PDA

Επιστροφή στο Forum : A/C (δε παει το αμαξι)



Mika
05-07-08, 11:12
Εχω ενα opel astra και αντιμετωπιζω το εξης "προβλημα". Οταν ανοιγω το A/C το αμαξι χανει τοση δυναμη δε παει σχεδον μια ειδικα στις πρωτες ταχυτητες ξερω οτι σε ολα τα αμαξια τρωνε τα A/C αλλα σε αυτη τη περιπτωση το νιωθω το αμαξι πολυ αδυναμο.Αυτο που θα ηθελα να μαθω κυριως ειναι οτι αν και εσεις εχετε αυτο το "προβλημα"?

corsa(i love kontres)
05-07-08, 13:06
βασικα και εγω ....ρε συ μικα....εχω τα ιδια οταν κομπλαρω το a/c με κοβει και εμενα!!!αλλα οχι σε σημειο που λες εσυ ...μηπως ειναι η ιδεα σου , ...εμενα το ''κοψιμο'' που κανει εινα ικυριως στην αργοπορεια να σηκωσει τις στροφες του κινητηρα, αλλα απο την 3η ταχυτητα και μετα κα ικατω απο τις 3500 , απο εκει και πανω ζωντανευει αλλα οχι και να πεταει φωτιες οπως θα εκανε χωρις το a/c....

slalom
05-07-08, 13:11
Σε όλους κόβει, περισσότερο με τη ζεστη.

Mika
05-07-08, 17:01
κοιτα και εμενα μετα απο τη τριτη και μετα αρχιζει και ζωντανευει μετα απο την τριτη αλλα αρχικα το καταλαβαινς πολυ κομμενο!! Καλα τοτε ειναι γενικο αυτο ενταξει ευχαριστω παιδες!

Kapten
05-07-08, 21:37
Λογω της ζεστης η αποδοση πεφτει.
Αν βαλεις και το A/C η αποδοση πεφτει κι αλλο.
Αν δεν εχεις και πολλα αλογα τοτε νομιζεις οτι μοτερ δουλευει με τους μισους κυλινδρους!
Οπτε μη σε απασχολει, ειναι φυσιολογικο αυτο που συμβαινει!!

Antonis_SP
06-07-08, 14:57
Γι'αυτό και πολλοί αναφέρονται στο κουμπάκι του a/c ως κουμπάκι του νίτρο...

nikosopel
06-07-08, 17:40
ολα τα a/c κοβουν φιλος
don't worry
γενικο το κακο :)

~astraxan~
07-07-08, 00:50
fantasou me to pou anoigeis to aircondition xaneis epitopou 15 aloga apo tin ipodunami tin opoia xrisimopoiei ekeini tin ora to astra f sou pou apoti katalava einai mallon 1400 75ari?

Alex5
07-07-08, 16:02
Παιδιά καλησπέρα

Ξέρει κανείς για τον μύθο του clima.
Και λέγοντας μύθο εννοώ ότι πριν αποκτήσω το vectra B με clima άκουγα ότι οι διαφοράς με το A/C είναι ότι δεν τραβάει άλογα από το αμάξι, δεν ανεβάζει πολύ την κατανάλωση και ότι κάνει και τον χειμώνα για να βγάζει ζέστη.
Από ότι κατάλαβα τα πρώτα δύο είναι μύθος.

Η γνώμη σας ???

Φιλικά
Αλέξης

Antonis_SP
07-07-08, 16:48
Το clima άμα το δεις ως λειτουργία είναι το ίδιο ακριβώς με το απλό (χειροκίνητο) σύστημα θέρμανσης-ψύξης.

Η σημαντική διαφορά είναι ότι ρυθμίζει αυτόματα την αναλογία ζεστού-κρύου ώστε ο αέρας που βγαίνει από τους αεραγωγούς να έχει σταθερή θερμοκρασία (που στο απλό το κάνεις μόνος σου γυρνώντας το ζεστό-κρύο). Τώρα κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι όταν πετύχει την επιθυμητή θερμοκρασία καμπίνας το clima, κλείνει τον συμπιεστή για λίγο, οπότε έχεις οικονομία... αλλά στις συνθήκες της Ελλάδας αυτό είναι λίγο πολύ ανέκδοτο.

Mika
07-07-08, 18:46
Οχι εχω ενα 1600 115hp οποτε astraxan αυτοματος θα πεφτω στα 100. Το ηξερα και οτι τρωει υποδυναμη αλλα απλως οπως αναφερα δεν μου πηγαινει σχεδον καθολου στις χαμηλες στροφες.

teddy
07-07-08, 19:41
στο προφιλ σου ομως λεει οτι εχεις Astra F ,για αυτο συμπερανε ετσι ο astraxan...τες πα,μικρο το κακο...

περα απο το φυσιολογικο του πραγματος,σημασια εχει και σε ποια σκαλα δουλευει το A/C,
αλλη δυναμη "τρωει" στην πρωτη σκαλα και αλλη στην 4η..

~astraxan~
07-07-08, 20:00
koita den pefteis sta 100...
skepsou oti otan ksekinas to amaksi den xrisimopoieis k ta 115 aloga..
opote polu xamilotera...
genika peftei polu i apodosi.. meta ta 100 km einai poluuu kalutera...

Elric
08-07-08, 10:23
FILOI MOY GIA SAS, EXO ENA ASTRA 1.6 115HP KAI ADIMETOPIZO KAI EGO TO IDIO ME TO AC STO ON SERNETE.EINAI ALITHIA VEVEA OTI META THN 3 SXESH PAEI KALA. EIDIKA OTAN PAS NA KANEIS OPISTHEN SE ANIFORA TOTE FENETE OTI ARGEI NA ANOIKSEI.

~astraxan~
08-07-08, 11:31
re paidia einai apolutws logiko...
mou fenetai prepei na odigeisete golf 5 me tous kinitires tous protous tous mpi me ta 75 aloga k anameno aircondition gia na katalavete...
na kaneis to stauro sou an to amaksi ksekinaei...

Mika
08-07-08, 14:35
Κοιτα εγς εριξα αυτο το θεμα στο τραπεζι γιατι δε ειναι το θεμα οτι η επιδοση πεφετι αλλα οτι το αμαξι κανει νερα στην αρχη, βεβαια μπορει να ειναι και οδηγηκο λαθος αλλα αφου ακουσα και απο αλλους οτι εχουν το ιδιο "προβλημα" οποτε οκ!

corsakias2002
08-07-08, 14:39
στο προφιλ σου ομως λεει οτι εχεις Astra F ,για αυτο συμπερανε ετσι ο astraxan...τες πα,μικρο το κακο...

περα απο το φυσιολογικο του πραγματος,σημασια εχει και σε ποια σκαλα δουλευει το A/C,
αλλη δυναμη "τρωει" στην πρωτη σκαλα και αλλη στην 4η..

δηλαδή ο ανεμιστήρας επηρεάζει την απόδοση του κλιματιστικου και άρα το πόσα άλογα "τραβάει"?
Δεν μου στέκει λογικό αυτό...

GiorgosThess
08-07-08, 15:45
Τα νερα ειναι απο το aircondition, ειναι απολυτως φυσιολογικο

johnhatz4
08-07-08, 16:58
δηλαδή ο ανεμιστήρας επηρεάζει την απόδοση του κλιματιστικου και άρα το πόσα άλογα "τραβάει"?
Δεν μου στέκει λογικό αυτό...

Κ εγω έτσι πιστευω, δεν επηρεάζει η ταχύτητα του ανεμιστήρα το πόσα άλογα τραβάει

teddy
08-07-08, 17:37
ενταξει παιδια,καντε το μονοι σας και πειτε μου αν εχω δικιο...
μπορει να μην καταναλωνει περισσοτερα αλογα,αλλα σιγουρα ασθενει περισσοτερο την δυναμη του αυτοκινητου...

εκτος και αν ο κλιματισμος αποτελειται μονο απο εναν ανεμιστηρα...κατι που ουδεποτε ανεφερα!

koni
08-07-08, 21:15
Οταν ειχα το corsa και εβαζα a/c,ενιωθα οτι επαιρνα το αμαξι στους ωμους μου και το κουβαλουσα.Δεν πηγαινε καθολου και δεν γινομαι υπερβολικος.Με πηγαινε καροτσι φιλος μου με clio 1.2 του 93!Ευτυχως αυτο το προβλημα λυθηκε στο καινουριο αυτοκινητο,οπου ειτε εχω a/c ειτε οχι απλα δεν το καταλαβαινω.Μου το ελεγε φιλος μου και δεν τον πιστευα

slalom
08-07-08, 22:25
Έχει σημασία πού είναι ο θερμοστάτης, δηλαδή πόσο κρύο ζητάμε, σε συνδυασμό με την εξωτερική θερμοκρασία. Για τον ανεμιστήρα... δε θα σχολιάσω.

trian12
09-07-08, 15:04
exoume kai leme!
to a/c clima apoteleitai apo ton compressora o opoios sundeetai me to moter me imanta apo to psigeio tou a/c to filtro,solinoseis kai tin vaporeta (vaporator)i opoioa vriskete mesa stin kampina tou autokinhtou.
enas thermostaths einai autos o opoios dinei entoli ton magniti tou compressor na komplarei kai na arxei tin simpiesi.
to thema tora einai gt vlepete auti tin diafora sta opel kai mporei na min tin vlepete se alla autokinhta.
i diafora sta opel kai eidika sta 1.6 einai i eksis oti otan anoixeis to a/c o compressoras komplarei kai douleuei panta!kai relanti kai xamila kai psila!sto punto px pou exei i mana mou epeidi einai 1.2 kai me a/c anammeno dn tha xekinage i dn tha kane prosperasi pote..otan thes dunami o eglefalos xekomplarei ton cpmressora gia na xekiniseis-prosperaseis kai meta ton xanakomplarei..pragma to opoio dn xreiazetai se 1.6 115hp
tora oson afora thermokrasies..epeidi dn xero posa ventilater exei to kainourgio astra tha sas po to eksis..ean exei 2 otan anoikseis to a/c sigoura tha douleupsoun kai ta duo anexartitou thermokrasias tou autokinhtou.ean exei 1 tote tha doulepsei i megali skala pali anexartitou therm.tou autokinhtou.
ara to apotelesma me a/c on h off einai ligo analoga tis sinthikes nai men kourazei ton kinhthra ara anevazei thermokrasia omos ta ventilater anavoun full.

telos prosexte otan exete a/c min pigainete koftes to amaksi gt mazi me tin mixani paei kai o compressoras koftes..dld ama to exete sunithio tha ton parete sto xeri-mporei na arxisei na xei diarroi-na min apodidei klp.
Kai kata tin diarkeia tou xeimona na anavete to a/c gia 1-2 ores sporadika misi ora ton okt.misi ora ton fevrou. misi ora ton aprilio.
elpizo na voithisa.

Mika
09-07-08, 15:51
Ευχαριστω πολυ φιλε το τομιο πιστευω ξεδιαλυνε αρκετα.

slalom
09-07-08, 18:07
Εγώ το χειμώνα το ανάβω πάντα όταν βρέχει για να ξεθαμπώνει τα τζάμια

teddy
10-07-08, 16:42
εχμ.....στο θεμα μας μηπως???

slalom
11-07-08, 00:11
Να συμπληρώσω ότι το χειμώνα δεν κόβει καθόλου (ontopic!)

Elric
11-07-08, 13:23
To diko moy einai kenurgio 1100 xlm exei kai moy eipan sthn adipsoropia oti stadiaka tha anoiksei o kinitiras kai den tha kovei toso poli me to AC. To exei parathrhsei kaneis apo esas afto poy exei kanei perisotera xlm?
good1

thanasis1983
12-07-08, 21:21
file den thelw na se apogoiteusw alla epeidi exw to astra h 1400 bebaia me 90 aloga to amaksi nomizeis oti to pas kai oxi oti se paei toulaxiston mexri na parei strofes i 3h kai piga kai rwtisa kai mou lene oti se ola to kanei auto kai ontws etsi einai giati odigisa filou idio amaksi kai ta idia. Auto me ton kinitira einai psema

capthookb
12-07-08, 22:02
Ειδικά το 1400, και χωρίς το a/c κάτω από 1500 στροφές είναι ψόφιο. Πόσο μάλλον με a/c αναμμένο.

Kapten
16-07-08, 16:33
Να συμπληρώσω ότι το χειμώνα δεν κόβει καθόλου (ontopic!)

Νομιζεις οτι δεν κοβει!!!Απλα το χειμωνα η απωλεια ισχυως οφειλεται αποκλειστικα στον κομπεσορα του κλιματιστικου.
Το καλοκαιρι ομως εχεις και αλλες απωλειες λογω της ηψηλης θερμοκρασιας του αερα!
Για αυτο το καλοκαιρι καταλαβαινουμε αμεσως οτι το αυτοκινητο δεν "παει"!!

slalom
16-07-08, 18:26
Είναι χαμηλή η θερμοκρασία περιβάλλοντος γιαυτό δεν κόβει. Με άλλα λόγια το freon δεν κάνει τον ίδιο κύκλο που κάνει το καλοκαίρι και συμπιέζεται πιο εύκολα.
Το έγραψα πιο πάνω:"...σε συνδυασμό με την εξωτερική θερμοκρασία"

Xwrikos
24-07-08, 21:11
Γειά σας! Παρατηρώ κι εγώ το ίδιο πρόβλημα, το a/c τρώει πάρα πολύ σε επιδόσεις! Ειδικά άν ξεπεράσεις τις 4500 στροφές το αυτόκίνητο κόβει και αισθάνεσαι να σε τραβάει πίσω! Επίσης δεν ξεκινάει το ίδιο εύκολα στις 1500 στροφές! Αυτά για το 16άρι Vectra που έχω φυσικα....

CDTI-S
04-08-08, 00:55
geia sas paidia,
tou logou m exw ena astra cdti (opws leei k to nick m) montelo oktwmbriou 2007 pragmati exw megalo provlima me tis ekiniseis logo diesel k ilektrogazou k etsi o dikos m tropos einai na frontizw na xekinaw me parapanw gazaki wste na petuxenw ekkinhsh me turbo anoikto.etsi feugei kala an to parw sto xalaro tha faw korna mpolikh!!!!

Kapten
04-08-08, 03:14
Είναι χαμηλή η θερμοκρασία περιβάλλοντος γιαυτό δεν κόβει. Με άλλα λόγια το freon δεν κάνει τον ίδιο κύκλο που κάνει το καλοκαίρι και συμπιέζεται πιο εύκολα.
Το έγραψα πιο πάνω:"...σε συνδυασμό με την εξωτερική θερμοκρασία"

Σε εναν κινητηρα οταν η θερμακρασια του αερα εισαγωγης ειναι χαμηλη ο βαθμος αποδοσης του κινητηρα ειναι υψηλος(αυτο προκυπτει απο το θερμοδυναμικο διαγραμμα.
Οποτε το χειμωνα οαταν ανοιξεις το a/c εχεις απωλειες ισχυως μονο απο το το κομπρεσορα.
Το καλοκαιρι ομως εχεις και επιπλεον απωλειες απο την υψηλη θερμοκρασια του αερα εισαγωγης.
Με αλλα λογια το καλοκαιρι ο κινητηρας χανει καποια αλλογα λογω ζεστης ενω το χειμωνα οχι!
Και με το a/c κλειστο δεν εχεις προσεξει οτι αποδοση της μηχανης το καλοκαιρι ειναι πεσμενη σε σχεση με τον χειμωνα;;;
Το φαινομενο αυτο ειναι πιο εντονο σε κινητηρες με τουρμπο!

slalom
04-08-08, 11:17
Καμία σχέση, αναφέρομαι στο πόσο επιβαρύνει ο κύκλος του ψυκτικού υγρού το συμπιεστή

Redcooler
14-10-08, 21:46
Εχω ενα opel astra και αντιμετωπιζω το εξης "προβλημα". Οταν ανοιγω το A/C το αμαξι χανει τοση δυναμη δε παει σχεδον μια ειδικα στις πρωτες ταχυτητες ξερω οτι σε ολα τα αμαξια τρωνε τα A/C αλλα σε αυτη τη περιπτωση το νιωθω το αμαξι πολυ αδυναμο.Αυτο που θα ηθελα να μαθω κυριως ειναι οτι αν και εσεις εχετε αυτο το "προβλημα"?
Γενικά το A/C μειώνει την απόδοση του κινητήρα και πίνει αρκετή βενζίνα. Το καλοκαίρι που αναγκαστικά θα το ανοίξεις θές 50ευρώ για να το γεμίσεις. Αν έχεις ακούσει στο W.R.C. τα αμάξια δεν έχουν A/C και γενικά όλα τα αγωνιστικά!

johngts08
14-10-08, 23:02
Γενικά το A/C μειώνει την απόδοση του κινητήρα και πίνει αρκετή βενζίνα. Το καλοκαίρι που αναγκαστικά θα το ανοίξεις θές 50ευρώ για να το γεμίσεις. Αν έχεις ακούσει στο W.R.C. τα αμάξια δεν έχουν A/C και γενικά όλα τα αγωνιστικά!

σιγουρα τα κανει ολα αυτα .αλα τωρα εχουν ξεχωριστο συστημα για το κλιμα οπως και to quike heat που λενε .οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο βγαζει κατευτιαν ζεστο αερα και ασ ειναι -5 βαθμους κανενα προβλημα δεν εχεις .ετσι ειναι και το κλιμα δουλευη με καπιο αλο συστημα και δεν κοβει το αμαξι.....................και σιγουρα πεζουνε και ρολο τα αλογα aλο 90ps και ολο 150ps....... good1good1good1

capthookb
16-10-08, 02:35
σιγουρα τα κανει ολα αυτα .αλα τωρα εχουν ξεχωριστο συστημα για το κλιμα οπως και to quike heat που λενε .οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο βγαζει κατευτιαν ζεστο αερα και ασ ειναι -5 βαθμους κανενα προβλημα δεν εχεις .ετσι ειναι και το κλιμα δουλευη με καπιο αλο συστημα και δεν κοβει το αμαξι.....................και σιγουρα πεζουνε και ρολο τα αλογα aλο 90ps και ολο 150ps....... good1good1good1

Όπως λέμε, και το σκύλο χορτάτο και την πίτα ολάκερη. Δε γίνεται κάτι τέτοιο, εκτός κι αν έχει δεύτερο κινητήρα για το a/c ή είναι ηλεκτρικό. Αλλά και πάλι θα τραβάει το ζόρι το δυναμό, η μπαταρία, αλλά και ο κινητήρας θα δίνει ενέργεια συνεχώς.

johngts08
16-10-08, 09:52
Όπως λέμε, και το σκύλο χορτάτο και την πίτα ολάκερη. Δε γίνεται κάτι τέτοιο, εκτός κι αν έχει δεύτερο κινητήρα για το a/c ή είναι ηλεκτρικό. Αλλά και πάλι θα τραβάει το ζόρι το δυναμό, η μπαταρία, αλλά και ο κινητήρας θα δίνει ενέργεια συνεχώς.

φιλε πατρινε .ετσι μου ειπαν οταν πηρα το αμαξι .τι να σου πω δεν ξερω .μπορει και να δουλευη .εγω παντος οταν περνει μπρος το κλιμα δεν καταλαβενω διαφορα . το ιδιο με φενετε .

slalom
16-10-08, 19:07
Δεν παίζει κάτι τέτοιο

thodoris kotidis
26-11-08, 00:12
re paidia ego exo to astra to gtc 1.6..k go otan bazo to a/c to amaksi dn exei katholou dinami...katholou...se kamia kali anifora pezei k na xreiastei na to bgalo...giati etsi?

Redcooler
20-04-09, 23:55
Φιλοι μου το ψυκτικο κυκλομα του αυτοκινητου απολειται απο εναν συμπιεστη που περνει κινηση απο το μοτερ, απο ενα εσωτερρικο στοιχειο που βρησκεται πισω απο το ταμπλο κ το εξωτερικο που βρεισκεται πισω απο το ψυγειο του αυτοκινητου. Φυσικα τα καινουρια που εχουν το λεγομενο Clima διαθετουν κ θερμοστατη. Δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα. Η αρχη λειτουργιας ειναι η ιδια, απλα το clima λογο του θερμοστατη σταματαει την λειτουργια του συμπιεστη κ συνεχιζει να λειτουργει ο ανεμηστυρας της καμπινας. Εδω ομως υπαρχει ενα προβλημα. Οταν πηγαινουμε Εθνικη με αρκετα υψηλη ταχυτητα οταν ενεργοποιηθει ο συμπιεστης λογο του οτι πηρε εντολη απο τον θερμοστατη τοτε υπαρχει κινδυνος να χαλασει, αφου περνει κινηση απο το μοτερ. Εκτος κ αν ειναι ανεξαρτητος απο το μοτερ οποτε δεν δικαιολογητε το αμαξι να κοβει ταχυτητα οταν το clima ή το απλο A/C ειναι στην θεση on! Αν μου εχει ξεφυγει κατι παρακαλω να με ενημερωσεται. Ευχαριστω.

johngts08
21-04-09, 21:12
παιδια εχω το vecrta c με το δυζωνικο κλιμα δεν μπορω να καταλαβω τι διαφορα τι ανοιχτο τι κλειστο .το αμαξι παει κανονικα μηπωσ αυτο συνβαινει μονο στα a/c . γιατι οταν τουσ ρωτησα οταν το πηρα το αμαξι ,με ειπαν οτι παιλια εκοβε .τωρα εχει αλλο συστημα που δεν κοβει .δεν ξερω τι πω ..................

slalom
21-04-09, 23:50
Δουλεύει κανονικά?
Και δε χαίρεσαι που δεν κόβει?

Redcooler
23-04-09, 02:18
Αρα αυτο συμμενει οτι το εχουν ανεξαρτητοποιησει απο το μοτερ του αυτοκινητου κ λειτουργει σαν ξεχωριστη συσκευη! Καλητερα ετσι! Μια χαρα ειναι! Εμεις που εχουμε Α/C στα αυτοκινητα μας υποφερουμε!

babisskg
16-08-09, 13:13
Λογικο και επομενο να κοβει . Τωρα βεβαια πως μετριεται αυτη η αισθηση ειναι αλλο πραμα. Οσο
περισσοτερα εξαρτηματα παιρνουν κινηση απο το μηχανακι τοσο περισσοτερο θα κοβει.
Μπρος στα καλλη τ' ειναι ο πονος . Δοκιμαστε να αποδεσμευσετε το μηχανακι απο το δυναμο και
το A/C και θα δειτε . Εκτος και εχετε στην διαθεση σας 3.500 cc οποτε το πραγμα παιρνει αλλη
τροπη. Αυτο ειναι το τιμημα που πρεπει να πληρωσουμε .
Ειχα γραφτει στο Vectra C . com ( εγγλεζοι ) και μολις εκανα post για παρουσιαση νεου μελους
καλυτερα να μην σας πω τα σχολια τους , τα οποια παντως μπορειτε να διαβασετε , μολις διαβασαν οτι εχω Vectra C με 1.600 κυβικα. Ευτυχως ενας moderator μαζεψε το ζητημα με
ευγενεια για να σωσει την περισταση . Βλεπετε αυτωνων τα Vectra ειναι κατ' ελαχιστον 1.9 TD
για να μην σας πω οτι δεν βρηκα ουτε ενα 1800 βενζινη .
Ειχαν μαλιστα και δημοσκοπηση για να δουν ποιο ειναι το μοντελλο που εχουν τα περισσοτερα
μελη στην κατοχη τους και δεν μπορεσα να συμμετεχω αφου το δικο μου δεν συμπεριλαβανονταν
στον καταλογο.
Ετσι εχουν τα πραγματα κι' οπως ελεγαν οι Αμερικανοι απο την δεκαετια του 60 " nothing can
beat cubic inches " . Χρειαζονται κυβικα εκ. δυστυχως .


Ευχαριστω

babisskg

AresiusDS
21-09-09, 16:36
Den thelo na to paikso eksipnos.. :) eixa ena corsa 1.2 tou 2003.ontos ekove to a/c.alla to provlima mou to elise to ena ki monadiko "SPRINT BOOSTER"!!Den ekove pleon katholou o kinitiras ki mporousa na kano ki prosperaseis me anoixto to a/c

lucifergr
30-09-10, 11:45
den to exw dokimasei alla akougete logiko afou isws na douleuei o sumpiesths ligotero etsi

Engelados
30-09-10, 14:38
otan milame gia 1.2 kai 1.4 to problhma einai ontos uparkto...akoma 8umamai sto dromo gia to xwrio mou na peftw akoma kai se kati 1es..... apla anoi3e ta para8ura otan kanei zesth kai krata ta kleista otan kanei kruo :p

alex-30
30-09-10, 16:36
Η αληθεια ειναι οτι το προβλημα αυτο το ειχα και εγω με το astra sport 1.4cc του 01,εκοβε παρα πολυ το μοτερ
σε σημειο να μη το ανοιγω σχεδον καθολου , με το astra gtc 1.4cc ομως του 07 δεν εχω τετοιο προβλημα ,
νομιζω πως ειτε ειναι ανοιχτο ειτε κλειστω εχω σχεδον την ιδια αποδοση ,και κανω και προσπερασεις ανετα ...

Αρε τι σου κανει η εξεληξη ... :rolleyes::rolleyes:

asilver
16-10-10, 16:21
otan milame gia 1.2 kai 1.4 to problhma einai ontos uparkto...akoma 8umamai sto dromo gia to xwrio mou na peftw akoma kai se kati 1es..... apla anoi3e ta para8ura otan kanei zesth kai krata ta kleista otan kanei kruo :p

Που να δεις και στο 1000άρι corsa d με τα 45 πόνυ :confused:

Keraunos
12-05-11, 14:57
Και εγω τα ιδια οταν ανάβω το a/c δε παει βήμα πεφτη 10 αλογα κατω απο οσο εχω ακουσει για αυτο και ανοίγω το παράθυρο χαχαχα

ohristou
13-05-11, 00:19
Για την καταναλωση που ανεβαινει στο θεο δεν λεει κανεις σας. Οσο για την απόδοση -dead-

BOOMER
17-07-11, 16:11
Kala auto den einai tipota sta opel , px an aniksis a/c pezi na sou kopsi 9% apo tin taxitita.
ti na po ego otan eixa daewoo , den leo san amaksi htan skili a8anato, otan aniga to a/c to amaksi den ekobe 9% alla eos kai 35% milame sernota.... tsixla1 sta opel mia xara kani tin doulia tou....

pstratos
02-04-14, 21:52
Γράφω εδώ για να μην ανόιγω νέο θέμα - αλλιώς να μετακινηθεί

ASTRA G 1.4 2001

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ---> Πατάμε το κουμπί του A/C ο κινητήρας κατεβάζει / ανεβάζει λίγες στροφές αλλά ο συτμπιεστης δεν κομπλάρει.

ΤΙ ΕΧΕΙ ΕΛΕΓΧΘΕΙ

1. Υπάρχει φρεον στο κύκλωμα , δεν κόβει απο χαμηλή πίεση
2. Αλλάχθεικε ο αισθητηρας πίεσης στο ψυγειο του κλιματισμου (είχε βγαλει σχετικο σφαλμα "Refrigerant pressure sensor " το διαγνωστικό)
3. Ελέχθηκε το coolant module - προσπάθεια επισκευής - τα ίδια
4. Αντικαταστλαθηκε το coolant module με ένα υποτίθετε που δούλευε -όχι καινουργιο- τα ιδια

ΝΕΟ FAULT = 17 revolution sensor!

5. Δώσαμε κατευθειαν 12V στο clutch toy του συμπιεστή ---> Δεν κόμπλαρε.

Κατα άλλα οι ανεμιστήρες λειτουργούν ρολοι σύμφωνα με θερμοκρασία κινητήρα, δεν έχουμε κάποιο άλλο fault.

Ιδέες πριν καταλήξουμε στην Dynamotors και δώσουμε για επισκευή όσα έχει ολο το τουτούνι ???

Karaman
08-04-14, 17:05
απο την στιγμη που δωσατε απευθειας 12v στον συμπλεκτη του συμπιεστη και δεν κομπλαρε, θες πινιο συμπλεκτη.