PDA

Επιστροφή στο Forum : ΘΕΜΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ



ppete
17-03-06, 00:27
ΠΑΙΔΙΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΤΩΝ 60000ΧΛΜ.ΠΟΣΟ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ?ΤΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ?ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΗΝ OPEL?ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ,ΥΑΠΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΣΒΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΛΑΜΠΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ?ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ 380 ΕΥΡΩ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΛΙΑ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ Μ.......Σ.

17-03-06, 00:30
gia to lampaki:miza sto miden, krata patimeno to koumpi tou xiliometri,miza sta lampakia...etoimos

ppete
17-03-06, 00:34
:super: ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.Σ5ΖΑΧ

17-03-06, 00:39
asxeto me to diko sou. sta 60000 einai kalo mazi me ton imanta na allazoume kai tin antlia nerou? logo meiomenon ergatikon isos(afou linoume gia ton imanta den allazoume kai auto)?

finikass
17-03-06, 01:40
Nai auto einai swsto, giati an thn allakseis argotera plhrwneis extra ergasia, enw an thn allakseis mazi me ton imanta nomizw oti plhrwneis thn idia.

17-03-06, 01:44
kai i antoxes mias antlias nerou se km posa einai?

tedo
17-03-06, 07:11
akousa tuhea stin dromon na leei o tehnikos sumvoulos se ena pelati pou eihe ftasei ta 60000km gia upohreotiki allagi imanta ekentroforou kai tha pigene apo 90-380 euro mazi me tin antlia nerou.

ppete
17-03-06, 12:02
ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΙΔΙΑ,ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΕΣ.ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΙΜΑΝΤΑ ,ΡΟΥΛΕΜΑΝ,ΑΝΤΛΙΑ ,ΜΠΟΥΖΙΑ,ΦΙΛΤΡΑ,ΚΤΛ,ΔΕΝ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 180ΕΥΡΩ.ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΖΗΤΑΝΕ 380-400 ΕΥΡΩ.

chriskar
17-03-06, 12:31
ο ιμάντας χρονισμου μας ειναι πολυ ακριβός, αν θυμαμαι καλα εχει 160-170 μονος του. αλλα παλι οι αντιπροσωπία ειναι φαρμακειο ειδικα στα περαστικα...

17-03-06, 12:33
εγω πάλι κάνω το service Μόνος μου και το πάω εκεί μόνο για λάδια για να είμαι και εντάξει...

MOYTPO
17-03-06, 12:36
Η αντιπροσωπεια για μενα εδω και 10000 χλμ αποτελει παρελθον. Βρες εναν καλο μηχανικο που να τον εμπιστευεσαι βρες και ενα μαγαζι με φθηνα γνησια ανταλλακτικα Οπελ και εισαι οκ. Νιντζα θα μπω και εγω στο fun club Μπαρουτε!!!!!!!!!!!!!

17-03-06, 12:45
εγω πάλι κάνω το service Μόνος μου και το πάω εκεί μόνο για λάδια για να είμαι και εντάξει...
milame gia filtra k mpouzi?

ppete
17-03-06, 13:40
PAIDIA O IMANTAS O ORIGINAL MAZI ME ROYLEMAN EXEI PERIPOU 90 EYRO.KAI ALLHS MARKAS GIA TO CORSA PERIPOY 30EYRO

antonis
17-03-06, 16:44
ΝΙΝΤΖΑ αφου λες οτι εισαι member του Μπαρουτες πρεπει να σου κολλησουμε αυτοκολητακι... :super:

giannis2
24-03-06, 19:16
Ρε παιδιά το 1.4 twinport καδένα δεν έχουν?Θέλει αλλαγή η καδένα?Για μια ζωή δεν είναι?Αν είπα παπ@@@ρια σορρυ

Corsa-GR
24-03-06, 19:54
kadena kai den allazete :)

PlatonGR
24-03-06, 19:56
Ιμάντας, ρουλεμάν και κάτι άλλο που πάει μαζί είναι γύρω στο 100άρικο

Συνήθως το κάνεις μαζί με λάδια/φίλτρα/μπουζί και σου βγαίνει σύνολο κανά 300άρι.

Αν λύσεις για τον ιμάντα, βλέπεις αν χρειάζετε και η αντλία αλλαγή, αν έχει δακρύσει κτλ, οπότε κρίνεις εκείνη την ώρα.

PlatonGR
24-03-06, 20:30
Ναι αλλά άμα κοπεί η καδένα...

Gregls
24-03-06, 20:57
Ισχυει οτι και αμα κοπει ο Ιμαντας. . .

vangelis
28-03-06, 15:34
Paidia se merikes meres kleinw xrono me to corsaki ,pou lete na paw gia allagh ladiwn se poia antiprwsopia? menw kalli8ea

KAPITALAS
28-03-06, 15:40
Den exeis alaksei alli fora ladia?Posa xiliometra exeis?

vangelis
28-03-06, 15:51
oxi den exw alla3ei ,exw 13000

KAPITALAS
28-03-06, 15:54
Kalo tha itan na ta eixes allaksei kai noritera.
Ego prosopika to pao stron Kaltsouni ston Geraka,
tora pros tin perioxi sou den exo idea,as sou pei kanenas allos.

vangelis
28-03-06, 15:56
sto gerakaa ? pou na trexw re c kapitala kapou pio konta ,ekleise kai h elfinco re gmt

vangelis
28-03-06, 16:03
ase pou ta exw koita3ei kai den einai entelws maura ,genikws de to skizw to autokinhto

vangelis
28-03-06, 16:13
poso 8a mou kostisei 3erete ?

HORIZONS
28-03-06, 17:40
Μπαταρια remote 2€
ελεγχος φιλτρο αερος
αλλαγη μπουζι 20€
αλλαγη φιλτρο βενζινης 8€
αλλαγη τακακια 30€
ελεγχος ημιαξονια
ελεγχος-αλλαγη φιλτρο καμπινας 7€(το απλο οχι ενεργου ανθρακα)
ελεγχος ρυθμιση ταμπουρα
αλλαγη ιμαντα χρονισμου 110€ γνησιο με 3 ρουλεμαν,μονο λουρι 25€(36€ οπελ)
αλλαγη βαλβολινες ταχυτητων 7€/lt
αλλαγη βοηθητικου ιμαντα 23€γνησιος
ελεγχος ρυθμιση χειροφρενου
αλλαγη υγρα φρενων

HORIZONS
28-03-06, 17:44
Dot4 3,5€ τα 950ml της jurid
αλλαγη ψυκτικου υγρου 4€/lt (παιρνει γυρω στα 6,1)
ελεγχος σωληνακια φρενων
ευθυγραμμιση φωτα
service control indicator reset
αυτα πρεπει να γινουν στα 60000 χιλ κανε την σουμα.

28-03-06, 19:13
οπα οπα.. μια στιγμή... τι διαφορά και οικονομική και αποτελεσματος έχουν το ενεργού άνθρακα με το απλό φίλτρο???

KAPITALAS
28-03-06, 23:31
Re seis apli alagi ladion thelei na kanei o anthropos!

An valeis (pou sto protino) 5w30 full sinthetika tha sou paei peripou 50 Eurolpa.

HORIZONS
28-03-06, 23:47
Εγω δεν καταλαβα αυτο απο την αρχη που διαβασα.Κατι για 60000 χιλ ελεγε νομιζω η κανω λαθος?
Του ενεργου ανθρακα ειναι και καλα πιο δυνατο και μακρας διαρκειας σταματη καπως ετσι μου εχουν δωσει να καταλαβω οτι εχει το θεμα με το απλο

28-03-06, 23:52
posi diarkeia exei to ena kai posi to allo???

vangelis
29-03-06, 13:10
ok guys thanks :) me kalupsate

vangelis
29-03-06, 13:16
kapitala ta 5 30 full sun8etika pote prepei na ta 3anala3w meta apo ena xrono pali?

29-03-06, 13:20
min to pas me ton xrono....pigaine to me ta km pou dianieis....kathe 10000 einai kala afou den to skizeis kiolas.

KAPITALAS
29-03-06, 14:01
Sostos o s5zax alla gia sugoura rota ton mixaniko an klisis xrono xoris na to exeis kseperasei ( ta 10.000xlm) ti paizei?

vangelis
29-03-06, 14:21
pantws de prepei na uparxei problhma afou lene gia 30000 km an kai mou fainetai ligo uperboliko !

29-03-06, 14:26
gia mena iparxei. to douleuo mesa stin poli sxedon sinexeia pou simainei oti to amaksi grafei dipla xiliometra afou troei mpotiliarisma ipologise kiolas oti eisai ellada kai oxi germania pou simainei poli ipsiloteres thermokrasies ara den nomizo oti ta 30000 stekoun kai poli.

corsa120hp
29-03-06, 15:34
egw evala 5/30 prin apo dio meres kai mou stixise 65,55 (meion 15% ekptosi pou exw apo dbilas se ola) plirosa 55,7evro den to vrisko kai poli ftino ..ton ianouario plirosa omos 45evro kai rotisa gia tin ayksisi kai mou eipan oti akrivine to petreleo (ta zoa lol)

ppete
02-04-06, 17:19
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕ ΕΡΕΥΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ,ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ.ΕΧΩ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ 61000ΧΛΜ ΜΕ ΤΟ CORSAKI MOY.ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ ΣΕΡΒΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΜΑΝΤΑ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΥΗΜΕΝΟ ΣΕΡΒΙΣ ΟΠΕΛ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ?ΕΧΩ ΨΙΛΟΡΩΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑΝΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ 400-540 ΕΥΡΩ.ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ:ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΞΩ ΣΕ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΣΕ ΦΘΗΝΗ ΤΙΜΗ?ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΒΗΣΩ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ INSP?ΣΑΣ ΖΑΛΗΣΑ ΤΟ ΞΕΡΩ.ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ,ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Dtt
25-04-06, 14:09
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΕ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΤΩΝ 30000 ΚΜ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΟΠΕΛ?ΧΩΡΙΣ ΤΑΚΑΚΙΑ ΦΥΣΙΚΑ...

koni
25-04-06, 15:39
Εγω για το σερβις των 30000 χλμ ειχα πληρωσει 180 ευρω(χωρις τακακια αφου τα αλλαξα στις 33000).Το εκανα στη Δρομων στον Κηφισσο

corsaki_1.2
25-04-06, 22:12
Παιδιά καλησπέρα.....Τα λεφτα που πληρώνεται στις αντιπροσωπείες είναι ΚΟΡΟΪΔΙΑ εκτός άν ισχυει ακόμη η ΕΓΓΥΗΣΗ...... Έχω κάνει 97500χλμ και την αντιπροσωπεία την έχω ξεγράψει προ τετραετίας ... έτσι ηρεμήσανε τα νεύρα μου και η τσέπη μου......!!!!!! ρώτησα για servis των 5 ετών ή 100000 χλμ που θα έχω σε λίγο και μου είπαν 220 ευρώ....... ότι θέλει ο καθένας ζηταει.. Έχω πάρει μόνος μου τα ανταλλακτικά (όπως κανω τα τελευταία χρόνια ... και φίλτρα KNECHT όχι μάπα... και μου κόστισαν 65 ευρώ(φίλτρα λαδιού+αέρα+βενζίνης+καμπίνας BOSCH+μπουζί NGK)+35 ευρώ τα λάδια BP visco 7000 0w-40 full συνθετικά).. σύνολο 100 ευρώ και όχι 220.. Όσο για την αντλία νερού την αλλάζουν στα 1.4 διότι κατά την αλλαγή ο ιμάντας χρονισμού για να βγεί θέλει λίγο χτύπημα(!!!!) στις αντιπροσωπείες όμως τον γ@@@@ε και αναγκαστικά ο πελάτης θα τον αλλάξει.. Αλλάξαμε μόνοι με ένα φίλο τον ιμάντα χρονισμού στο corsa της αδερφής του και σε ένα astra χωρίς να πειράξουμε καθόλου την αντλία νερού....πέρισυ...μετά από 30000+ χλμ δουλεύουν και τα δύο ρολόϊ... :taz:

xenophon74
25-04-06, 22:47
Παιδιά δεν είστε υποχρεωμένοι να κάνετε τα σέρβις σας στις αντιπροσωπείες και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την εγγύηση. Υπάρχει ευρωπαϊκή νομοθεσία, που έχει αλλάξει τα δεδομένα.
Μη μασάτε πλέον.
Sorry για το offtopic.

slalom
25-04-06, 23:49
Παιδιά δεν είστε υποχρεωμένοι να κάνετε τα σέρβις σας στις αντιπροσωπείες και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την εγγύηση. Υπάρχει ευρωπαϊκή νομοθεσία, που έχει αλλάξει τα δεδομένα.
Μη μασάτε πλέον.
Sorry για το offtopic.

Που τα άκουσες αυτά τα πράγματα; Μην παίρνεις τον κόσμο στο λαιμό σου.

johnhatz4
26-04-06, 03:37
isxyei ayto pou leei o xenophon to ksero k ego. apla ellada eimaste opote ola leitoyrgoyn meta apo liga xronia :taz:

26-04-06, 09:28
με χρονοκαθυστέρηση...

δεν θα πρέπει όμως να βρείτε και την σχετική νομοθεσία να την παραθέσετε???

Και όταν γίνει αυτό θα είμαι ο πρώτος που θα σκάσει στην αντιπροσωπεία και θα κάνει σκηνή... as always...

tax
26-04-06, 17:45
Αυτό που λέτε νομίζω οτι ισχύει για τη χρήση ανταλλακτικών που δεν είναι της αντιπροσωπείας.Δηλαδή μπορείς να διαλέξεις από μία προκαθορισμένη λίστα ανταλλακτικών(ποια?) και να διατηρήσεις την εγγύηση.¨οχι ντε και καλά γνήσια Opel ανταλλακτικά...

Οι εργασίες όμως πρέπει να γίνουν από εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

xenophon74
26-04-06, 20:03
Παιδιά δεν είστε υποχρεωμένοι να κάνετε τα σέρβις σας στις αντιπροσωπείες και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την εγγύηση. Υπάρχει ευρωπαϊκή νομοθεσία, που έχει αλλάξει τα δεδομένα.
Μη μασάτε πλέον.
Sorry για το offtopic.

Που τα άκουσες αυτά τα πράγματα; Μην παίρνεις τον κόσμο στο λαιμό σου.
Φίλε δεν θέλω να πάρω κανέναν στο λαιμό μου, εμένα δε μου είπανε τίποτα για την εγγύηση και ας κάνω αλλού τα σέρβις.
Ψάξτε λίγο την ευρωπαϊκή νομοθεσία ,και ρωτήστε κανέναν, δεν το παίζω ξύπνιος αλλά τα λεφτά δεν είναι στραγάλια να τα πετάμε από εδώ και από εκεί, ούτε να τα χαρίζω σε όποιον με περνάει για χαζό και μου τα παίρνει με προσχήματα την αγνοία που θεωρούν πως έχω.
Αυτή είναι η γνώμη μου από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει ότι νομίζει.
Φιλικά.
;)

slalom
26-04-06, 21:11
Παιδιά δεν είστε υποχρεωμένοι να κάνετε τα σέρβις σας στις αντιπροσωπείες και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την εγγύηση. Υπάρχει ευρωπαϊκή νομοθεσία, που έχει αλλάξει τα δεδομένα.
Μη μασάτε πλέον.
Sorry για το offtopic.

Που τα άκουσες αυτά τα πράγματα; Μην παίρνεις τον κόσμο στο λαιμό σου.
Φίλε δεν θέλω να πάρω κανέναν στο λαιμό μου, εμένα δε μου είπανε τίποτα για την εγγύηση και ας κάνω αλλού τα σέρβις.
Ψάξτε λίγο την ευρωπαϊκή νομοθεσία ,και ρωτήστε κανέναν, δεν το παίζω ξύπνιος αλλά τα λεφτά δεν είναι στραγάλια να τα πετάμε από εδώ και από εκεί, ούτε να τα χαρίζω σε όποιον με περνάει για χαζό και μου τα παίρνει με προσχήματα την αγνοία που θεωρούν πως έχω.
Αυτή είναι η γνώμη μου από εκεί και πέρα ο καθένας κάνει ότι νομίζει.
Φιλικά.
;)

Εγώ μόνο τα απαραίτητα κάνω στην αντιπροσωπεία, για να πάρω τη σφραγίδα. Από εκεί και πέρα, πχ τα τακάκια θα τα αλλάξω αλλού. Αλλά πρέπει να μας πεις την (αξιοπιστη και νομοθετημένη) πηγή σου για να μιλήσουμε με επιχειρήματα στην Opel.

HORIZONS
27-04-06, 20:57
Παιδιά δεν είστε υποχρεωμένοι να κάνετε τα σέρβις σας στις αντιπροσωπείες και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με την εγγύηση. Υπάρχει ευρωπαϊκή νομοθεσία, που έχει αλλάξει τα δεδομένα.
Μη μασάτε πλέον.
Sorry για το offtopic.


με χρονοκαθυστέρηση...

δεν θα πρέπει όμως να βρείτε και την σχετική νομοθεσία να την παραθέσετε???

Και όταν γίνει αυτό θα είμαι ο πρώτος που θα σκάσει στην αντιπροσωπεία και θα κάνει σκηνή... as always...


Εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η πρόταση του Μάριο Μόντι για το περίφημο block exemption.
Αυτές είναι δύο λέξεις που ακούγονται κατά κόρον τα τελευταία χρόνια, χωρίς όμως κάποιος να γνωρίζει
ακριβώς περί τίνος πρόκειται αφ'ενός, και αφ'ετέρου τί επιπτώσεις θα επιφέρει στην αγορά του αυτοκινήτου.
Επιγραμματικά, το Block Exemption αφορά στην άρση των εμποδίων της ελευθερίας εμπορίου, λόγω των
υπαρχουσών καθέτων συμφωνιών μεταξύ κατασκευαστών και αντιπροσώπων. Στις υπάρχουσες συμφωνίες
ο κάθε εθνικός ή τοπικός αντιπρόσωπος οφείλει να διαθέτει μόνο μια μάρκα, αυτή του κατασκευαστή, να
δραστηριοποιείται στη δεδομένη του γεωγραφική περιοχή και μόνο, να πουλά και να επισκευάζει τα νέα
οχήματα και τέλος να αγοράζει τα ανταλλακτικά του αποκλειστικά από τον κατασκευαστή των αυτοκινήτων.
Με την άρση του block exemption, τα παραπάνω ουσιαστικά ανατρέπονται, διότι οι αντιπρόσωποι θα δύνανται
να δραστηριοποιηθούν είτε πανεθνικά, είτε πανευρωπαϊκά, να πωλούν σε ανεξάρτητους εμπόρους εκτός του
επισήμου δικτύου, να διαθέτουν πάνω από μια μάρκα στις εκθέσεις τους, να μην διατηρούν δικά τους συνεργεία,
αλλά να αναθέτουν την επισκευή σε άλλους έναντι αμοιβής (υπεργολαβία), να αγοράζουν ανταλλακτικά και από
τον κατασκευαστή των ανταλλακτικών, αλλά και από άλλο κατασκευαστή που προσφέρει ποιότητα αντίστοιχη των
προτύπων. Τέλος, ο επισκευαστής επίσημος ή εξουσιοδοτημένος θα είναι ελεύθερος να αποκτήσει πρόσβαση σε
όλη την τεχνογνωσία, ώστε να αυξήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του, καθώς επίσης δεν θα είναι υποχρεωμένος
να πουλά και αυτοκίνητα, αλλά να συγκεντρωθεί μόνο στις after sales εργασίες. Οι νέοι αυτοί κανόνες θα ισχύσουν
από 1/10/02, θα αφορούν όλα τα 4τροχα και θα καλύπτουν όλη την Ευρωπαϊκή Ενωση, καθώς επίσης και τη
Νορβηγία, την Ισλανδία και το Λιχτενστάιν.
Συγκεκριμένα λοιπόν οι επιπτώσεις για αντιπροσώπους, επισκευαστές και κατασκευαστές θα είναι:
- ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ: Πλήρης αυτονομία για στρατηγικές επεκτάσεις προς πιο προσοδοφόρες αγορές και μάρκες.
- ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΕΣ: Ελεύθερη επιλογή εγκατάστασης, ελεύθερη πρόσβαση σε τεχνικές λεπτομέρειες και ελευθερία επιλογής στον προμηθευτή των ανταλλακτικών.

Σημείωση: Οι επισκευαστές θα υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τα γνήσια ανταλλακτικά του κατασκευαστή
του αυτοκινήτου, όταν η επισκευή αφορά σε εγγύηση, δωρεάν service και ανάκληση και τα κόστη επιβαρύνουν
τον κατασκευαστή. - ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ: Θα εξακολουθήσουν να έχουν τον έλεγχο της ποιότητας των προϊόντων
τους, καθώς διατηρούν το δικαίωμα επιλογής των επισήμων αντιπροσώπων και επισκευαστών σε κάθε χώρα. Ποιές
είναι, όμως, οι επιπτώσεις σε όλους εμάς τους αγοραστές; Νωρίτερα όμως αξίζει να παραθέσουμε κάποια στοιχεία
που είναι χρήσιμα να γνωρίζουμε. Ετσι λοιπόν ξέρουμε πως οι προ φόρων εργοστασιακές τιμές ανά την Ευρώπη διαφέρουν και στην Ελλάδα εκτιμώνται περίπου στο 84% του Ευρωπαϊκού μέσου όρου. Επίσης, από μελέτες γνωρίζουμε πως το 40% της συνολικής δαπάνης αγοράς και συντήρησης ενός αυτοκινήτου αφορά σε after sales,
πως τα επίσημα δίκτυα των κατασκευαστών κατέχουν το 50% των πωλήσεων και πως οι επισκευαστές εκτός
επισήμων δικτύων προσφέρουν παρόμοια ποιότητα και σε χαμηλότερο κόστος. Τα οφέλη, λοιπόν, για τους καταναλωτές από την άρση του block exemption και με δεδομένα τα παραπάνω στοιχεία είναι τα εξής:
- Μικρότερο κόστος αγοράς
- Μικρότερο κόστος συντήρησης
- Περισσότερα σημεία πώλησης
- Μεγαλύτερη γκάμα επιλογών (μάρκες)
- "Πλουσιότερες" εκδόσεις

Συγκεκριμένα, ο καταναλωτής θα έχει την ευχέρεια να αγοράσει ένα όχημα από φθηνότερο αντιπρόσωπο,
είτε αυτός είναι ο επίσημος, είτε ένας μεταπράτης (supermarket, Internet) ή βρίσκεται στο εξωτερικό.
Δεύτερον, ο τελικός αγοραστής θα έχει την ευχέρεια να διαλέξει έναν επισκευαστή, είτε μέσω του επισήμου
δικτύου, είτε μέσω των εξουσιοδοτημένων συνεργείων, ανάλογα με την ποιότητα και το κόστος που ψάχνει.
Τρίτον, με τη δυνατότητα αντιπροσώπευσης πάνω από μιας μάρκας, ο αγοραστής θα διαθέτει τη δυνατότητα επιλογής
και άλλων κατασκευαστών, τους οποίους μέχρι σήμερα δεν μπορούσε ίσως να προσεγγίσει λόγω γεωγραφικών ή
άλλων περιορισμών. Τέλος, και αυτό αφορά στον Ελληνα, ο αγοραστής θα έχει επιτέλους τη δυνατότητα να αγοράσει ένα αυτοκίνητο με "πλούσια" standards, όπως ο αντίστοιχος Δυτικοευρωπαίος.
Τί εννοούμε; Στα πλαίσια της άρσης του block exemption, θα πρέπει οι προ φόρων τιμές να εξισωθούν πανευρωπαϊκά.
Ετσι, οι ήδη χαμηλές τιμές στην Ελλάδα θα πρέπει να αυξηθούν. Η αύξηση αυτή θα μετατραπεί σε αύξηση του
εξοπλισμού και των αξεσουάρ. Κάποιος ίσως πει πως ο κατασκευαστής θα θελήσει να προσφέρει την ίδια έκδοση σε
μεγαλύτερη τιμή ώστε να μεγιστοποιήσει τα κέρδη του. Η αλήθεια όμως είναι άλλη. Ο κατασκευαστής θα πωλήσει
ακριβότερα το αυτοκίνητο, αλλά σε "πλουσιότερη" έκδοση για δύο κυρίως λόγους: Α. Οικονομίες κλίμακας στην
παραγωγή των εργοστασίων Β. Ανταγωνισμός Εάν ο κατασκευαστής προσφέρει ένα "γυμνό" αυτοκίνητο ώστε να
καρπωθεί τη διαφορά, ο αγοραστής θα πληρώσει τα ίδια λεφτά και θα αγοράσει την "πλουσιότερη" έκδοση από το εξωτερικό. Ετσι, ο κατασκευαστής μακροπρόθεσμα θα απολέσει και μερίδιο αγοράς και κέρδη. Παράλληλα, πρέπει
να υπενθυμίσουμε πως το ελληνικό φορομπηχτικό κράτος θα αναγκαστεί να μειώσει το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης
για να συγκρατήσει τον πληθωρισμό που θα ενισχυθεί από μια μονόπλευρη αύξηση των τιμών (λόγω της αύξησης
για την εναρμόνιση των εργοστασιακών προ φόρων τιμών). Βέβαια, αυτή η μείωση στο Ε.Τ.Τ θα πρέπει να
θεωρείται σίγουρο πως θα συνοδευτεί από μια παράλληλη αύξηση στην τιμή της βενζίνης ώστε να μην μειωθούν οι
φοροεισφορές. Συμπερασματικά λοιπόν, η κατάργηση του Block Exemption θα προσφέρει πολλά στον τελικό
καταναλωτή κι αυτά θα είναι φθηνότερη συντήρηση, μεγαλύτερη γκάμα επιλογών και ενδεχομένως καλύτερες τιμές
αγοράς, μιας και που πιθανώς η αύξηση των προ φόρων τιμών και της βενζίνης θα εξουδετερωθεί από τον πόλεμο
τιμών στον εντονότερο πια ανταγωνισμό και από τη μείωση των Ειδικών Τελών Ταξινόμησης από το κράτος.

Πηγή : Auto Motor & Sport (www.ams.gr)

Corsa-GR
27-04-06, 21:23
το σχόλιο στο παραπάνω είναι
πως ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ θα εγκρίνει τον ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗ και δεν μπορει Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ να κανει service σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο και να παραμείνει εντός εγγύησης.

"Θα εξακολουθήσουν να έχουν τον έλεγχο της ποιότητας των προϊόντων
τους, καθώς διατηρούν το δικαίωμα επιλογής των επισήμων αντιπροσώπων και επισκευαστών σε κάθε χώρα."

π.χ ο Φιφας.. δεν είχε εκθεση.. ειχε όμως service..

slalom
27-04-06, 23:53
Το block exemption έχει πολλά χρόνια (>3) που νομοθετήθηκε (και το γνωρίζω από τότε...). ΠΟΥΘΕΝΑ όμως δε λέει ότι πας σε οποιοδήποτε συνεργείο και είσαι εντός εγγύησης. Εφόσον ο ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗΣ είναι ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ από τον ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ, θα φέρει και την ανάλογη σφραγίδα, και φυσικά παρόμοια χρέωση.

Αν ξαναγράψω το προτελευταίο σχόλιο θα έχω άδικο???

giannis2
25-08-06, 18:08
Sta πόσα χιλιόμετρα λέει η ΟΠελ να αλλάζουμε τα μπουζί στα 1.4 twinport??

turbo
25-08-06, 18:51
kanena sinergio gia servise sti 8essaloniki ?

pipinos1976
26-10-06, 21:33
Αγαπητοί κύριοι,

έχω μια σύντομη ερώτηση. Σήμερα παρατήρησα ότι στο Corsa της αδελφής μου (άσχετη με αυτοκίνητα) έχει ανάψει το λαμπάκι InSP.
1. Το αυτοκίνητο έχει 16.000+ Km και το λαμπάκι προφανώς έχει ανάψει εδώ και 1 μήνα (ίσως από τα 15.000 Km).
2. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε πριν 1 χρόνο +/- 1 μήνα
3. Λάδια άλλαξα στα 10.000 Km βάζοντας τα 5W30 της Opel

Τι σημαίνει αυτό το λαμπάκι; Πότε εμφανίζεται;

Ανάβει μετά από 1 χρόνο ή ανάβει στα 15.000 Km για λάδια ή ανάβει όταν κάποιοι αισθητήρες δώσουν σήμα για γενικότερο service; Να το πάω για service ή να σβήσω την ένδειξη (αυτό το ξέρω από το Astra G), να αλλάξω λάδια πάλι στα 20.000 Km και να κάνω service στα 30.000 Km όπως λέει η Opel;

Ευχαριστώ.

aggelos
26-10-06, 22:30
kanena sinergio gia servise sti 8essaloniki ?sthn salonika kalo serbis exei o magopoylos sto kordelio.ego to pao sthn antiprosopoia sto kilkis giati exei kalo kai to kyriotero fthno serbis.endeiktika anafero imantas xronismoy set 165 euro, alklagh ladion me 5-30 100% synthetika ths opel me filtro kai ergasia 33eyro.

sportscoupe
09-11-06, 00:13
Αγαπητοί κύριοι,
έχω μια σύντομη ερώτηση. Σήμερα παρατήρησα ότι στο Corsa της αδελφής μου έχει ανάψει το λαμπάκι InSP.
Τι σημαίνει αυτό το λαμπάκι; Πότε εμφανίζεται;
Don't worry!
Mε σβηστή τη μηχανή,πατάς το κουμπί μηδενισμού του χιλιομετρητή και κρατάς πατημένο.Γυρνάς το κλειδί στην πρώτη σκάλα,ανάβουν τα λαμπάκια και η ένδειξη insp αναβοσβήνει για λίγα δευτερόλεπτα,μέχρι να σβήσει.Αφήνεις το κουμπί.Βάζεις μπρος και έφυγες.