PDA

Επιστροφή στο Forum : Πετρελαιοκίνητα Ι.Χ.



Yiannis Dourio
28-11-07, 11:27
Πετρελαιοκίνητα Ι.Χ.
Μετά την συνειδητή επιλογή πετρελαιοκίνητου Ι.Χ. πού έκανα το περασμένο καλοκαίρι,όταν αποφάσισα να αντικαταστήσω το αυτοκίνητό μου,θεώρησα σκόπιμο,να κάνω μια έρευνα,όσο πιο λεπτομερή μπορούσα,σχετικά με το σύνχρονο επιβατικό Ι.Χ. με πετρελαιοκινητήρα.Τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματά του.
Θα ξεκινήσω από ένα μειονέκτημα,πού είναι μοναδικό σε όλη την Ευρώπη,και αφορά όλους όσους σκέπτονται η σκέφθηκαν να αποκτήσουν ένα πετρελαιοκίνητο Ι.Χ.,Όμως, η μέχρι σήμερα ισχύουσα απαγόρευση της κυκλοφορίας των εν λόγω Ι.Χ. στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης,αποτελεί τήν πιο σοβαρή τροχοπέδη στην απόφαση του Έλληνα οδηγού.
Άς δούμε λοιπόν,πώς ακριβώς έχουν τά πράγματα,ποιοι είναι λόγοι της απαγόρευσης πού προτάσει η Ελληνική Κυβέρνηση,κατά πόσο ευσταθούν,και ποια είναι η αλήθεια.
Προ των πυλών φαίνεται ότι βρίσκεται η ελεύθερη κυκλοφορία των ντιζελοκίνητων Ι.Χ. αυτοκινήτων στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, μετά και την απόφαση της κυβέρνησης να εξομοιώσει τον ειδικό φόρο κατανάλωσης του πετρελαίου θέρμανσης με το πετρέλαιο κίνησης.

Στελέχη του υπουργείου Οικονομίας εκτιμούν ότι από το 2008, όταν δηλαδή θα έχουν ενοποιηθεί οι δύο φόροι, θα μπορούσε να επιτραπεί η κυκλοφορία των Ι.Χ. που χρησιμοποιούν πετρέλαιο ντίζελ στο κέντρο των δυο μεγαλύτερων πόλεων της χώρας, όπου σήμερα απαγορεύεται.
Το εγχείρημα όμως είχε σκοντάψει στο εκτεταμένο λαθρεμπόριο καυσίμων που παρατηρείται στη χώρα μας. Το υπουργείο φοβήθηκε, ότι αν προχωρούσε στη ρύθμιση, πολλοί καταναλωτές θα αγόραζαν πετρελαιοκίνητα Ι.Χ. (που είναι κατά τι ακριβότερα από τα βενζινοκίνητα αλλά καίνε πετρέλαιο κίνησης που είναι φθηνότερο από τη βενζίνη και έχουν χαμηλότερο κόστος συντήρησης), αλλά θα φουλάριζαν με... πετρέλαιο θέρμανσης.
Με την εξομοίωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο πετρέλαιο, που προωθείται για το 2008, στο υπουργείο πιστεύουν ότι πλέον αίρεται αυτός ο κίνδυνος. Ενα άλλο θετικό στοιχείο είναι ότι πλέον, με τις νέες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες, έχουν μειωθεί θεαματικά οι ρύποι που αυτοί εκπέμπουν στο περιβάλλον. Η αιτίαση ότι οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν περισσότερους ρύπους είναι ένα τεράστιο ψέμα.
Η τεχνολογία που έχει εφαρμοστεί στους πετρελαιοκινητήρες είναι τέτοια, που πλέον αφενός έχουν μειωθεί σημαντικότατα οι ρύποι, με αποτέλεσμα σε ορισμένες περιπτώσεις οι πετρελαιοκινητήρες να εκπέμπουν χαμηλότερους - ή τουλάχιστον ίδιους - ρύπους με αυτούς των βενζινοκινητήρων. Αφετέρου, ο μύθος που υποστηρίζει ότι οι πετρελαιοκινητήρες υπολείπονται σε απόδοση των κινητήρων βενζίνης, έχει πλέον καταρρεύσει. Παραδοσιακά, οι κινητήρες πετρελαίου, είναι πολύ πιο "ελαστικοί" από αυτούς της βενζίνης, ενώ με την τεχνολογία που έχει πλέον ενσωματωθεί στην κατασκευή τους, δίνει τη δυνατότητα ιδιαίτερα καλών αποδόσεων ίππων.

Τα τελευταία χρόνια, τα πετρελαιοκίνητα Ι.Χ. γνώρισαν ταχεία εξάπλωση σε πολλές χώρες της Ευρώπης και κατέχουν μερίδιο της αγοράς που ξεπερνά στο 40% στις πωλήσεις αυτοκίνητων. Έτσι, ενώ όλες οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες αναβάθμισαν την κίνησή τους και στράφηκαν σε σημαντικά ποσοστά στο πετρέλαιο ως καύσιμο για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα (το 43% των καταναλωτών στην Ε.Ε. επέλεξε πέρυσι Ι.Χ. αυτοκίνητα με κινητήρα diesel), στην Ελλάδα το αντίστοιχο ποσοστό είναι απειροελάχιστο (μόλις 1% κι αυτά ήταν ταξί), διότι πολύ απλά απαγορεύεται. Ακόμη και στην υπόλοιπη Ελλάδα όπου επιτρέπεται, δεν επιλέγεται για δυο, κυρίως, λόγους. Ο πρώτος είναι ο αποκλεισμός κίνησης ενός τέτοιου αυτοκινήτου από τα δυο μεγάλα αστικά κέντρα και ο δεύτερος η ελλιπής ενημέρωση των αγοραστών αυτοκινήτων.
Ενώ, όμως, σαν κυρίαρχο επιχείρημα υπέρ της απαγόρευσης προβάλλεται το γεγονός ότι οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν περισσότερα μικροσωματίδια από όσα οι βενζινοκινητήρες, αντιστοίχως υποβαθμίζονται τα εξής:
- Πρώτον, οι πετρελαιοκινητήρες εκπέμπουν πολύ λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα και οξείδια του αζώτου, ρύπους σημαντικούς για την ατμόσφαιρα των πόλεων. Ακόμα και για τα μικροσωματίδια, η περίφημη μελέτη του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που χρησιμοποιούν οι πολέμιοι της πετρελαιοκίνησης δείχνει ότι με τη χρήση πετρελαιοκινητήρων νέας τεχνολογίας η επιβάρυνση δεν θα ξεπεράσει το 1%!
- Δεύτερον, τα πετρελαιοκίνητα οχήματα που πλημμυρίζουν την ατμόσφαιρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης με μικροσωματίδια (εκτός από τους καυστήρες των πολυκατοικιών) είναι σήμερα τα φορτηγά, τα πούλμαν και τα λεωφορεία, δημόσιας χρήσης τα περισσότερα. Τα οχήματα αυτά κατά μέσο όρο έχουν ηλικία 18 ετών και είναι συνήθως κακοσυντηρημένα, ενώ στην Ευρώπη έχουν μέση ηλικία 6-7 ετών, είναι τεχνολογικά πιο σύγχρονα και ρυπαίνουν απίθανα λιγότερο. Μια εναρμόνιση της κατάστασης των μεγάλων οχημάτων στην Ελλάδα ανάλογα με εκείνη στην Ε.Ε. θα έφερνε μείωση της ρύπανσης από μικροσωματίδια κατά 40%!
- Τρίτον, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα σύγχρονης τεχνολογίας καταναλώνουν περίπου 30% λιγότερο όγκο καυσίμων από όσο τα βενζινοκίνητα. Ετσι, για μια δεδομένη διαδρομή, ένα diesel Ι.Χ. θα κάψει 30% λιγότερα λίτρα καυσίμου με προφανές κέρδος για τον ιδιοκτήτη του αλλά και για την οικολογική πλευρά του ζητήματος. Το πετρέλαιο είναι βαρύτερο καύσιμο και λιγότερο επεξεργασμένο από τη βενζίνη.
- Τέταρτον, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα χρειάζονται σέρβις σε μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα (περίπου στον διπλάσιο αριθμό χιλιομέτρων) από όσο τα βενζινοκίνητα εξοικονομώντας και από την πλευρά αυτήν χρήματα για τους ιδιοκτήτες τους. Επίσης, οι πετρελαιοκινητήρες έχουν περίπου τον διπλάσιο χρόνο ζωής από τους βενζινοκινητήρες. Από την άλλη πλευρά, βέβαια, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα είναι ελαφρά ακριβότερα από τα αντίστοιχα Ι.Χ. που κινούνται με βενζίνη.
Αν, λοιπόν, τα υπουργεία Μεταφορών, Ανάπτυξης και Δημόσιας Τάξης έκαναν σωστά τη δουλειά τους ελέγχοντας την ηλικία των βαρέων πετρελαιοκίνητων οχημάτων, αν τα ΚΤΕΟ με τη σερά τους ήλεγχαν την καλή λειτουργία των κινητήρων, αν ήλεγχαν την ποιότητα των καυσίμων (που στο πετρέλαιο υπολογίζεται ότι το 40% είναι νοθευμένο με προφανείς ζημιές σε κινητήρες και ρύπους), αν η τροχαία «έγραφε» αυτούς που ρυπαίνουν με τον ίδιο ζήλο που «γράφει» τους πιτσιρικάδες που οδηγούν «παπάκι», τότε ο Ελληνας καταναλωτής θα μπορούσε να απολαμβάνει την επιλογή της πετρελαιοκίνησης όπως και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι.

Τα οφέλη για όλους είναι πολλά. Κατ’ αρχήν για τον οικογενειακό προϋπολογισμό, σημαίνει χαμηλότερο κόστος της χρήσης του αυτοκινήτου, αφού ο πετρελαιοκινητήρας καταναλώνει έως και 40% λιγότερο καύσιμο από τον αντίστοιχο της βενζίνης. Χαμηλότερο κόστος συντήρησης, αφού η πρώτη συντήρηση γίνεται στα 30.000 χλμ. και ήδη έχει προχωρήσει πολύ η έρευνα για να αυξηθεί το όριο κοντά στα 50.000 χλμ. Ασφαλέστερη οδήγηση, αφού οι πλούσιες ροπές των πετρελαιοκινητήρων επιτρέπουν πιο εύκολα και ασφαλή προσπεράσματα. Για το κράτος θα σημάνει περισσότερα έσοδα από την υπερφορολόγηση του πετρελαίου κίνησης και φυσικά έμμεσο όφελος από την ανάσα του οικογενειακού προϋπολογισμού. Για το περιβάλλον σημαίνει λιγότερους ρύπους.

corsakias2002
28-11-07, 16:13
¨Ολα καλά τα λες και λέγονται αρκετές αλήθειες.
Αλλά πλέον η βενζίνη είναι φθηνότερη του πετρελαίου. Τα σερβις μπορεί να ειναι ποιο αραια σε χρονο αλλά κοστίζουν και περισσότερο.

fronteras
28-11-07, 16:26
ναι αλλα με το πετρέλαιο το ίδιο αυτ/το κάνει 1000χλμ κ με τη βενζίνα με το ζόρι 650 (audi a4 1.9tdi 113ps v audi a4 1.6 110ps) κ χώρια που με την ροπή που έχει το πετρέλαιο ¨σκουπίζεισ¨ότι θεσ στο διάβα σου.

MOYTPO
28-11-07, 18:06
Οσον αφορα την καταναλωση επειδη εχουμε πετρελαιοκινητο στην δουλεια μεσα στην πολη καιει πολυ περισσοτερο απο οτι το βενζινοκινητο. Στο ταξιδι και αμα εχεις σταθερη ταχυτητα καιει λιγο λιγοτερο. Αλλα το πετρελαιο ειναι πιο ακριβο απο την αμολυβδη οποτε μια η αλλη.

Yiannis Dourio
28-11-07, 18:39
Φίλε καί συμπολίτη corsakias2002,γιά ποιό μεγαλύτερο κόστος σέρβις μιλάς; Όσο γιά τήν σχέση τιμής βενζίνης-πετρελαίου δέν το σχολιάζω. Απλά σού λέω ότι γιά να εξισωθεί το κόστος κίνησης θά πρέπει η τιμή τού πετρελαίου,νά αυξηθεί κατά 25-30% !!! Πέραν όμως τής τιμής τού καυσίμου,ξέρεις πολλά βενζινοκίνητα από 1900-2500 κυβ.εκ. πού έχουν κατανάλωση από 5,6-7,5 λίτρα/100 χλμ; Να σέ ρωτήσω επίσης άν ξέρεις πολλά βενζινοκίνητα αυτού τού κυβισμού με 25+ κιλά ροπή;
Τό Βέκτρα πού πήρα,είναι 2,2 έχει μέση κατανάλωση 7 λίτρα/100,καί 30 κιλά ροπή...
Στή διάθεσή σου γιά οτιδήποτε συμπληρωματικό...ακόμη καί γιά καφεδάκι!!!

corsakias2002
28-11-07, 19:15
καφεδάκι και φαγακι μαζί, αλλά να ξεφύγω απο το offtopic και να σου απαντήσω στο κύριο θέμα.
Λεπτομέρειες δεν ξέρω για το κόστος ενος σερβις πετρελαιοκίνητου, αλλά με τα κόστη αντλιών και μπεκ κλπ πάμε πολύ ψιλά.
Ακόμη τα πετρελαιοκίνητα για να έχουν αξιοπρεπεις αποδόσεις και επιδόσεις συνηθως βγαίνουν σε ψιλά κυβικα΄-αρα ακριβότερα τελη κυκλοφορίας και ασφαλιστρα.
Κάποτε είχα διαβάσει ένα αθρο ψιλομελέτη που διαπραγματευόταν σε πόσο χρονικό ορίζοντα γινόταν η απόσβεση του επιπλέουν κόστους αγοράς ενος ντιζελ απο την οικονομία σε κατανάλωση καυσίμου. Χονδρικά θυμάμαι ότι τα ετήσια χιλιόμετρα έπρεπε να φτάνουν και τα 100.000κμ ώστε σε λίγα χρόνια-πριν πουληθεί το αμάξι να αφήνει "κέρδος" στην τσέπη του ιδιοκτήτη.
Ετσι καλά όλα τα του πετρελαίου και γω το γουστάρω, αλλά απο οικονομικής άποψη προσωπικά αλλα και για ένα μεγάλο μέρος των ιδιοκτητών αυτοκινήτου φτάνει να είναι ασύμφορο.
Ίσως μία μελλοντική εξίσωση των τιμών αγοράς να με κάνει να αλλάξω γνώμη και να πάρω επιβατικό ντιζελ.
Τα επαγγελματικά λόγω των περισσότερων διανυθέντων χιλιομέτρων ανα έτος, συνήθως, "βγάζουν" τα λεφτά τους!

jimjimmanta
28-11-07, 19:19
ειναι γεγονος οτι πλεον εχει ξεφυγει η τεχνολογια του πετρελαιου.αυτη την στιγμη αντιγραφουν την τεχνολογια των ντηζελ για να φτιαξουν βενζινοκινητηρες.
καποτε τα γρηγοροτερα αυτοκινητα της πολης ηταν τα gti.τωρα ολοι εχουμε διαπιστωσει οτι ειναι τα .... ταξι.

το μονο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι απο που τα παιρνει ο αρμοδιος υπουργος(σουφλιας) και εχει τετοιο κολημα.θυμαμαι του ειχαν παρει συνεντευξη καποια στιγμη για το συγκεκριμενο θεμα και δεν μπορουσε να πεισει ουτε τον οδηγο του με τα επιχειρηματα που ειχε.

fronteras
28-11-07, 23:01
για να χαλάσει αντλία ή μπεκ χρειάζεται εκτόσ απο γκαντεμιά κ μαμακία απο μέρουσ του ιδιοκτήτη ( φωτιστικό πετρέλαιο). όσον αφορά τα κυβικά αυτήν τη στιγμή το πιο συμφέρον πετρέλαιο αυτ/το είναι το βέκτρα 1.9 150 ps κ το bmw 320d 170 ίππους. κανονικά τέλη κυκλοφοορίασ κ άφθονη ροπή=γκάζι

Yiannis Dourio
29-11-07, 09:55
Φίλε gus22,το Vectra 1,9 TDI βγάζει 101 PS .Τό δικό μου Vectra είναι 2,2 καί βγάζει 125 PS.

fronteras
29-11-07, 18:14
vectra c 1.9 cdti έχει 150 ίππουσ τώρα για το δικό σου μοτέρ επειδή κ εγω στο φροντέρα φοράω το ίδιο η τελευταία έκδοση του τζιπ έχει νομίζω 136

Tigreos
29-11-07, 20:22
Ti le re pedi bgazi 125ps me 8.645.625 ropi kai ti na to kanis na ksekinas pe ebdomi i kotsaris to spiti sou kai na to sernis otan ine na metakomisis kai oso anafora ta taksi pan etsi giati ola ta Diesel exoun konto sasman. Lipon ixa ena WV trasporter Diesel 1.9 turbo ESXOS den pigene mia kai ektos apo afto ebgaze sinexia zimies to edosa kai pira ena Renaut trafic 1.9 turbo Diesel me 101ps montelo 2004 kai to plirosa 26.000euro skeftite ti bezinokinito tha eperna me afta ta lefta,zimies den ebgale akoma ektos apo ta MPEK pou ine programatizmena apo tin eteria na ta alaksis se kapoia sigkekrimena xil.kai milame gia megalo kostos alla kai ta serbis me g@misan kanonika,otan dinis 80euro gia ena serbis bezinokinitou kai dinis 170 euro gia ena serbis disel na xeso kai tin ropi tou mesa kai tin ikonomia tou mesa kai ola tou.TA DIESEL DEN KANOUN AKOMA GIA XRISI I.X.Isos sto melon.......Sebastes oles i apopsis alla afti ine i diki mou gia ta Diesel.

dimpas
29-11-07, 21:58
Ti le re pedi bgazi 125ps me 8.645.625 ropi kai ti na to kanis na ksekinas pe ebdomi i kotsaris to spiti sou kai na to sernis otan ine na metakomisis kai oso anafora ta taksi pan etsi giati ola ta Diesel exoun konto sasman. Lipon ixa ena WV trasporter Diesel 1.9 turbo ESXOS den pigene mia kai ektos apo afto ebgaze sinexia zimies to edosa kai pira ena Renaut trafic 1.9 turbo Diesel me 101ps montelo 2004 kai to plirosa 26.000euro skeftite ti bezinokinito tha eperna me afta ta lefta,zimies den ebgale akoma ektos apo ta MPEK pou ine programatizmena apo tin eteria na ta alaksis se kapoia sigkekrimena xil.kai milame gia megalo kostos alla kai ta serbis me g@misan kanonika,otan dinis 80euro gia ena serbis bezinokinitou kai dinis 170 euro gia ena serbis disel na xeso kai tin ropi tou mesa kai tin ikonomia tou mesa kai ola tou.TA DIESEL DEN KANOUN AKOMA GIA XRISI I.X.Isos sto melon.......Sebastes oles i apopsis alla afti ine i diki mou gia ta Diesel.

Μήν το πέις παραέξω για το σαζμάν ! θα σε πάρουν με τις πέτρες !
www.opel-info.de
Η μισή Ευρώπη λές να είναι αλλού ρε συ φίλε μου ? Γιατί Όλες οι ευρωπαικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν όσα βενζινοκίνητα τόσα πετρελαιοκίνητα ???
Η άποψή σου σεβαστή 100000% !

fronteras
29-11-07, 22:04
φίλε γείτονα για το vw επιφυλάσσομαι καθώσ έχει στην δουλειά 1.9 τδι με 113 άλογα κ ξυρίζει. κ πρόβλημα μηδεν ΝΑΙ!!! κ το οδηγάνε πάνω απο 15 άτομα ό καθένασ όπωσ ξέρει. όσο για το ρενώ άν είναι όμοιο με τα όπελ βιβαρο τότε το μοτέρ είναι όπελ κ απο πρόβλημα μηδέν. τα μπεκ τα αλλάζει μόνο η ρενο γιατί δεν είναι ίδια

Yiannis Dourio
29-11-07, 22:11
Καλό μου παιδι,τό νεαρό τής ηλικίας σου δικαιολογεί απόλυτα τήν απειρία σου!
Μάθε λοιπόν ότι:
1.-Τά κοντά διαφορικά καί κιβώτια πού "φορούν" τα φορτηγά,δέν έχουν καμμία σχέση με αυτά τών επιβατικών.
2.-Οι σύνγχρονοι πετρελαιοκινητήρες,ΔΕΝ έχουν πλέον μπέκ,γιατί διαθέτουν απ'ευθείας ψεκασμό (Direct Full Injection) στόν θάλαμο καύσης.
3.-Τή ροπή,δέν τήν θέλουμε γιά να μετακινήσουμε τό σπίτι μας...Απλά η μεγάλη ροπή σ'έναν κινητήρα,σημαίνει ασφάλεια καί οικονομία καυσίμου.
4.-Ούτε λίγο ούτε πολύ,εσύ θεωρείς ότι το 40% τών ευρωπαίων πού προτιμούν πετρελαιοκίνητα Ε.Ι.Χ. πολλά εκ τών οποίων μόνο μικρά καί φθηνά δέν είναι (BMW 324,325,525&535, AUDI Α4+A6, VOLVO S+V 40,60,70, MERCENDES όλων τών τύπων),είναι βλάκες καί οι καυμένοι...μόλις πρόσφατα ανακάλυψαν τό αυτοκίνητο!!!
Παρ'όλα αυτά,έχεις φυσικά κάθε δικαίωμα να έχεις αρνητική γνώμη γιά τα πετρελαιοκίνητα επιβατικά. Καλό θά είναι όμως πρίν τήν εκφράσεις,νά ενημερωθείς η να αποκτήσεις συγκεκριμένη εμπειρια κάτι πού αποκτώ σιγά-σιγά κι εγώ,μετά από 13 αυτοκίνητα πού πέρασαν από τή ζωή μου,με τα οποία "έγραψα" σχεδόν 2.000.000 χλμ......

George Gsi
30-11-07, 00:13
Γιαννη στο πρωτο θα συμφωνησω μαζι σου.
Οσο για το δευτερο ολοι οι πετρελαιοκινητηρες εχουν μπεκ ακομα και οι common rail που κυκλοφορουν τωρα.Δεν υπαρχει πετρελαιοκινητηρας χωρις μπεκ και χωρις να ψεκαζει απευθειας στον χωρο καυσης γι'αυτο και ολοι θεωρουνται Direct Injection ;)
Αν επαιρνα αυτοκινητο τωρα θα επαιρνα ντιζελ προσωπικα..και αυτο θα ηταν το Audi A3 2.0 turbodiesel με 140 αλογακια μαμα παρακαλω :)

Tigreos
30-11-07, 01:48
Entaksi esi Yiannis Dourio afou exis kani 2.000.000 χλμ....kai ta kenouria den exoun mpek....kai oti i megali ropi sou prosferi asfalia.....kai ego ime apiros kai nearos pare petreleokinito...

Alla ego o apiros nearos ime EPAGKELMATIAS kai oxi I.X kai paroti nearos exo kani pola perisotera xiliometra apo esena.Opote i apopsi mou ine poli konta stin alithia.Bebea ipame o kathe enas exi mialo kai apopsi tin diki tou apopsi kai ine sebasti.

dimpas
30-11-07, 02:19
http://www.opel-infos.de/getriebe/gf5.html
Εδώ φίλε μου θα βρείς ότι τα Diesel ΟΛΑ τα DIESEL της Opel Φοράνε ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ κιβώτια ! Και αυτό γιατί έχουν άφθονη ροπή και δεν μπορούν να στροφάρουν ψιλά !
Τώρα αν έχουν μπέκ ή όχι δέν το ξέρω , δέν το έχω ψάξει ακόμα !
Όπως και να έχει το θέμα οι κινητήρες Diesel είναι πολύ περισσότερο αποδοτικοί από αυτούς βενζίνης ( Km / ltr ) !

Yiannis Dourio
30-11-07, 11:19
ΟΚ "φίλε" μου "επαγγελματία" Tigreos,πού στά 26 σου πρόλαβες νά ξεπεράσεις τά...2.000.000 χλμ. κάτι πού σημαίνει ότι γιά 8 χρόνια,από τα 18 πού πήρες άδεια οδήγησης μέχρι σήμερα,κάνεις ΠΑΝΩ από 250.000 χλμ.τόν χρόνο,δηλαδή ΠΑΝΩ από 20.000 χλμ.τόν μήνα,δηλαδή ΠΑΝΩ από 700 χλμ. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ επί 365 ημέρες τόν χρόνο,όταν ένας οδηγός νταλίκας διεθνών μεταφορών πού οργώνει Ευρώπη καί Ασία,δέν ξεπερνά τίς 8.000 -10.000 χλμ./μήνα,ένα ταξί σέ δύο βάρδειες τίς 6-8.000 χλμ./μήνα!!!

Απλά,σ'αφήνω στήν κρίση τών υπολοίπων...καί δέν πρόκειται νά επανέλθω στό θέμα!
Νά είσαι καλά.

GiorgosThess
30-11-07, 17:45
ΟΚ "φίλε" μου "επαγγελματία" Tigreos,πού στά 26 σου πρόλαβες νά ξεπεράσεις τά...2.000.000 χλμ. κάτι πού σημαίνει ότι γιά 8 χρόνια,από τα 18 πού πήρες άδεια οδήγησης μέχρι σήμερα,κάνεις ΠΑΝΩ από 250.000 χλμ.τόν χρόνο,δηλαδή ΠΑΝΩ από 20.000 χλμ.τόν μήνα,δηλαδή ΠΑΝΩ από 700 χλμ. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ επί 365 ημέρες τόν χρόνο,όταν ένας οδηγός νταλίκας διεθνών μεταφορών πού οργώνει Ευρώπη καί Ασία,δέν ξεπερνά τίς 8.000 -10.000 χλμ./μήνα,ένα ταξί σέ δύο βάρδειες τίς 6-8.000 χλμ./μήνα!!!

Απλά,σ'αφήνω στήν κρίση τών υπολοίπων...καί δέν πρόκειται νά επανέλθω στό θέμα!
Νά είσαι καλά.
Χαχα Σωστοςςςςςςςςςςς ο Γιαννης

Tigreos
30-11-07, 18:33
Poios sou ipe oti ime 26 sto profil exo bali tixea imerominia siga min ebaza tin kanoniki.Opos kai na exi bolepsou me to petreleokinito sou kai ase tous allous tous apirous na kitan mprosta giati esi ise poli piso ma poli.Oute kai ego prokite na ksana asxolitho me to thema.Osi katalaban katalaban i ipolipi as paroun kana diesel na dixnoun protoporiaki.

teddy
30-11-07, 18:35
τα χιλιομετρα,οπως και τα αλογα,δεν ειναι στραγαλια...δεν υπαρχει λογος να εκνευριζεστε...

παντως φιλε γιαννη,δεν ειναι και πολυ απιθανο αν εχει κανει ενα σεβστο αριθμο χιλιομετρων ο Tigreos!
φαντασου οτι οι ιδηγοι φορτηγων-μεταφορων απο θεσσαλονικη-αθηνα κανουν πανω απο 1000χλμ σε ενα 24 ωρο(πηγαινε-ελα)

corsa(i love kontres)
30-11-07, 19:06
να μαι κα εγω.....ακουσα diesel και ειπα να πω κα ιεγω τη γνωμη μου!!!
1ον γιατι μαλωνετε ΠΑΛΙ...?????

2ον φιλε μου Tigreos ...εν μερη κα ιεγω θα παραξενευομουν για 2.000.000 χλμ που εχεισ κανει .....οταν στην υπογραφη σου γραφεις
ΗΛΙΚΙΑ : 26.....ειναι λιγο παραξενο ρε συ!!

3ον φιλτατε μου Γιαννη εκ Καβαλας πολου σωστα παραθεσες ολα τα στοιχεια για τους diesel και πολυ καλα κανεις κα ιτους υποστηριζεις!
ως επαγγελματιας οδηγος και μελος της πολυ ευχαριστης και καλοκαγαθης οικογενειςα των ταξιτζιδων (που ολοι φανταζομαι αγαπατε) να σε υποστιριξω στο επακρων της υποθεσης ...

και 4ον να απαντησω στους δισπιστους της παρεας οτι ...εκτος που το 40% των ευρωπεων επελεξε diesel...εκτος οτι η diesel τεχνολογια εχει προχωρησει παααααααρα πολυ σε θεμα ιπποδυναμεων και καταναλωσεων ....να σας ενημερωσω οτι δεν ειναι τυχαια η επιλογη κινητηρα diesel στα ταξι..(γιατι αραγε)!!!!!

δεν μπορει καπου βρε αδερφε θα υπερτερουν....σε ροπη θες (5 ατομα + βαλιτσες)....σε οικονομια θες (4,5 - 7 λιτ./100χλμ)...σε διαστηματα και κοστος servise (ανα 30.000 : λαδια- ανα 60.000 : φιλτρα - ανα ΠΟΤΕ μπουζια) και και και.....

για το ΜΟΝΟ που δινω δικιο στον tigreo για την επιλογη diesel...ειναι οτι ΔΕΝ αντεχουν το ανελεητο σκισιμο που κανουμε καποιοι (οπως κα ιεγω) απο εδω μεσα!!!! αλωστε τα επαγελματικα δεν ειναι για σκισιμο εινα ιγια να τρως ψωμι απο αυτα!!!!

Υ.Γ. η τροφοδσια ΠΛΕΟΝ στους opel dieselκινητηρες γινετε μεσω του γνωστου συστηματος common rail (κοινης γραμμης) που αν δεν κανω λαθος το εδρεωσε η bosch σε κινητηρες της Mercedes!
..εξου και... cdti : Common rail - Diesel - Turbo - Intrcooler
ενω οι πρωτοι (απο τους τελευταιος κινητητρες) της Opel )οπως κα ιτου δικου μου ταξι 2.0 dti) δεν ειναι common rail με αποτελεσμα να αποδιδουν σρτα 2000 cc 100 αλογα...

slalom
30-11-07, 20:52
Common Rail πάλι με μπεκ υψηλής πίεσης. Αυτό το πράμα που πετάει το καύσιμο το λέμε μπεκ. ΟΚ???
Και μόνο που ρίχνουν 10% τουλάχιστον σε απόδοση στη βενζίνη είναι πολύ σημαντικό. Και τα κιβώτια είναι όντως πολύ μακριά σε σχέση με τη βενζίνη.

s5zax
30-11-07, 22:07
Poios sou ipe oti ime 26 sto profil exo bali tixea imerominia siga min ebaza tin kanoniki.Opos kai na exi bolepsou me to petreleokinito sou kai ase tous allous tous apirous na kitan mprosta giati esi ise poli piso ma poli.Oute kai ego prokite na ksana asxolitho me to thema.Osi katalaban katalaban i ipolipi as paroun kana diesel na dixnoun protoporiaki.
Μαλλον εχεις μεινει λιγο πισω σχετικα με το θεμα diesel κινητηρας σε opel....γιατι για να λες οτι ενα diesel δεν κανει για ιδιωτικη χρηση μονο σε αυτο μπορω να καταληξω, εκτος και αν ανηκεις στην ειδικη κατηγορια των θερμοαιμων οδηγων που τοτε σιγουρα ενα diesel δεν θα σε ικανοποιησει ή εχεις πικρη γευση με το renault. Οσο για τα service θα ηθελα αν μπορουσα να σου εστελνα ενα αρχειο που αναφερει ξεκαθαρα το service plan ECOService που ισχυει για επιβατικα με βενζινοκινητηρες, κινητηρες CNG ή πετρελαιοκινητηρες από ΜΥ 2006 ωστε να εντοπισεις ακριβως τις οποιες διαφορες και να καταληξουμε επειτα στο αν ενα service σε ενα diesel κοστιζει τα διπλασια σε σχεση με την βενζινη, και μην μου πεις για Renault diesel γιατι και γω θα σου πω για το δικο μου Citroen C4 βενζινη που ακουμπαω τα διπλασια για μια αλλαγη λαδιων παντα σε σχεση με της ιδιας κατηγοριας astra μου....Αναφορικα επισης σου λεω οτι την εποχη που αγορασα το δικο μου astra μπορουσα να αγορασω με +700 ευρω το Astra GTC 1.3 CDTi με 90ps, 20 κιλα ροπης, και 6αρι (Μ20) κιβωτιο + esp στον βασικο. Αντι αυτου πηρα το GTC 1.4 twinport 90 ps, 13 κιλα ροπης και 5αρι (F13) σασμαν. Ποιο απο τα δυο ειναι καλυτερο? Το βενζινη που βγαινω ταξιδι κ ουρλιαζει σαν να το πηδας τα ραματα μετα τα 130+ κ δουλευει 4000+ στροφες ή το diesel που κουμπωνω την ωραια μου 6η και εχω ηρεμια, οικονομια κ ρεπριζ? Επισης για την δικη σου ενημερωση χτυπα και στο you tube κατι σχετικο με Diesel Vectra C , Diesel Astra H, 1.9 CDTi, 3.0 CDTi...... ;) ;) ;)

IRMSCHER
01-12-07, 10:12
Εγώ να συμπληρώσω σε όλα τα υπόλοιπα πως ΚΑΙ εγώ αν μπορούσα σε αυτό το γ@μ@κράτος που ζούμε να έπερνα DIESEL θα το έκανα!
Οι λόγοι έχουν υποθεί πάνω κάτω!

Μην κοιτάς στο Ελλαδιστάν που δεν βλέπεις πετρελαιοκίνητηρες γιατί έχουν φροντίσει να τους απαγορέψουν απο Αθήνα-Θεσσαλονίκη γιατί φαίνεται τα λεφτά που βγάζουν απο τις βυσματώσεις είναι περισσότερα απο τα πρόστιμα που τρώμε απο την Ε.Ε. για αυτόν τον λόγο!
Ροπή. Αυτό χρεαζόμαστε σε όλων των ειδών των μετακινήσεων μας! ΡΟΠΗ !

Η αμόλυβδη έφτασε σε κορεσμό.Ότι ήταν να πάρουμε το πήραμε!Το πετρέλαιο είναι η δύναμη τώρα!

Εγώ θα πάρω το dieselaki μου να κάνω ταξιδάξι να έχω και τις ροπές μου και εσύ πάρε την αμόλυβδη να ουρλιάζεις με 4-5000 rpm για ταξιδάκι όπως είπε ο φίλτατος πρωλαλήσαντας Ζάχους και είμαστε οκ!

Αν είμαστε τόσο πολύ πίσω τότε γιατί τόση εξέλιξη απο όλες σχεδόν τις αυτοκινητοβιομηχανίες στους πετρελαιοκινητήρες ?
Κοίτα λίγο εξωτερικό και θα δεις τι παίζει.

Kαι δεν βλάπτει λίγο σεβασμός σε μεγαλύτερους! Μπορεί 26 να μην είσαι πάντως τα ήντα δεν τα έχεις φτάσει!

Yiannis Dourio
01-12-07, 15:28
Αν και οι γνώστες πού διάβασαν το θέμα θά γνωρίζουν ότι η χρήση νέων τεχνολογιών έχει βοηθήσει πάρα πολύ ούτως ώστε την τελευταία 15ετία να έχουν σχεδόν τετραπλασιαστεί οι πωλήσεις καινούργιων οχημάτων με πετρελαιοκινητήρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση,θα μού επιτρέψετε να παραθέσω ορισμένα ακόμη στοιχεία,μήπως και ορισμένοι αδαείς,καταλάβουν ότι,ανεξάρτητα αν είμαστε 26 η 86 ετών,οφείλουμε να αποδεχόμαστε το «γηράσκω αεί διδασκόμενος»,κάτι πού μόνο καλό μας κάνει,αφού η τακτική του «ξερόλα»,δεν οφελεί κανέναν και κυρίως τους ίδιους!
Προσθέτω λοιπόν τά παρακάτω στοιχεία,πού αλίευσα ψάχνοντας να μάθω κι εγώ περισσότερα:
Το 1990 λοιπόν, μόνο το 13,8% όλων των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων ήταν πετρελαιοκίνητα, αλλά το 2006 ξεπέρασαν το φράγμα του 50%. Στη Δυτική Ευρώπη, η αναλογία οχημάτων ντίζελ/βενζίνης, ήταν 51,7% και αν συμπεριλάβουμε την Κεντρική Ευρώπη, η τιμή ήταν 49,4%. Γεγονός επίσης είναι, ότι οι ντίζελ αποτελούν πλέον τον κανόνα και όχι την εξαίρεση στην Ευρώπη, καλύπτοντας σε ορισμένες χώρες ακόμα και το 70% της αγοράς. Κι αυτό γιατί οι σύγχρονοι κινητήρες ντίζελ είναι πολιτισμένοι, δυνατοί, και τουλάχιστον το ίδιο «καθαροί» με τους βενζινοκινητήρες, χάρη στις πολύ αυστηρές προδιαγραφές εκπομπής ρύπων που έχει επιβάλει η Ευρωπαϊκή ένωση και για τα ντίζελ. Επιπλέον, σε μια εποχή που η τιμή των καυσίμων έχει αυξηθεί θεαματικά, αποκτά ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον το χαμηλότερο κόστος λειτουργίας και συντήρησής τους σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες.
Ένα δείγμα της εκπληκτικής εξέλιξης στην τεχολογίας των κινητήρων ντίζελ,είναι ο πανίσχυρος κινητήρας τής Alfa Romeo 2.4 JTDM 20v των 200 ίππων,πού είναι τώρα διαθέσιμος στη γκάμα της Alfa Spider, συνδυασμένος με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Πρόκειται για ένα κόσμημα της αυτοκινητικής τεχνολογίας, που επιβεβαιώνει την κυριαρχία πλέον τών κινητήρων ντίζελ, χαρίζοντας εξαιρετικές επιδόσεις στο αυτοκίνητο (μέγιστη ταχύτητα πάνω από 228 χλμ./ώρα, 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,4 δευτερόλεπτα,σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση (6,8 λίτρα/100 χλμ. στον συνδυασμένο κύκλο δοκιμών).
Βασισμένος στον γνωστό 20βάλβιδο κινητήρα common rail 2.4 JTD, ο νέος κινητήρας είναι 5κύλινδρος εν σειρά, υπερτροφοδοτούμενος με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και είναι αυτή τη στιγμή ο ισχυρότερος κινητήρας της σειράς των πολυβάλβιδων JTD Multijet, με ειδική ισχύ 84 ίππων/λίτρο. Η εντυπωσιακή ροπή του φτάνει τα 400 Nm στις 2000 σ.α.λ. Είναι ταυτόχρονα ένας κινητήρας που σέβεται το περιβάλλον, περιλαμβάνοντας κι ένα φίλτρο σωματιδίων που έχει διάρκεια ζωής όση και αυτή του αυτοκινήτου. Έτσι, ο νέος κινητήρας καλύπτει ήδη τα όρια που συζητούνται για τις μελλοντικές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 5, ενώ στήν Opel έχουν ήδη έτοιμο, ένα Opel Vectra OPC 1.9 CDTI twin turbo 212Hp,με ροπή 400Nm !!! Με τον πετρελαιοκυνητήρα αυτόν,το νέο Opel Vectra OPC 1.9 CDTI,θα εχει επιτάχυνση 0-100 σε 6,3’’, τελική 236 χλμ.,ενώ θα κινείται με 160 χλμ./ώρα,με μόλις 1850 στροφές το λεπτό,καταναλώνοντας 6,3 λίτρα πετρελαίου ανά 100 χιλιόμετρα. Θά έχει δέ διαθέσιμη από τίς 1300 στροφές/λεπτό,τό 85% τής ροπής του.
. ΣΗΜ: Άς τά βλέπουν αυτά ορισμένοι αδαείς,πού δηλώνουν επαγγελματίες,αλλά είναι μακράν νυχτωμένοι γύρω από την εξέλιξη των ντίζελ και της σύγχρονης τεχνολογίας τους,βάσει της οποίας κερδίζουν όλο και περισσότερους Ευρωπαίους αγοραστές καινούργιων αυτοκινήτων…οπισθοδρομικούς σαν κι εμένα,πού δυστυχώς είναι πίσω,μά πολύ πίσω,όπως κι εγώ άλλωστε όπώς διέγνωσε κάποιος…

slalom
01-12-07, 16:21
Γιάννη, αυτόν τον κινητήρα των 212 ίππων τον ακούω από την εποχή που πήρα το αυτοκίνητό μου (2002), περίπου τότε που λέγανε για τον 1.6Τ. 2 turbo σε σειρά, το ένα στις χαμηλές , το άλλο στις ψηλές. Για να δούμε...

s5zax
01-12-07, 17:05
Aυτο το Vectra C OPC με την μουρη του pro-facelift λανσαριστικε το 2004 ως ιδεα αλλα ποτε δεν βγηκε στην παραγωγη, μιας και η Holden δανεισε ενα ωραιο V6 τουρμπατο 2.8 με 280ps (z28net αρχικα και z28neh πλεον) που σιγουρα εχει μεγαλυτερη απηχηση σε σχεση με το diesel στους "γρηγορους" . 1.9 CDTi μεχρι 150ps και 31-32 κιλα ροπης! Οριστε και μεριεκες φωτος απο το concept:
http://img413.imageshack.us/img413/3808/opelvectraopchv3.th.jpg (http://img413.imageshack.us/my.php?image=opelvectraopchv3.jpg)http://img413.imageshack.us/img413/6503/opelvectraopc01km3.th.jpg (http://img413.imageshack.us/my.php?image=opelvectraopc01km3.jpg)http://img413.imageshack.us/img413/1318/opelvectraopc02pk6.th.jpg (http://img413.imageshack.us/my.php?image=opelvectraopc02pk6.jpg)

Yiannis Dourio
01-12-07, 17:45
Αγαπητέ slalom,ο κινητήρας αυτός,ήδη έχει ολοκληρώσει τίς δοκιμές στό νέο Βέκτρα,καί είναι αποτέλεσμα τής συνεργασίας GM-Audi ,η οποία άνοιξε τόν δρόμο στούς πετρελαιοκινητήρες αγωνιστικών επιδόσεων.Συγκεκριμένα η Audi,διαθέτει έναν κινητήρα turbodiesel all-aluminium bi-turbo 90° V12,πού αποδίδει 650 ίππους,μέ δύο υπερσυμπιεστές τής Garrett,ενώ γιά τήν σωστή λειτουργία του φροντίζει τό Bosch Motronic (MS14),πού κατασκευάζει η Bosch Motorsport,καί ροπή 110 kgm. Ο εκπληκτικός αυτός κινητήρας,είναι τοποθετημένος στό Audi R10,πού εδώ καί δύο χρόνια,συμμετέχει στό παγκόσμιο πρωτάθλημα πρωτοτύπων.

ΣΗΜ : Βρέ τούς καυμένους τούς Ευρωπαίους πόσο...μά πόσο πίσω είναι !!! lol

slalom
01-12-07, 18:34
Το συγκεκριμένο Audi έχει κερδίσει τις 24 ώρες του LeMans, λίγα πράγματα δηλαδή lol

Yiannis Dourio
01-12-07, 18:50
Ακριβώς φίλε μου...


ΣΗΜ : Βρέ τούς καυμένους τούς Ευρωπαίους πόσο...μά πόσο πίσω είναι !!!

IRMSCHER
01-12-07, 19:24
Και μην ξεχνάμε ποίος κατέχει το ρεκόρ υψηλότερης τελικής ταχύτητας των 250 km/h με πετρελαιοκινητήρα όπου δεν είναι άλλος απο τον 1,3 CDTi της OPEL που φορέθηκε στο Speedster .

Kατανάλωση ??? Μόλις 2,5 lt / 100 km

Αυτό τα λέει όλα πιστεύω.

2002 - Τελική ταχύτητα πάνω από 250 km/h με 112 hp

Η Opel παρουσιάζει το πρωτότυπο ECO Speedster στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Βασισμένο στο σπορ Speedster με κινητήρα τοποθετημένο στη μέση, έχει αμάξωμα από ανθρακονήματα με σημαντικά βελτιωμένη αεροδυναμική (Cd = 0.20) και ζυγίζει μόλις 660 kg. Αντλεί ισχύ από ένα κινητήρα 1.3 CDTI ECOTEC με 82 kW/112 hp, που επιταχύνει το πρωτότυπο αυτοκίνητο πάνω από 250 km/h κατά τη διάρκεια των test drive, αλλά καταναλώνει μόλις 2.5 λίτρα diesel ανά 100 km (κύκλος MVEG).

GiorgosThess
01-12-07, 20:22
Πω πω ρε παιδια ειλικρινα δεν περιμενα τετοια εξελιξη απο τους κινητηρες Diesel...

mihalakis
16-03-08, 12:04
Ήδη είναι στην παραγωγή η Alfa 147 1.9jtd με 190 άλογα, βασιζόμενη στον ίδιο κινητήρα με τον 1,9 της οπελ. Η Bmw έχει την 120δ coupe με 204 άλογα. Το common rail αν δεν κάνω λάθος είναι πατέντα της Alfa Romeo. Ο φίλος τιγρακιας ομολογώ με τα γραφόμενά του ήταν σαν να λέει οτι είμαι ηλίθιος που πήρα diesel. Μάλλον δεν ήταν αυτός πριν λίγο καιρό με το πανάλαφρο vts που προσπαθουσε δίπλα μου και το μόνο που κατάφερνε ήταν να βλέπει τα μικροσωματίδια της εξάτμισης :) Ως ευτυχής κάτοχος gtc 1,9cdti 150ps δεν έχω κάποιο αρνητικό να προσάψω στον κινητήρα πέρα από τον αυξημένο θόρυβο στο ρελαντί. Ο κινητήρας τούτος κάνει ότιδήποτε με αντίστοιχη ιπποδύναμη να φαίνεται τουλάχιστον στις χαμηλές στροφές εντελώς πεθαμένο με την ελαστικότητά του,τη ροπή του. Στην τελική αυτές είναι και συνθήκες που ανταποκρίνονται στην πλειοψηφία των σεναρίων κίνησης στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο.Όταν πηγαίνω με 6η και 100, δεν χρειάζεται να κατεβάσω ταχύτητα για να προσπεράσω, ή να ανέβω ανηφόρα...Όταν κάποιοι θέλουν 4000 στροφές για τα 130, εγώ θέλω 4000 για 225 (εκεί παίζει να έχει κόφτη δεν εξηγείται αλλιώς η στασιμότητα ακόμα και σε κατηφοριές)Όταν πηγαίνω στο βενζινάδικο δεν πληρώνω 9-10 λίτρα μέση, αλλά 6,5. Αν το θελήσω μπορώ να κάνω ταξιδάκι με 4.5 λίτρα μέση. Στα σέρβις μου είπαν οτι κοστίζει κάτι παραπάνω, αλλά η διαφορά είναι της τάξης των 30ευρώ, οπότε το επιχείρημα της διπλής τριπλής τιμής που αναφέρθηκε είναι λάθος. Το θέμα της αξιοπιστίας δεν στέκει καν και αυτό το δείχνουν τα άπειρα πετρελαιοκίνητα ταξί της αθήνας. Στην τελική φυσικό είναι να είναι ψόφιο ένα αυτοκίνητο με 100 άλογα και 1800 κιλά όπως θα ήταν και το αντίστοιχο βενζινοκίνητο. Ας μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα, πάρτε ένα αστρα 1.3cdti 90 ίππων και το αντίστοιχο 1400αρι των 90, τότε να γίνουν συγκρίσεις. Όχι να πιάνουμε ένα τραφικ ή ενα τρανσπορτερ και να καταλήγουμε σε συμπεράσματα.

Ωστόσο ενίσταμαι όσον αφορά τη συχνότητα των σέρβις η οποία κατα την αντιπροσωπία είναι όπως στα βενζινικίνητα, ήτοι κάθε 15000χλμ, ή 1 έτος. Η διαφορά των 30 ευρώ είναι αμελητέα στον χρόνο.

s5zax
16-03-08, 12:29
Zηλευω το μοτερ σου! τπτ αλλο!!!

slalom
16-03-08, 13:00
Να συμπληρώσω για τα Renault, 700 έουρα, η αλλάγή του ιμάντα εκκεντροφόρων. Γενικά είναι αλλού αυτή η εταιρία.

sinoriakos
16-03-08, 15:05
μια χαρα ειναι τα diesel οικονομικα και για σκληρη χρηση εχω ενα 1,3 cdti τελειο
ερωτηση μηπως ο Yiannis Dourio βαζει και τα χλμ που εκανε και με το ποδηλατο μικρος?

Tigreos
16-03-08, 17:12
Δεν σχολιάζω ο κάθε ένας έχει (μυαλό) και σκέφτεται.

Corsa-GR
18-03-08, 20:15
Παρακαλώ να λοίπουν οι ειρωνίες. ==>(sinoriakos )

Θα ήθελα και εγώ να δηλώσω Fan της πετραιλαιοκίνησης.. λόγω ροπής κατανάλωσης και μειωμένων βλαβών..

ας είναι καλά η Αθήνα που δεν μας αφήνει..

αλλιώς θα το είχα χτυπήσει ενα Navara TurboDiesel.. ετσι να γουστάρουμε δλδ..

pashalis
19-03-08, 22:49
παιδια γεια σας και απο εμενα.fun και εγω του diesel και ιδιοκτητης,εχω ενα KIA PICANTO 1.1 DIESEL 75hp/4000στρ ενω το αντιστοιχο βενζινα 65hp/5500στρ ΡΟΠΗ 15,5/1900στρ-βενζ 9,9/2800στρ και το κλου,diesel 3κυλινδρο-βενζινη 4κυλινδρο.το αυτοκινητο το εχει η κυρα και παει τα παιδια σχολειο και οτι αλλο χρειαζεται και απο εμενα.καταναλωση? 35lt ρεζερβουαρ γεμιζει καθε 15 μερες περιπου με καθημερινη χρηση στην κινηση και το σταματα-ξεκινα. παιδια η τεχνολογια ειναι αλλου.