PDA

Επιστροφή στο Forum : DBILLAS TURBO



zack
04-12-05, 22:21
Σκέφτομαι σοβαρά να τουρμπαρω το astraki (έχω astra 1.4 g) γιατί πιστεύω ότι με συνετή οδήγηση απολαμβάνεις καλύτερα ένα τούρμπο αμάξι σε σχέση με ένα ατμοσφαιρικό όπου πρέπει να γίνεσαι "ραλίστας" για να απολαυσεις ροπή και ταχύτητα. Μια και έχω πολλαπλή, πρόγραμμα και εκκεντρ BILLA λέω να βάλω το δικό του turbo kit καθώς και πολλά αλογα δίνει και αξιοπιστία λέει ότι παρέχει. Είμαι λίγο διστακτικός στο θέμα του turbo γιατί δε ξέρω κατά πόσο μπορεί να ανταπεξέλθει ενα μοτέρ 1,4 και κατ'επέκταση αξόνια,ημιαξόνια,αμάξωμα και και και... αφού ειναι αρχικά σχεδιασμένα για μόνο 90 άλογα (εννοείται έχω αλλάξει αμορτισέρ ελατήρια, αρκούν όμως?). Επίσης αν βάλω turbo kit εκτός opel θα μπορώ να πηγαίνω σε αντιπροσωπείες OPEL για service κτλ?

Vassilis
04-12-05, 23:26
1a ap ola kalws orises!

Sxetika me tin aporia sou, na ta paroume siga siga. 1a ap ola pes mas se ti ippodunami stoxeueis. An einai panw apo 130 ippous, tote koitakse gia kapoio etoimo 2litro turbo. Einai pio aksiopisto kai isws me analogo kostos.

An oxi, koitakse gia to 1.8 to moter pou pisteuw ftanei 5000 euro topothetimenos maximum.

Tha xreiasteis pisw diskous sigoura, troxous kai ta upoloipa analoga me tin epilogi sou.

MOYTPO
05-12-05, 10:40
Ενας μηχανιοκος του Καλτσουνη μου ειπε οτι εχουν κανει ενα με το τουρμπο κιτ του μπιλα αλλα ειναι υπερκυβισμενο απο 1400 σε 1600 και βγαζει 200+ αλογα χωρις προβληματα. Εδω Σαλονικα η ΜοτορΣταρ εχει σπασει 2 μοτερ μαμα 14αρια με το τουρμπο. Δεν αντεχουν.

GCOUPE
05-12-05, 12:35
Ενας μηχανιοκος του Καλτσουνη μου ειπε οτι εχουν κανει ενα με το τουρμπο κιτ του μπιλα αλλα ειναι υπερκυβισμενο απο 1400 σε 1600 και βγαζει 200+ αλογα χωρις προβληματα. Εδω Σαλονικα η ΜοτορΣταρ εχει σπασει 2 μοτερ μαμα 14αρια με το τουρμπο. Δεν αντεχουν.

Κάποιες φορές δεν είναι ότι δεν αντέχουν τα μοτέρ..απλά δε γίνεται ένα μοτέρ τουρμπάτο στα 1400 ή 1600 να θέλεις να το σκίζεις συνέχεια και να μην παθαίνει τίποτα... Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κανένα μοτέρ δε σπάει από μόνο του και πως έχουν κάποια όρια τα οποία αν τα ξεπεράσει κάποιος τότε: κραααααακκκκκ :sadeyes:
Το ίδιο συμβαίνει και όταν ένα τέτοιο μοτέρ δεν έχει την προσοχή που πρέπει: όχι σκίσιμο όταν είναι κρύο και ποτέ σβήσιμο μετά από σκίσιμο.... :saw:
Εδώ τα top-fuel σε κάθε πέρασμα που κάνουν καίνε και από μια φλάντζα...

MOYTPO
05-12-05, 12:49
Εννοειται οτι θα πηγαινεις συμφωνα με τους γνωστους κανονες. Απλα τα εντοσθια που εχουν οι Ζ..... κινητηρες δεν ειναι και απο τα πιο αξιοπιστα σε αντοχες για τουρμπισμα και εχει αποδειχθει αυτο εδω μεσα. Και μιλαμε για light turbo 0.4 με 0.5 πιεση.

zack
05-12-05, 22:49
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις απόψεις σας. Καταρχάς για αλλαγή μοτέρ, αν και μου το προτείνουν πολλοί, είμαι πολύ διστακτικός γιατί που να ξέρω τι είναι αυτο που θα μου βάλουν!? Εννοώ το μοτέρ θα είναι OK? Ποιος εγγυάται? και πόσο θα αντέξει? Δεν είναι λίγο σαν να αγοράζεις γουρούνι στο σακί? Ποιος ξέρει τι γίνεται στα άδυτα της μηχανής? :)
Η ιπποδύναμη που στοχεύω είναι τα 190 με 200 αλόγατα (συνολικά) Δηλαδή 60-70 άλογα παραπάνω απ'όσα έχω τώρα. Ο BILLAS λέει ότι δίνει +100hp δηλαδή για ASTRA 1.4 90HP, στο κάνει 190hp χωρίς εκκεντροφόρους (αναρωτιέμαι οι εκκεντροφόροι που έβαλα θα πάνε χαμένοι?)
Εδω Σαλονικα η ΜοτορΣταρ εχει σπασει 2 μοτερ μαμα 14αρια με το τουρμπο. Δεν αντεχουν. Αυτά τα μοτέρ έχουν σπάσει με το τούρμπο του BILLA?
Επίσης ξέρετε κάποιο καλό κιτ φρένων για ASTRA G? Έχω ακούσει για AP RACING αλλά δε βρίσκω καποιο επίσημο αντιπρόσωπο.
Με ζαντούλα 195/60 R15 τα 190 άλογα τα αντέχει ή θα ναι πολύ killer?

Vassilis
05-12-05, 22:59
xexe kai c pisteueis pws an valeis turbo kit ksereis ti vazeis panw?

pistepse me, psaxto men alla vale to 2litro turbo xwris skepsi. Oi pithanotites na exeis polu kalutero apotelesma sunolika einai polu megaluteres ap oti na valeis turbo kit. Sti xeiroteri kane kai enan elegxo sto eswteriko tou 2litrou gia na sai sigouros tou ti perneis.

clutchmaster
06-12-05, 03:04
otna milame gia ap-racing milame gia 1000 kai bale,sou einai gnwsto etsi? exoun kales lyseis se 4pistona kai 6pistona.

px:
http://www.astra-caravan.de/aplack.jpg
http://www.astra-caravan.de/aplack2.jpg
http://www.astra-caravan.de/aplack3.jpg

ayta ta foraei sthn germania astra caravan c20let
(nai irmscher,tou alex einai. nai, aytou pou eixe kompressora kai twra exei let... nai, nai kserw,kai esy etsi theleis na to kan3eis,ta eipame... lol )

GCOUPE
07-12-05, 21:19
Για ΑΡ φρένα παρε στο 2109943173 αλλά με τα λεφτα που κάνουν τα κιτ μπορείς να φτιάξεις πολλά άλλα πράγματα στο αυτοκίνητό σου. Επειδή είναι απο τα καλύτερα είναι και απο τα πιο ακριβά...

zack
08-12-05, 16:14
Thanx για το τηλ, τους πήρα και όντως οι τιμές μόνο σοκ σου προκαλούν. Είναι βέβαια ποιότητα ΑΑ αλλά τέτοια θηρία φρένα είναι από 200 αλ και πάνω. Πάντως κι αυτό στην OPEL άλλη μεγάλη ******α, να μη μπορείς να φορέσεις κιτ δισκόφρενων άλλων μοντέλων και εκδόσεων (vectra, tigra,2litro turbo κλπ), λίγο που το χω ψάξει μου χουν πει ότι δε γίνεται.

ARGI
08-12-05, 16:34
Στα OPEL γινονται καλες τραμπες με τα φρενα ποιος σου ειπε οτι δεν γινεται

ποιο μοντελο εχεις να σου πω τι μπορεις να βαλεις απο μεγαλυτερα φρενα απο αλλα μοντελα

zack
08-12-05, 18:24
Βασικά κάτι έχω ακούσει για τα φρένα του VECTRA B, δε με συγκινούν και πολύ. Θα ήθελα κάτι το οποίο να κρατήσει και για κάποια μετέπειτα μετατροπή που θα κάνω στο αμάξι (turbo ίσως το πολύ 200 άλογα σύνολο). Έχω ASTRA G 1.4 μοντέλο 2002. Ζάντες 195/60 R15

kyriarhos
08-12-05, 20:44
Eγώ έκανα πρόσφατη μετατροπή σε turbo.Eχω κι εγώ Astra G<<1,4>> 2002 μοντέλο.
Λοιπόν αν μπορέσεις και βρείς μοτέρ(αν και είναι ακριβά)2λιτρο turbo μην το σκεπτείς καθόλου βάλτο αλλά μέχρι μια λογική τιμή.
Εγώ έβαλα κορμό απο Corsa 1.6 gsi.Στρόφαλο απο 1,6 Coupe.Εντάξει πιστόνια έχω βάλει σφυρήλατα και μπιέλες απο 1,8.Ναι όλα ταιριάζουν απόλυτα σωστά.
Το 1,4 μοτέρ ότι και να κάνεις δεν έιναι και τόσο καλό να το τουρμπίσεις.
Από θέμα φρένων δεν είναι ανάγκη να πάρεις καινούρια.Εγώ επειδή φοράω 16άρες ζάντες περιορίστικα λίγο στα μπροστινά φρένα.Έβαλα δίσκους απο Αudi S3 (310) και δαγκάνες (άστο καλύτερα) απο Μercedes SL500 το προηγούμενο μοντέλο.Πίσω εχω βάλει τα άκρα και τον άξονα απο το 2λιτρο turbo.Mην νομίζεις πως όλα αυτά κοστίσανε πολύ ακριβά.
Εντάξει αυτός που θα στα βάλει θα πρέπει να είναι κάποιος πολύ έμπειρος και σωστός μάστορας κι όχι κανένας άσχετος σαν τον Καράμπαλη<---μακριά απο αυτόν!!
Κοίτα δεν υπάρχει μόνο ο Bilas-Kαλτσούνης για τούρμπισμα.Καλοί είναι δεν λέω αλλα είναι πολλά τα χρήματα.Μην ξεχνάμε πως λχ πόσο κάνει μια πολλαπλή εισαγωγης από τον dbila και πόσο κοστίζει μια από Οικονόμου.Μην αναφέρω και τη διαφορά στην απόδοση.Έχω δουλέψει και με τις δύο και ξέρω.Γενικά ψάξε,άκου και αποφάσισε.
Γενικά το στήσιμο του αυτοκινήτου ειδικά σε μοτέρ είναι πολύ σημαντικό αν δεν θέλεις να το πάρεις στα χέρια.
Ελπίζω να βοήθησα!

vidas
08-12-05, 22:01
Πόσο κάνει μία από Οικονόμου? Ποιος είναι αυτός ο Οικονόμου ντε?

zack
08-12-05, 22:53
Ρε kyriarho τι γ@@@@το σηματάκι με τους σκελετούς, χαχαχα πολύ γέλιο!!
Πάντως πολλαπλή από κάποιο Οικονόμου (χωρίς να θέλω να τον υποβαθμίσω) δε θα έβαζα στο αμάξι μου (εκτός αν έχει κι αυτός TUV διαπιστεύσεις). Έβαλες πολλά πράγματα στο αμάξι σου, στην ουσία το μεταμόρφωσες, αλλά όλα αυτά προϋποθέτουν και κάποιον μηχανικό "αστέρι"!. Δυστυχώς δε γνωρίζω κάποιον τόσο καλό

kyriarhos
08-12-05, 23:24
Λοιπόν το χυτήριο του Οικονόμου βρίσκεται στη Θήβα.
Είναι πολύ καλά μελετημένη κι έχει ΤUV διαπιστεύσεις.Τιμούλα δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά μπορώ να ρωτήσω κάποια μέρα τον μηχανικό μου βλέπεις είχε πάει πακέτο με το τούρμπισμα.
Mην βιαστείς να κάνεις κάτι πριν το μελετήσεις καλά σε ποιόν θα κάνεις μετατροπή και πώς θα την κάνεις!Μην ανησυχείς αν θα ψάξεις θα μάθεις,αλλιώς θα τα διπλωπληρώσεις!
Άντε επειδή έχουμε το ίδιο αυτοκίνητο θα αλλάξω για λίγες μέρες το avatar. ;)

Vassilis
08-12-05, 23:25
ti ton exoume ton kuriarxo re? gnwrizei autos! lol

kyriarhos
08-12-05, 23:29
ti ton exoume ton kuriarxo re? gnwrizei autos! lol


Έπαθα και έμαθα,όπως λέει και το ρητό

Πάντως Βασιλάκη κυκλοφορείς στα καλύτερα μαγαζιά -guitarplayer- -jammin-
(offtopic)

ARGI
09-12-05, 11:52
Βασικά κάτι έχω ακούσει για τα φρένα του VECTRA B, δε με συγκινούν και πολύ. Θα ήθελα κάτι το οποίο να κρατήσει και για κάποια μετέπειτα μετατροπή που θα κάνω στο αμάξι (turbo ίσως το πολύ 200 άλογα σύνολο). Έχω ASTRA G 1.4 μοντέλο 2002. Ζάντες 195/60 R15

τα φρενα δαγκανες + δισκοι που μπορεις να βαλεις αμεσα εναι απο τις μεγαλυτερες σε κυβισμο εκδοσεις του ASTRA G και κυριως του TURBO
διαμετρος δισκου 308
εχεις δυο επιλογες ή το κανεις πενταμπουλονο κομπλε

ή αλλαζεις το καρε των πενταμπουλονων δισκων σε τετραμπουλονο

astra2004_14
10-12-05, 15:05
Οτι και να λεμε η αληθεια ειναι μια η οπελ εχει μεινει πισω στα μοτερ οσον αφορα τον ανταγωνισμο,και μονο το 14αρι σωζει λιγο τα προσχηματα (μιλαω καθε ειδους καινουριο μοντελο).Και ο μονος τροπος για να ξυπνησουν τα μοτερ ειναι τελικα το τουρμπο,αφου απ'οτι βλεπω ολοι οσοι βαλατε μπιλλα ολο και κατι δε σας αρεσει,ισως γιατι το ουσιαστικο ζητουμενο ειναι η ροπη και οχι τα αλογα.
Κοιταγα στο καινουριο drive (δε ξερω ποσο αντικειμενικο περιοδικο ειναι) το συγκριτικο με αστρα γκολφ και μεγκαν διλιτρα.Πραγματικα το αστρα σερνετε ακομα και στα διλιτρα.Και καλα το μεγκαν εχει και 25 αλογα παραπανω αλλα με το γκολφ εχουν τα ιδια και μεχρι τα 100 εχει ηδη μεινει πισω 1,43 δευτερα απο το γκολφ και 1,89 δευτερα απο το ρενω με χρονο (ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ) 7,95δευτερα.

....ξεφυλλιζοντας το περιοδικο και φτανοντας στη σελιδα 244 φτανουμε (στο θεμα μας) σε μια μετατροπη τουρμπο του καραμπαλη σε ενα vectra 16αρι sport του 98.
Η μετατροπη κοστισε 6000.Πιστονια μπιελες στροφαλος εμειναν μαμα.Ενισχυμενη φλαντζα κεφαλης και η συμιεση στο 8,7 απο 10,5.Τουρμπινα της IHI (VL4),πολλαπλη εξαγωγης απο ποπαυ,και ολο το υπολοιπο συστημα εξατμισης αλλαγμενο με σωληνα 60αρα και μεταλλικος καταλυτης.Φιλτροχοανη σιμοτα,intercooler και διπλοεμβολη σκαστρα της Tial.Πολλαπλη εισαγωγης by καραμπαλης αρα και δυο εξτρα μπεκ 180cc/ min και αρα και ενα εγκεφαλακι της evotech.Chipαρισμα by καραμπαλης.Πιεση στα 0.5 bar που φτανει και τα 0.75 χωρις προβληματα.

Με μισο bar λοιπον ειχαμε 161,3αλογα στο τροχο στις 5700 (+14.3αλογα απωλειες,δηλαδη 175.6 αλογα στο στροφαλο).Μαλιστα απο τις 5000 στροφες μεχρι κοφτη εχει πανω απο 150 αλογα.Ροπη 21.9kgm στις 4.700,μαλιστα απο τις 3700 μεχρι κοφτη εχει πανω απο 20kgm!!!

Οταν ειμαστε στα 0.75 bar εχουμε 190.3 αλογα στο στροφαλο και 176 στο τροχο απο τις 5000-6000 μεχρι κοφτη εχει πανω απο 160 αλογα στο τροχο με ροπη 27.2kgm στις 4000 και πανω απο 25kgm απο τις 3700 εως τις 4900

ΧΡΟΝΟΙ:πριν/μετα

0-40: 3 / 2.6
0-60: 5.4 / 4.7
0-80: 8.7 / 6.7
0-100: 13 / 9.7
0-120: 18.9 / 12.9
0-140: 27.2 / 17.7
0-160: 38.9 / 22.7

400αρι 18.8 με 119.7κμ/ωρα / 16.8 με 136.4κμ/ωρα
1000αρι 34.4 με 153.5κμ/ωρα / 30.3 με 176.3κμ/ωρα

Ρεπριζ με 3η: 30-50 4.7 / 4.1
50-80 6.5 / 4.8
80-110 7 / 4.1

Ρεπριζ με 4η: 50-80 9.4 / 7.4
80-110 9 / 5.6
110-140 11.5 / 5.7

Ρεπριζ με 5η 80-110 14.6 / 9.1
110-140 13.3 / 7.9

ΚΑΙ 60-160 με αλλαγες 33.5 / 18

ΣΧΟΛΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ:Το <<φουσκωμα>> της τουρμπινας ειναι αμεσo ακομα και με μεγαλη σχεση,ενω το μοτερ αποδιδει τοσο γραμμικα τη δυναμη του που νομιζεις οτι οδηγεις την 6κυλινδρη εκδοση του Vectra.

Vassilis
10-12-05, 15:18
mia aporia. otan les oti to 14ari swzei ligo ta prosximata, ti akrivws ennoeis? oson afora ti?

to Drive kata tin gnwmi mou einai apo ta pio antikeimenika periodika.
Sxetika me to arthro tou 0-160-0, min ksexnas oti to Astra to sugkekrimeno par olo pou exei idia ippodunami me to Golf, exoun entelws diaforetiko xaraktira. To Golf einai ena GTi me o,ti sunepagetai auto kai to Astra einai ena arketa svelto autokinito. Exoun entelws diaforetikes ruthmiseis se kinitira, anartisi kai kivwtio me apotelesma na vlepeis auto pou vlepeis.

Oson afora to Vectra, gia ena autokinito 175 ippwn ston strofalo, to 9.7 0-100 einai PARA polu kata tin gnwmi mou. To entelws mama 2litro mondeo tou patera mou me 145 ippous exei paromoio 0-100 kai to A6 1.8T pou xame me 150 aloga eixe 9.5.

tax
10-12-05, 23:07
Ερώτηση:Τα ηλεκτρικά του 2.0Τ ταιριάζονται [σχετικά] εύκολα ή θα γίνει χαμός;Έχετε ακούσει τέτοιες μετατροπές.Εγώ μία σενα παμπάλαιο τεύχος του Power είχα δει[1,4-->2Τ Astra G].

kyriarhos
11-12-05, 12:31
....ξεφυλλιζοντας το περιοδικο και φτανοντας στη σελιδα 244 φτανουμε (στο θεμα μας) σε μια μετατροπη τουρμπο του καραμπαλη σε ενα vectra 16αρι sport του 98.
Η μετατροπη κοστισε 6000.Πιστονια μπιελες στροφαλος εμειναν μαμα.Ενισχυμενη φλαντζα κεφαλης και η συμιεση στο 8,7 απο 10,5.Τουρμπινα της IHI (VL4),πολλαπλη εξαγωγης απο ποπαυ,και ολο το υπολοιπο συστημα εξατμισης αλλαγμενο με σωληνα 60αρα και μεταλλικος καταλυτης.Φιλτροχοανη σιμοτα,intercooler και διπλοεμβολη σκαστρα της Tial.Πολλαπλη εισαγωγης by καραμπαλης αρα και δυο εξτρα μπεκ 180cc/ min και αρα και ενα εγκεφαλακι της evotech.Chipαρισμα by καραμπαλης.Πιεση στα 0.5 bar που φτανει και τα 0.75 χωρις προβληματα.

Με μισο bar λοιπον ειχαμε 161,3αλογα στο τροχο στις 5700 (+14.3αλογα απωλειες,δηλαδη 175.6 αλογα στο στροφαλο).Μαλιστα απο τις 5000 στροφες μεχρι κοφτη εχει πανω απο 150 αλογα.Ροπη 21.9kgm στις 4.700,μαλιστα απο τις 3700 μεχρι κοφτη εχει πανω απο 20kgm!!!

Οταν ειμαστε στα 0.75 bar εχουμε 190.3 αλογα στο στροφαλο και 176 στο τροχο απο τις 5000-6000 μεχρι κοφτη εχει πανω απο 160 αλογα στο τροχο με ροπη 27.2kgm στις 4000 και πανω απο 25kgm απο τις 3700 εως τις 4900

ΧΡΟΝΟΙ:πριν/μετα

0-40: 3 / 2.6
0-60: 5.4 / 4.7
0-80: 8.7 / 6.7
0-100: 13 / 9.7
0-120: 18.9 / 12.9
0-140: 27.2 / 17.7
0-160: 38.9 / 22.7

400αρι 18.8 με 119.7κμ/ωρα / 16.8 με 136.4κμ/ωρα
1000αρι 34.4 με 153.5κμ/ωρα / 30.3 με 176.3κμ/ωρα

Ρεπριζ με 3η: 30-50 4.7 / 4.1
50-80 6.5 / 4.8
80-110 7 / 4.1

Ρεπριζ με 4η: 50-80 9.4 / 7.4
80-110 9 / 5.6
110-140 11.5 / 5.7

Ρεπριζ με 5η 80-110 14.6 / 9.1
110-140 13.3 / 7.9

ΚΑΙ 60-160 με αλλαγες 33.5 / 18

ΣΧΟΛΙΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ:Το <<φουσκωμα>> της τουρμπινας ειναι αμεσo ακομα και με μεγαλη σχεση,ενω το μοτερ αποδιδει τοσο γραμμικα τη δυναμη του που νομιζεις οτι οδηγεις την 6κυλινδρη εκδοση του Vectra.

Φίλε μου μην πολυπιστεύεις κανένα τέτοιου είδους περιοδικό με βελτειώσεις,γιατί μην ξεχνάμε πως αντί να πληρώνει το περιοδικό τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων,πληρώνουν πολλές φορές οι μηχανικοί το περιοδικό για διαφημιση κάποιας βελτίωσης που έχουν κάνει.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το ξέρω καλά γιατι όσο καιρο αυτός ο μηχανικός βελτίωνε το vectra είχα κι εγώ το δικό μου μέσα.Μόνο 6000Ε δεν του στοίχισε.Το μόνο καλό σ'αυτο το αυτοκίνητο είναι η τουρμπίνα,γιατί αν μιλήσουμε από εργασία άστο καλύτερα.Δεν μπορώ να ξεχάσω ακόμη τη δικιά μου περιπέτεια ακόμη που πέρασα από αυτον.Του έδωσα πολλά λεφτά για ατμοσφαιρική βελτίωση πιστεύοντας πως το αυτοκίνητο θα εφτανε τα 140 άλογα<---σύμφωνα με τα λεγόμενα του και στη δυναμομέτρηση που έκανα σε δικό μου δυναμόμετρο μου έβγαλε 98 άλογα τροχό.Τελικά αποφάσισα να βάλω τουρμπίνα στο δικό μου.Φυσικά όχι σ'αυτόν.
Άνοιξα το μοτέρ μου και τι να δω.Σχεδόν μαμά ήταν.λχ είχα δώσει 700 Ε για ροηκή και αυτός μόνο γύρω γύρω το είχε γυαλίσει ίσα ίσα να φαίνεται πως έχει κάνει κάτι.
Για τα λεφτά που έδωσε το παλικάρι με το Vectra ήταν πολύ λίγα τα άλογα!

Gregls
11-12-05, 16:23
Ετσι ειναι παιδια μην εμπιστευεστε, δεν ειδατε τι διαφημισεις ειχε ο Daras και ποσο μουφα αποδειχτεικε για πολους που τον εμπιστευθηκαν.

GCOUPE
12-12-05, 12:26
Ερώτηση:Τα ηλεκτρικά του 2.0Τ ταιριάζονται [σχετικά] εύκολα ή θα γίνει χαμός;Έχετε ακούσει τέτοιες μετατροπές.Εγώ μία σενα παμπάλαιο τεύχος του Power είχα δει[1,4-->2Τ Astra G].

Αν το αυτοκίνητο έχει στην καμπίνα τις αναμονές για όλα τα ηλεκτρικά του 2λιτρου τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Ήξερα astra 1.4 που είχε από μαμά όλες τις αναμονές και αν έβαζε ποτε το zlet δεν θα έπρεπε να ξηλώσει την πλεξούδα της καμπίνας. Αν όμως δεν έχει, τότε είναι πολύ μανούρα αφού πρέπει να φύγει το ταμπλό για να μπει η πλεξούδα από το τροπέτο...Πάντως όλα γίνονται αφού ο Zlet έχει μπεί μέχρι και σε vectra B...Αν ο μηχανικός που θα σου κάνει τη δουλειά είναι σχολαστικός και δεν σε βλέπει σαν τσέπη τότε δεν υπάρχει πρόβλημα.

Vassilis
12-12-05, 12:35
kai tuxaia mporei ena astra 1.4 na xei apo mama tis anamones? pws ginetai merika na tis exoun kai merika oxi?

GCOUPE
12-12-05, 13:07
Μάλλον έχει να κάνει με την παρτίδα των σασί μιας και μην ξεχνάμε ότι σε Γερμανία και Αγγλία τα 3θυρα και 5θυρα βγαίναν τόσο 2λιτρα όσο και με τον 2.2 ’λλη εξήγηση δεν μπορώ να βρω. Και αυτό με τις αναμονές το είδα τώρα που έλυσα το coupe που αν και 1.6 είχε τα πάντα. Και το 3θυρο που είπα πριν ήταν του μηχανικού μου, ο οποίος όταν έλυσε το δικό του για να βάλει το λευκό καντράν βρήκε πολλές αναμονές που δεν είχαν καμιά χρήση και ψάχνοντας είδε ότι ήταν για το 2λιτρο..

ARGI
12-12-05, 13:47
καλα τα λεει ο GCOUPE
να προσεχεις το καλωδιο (ασημι χρωμα) της κεραιας οροφης που περνα κατω απο την κονσολα - λεβιε ταχυτητων και παει μπροστα μην το κοψεις και μετα δεν θα εχεις ραδιο

σε μια μετατροπη που βοηθησα ASTRA G 4πορτο εξοπλισμος CLUB

με αλλαγη για bucket καθισματα εργοστασιακα + εγκεφαλο για πλευρικους αεροσσακους και ταπετσαριες στις πισω πορτες με ηχεια και tweeter και πισω ηλεκτρικα παραθυρα πρεπει να εχεις μεγαλη υπομονη
και οπως βλεπεις την καινουργια πλεξουδα που θες να περασεις παθαινεις πλακα λες τι γινεται τωρα

αυτο δεν ειχε αναμονες για τον εγκεφαλο και ξηλωσαμε την παλια χαος και περασαμε καινουργια ειχε ομως αναμονες για τα ηχεια και τα tweeter απλως επρεπε να φυγουν οι μοκετες για να βρεις να συνδεσεις τα ηλεκτρικα παραθυρα
το δυσκολο κομματι εναι οταν εχεις πλεξουδα απο τριπορτο να περασεις και το αμαξι ειναι πενταπορτο ή τετραπορτο
μιλαω για ηλεκτρικα παραθυρα κλειδαριες και αλλα

astra2004_14
12-12-05, 15:42
mia aporia. otan les oti to 14ari swzei ligo ta prosximata, ti akrivws ennoeis? oson afora ti.

Στη κατηγορια του ειναι πιο γρηγορα απο C4,Focus,mazda3,Lancer,octavia,Golf fsi,307 75αρι (για το 90αρι δε εχω δει πουθενα συγκριτικα για να κρινω),με το stilo το 95αρι χανω για 0.1sec αλλα εχω παντου καλητερη ελαστικοτητα

Και πιο αργο απο Corolla (αλλα εχω καλυτερη ελαστικοτητα σε 4η και 5η),civic,megane.

Το θεμα ειναι οτι πανω κατω ολα τα 14αρια ειναι πολυ κοντα.Στα 16αρια ομως εχει ανοιξει η ψαλιδα και πιστευω στο πρωτο F/L που θα κανει η οπελ θα πρεπει να παρουσιασει και ενα 16αρι πανω απο 110 αλογα.Και να φορεθει και το 18αρι με τα 140.


to Drive kata tin gnwmi mou einai apo ta pio antikeimenika periodika.
Sxetika me to arthro tou 0-160-0, min ksexnas oti to Astra to sugkekrimeno par olo pou exei idia ippodunami me to Golf, exoun entelws diaforetiko xaraktira. To Golf einai ena GTi me o,ti sunepagetai auto kai to Astra einai ena arketa svelto autokinito. Exoun entelws diaforetikes ruthmiseis se kinitira, anartisi kai kivwtio me apotelesma na vlepeis auto pou vlepeis.

Το θεμα ειναι οτι οι επιδοσεις ειναι χαλια και οταν φτανεις να δινεις τοσα λεφτα για μικρομεσαια κατηγορια ζητας τουλαχιστον να εισαι κοντα στον αναταγωνισμο.Σιγουρα μερικοι θα μου πειτε για το opc αλλα κα παλι αμα μιλησουμε για το mtm που παρουσιαστηκε (280αλογα) τα πραγματα ειναι τραγικα,και φανατστειτε οτι δε μπορεσαν να πειραξουν τουρμπινα.Ακομα και στα βελτιωμενα το opc μενει πισω ακομα και απο μαμισια (βλεπε megane).



Oson afora to Vectra, gia ena autokinito 175 ippwn ston strofalo, to 9.7 0-100 einai PARA polu kata tin gnwmi mou. To entelws mama 2litro mondeo tou patera mou me 145 ippous exei paromoio 0-100 kai to A6 1.8T pou xame me 150 aloga eixe 9.5.

Κοιτα πετυχανε μια αυξηση 75% στην ιπποδυναμη και 25% μειωση στα 0-100 απο ενα παλιο μοτερ ραθυμο σε ενα πολυ βαρυ σασι και με λιγα κυβικα.Σιγουρα αν πειραζαν κιβωτιο συμπλεκτη και φοραγαν εγκεφαλο με αντισπιν και esp ολα θα ηταν πολυ καλυτερα αλλα το κοστος θα ανεβαινε πολυ.Σημασια εχει οτι φτιαξαν παρα πολυ οι ρεπριζ.Αλλα το θεμα ειναι κατα ποσο ειναι ολα αυτα αντικειμενικα και κατα ποσο τα εχωσε χοντρα ο καραμπαλης για να διαφημιστει.

Vassilis
12-12-05, 19:16
Se pinakes egw pantws vlepw pws ta C4, mazda 3 kai golf einai pio grigora. Lancer kai eidika Octavia den einai stin katigoria tou.


T opc einai stin idia timi me to golf gti opote me ta idia lefta pairneis ena polu pio grigoro amaksi. Ase pou to Opc ftanei 280 aloga polu pio eukola. To 2litro turbo omws den exei katholou xalia epidoseis! Apla einai pio argo apto golf kai sou eksigisa giati. t autokinita exoun entelws diaforetikes ruthmiseis me o,ti sunepagetai auto. Einai kai 2k euro fthinotero!

astra2004_14
12-12-05, 21:18
Εφοσον οπως ειπες διαβαζεις drive και το θεωρεις αξιοπιστο,θα ξερεις οτι τις τελευταιες σελιδες εχει πινακες ανα εταιρια με τιμες 0-100 φρενα...θα ξερεις επ[ισης πως οτι ειναι γραμμενο με μαυρο χρωμα ειναι οτι εχει δωσει η μαμα εταιρια ενω οτι ειναι με κοκκινο ειναι απο τεστ δοκιμων του Drive.Πηγαινε και θα δεις οτι το και το c4 mazda3 golf fsi ειναι πιο αργα.Οσο για το lancer και octavia μονο μ'αυτα μπορω να συγκριθω και οχι με fabia ή το colt.
Και επαναλαμβανω δες και τα συγκριτικα με τα 16αρια σκετη απογοητευση.

Οσον αφορα τωρα το προσανατολισμο του διλιτρου opel ειναι αυτο που σου ειπα,καθολου σπορ και χαλια επιδοσεις και αν παω για το value for money sorry αλλα το 2.5αρι το focus λεει πολυ περισσοτερο.

12-12-05, 21:22
Οσον αφορα τωρα το προσανατολισμο του διλιτρου opel ειναι αυτο που σου ειπα,καθολου σπορ και χαλια επιδοσεις και αν παω για το value for money sorry αλλα το 2.5αρι το focus λεει πολυ περισσοτερο.
pou na min eixes kai astra diladi....!!!

Vassilis
12-12-05, 22:28
Εφοσον οπως ειπες διαβαζεις drive και το θεωρεις αξιοπιστο,θα ξερεις οτι τις τελευταιες σελιδες εχει πινακες ανα εταιρια με τιμες 0-100 φρενα...θα ξερεις επ[ισης πως οτι ειναι γραμμενο με μαυρο χρωμα ειναι οτι εχει δωσει η μαμα εταιρια ενω οτι ειναι με κοκκινο ειναι απο τεστ δοκιμων του Drive.Πηγαινε και θα δεις οτι το και το c4 mazda3 golf fsi ειναι πιο αργα.Οσο για το lancer και octavia μονο μ'αυτα μπορω να συγκριθω και οχι με fabia ή το colt.
Και επαναλαμβανω δες και τα συγκριτικα με τα 16αρια σκετη απογοητευση.

Οσον αφορα τωρα το προσανατολισμο του διλιτρου opel ειναι αυτο που σου ειπα,καθολου σπορ και χαλια επιδοσεις και αν παω για το value for money sorry αλλα το 2.5αρι το focus λεει πολυ περισσοτερο.

auta pou sou pa panw ta koitaga apto evo epeidi auto eixa mprosta mou. Alla kai tou drive na koitaksw, to c4 toulaxiston einai mprosta sou. Anyway, stin praksi fainontai pio polu auta mwre kai oxi stous pinakes.

ena 7.5-8 0-100 mia xara mou fainetai emena.

Isws exeis dikio gia to Focus alla skepsou oti ektos tou oti tha nai akrivotero me ligoterous ippous, einai kai 2.5litro pou simainei oti exeis akrivotero sima ktl ktl. Ase pou to moter einai etoimo aptin Volvo m allo onoma. I Opel toulaxiston ton exei ekseliksei moni tis.

antonis
12-12-05, 22:36
ειμαστε λιγο off αλλα sorry παιδια που θα το πω στην κατηγορια που παιζει στα 30000 κατα ενα μεγαλο ποσοστο θα αγοραζα το focus που εχει τρελο μοτερ 2,5 λιτρα κ ανεβαινει για πλακα στα 280. αξιοπιστα.
κ το βασικοτερο ρε παιδια το αυτοκινητο ΣΤΡΙΒΕΙ k με μολις 28000 ευρω.σε 1 μηνα ερχεται!
κ εαν εχετε κατι να μου πειτε για τα παραπανω σας λεω πως ακολουθει κ το rs στα 260 -270 αλογα παλι 2,5 λιτρα ,τρενο το βουμ με τετρακινηση εννοειται!!!
να σε δω opel τι θα κανεις!

Vassilis
12-12-05, 22:46
ontws eimaste offtopic. admin sou leei meta! lol

(a, toso fthino tha nai to ST? wx! we ll have trouble!)

corsadi
13-12-05, 00:44
Bye bye OPC!!!

clutchmaster
13-12-05, 02:59
paides den kathomai na sygkrinw kan to ST. kathara apo apopsh kostous klp. me to ST pleon sta 2,5l se pianoun ta tekmhria,opote asto,den einai gia ellada.

kai ta mprabo aksizoun sthn volvo,h ford gia allh mia fora apo monh ths den ekane kai tipota sobaro...

Bictor
13-12-05, 03:08
gia pia tekmiria milate re paidia?afou mexri 50.000 ERGOSTASIAKH timi autokinitou exoun katargithei...kai i sigrisi opc vs st tha ginei polles polles fores mias kai sta lefta paizoun sta idia epipeda kai mias kai to st tha erthei na ekthronisei to opc apo tin korifi ton gti...

clutchmaster
13-12-05, 03:17
den isxyei re paidia mono ews 2,0l aytokinhta? eixa thn entypwsh oti an ksepernaei to aytokinhto ta 2 litra,tote se pianei tekmhrio. an oxi,isxyei ayto me thn aksia twn 50000eyrw. isws kanw lathos...

astra2004_14
13-12-05, 17:51
Φυσικα και δεν υπαρχει τεκμηριο οσα κυβικα κι αν ειναι το αμαξι αρκει να μην ξεπερνα τα 50000.Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι της αλφα ρομεο που μολις ψηφιστηκε η τροπολογια για το τεκμηριο εσπευσε να ριξει τη τιμη της gta (3.2κυβικα) κατω απο τα 50000ευρω.

astra2004_14
13-12-05, 17:55
Η λυση ειναι μια παιδια.Οταν ειχε βγει το καινουριο ibiza.Για πολυ καιρο η πιο γρηγορη εκδοση ηταν τα 101 αλογα.Δυσαρεστημενοι οι fan της σεατ απο καθε χωρα αρχισαν να στελνουν χιλιαδες e-mail στα κεντρικα της σεατ (δε ξερω εδρευει ισπανια?) και να ζητουν μια πιο σπορ εκδοση του ιμπιζα και φυσικα η εταιρια ανταποκριθηκε στο αιτημα τους.Μηπως πρεπει να κανουμε και μεις το ιδιο!!!

PlatonGR
13-12-05, 18:49
Προσωπικά αν ήθελα μια πιο γρήγορη έκδοση του Ibiza θα πήγαινα σε Leon.
Ίδια αυτοκίνητα δεν είναι ???

antonis
13-12-05, 21:41
Δεν ειναι απαραιτητα πιο γρηγορο το leon πχ αυτο με τα 190 διοτι υπαρχει κ το ibiza με 180 το οποιο ειναι πιο ελαφρυ κ πιο σβελτο.
ειναι φυσικα διαφορετικα αμαξωματα κ αλλες τουρμινες αλλες πιεσεις δουλευουν.
οριστε εταιρεια για τα διαφορετικα γουστα του καθενος εχει κ το αντιστοιχο εργαλειο..

14-12-05, 01:30
ama laxei ginontai kai ploia me ta nera pou mpazoun.....

Gregls
14-12-05, 01:42
Πειτε και τιποτα για Billa γιατι οποιος διαβασει ολα αυτα τα ασχετα σιγα μην βγαλει ακρη!

astra2004_14
14-12-05, 01:44
Μαλλον ταχυπλοα.

astra2004_14
14-12-05, 02:03
Πειτε και τιποτα για Billa γιατι οποιος διαβασει ολα αυτα τα ασχετα σιγα μην βγαλει ακρη!

ΣΩΣΤΟΣ.Και για να επανελθουμε στο θεμα....................................................................... ................................................................χμμμ λοιπον κατ'αρχας δυο ερωτηματα....
1ον)Mr kyriarhos ποσο σου κοστισε το project?
2ον)Απ'οτι ειδα καποιος πετυχε στο δρομο ενα corsa twinport τουρμπισμενο απο καραμπαλη.Oλοι ξερουμε οτι σ'αυτες τις μετατροπες παιζει υπερκυβισμος,τουλαχιστον αυτο κανει ο μπιλλας και οπως εχουμε ξαναπει ο καραμπαλης αντιγραφει το μπιλλα (τουλαχιστον αυτο πιστευω),Μπορει να μη παιζουνε με ιδια συμπιεση αλλα για να βγαλεις τοσα αλογα θες υπερκυβισμο για να μεινουν μαμα σωθικα.Και λεω εγω τωρα αφου το 14 αρι twinport ειναι ηδη υπερκυβισμενο απο 12αρι καποιοι ειχατε πει οτι δε παιζει κορμος απο 16αρι για twinport.Μηπως παιζει?Κι αν γινει κι αλλος υπερκυβισμος δε θα χαλασουν υπερβολικα τα ρεπριζ?Ειδικα μεχρι τη μεση και με κατεβασμα συμπιεσης?


ΤΕΛΟΣ προτεινω το εξης να γραψουμε στα @ρ_ _ _ _ @ μας τους μπιλλα καραμπαλη και να φτιαξουμε ενα εικονικο project για τουρμπισμα σε 14αρη μοτερ.Δηλαδη κατ'αρχας να σημειωσουμε τι χρειαζομαστε μετα
να καταληξουμε στο ξεκαθαρισμα (μαρκες χαρακτηριστικα....) και τελος να φτιαξουμε το κοστολογιο.Οι ειδημονες ας βοηθησουν.Πιστευω οτι ολα οσα λεμε ειναι On topic αλλιως να ανοιξουμε αναλογο τοπικ.

corsac14
14-12-05, 12:30
Ο Billas σ' αυτό που λέει ότι κάνει 190 άλογα δεν το υπερκυβίζει, είναι 1.4 που μάλιστα δεν έχει ανοίξει κινητήρα. Έχει και ένα 1.6 με 210 άλογα, αυτό είναι υπερκυβισμένο.

zack
14-12-05, 20:33
Χαίρομαι που επιστρέψατε στο θέμα και ελπίζω να παραμείνετε

Μου κάνει εντύπωση που δεν υπάρχει κανένας τουρμπάτος από Billa. Φαίνεται λόγω της υψηλής τιμής τουρμπίζουν μόνο οικογενειάρχες με VECTRA :)


Ο Billas σ' αυτό που λέει ότι κάνει 190 άλογα δεν το υπερκυβίζει, είναι 1.4 που μάλιστα δεν έχει ανοίξει κινητήρα. Έχει και ένα 1.6 με 210 άλογα, αυτό είναι υπερκυβισμένο.

Σωστός! και νομίζω και το 1,6 το κάνει 210 άλογα χωρίς να ανοίγει κινητήρα. Γενικά ο Billas δεν ανοίγει κινητήρες. Εκτός OPEL λίγο που το χα ψάξει, κανενας δεν δίνει +100 άλογα στα 1,4 και στα 1,6 +110 χωρίς να ανοίγει κινητήρα. Ο Καράμπαλης πόσα δίνει? (Τι εγγυήσεις και τι διαπιστεύσεις έχει?)

Δε ξέρω αν γνωρίζετε ένα παλικάρι με ASTRA G 1.4 (δε ξέρω για υπερκυβισμό) με συνεργείο στη Μεταμόρφωση, ο πατέρας του και αυτός οδηγοί αγώνων, έχει κάνει το ASTRAKI 300 άλογα!!!!




ΤΕΛΟΣ προτεινω το εξης να γραψουμε στα @ρ_ _ _ _ @ μας τους μπιλλα καραμπαλη και να φτιαξουμε ενα εικονικο project για τουρμπισμα σε 14αρη μοτερ

Δε ξέρω για τον Καράμπαλη αλλά τον Billa δεν τον γράφω. Μετά και τη δυναμομέτρηση που έκανα χθες, είμαι ευχαριστημένος. Το θέμα με την πολλαπλή και τους εκκεντροφόρους είναι στον προγραμματισμό, εκεί είναι που χάνουμε, άλλος πολύ άλλος λίγο. Εγώ ευτυχώς λίγο. Αυτό όμως που έχει σημασία είναι ότι διορθώνεται, γιατί να μην κάνουμε μια κίνηση (όλοι μαζί συνολικά) και γι αυτό? (Θα το γράψω και στη Θεμ.Ενότητα "Veltiwsh DBillas") O Billas κατεβαίνει συχνά Ελλάδα. Συμφωνώ απόλυτα με το εικονικό project για turbo, ας πει ο administrator (TIESTO ΘΕΕ!) πως μπορεί να γίνει.

Κίμων Ευσταθίου
29-12-05, 13:16
Zack μπορείς να βάλεις τα φρένα από το ASTRA COUPE OPC απ'ευθείας, χωρίς καμία μετατροπή (μπρος - πίσω).

ASTRAKITCAR
29-12-05, 20:47
Κίμων Ευσταθίου

θελεις και τα ακρα μπρος πισω αλλιως δεν γινεται.

η δαγκανα απο το 5 μπουλονο δεν κανει στο ακρο απο το 4 μπουλονο

alex vafeiadis
13-06-08, 16:23
EXW ENA ASTRA 1.6TURBO ME TA 180 ALOGA.8ELW NA TO TSIMPHSW TI PROTEINETAI GENIKWS?XEREI KANEIS PERISSOTERA?

ChrisGT
13-06-08, 17:31
Μπορεις να κοιταξεις και εδω φιλε: http://opel-club.gr/vbulletin/showthread.php?t=3051
Φιλτρο , προγραμμα, εξατμιση... (Υπαρχουν πολλες επωνημες εταιριες, πολλα παιδια απο εδω μεσα εχουν, βαλει κατι απο ολα αυτα σε τετοιο μοτερ... κανει μια γυρα στο fοrum...good1