ατμοσφαιρικό δίλιτρο x20xer που θα φορέσω σε λίγο καιρό που κανείς μέχρι στιγμής στο club δεν έχει ασχοληθέι σοβαρά με την βελτίωση του και θα αποδείξω πώς τα 200 και τα 250 άλογα έρχονται έυκολα και χωρίς υπερτροφοδότηση με πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία....όσων αφορά το κεφάλαιο ροπή , δεν έχει και πολυ σημασία όταν τελικα το civic type r επιταχύνει τα 0-100 σε 6,4 δευτερόλεπτα όσο δηλαδή και καποιο τούρμπο αυτοκίνητο με σχεδόν διπλάσια νουμερα ροπής.......στην Honda ανταγωνίζονται έυκολα μέχρι στιγμης τους περισσότερους Turbo ευρωπαικούς κινητηρες με την τεχνολογία V- ΤEC αλλά κάποια στιγμή αναγκαστικά λόγο αυστηρών προδιαγραφών ρύπων θα χρησιμοπιοίσουν και αυτοί την τεχνολογία turbo με πολύ μεγαύτερα όμως νούμερα ιπποδύναμης απο τα συνηθισμένα...αυτή είναι η προσωπική μου άποψη.

pateras_vtec
26-08-10, 16:08
αν δεν το γνωρίζεται καποιοι μεχρι τελος του έτους ο δίλιτρος ατμοσφαιρικος κινητηρας του HONDA CIVIC TYPE R θα περάσει στην ιστορία τουλάχιστον για την αγορά της ευρώπης λόγο ότι δεν τηρεί τις προδιαγραφές ρύπων EURO 5.

εδώ υπαρχει και το σχετικό άρθρο http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=4&art_id=11736

οσων αφορά την μόδα της Τουρμπίνας είμαι κι εγώ αντιθετως όταν μιλαμέ για 140 και 160 αλογα....αυτήν την ιπποδύναμη μπόρει ανετα να την αποδόσει κι ενας ατμοσφαιρικός 16αβαλβιδος twin cam κινητήρας ίδιου ή ελαφρός μεγαλύτερου κυβισμού και αυτό το έχουν δείξει και στην πράξη καποιες αυτοκινητοβιομηχανίες στο παρόν αλλά και στο παρελθόν. εγώ προσωπικά αν αγόραζα ποτέ τούρμπο αυτοκίνητο θα απαιτούσα τουλάχιστον 180 αλογα στα 1400 κυβικά και όλα τα εσωτερικά μερή του κινητήρα να είναι εργοσιακά υψηλής αντοχής μπιέλες , πιστόνια , στρόφαλοι, τουρμπίνα κτλ. και να αντέχουν ακόμα και σε πολυ μεγαλύτερες ιπποδυνάμης. από τους τούρμπο κινητήρες της OPEL θα αγόραζα μόνο τον δίλιτρο του ASTRA OPC , τον V6 του Insignia και τον δίλιτρο του OPEL GT γιατί θεωρώ ότι μόνο αυτοί οι κινητήρες έχουν κατασκευαστεί όπως πρέπει και προσφέρουν την αξιοπιστία που χρειάζεται ένας Τούρμπο κινητήρας....πρόσφατα είδα στο club βελτίωση σε opel gt 420 + άλογα με μαμά σωθικά και πραγματικά ευχαριστήθηκα με αυτό που είδα....αντιθέτως κάθε φορά που παρουσιάζεται βελτιωμένο Corsa ΟPC και το πρώτο πράγμα που βλέπω είναι αντικατάσταση μπιέλες πιστόνια για 250 αλογα απόδοσης τελικά απογοητεύμαι....υπάρχουν βέβαια και κάποιοι που θέλουν να φτάσουν και σε εξοπραγματικά νούμερα ιπποδύναμης 500+ αλογα όπου σαφώς εκει η τουρμπίνα είναι μονόδρομος με τις ανάλογες συνέπειες...κι εγώ αποφάσησα να βελτιώσω το Astra μου, όχι με την έυκολη λύση της Τουρμπίνας αλλά με τον ατμοσφαιρικό δίλιτρο x20xer που θα φορέσω σε λίγο καιρό που κανείς μέχρι στιγμής στο club δεν έχει ασχοληθέι σοβαρά με την βελτίωση του και θα αποδείξω πώς τα 200 και τα 250 άλογα έρχονται έυκολα και χωρίς υπερτροφοδότηση με πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία....όσων αφορά το κεφάλαιο ροπή , δεν έχει και πολυ σημασία όταν τελικα το civic type r επιταχύνει τα 0-100 σε 6,4 δευτερόλεπτα όσο δηλαδή και καποιο τούρμπο αυτοκίνητο με σχεδόν διπλάσια νουμερα ροπής.......στην Honda ανταγωνίζονται έυκολα μέχρι στιγμης τους περισσότερους Turbo ευρωπαικούς κινητηρες με την τεχνολογία V- ΤEC αλλά κάποια στιγμή αναγκαστικά λόγο αυστηρών προδιαγραφών ρύπων θα χρησιμοπιοίσουν και αυτοί την τεχνολογία turbo με πολύ μεγαύτερα όμως νούμερα ιπποδύναμης απο τα συνηθισμένα...αυτή είναι η προσωπική μου άποψη.
Ο Κ20 που αναφερω παραπανω ειναι . καθως και το 2.5 της ford θα παψει. Τα 180 που απαιτεις (και καλα κανει σαν καταναλωτης) ειναι ασυμφορα για μια βιομηχανια επειδη θα πρεπει να ειναι και αξιοπιστα ως ενα βαθμο. Και τετοιο πηγε να κανει κι η VW και το τουρμπκομπρεσορ το πεταξε στη χωματερη. Αλλα και παλι δε συμφερει ενας τετοιος κινητηρας. Λογικα θα πρεπει να ειναι και οικονομικος και οχι ρυπογονος, οπου αυτοματως μπαινουν περιορισμοι σε φασμα (εμβαδο δυναμης) αλλα και δυναμη, πραγματικη δυναμη. Τα κυβικα οπως και να εχει ειναι σημαντικος παραγοντας της εξισωσης και καθε αλλη λυση μονο προχειρη ειναι. ενας αξιοπρεπης κινητηρας για εμενα, ειναι στα 1,6-1,8, ιδανικα κομπρεσορ εστω τουρμπο, αφθονες ροπες περι τα 30-40 κιλα και 200-240 ιππους. Πιστευω εκει υπαρχει περιθωριο αξιοπιστιας, ανεχτων καταναλωσεων και πλατφορμα για μικρη βελτιωση με μεγαλα κερδη.

καπου λες για το civic R πως εχει 6.4, αυτος ο χρονος ειναι σε γκρεμο με ευνοϊκο τυφωνα. Τωρα τα περιοδικα πως τον μετρησαν ειμαι περιεργος. Και μιλαω για το τελευταιο μοντελο. το προηγουμενο ειναι ψηλα 6αρια-πολυ χαμηλα 7αρια οπως το κοβω στο δρομο, αλλα το τελευταιο τουλαχιστον πολυ χαμηλα 7αρια. Το βαρος και το ηλεκτρογκαζο ειναι καρκινος σε καθε σπορ αμαξι.

H honda εχει τουρμπο μοντελα στην αμερικη, και στο παρελθον ειχε το city turbo (παππους του jazz). Φυσικα κατασκευαζε και κινητηρες τουρμπο για την F1 πολλα χρονια, οποτε δεν θα ηταν κατι δυσκολο. Μεχρι και η φιατ εχει τουρμπο!

Giannis_Patra
26-08-10, 16:25
καπου λες για το civic R πως εχει 6.4, αυτος ο χρονος ειναι σε γκρεμο με ευνοϊκο τυφωνα. Τωρα τα περιοδικα πως τον μετρησαν ειμαι περιεργος. Και μιλαω για το τελευταιο μοντελο. το προηγουμενο ειναι ψηλα 6αρια-πολυ χαμηλα 7αρια οπως το κοβω στο δρομο, αλλα το τελευταιο τουλαχιστον πολυ χαμηλα 7αρια. Το βαρος και το ηλεκτρογκαζο ειναι καρκινος σε καθε σπορ αμαξι.



gia rikse mia matia sto parakatw video http://www.youtube.com/watch?v=QqKLU92ISmY


se gremo me eunoiko tyfona ekane o filos ta test sto syggekrimeno type R?

Giannis_Patra
26-08-10, 17:02
ki enas B16 A................http://www.youtube.com/watch?v=arSNyinKQI8

ti exei na zylepsei se epidoseis diladi o syggekrimenos atmosfairikos kinitiras apo enan ropato 1.6 turbo me 180 ippous?

pateras_vtec
26-08-10, 20:43
gia rikse mia matia sto parakatw video http://www.youtube.com/watch?v=QqKLU92ISmY


se gremo me eunoiko tyfona ekane o filos ta test sto syggekrimeno type R?
Δεν κανει και παπαδες το αμαξι. και λεει πως ειναι lightly tuned. ενα προγραμματακι πρεπει να το φοραει σιγουρα. Τα βιντεο αυτα δειχνουν ποσο γρηγορα σκαρφαλωνει η βελονα, αλλα ειναι υποκειμενικα, πρακτικα στο δρομο τα αμαξια σε συγκριση με καποια αλλα δειχνουν τι κανουν. Κι εγω εχω ανεβασμενα τετοια, που δειχνουν ποση διαφορα εχω με το καινουριο civic αν δεις το ενα και το αλλο βιντεο. Επειδη εχω διαβασει στο street racing εδω για κοντρα με clio sport, σε ανοιγμα μου με clio rs κ CTR ταυτοχρονα το civic ηταν τελευταιο και καταιδρωμενο. Στριβει ομως, και στριβει γαματα! Πολυ γαματα! Αλλα για ευθεια δεν ειναι.

http://www.youtube.com/watch?v=Uw_V3ERoPvk
Και με χαλαρες αλλαγες που κανω ποσο εχει φαει ηδη. Kαι οι τρεις μαμισιοι εκτος απο φιλτρο-εξατμιση εγω, φιλτρο το ταπερ και στοκ το clio.


O B16A αυτης της γενιας ηταν στοκ 170 αλογα
Και τα επομενα ηταν 170, απλως λογω ρυπων στην Ευρωπη ερχοντουσαν 160.

chris_vectroni
26-08-10, 21:29
http://www.youtube.com/watch?v=OPU0E4hz3dAin&feature=relatedn
integra και ξερω ψωμι

Billis21
26-08-10, 22:51
http://www.youtube.com/watch?v=OPU0E4hz3dAin&feature=relatedn
integra και ξερω ψωμι

+1 .... αν και φεναιτε το λιγοτερο καλο φπε!

Billis21
26-08-10, 22:53
Αν ενδιαφερει καποιον εστω κι απο περιεργεια μπορω να ανεβασω μια δυναμομετρηση με 5 διαφορετικες θεσεις του εκκεντροφορου και ποσο θεαματικα διαφορετικα αποτελεσματα εχει!

εμενα μου φεναιτε πολυ ενδιαφερον... αν μπορεις ανεβασε τα!

ΚΑΛΑΜΑΤΙΑΝΟΣ
26-08-10, 23:41
πολυ offtopic1offtopic1offtopic1 ολοι. στις παρουσιασεις ειστε.

Gregls
26-08-10, 23:55
Επισης κατι που δεν λες ειναι οτι τα μοτερ εκεινα για να βγαλουν 100αλογα το λιτρο ηταν euro 1 ή 2 για αν φτιαξεις μοτερ Euro 5 με τα αντιστοιχα αλογα πλεον η μονη λυση ειναι το μαγικο σαλιγκαρι!
Τοτε οι κανονισμοι ηταν euro 1,2 και σε αυτους υπακουε η honda. Σημερα τα 2λιτρα της την ιδια αποδοση εχει. Φυσικα απο του χρονου καταργει εντελως το 2λιτρο Κ20 για λογους marketing αφου πλεον η εταιρια εχει στραφει στην υβριδικη τεχνολογια.
Οπως ειπα και πιο πανω σε σχεση με αντιστοιχο καλο ralaki 1ο σταδιο τα 1.6vti ειναι απλες οδοντοκρεμες.
Οδοντοκρεμες οχι. Καθολου. Εγω ξερω ραλλυ τετοιο και coupe vti φιλου, με το honda πισω ενα αμαξι στα 150 μετρα και τερματισμο 400αρι ενα φτερακι σκαρτο μπροστα το honda. Και πλαι δεν ειναι κανονας. Ενα τετοιο ραλλακι εμενα που ειμαι 1.8 μου κλανει μια μαντρα απο εδω ως τον Ασπροπυργο. Αντε και μπουμπισιο να κοπουμε. Αλλα δεν ειναι κανονας. και δεν το παιζω γαμαω, αλλα ξεχνας πως υπαρχουν αμαξια κι "αμαξια" καθως βελτιωτες και 'βελτιωτες" δεν υπαρχουν στεγανα σε μια συγκριση δυο βελτιωμενων αυτοκινητων οταν εχεις τοσες διαφορετικες παραμετρους. Εκει συγκρινεις ποιος εχει ποιο βαθεια τσεπη κυριως..

Ρε μεγαλε θα βγαλει η honda 1.6 με 160 αλογα euro 5-6 και 15κιλα ροπης και θα τα βαλει σε τι σκαφος???
Θα μας τρελανεται τελειως?
Περιμενεις να πηγαινει το ιιδιο στο καινουριο σκαφος που βγαινει το civic 1200 κιλα αμαξι?
Δεν μπορει να το κανει μαχιμο και οικονομικο οπως ειναι τα turbata και για αυτο δεν το κανει...
Οσο για το 1.6 το Rallaki μια χαρα κανει κοιδιες σε 1.8 εδς πανω....
το rallaki δεν ειναι 900κιλα και μην λεμε οτι να'ναι σογα μην ειναι και 700 ελεος ντυμενο αμαξι....

Gregls
26-08-10, 23:57
O B16A αυτης της γενιας ηταν στοκ 170 αλογα

Μονο ιαπονια ηταν 170 με 100+ βενζινη...

Gregls
27-08-10, 00:04
Γτ ειπε κανεις κατι τετοιο?
Επελεξε να το βγαλει 2λιτρο σαν μαχιμο και ειναι και υπεροικονομικο...

Υπερ οικονομικο??
Καλα μην λεμε οτι να΄ναι του σιμονε που εκεγε σαν opc με 40 αλογα κατωηταν υπεροικονομικο???

Ή μηπως το Honda σου δεν καιει κερατα?

Gregls
27-08-10, 00:12
Το honda μου ειναι 10ετιας... αμα το πας ταμα συνεχεια το type r λογικο ειναι να καει σαν Opc...



6.5/100 to crz 7.8 to type-r πιστευω ειναι πολυ οικονομικο οσο και ενα opc...

Ρε φιλε ποιο crz τι μου λες τωρα?
7.8 το typer τι δινει ο κατασκευαστης μου διαβαζεις?
Εκτος αυτου μιλαμε για 40 αλογα κατω...

Μην μιλαμε για καταναλωσεις και συγκρισεις σε υβριδικο γιατι θα αναφερω πετρελεο με περισσοτερα αλογα απο το crz και θα ζαλιστεις...
Το μαμαμε το topic εντελως δηλαδη...

Gregls
27-08-10, 00:22
οχι για καταναλωσεις πραγματικες που κανουν τα παιδια στο φορουμ...

και απο ασχετο φορουμ
http://www.civinfo.com/forum/greece/32436-type-r-36.html#post667723

μπορεις ανετα να πετυχεις 8λτρ/100 αν δεν το πιεζεις πανω απο 120-130 χιλ και στα γκαζια περισσοτερη οικονομια θα εχει ενα αυτοκινητο ρυθμισμενο με flashpro παρα με το μαμα προγραμμα αφου αυτο ειναι πολυ πλουσιο!

εγω με 160-200 καιω 10.6-11 λιτρα και με 120-150 8.3λιτρα/100 χιλ

στις 3000 στρ εχεις 115 χιλ!!

εχει πολυ καλες ευκαιριες για fn αυτην την εποχη!

καλα εγινε...
Με αλλους μιλαμε σε αλλες παρες βγαινουμε εγω απο χρηση μεικτη και πατηματα και απο ολα στο 10αρι παιζουν, οσο παιζει και το δικο σου...
το opc σε ταξιδι οικονομικα δεν συγκρινεται αν πας ατουbistos

opcastras
27-08-10, 01:15
το opc σε ταξιδι οικονομικα δεν συγκρινεται αν πας ατουbistos

σημερινο 8 lit σε 75χλμ

pateras_vtec
27-08-10, 02:09
Μονο ιαπονια ηταν 170 με 100+ βενζινη...
Το ειπα πιο πανω, Ευρωπη λογω ρυπων ερχοταν με 160. Οπως ηταν και μονο Ιαπωνια το Β16Β 1,6 185 ατμοσφαιρα παλι στο civic type R 96-00

Οσο για το 1.6 το Rallaki μια χαρα κανει κοιδιες σε 1.8 εδς πανω....
το rallaki δεν ειναι 900κιλα και μην λεμε οτι να'ναι σογα μην ειναι και 700 ελεος ντυμενο αμαξι....
Ας ειναι και 1000 κιλα το ραλλυ, δεν ψαχνω για δικαιολογιες. Αν ειναι τοσο γαματο καλα κανει και περναει τα honda. Στην κατηγορια αυτη καποιο καλο opel γιατι δεν ακουγεται; Βγηκε ποτε κατι απο το εργοστασιο σε αυτη την κατηγορια; Επειδη απο opel δεν ξερω και πολλα για τα μοντελα της. Στα 1.6 μονο τα gsi εχω ακουστα, αλλα δεν ξερω εργοστασιακα τι ηταν και πως. Παντως σαν συγκριση δεν στεκει. Το vti βγηκε σαν ενα σβελτο αμαξι, χωρις υποδομες για πιστα. Βαρυ, χωρις μπλοκε. Το Type R που υπηρχε μονο Ιαπωνια, και ηταν κοντα στα 1000 κιλα με 1,6 και 185,μπλοκε, σχεσατο κιβωτιο κτλ ειναι αμαξι που ειναι στην κατηγορια ραλλυ. Θα μου πεις εμεις αυτα εχουμε εδω, συμφωνω, αλλα ειμαι σε ενα opel club, μιλαω για τα honda κι βγαινει ο φιλος και μου λεει, "Ναι, αλλα το ραλλυ σας μαμαει". Μιλα μου για τα opel να εχουμε μια βαση οπου ο καθενας θα ειναι στο στοιχειο του.

Οσο για την καταναλωση, δεν ειναι δυσκολο να κρατηθει χαμηλα. Ροπες και δυναμη ψηλα, αλλα με κοντη κλιμακωση στο κιβωτιο και τον χρονισμο εξυπνα ρυθμισμενο στα χαμηλα, ακομα και τα 10/100 απο 2λιτρο δεν μου φαινεται αποτυχια.

edit:τα civic εχουν δυναμομετρηθει στα 215 ΜΟ μαμισια.