PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα με λάδια και SINI...



XRISTOSVECTRA
30-11-05, 22:54
OPEL Z 16 XE
ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΙΣ 30.000 ΧΙΛ Χ.Λ.Μ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΣΑΣ ΓΕΛΑΣΑΜΕ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ OPEL ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ

Αγαπητοι κυριοι αγορασα πριν απο 8 μηνες ενα νεο opel vectra 1,6 απο την εταιρια OPEL SINIS S.A στην θεσσαλονικη
και φυσικα τοτε δεν γνωριζα οτι μετα απο 11.000 οικογενιακων χιλιομετρων θα αντιμετωπιζα αυτη την κατασταση.
ενω βρισκομουν στην εθνικη οδο μου αναψε το λαμπακι ενδειξης χαμηλης σταθμης λαδιου και υστερα απο λιγη ωρα διαπιστωσα οτι απο μεσα ελειπαν περιπου στα 1,3 λιτρα λαδιου!!!!!!
απευθηνθηκα στην OPEL SINIS S.A τηλεφωνικα, και μου ειπε με ειρωνικο τονο ο μηχανικος της εταιριας οτι αυτο ειναι τελειως φυσιολογικο!!!
Μηλισα με αλλα στελεχη της εταιριας OPEL SINIS S.A και εθεσα τους προβληματισμους μου και αυτοι με διαβεβαιωσαν οτι σχεδον ολα τα νεα μοντελα της οπελ καινε περιπου στα 3-4 κιλ λαδι στις 10,000 χ.λ.μ!!!! και μαλιστα για να με αποστομωσουν με προετρεψαν να ανοιξω το βιβλιο συντηρησης,στην σελ 254 , ξερετε αυτο το βιβλιαρακι οπου το παιρνεις στα χερια σου μονο οταν πληρωσεις και παρεις το αυτοκινητο στα χερια σου.
Οπου λεει οτι καιει 6 λιτρα λαδι στα 10.000 χ.λμ !!!!!! ( σας θυμιζει τιποτα η διχρονος κινητηρας??) εδω αλλοι γελανε και αλλοι κλαινε.

Οποτε για ποια λαδια μακρας διαρκιας μας λετε κυριοι της OPEL που τα αλλαζετε καθε 30.000-35.000 χ.λ.μ
αφου ενα αυτοκινητο οπελ θα εχει καψει ως τοτε περιπου στα 18 λιτρα λαδι!!!!!!!!!!!!

Φυσικα εντυπωση μου εκανε και ο τροπος που αντιμετωπιζαν ενα πελατη αφου σε δυο ωρες τηλεφωνικης συνομιλιας δεν μπηκε στον κοπο να μου πει ουτε ενας κυριε μου φερτε το αυτοκινητο σας απο εδω να το κοιταξουμε παρα μονο προσπαθουσαν, σαν να ειχαν μαθει καλα το μαθημα τους να μπορεσουν να με πεισουν οτι ειναι τελειως φυσιολογικο αυτο που συμβαινει με το νεο μου οπελ ,εδω γελαμε
Ηθικο διδαγμα πρωτα αγοραζουμε το βιβλιο συντηρησης ενος νεου OPEL, και μετα αγοραζουμε OPEL
-------------------------------------------------------------------------------------
το μηνημα αυτο το εσταλει σε σε 6.523.258 παραληπτες σε τρεις γλωσσες μεσω του google
δηλαδη οπου υπαρχει ενδιαφερομενος γυρω απ την λεξη OPEL

IRMSCHER
30-11-05, 23:02
Tι να πώ...Ο μοναδικός είσαι που λέει κάτι τέτοιο για τους κινητήρες της OPEL.
Και όσο για τον SINI,αν πήρες τηλέφωνο και περίμενες να ακούσεις ΕΣΤΩ και μία υπέυθυνη λέξη...συγνώμη,αλλά εσύ φταίς.

Αλλαγή λαδιών στα 30.000 km ..Κάνει μπαμ απο μακρυά δλδ ότι είναι ΚΑΘΑΡΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΚΟΛΠΟ το οποίο το κάνουν όλες οι εταιρίες για να προσελκύσουν πελάτες.

Ελπίζω να έλενξες το αμάξι σου 1α και να σιγουρεύτηκες ότι δεν οφείλεται σε κάποιο ελλατωματικό εξάρτημα.

ASCONAN
30-11-05, 23:41
paidia, ma ypoti8etai oti ta kaiei ayta, kainourgios kinhthras?
Apey8ynsou se kapoion empeiro mhxaniko ths geitonias sou akoma, kapoion pou ton ksereis kala k de tha se douleyei. rwta th gnwmh tou.

Mporeis na apey8yn8eis sthn prostasia katanalwtwn k epitopou meta na pas me POLY tsampouka na zhthseis ta spasmena, an exeis provlhmata. kanonika tha mporouses k na zhthseis k allagh kinhthra gia f8ora, mporw na ypo8esw k mono.

psaksto vevaia kala k prospa8hse na vreis to dikio sou. Einai gnwsto se olous pleon oti stis antiproswpeies einai megala alhtomoutra. Sto Mualo pou tou espase to fanaraki tou tou zhtousan 400 euro gia kainourgio. 400 na'nai oi wres tous k aytes sto krevati! Egw to vrhka apo agglia 57 liritses!

Mhn poume to oti me ayta ta lefta pairneis kainourgia se ZEYGARI k ANGEL EYES, e? k sth mish timh sxedon!

Kleftes, lopodytes, kwloellhnares! MAKRYA!

ASCONAN
30-11-05, 23:44
a k by the way... me 600 euro pairneis apo agglia (mazi me metaforika klp) zeygari se hella style (mavro plastiko me 3 kyklika fanaria - gia corsa milame panta)...

eyxomai na kseperaseis ta provlhmata sou eykola k grhgora re file... Pantws egw an epairna kainourgio amaksi, de tha empistevomoun k poly tis eggyhseis tous k tha koitaza o,ti xreiazetai na to kanw monos mou h me dika mou atoma...

Oi eggyhseis stoixizoun k polles fores sou lene oti "a ayto de kalyptetai apo thn eggyhsh" ... ask thermoman k pollous allous

Eytyxws den aposkopw se kainourgia aytokinhta synh8ws. De kserw ti ginetai me antiproswpeies allwn etaireiwn, alla apo antiproswpeies ths OPEL mono gia alhteies exw akousei... Sthn Alfa Romeo pantws ena filaraki mou pou phre thn 147 thn TI, einai YPER eyxaristhmenos k einai k ok leei ta atoma ekei... ti na sas pw...

giannis2
01-12-05, 01:10
Σινης και ΜΟΤΟΡΣΤΑΡ= Κάκιστη αντιμετώπιση

01-12-05, 01:25
ΜΟΤΟΡΣΤΑΡ den tha to elega mia xara einai ekei. alla to vectra c z18xe me 40000km den eixe kapsei katholou ladi oute grammario. to corsa c mexri ta 4000 pou eimai tora pali oute stagona. mipos kati trexei?

IRMSCHER
01-12-05, 01:50
Κάτι άλλο τρέχει ρε...Είπαμε,οι Twinport είναι έτσι και αλλιώς αλλά FSI δεν είναι για να τσιμπάνε λαδάκι...

01-12-05, 02:29
a k by the way... me 600 euro pairneis apo agglia (mazi me metaforika klp) zeygari se hella style (mavro plastiko me 3 kyklika fanaria - gia corsa milame panta)...

eyxomai na kseperaseis ta provlhmata sou eykola k grhgora re file... Pantws egw an epairna kainourgio amaksi, de tha empistevomoun k poly tis eggyhseis tous k tha koitaza o,ti xreiazetai na to kanw monos mou h me dika mou atoma...

Oi eggyhseis stoixizoun k polles fores sou lene oti "a ayto de kalyptetai apo thn eggyhsh" ... ask thermoman k pollous allous

Eytyxws den aposkopw se kainourgia aytokinhta synh8ws. De kserw ti ginetai me antiproswpeies allwn etaireiwn, alla apo antiproswpeies ths OPEL mono gia alhteies exw akousei... Sthn Alfa Romeo pantws ena filaraki mou pou phre thn 147 thn TI, einai YPER eyxaristhmenos k einai k ok leei ta atoma ekei... ti na sas pw...

μαρεσει που έψαξες και βρήκες τιμές και με απογοήτευσες μετα 600 ευρώ... πόπο....

Τέσπα... φίλος πήρε το καινούργιο Focus απο Βελμάρ και κάθε φορά που πάμε εκεί (έχουμε πάει 2-3 φορές έτσι χωρίς ιδιαίτερους λόγους) είναι αστέρια τα άτομα...

Δεν έχω ξαναδεί πουθενά τόσο αστέρια και μιλάμε για όλο το σύνολο...

Βρε ούτε ένας να μπορείς να κάνεις κακό σχόλιο...

Άσε που τον θυμούνται το ονομά του κάθε φορά...

Η πωλήτρια τον αναγνώρισε με γυρισμένη την πλάτη λέμε...

Όταν πήγε να βάλει το bodykit του έδωσε στεγνά αμάξι εξυπηρέτησης πελατών χωρίς να το ζητήσει για να πάει σπίτι του και να μην περιμένει εκέι όση ώρα χρειαζόταν χωρίς την παραμικρή χρέωση
(ενώ στην Peugeot το χρεώνουν 25 ευρώ την μέρα)

αχ... πρέπει να τα κοιτάμε και αυτά...

Όσο για το λάδι.. για να μπούμε λίγο στο θέμα είναι φυσιολογικό να σου ρουφάει σαν καινούργιο μοτέρ μέχρι τα 10.000 χιλιόμετρα το μέγιστο μέχρι ένα λίτρο... (όπου ποτίζουν τα μέταλα...)

Έκανα αλαγή λαδιών στο αμάξι μου στα 15.000 χιλιόμετρα και τώρα στα 21.000 έχει πέσει 2 γραμμούλες... αυτό είναι και καλό όμως γιατί λυπαίνονται κάποια "καταπονημένα" μέρη του κινητήρα υπό αντίξοες συνθήκες...

antonis
01-12-05, 12:00
της πρωην μου 1.4 twinport μετα απο 6000χλμ τραβαω δεικτη κ ειχε καψει 800 ml. παιρνω τηλ σινη τον ρωταω αλλαγη ποτε?μου λεει στα 15000χλμ.σοβαρα λεω? εχει καψει 800 ml ,συμπληρωσε λεει.
τον λεω η γυναικα σου ξερει να βαζει λαδια?οχι μου λεει.ωραια κ λοιπον τετοια αυτοκινητα που τα αγοραζουν γυναικες τι κανουν καινε μοτερ?μου λεει ετσι ειναι τα καινουρια.τοτε του λεω οταν τα πουλατε να λετε οτι καινε σα φριτεζες.
αντιθετως το δικο μου σταγονα δεν καιει. :shock:

ZAFIRAOPC
01-12-05, 13:57
ασχετο με το topic αλλα για την motorstar μονο τα καλητερα λογια μπορω να πω.

nikos gts
01-12-05, 15:08
Φίλε Χρήστο έχω και γω ένα vectra με τον 2lt t κινητήρα και σε διαβεβαιώ ότι μετά από 22.000 klm δεν έχει κάψει ούτε δράμι λαδιού παρόλο που με την παράδοση του οχήματος μου έδωσαν και ένα μπουκάλι λάδι.Kάτι δεν πάει καλά με τον κινητήρα σου

giannis2
01-12-05, 15:21
Gia την Μοτορσταρ και την αντιμετώπιση της έχει πολλά να σας πει ένα παιδί με Αστρα Η 1.6

01-12-05, 16:16
diavasa se ena palio drive vectra c 1.6 z16xe me ta idio xiliometra me sena ekaige ladi averta kai tha elinan mixani na doun ti ginotan.

MOYTPO
01-12-05, 16:34
Καλα να παθετε αφου ακουτε τις αντιπροσωπειες. Αμα διαβαζες το site θα εβλεπες οτι εχουμε καταληξει ιδανικες αλλαγες λαδιων ημισυνθετικες καθε 7500 χλμ(στα 5000 χλμ αλλαζω εγω) και φουλ συνθετικες 10000 χλμ (εγω συνιστω 7500 χλμ)

koutsgio
01-12-05, 16:35
Re paidia den xerw alla emena gtc 1.6 enw mou eipan apo tin eteria oti 8a kaiei ladia, sta 8000Km den exei kapsei sxedon tipota!!
Apo tin alli, an kanw la8os se auto dior8oste me, nomizw pws einai kalo kapoios kinitiras na kaiei ligo ladi. Giati auto simainei pws to ladi kikloforei kai kanei tin douleia tou. Nomizw pws kapoios kinitiras pou kaei ladi(milame gia ligo ladi oxi kana tono) antexei ston xrono!!!!

Asroc
01-12-05, 16:49
Συγνωμη που δεν το διαβασα ολο το θεμα λογο χρονου, αλλα:

1. ανα 30.000 εχω την εντηπωση οτι ειναι το σερβις
οχι τα λαδια, αφου καθε 10.000 θελουν αλλαγη.

2. εμενα δεν καιει καθολου λαδι (1.4 ecotec)
και το οδηγαω σε υψηλες στροφες + οτι ειναι φουλ συνθετικο!

ισως τα λαδια αρχισουν να καιγονται γρηγορα
οταν ειναι στο τελος της ζωης τους...

Corsa-GR
01-12-05, 17:51
re paidia.. kati poli simantiko ksexasate OLOI..

to autokinito einai kainourgio...
otan feygei kainourgio to autokinito apo to ergostasio POTE den einai gemismeno me ola ta ladia .. ola ta igra......

POTE kai auto logo barous...

endexete file na min eixes ladia apo tin arxi..
fisika den einai apodekto ta litra pou aneferes pos exei kapsei...
sta prota km pantos na perimeneis na katebasei ligo to ladi.... kai na maurisei ligo...

8a elega na pas na ta allakseis etsi ki allios.. na ka8arisei to moter..
kai meta na deis ean sou kaei ladia (pou den nomizo)

episis simfono 10000000000000000000000000000000% me ton Paulo (Moytro).. (sinexeia to leme auto :) )

ps. panta sinthetika ladia... kai idio iksodes...

IRMSCHER
01-12-05, 18:00
Ναί ρε παιδία...Τι 30.000km αλλαγή λαδίων???Μην τρελαθούμε τελειώς...
Εγώ βάζω απλό λαδάκι 15/40 κάθε 5.000km...Ένα 20άρικο είναι και 25 ευρώ όταν αλλάζω και το φίλτρο...
Λαδάκι στον κινητήρα και στα κόκκινα συνέχεια...Δεν καταλαβένει χριστό...

01-12-05, 18:42
pira ladi 5-30 5litro 29 euro gnisio Opel.

Gregls
01-12-05, 19:03
Απο Πολιτη πηγες?
Μιλαμε το λαδακι που εβαλες λεει πολλα!
Εγω το εβαλαστο Kadett και μεχρι τωρα εχω κανει 1500χμ χωρις να καψει τιποτα, ενω με τα 10/40 της Sell θα ειχε καψει μεχρι τωρα 250mL!

jimaras
02-12-05, 04:40
φιλε συγνωμη αλλα αυτο που λες μου ακουγεται τελειως μα τελείως εξωπραγματικό. εγω εχω ενα αστρα h 1.4 twinport και οταν το πηγα για τον ελεγχο (οχι σερβις!) των 15000χμ δεν ελειπε ουτε σταγόνα!!!και δεν μπορω να πω οτι το παω και συντηριτικα. εχω βαρεσει σχεδόν 15 φορες κοφτη. αλλα ουτε σταγόνα!

antonis
02-12-05, 17:02
20 φορες την ημερα χτυπαει κοφτη το δικο μου χωρις πλακα κ δεν εχει καψει σταγονα.κ η πρωην που το πηγαινε κυριλε μεχρι 3500 στρ εκαψε του κερατα!τι να πω..

02-12-05, 17:47
20 φορες την ημερα χτυπαει κοφτη το δικο μου χωρις πλακα κ δεν εχει καψει σταγονα.κ η πρωην που το πηγαινε κυριλε μεχρι 3500 στρ εκαψε του κερατα!τι να πω..
esi to xeis ekpedeumeno omos!!!!

chriskar
02-12-05, 17:53
και το δικο μου οταν χτυπαω κοφτες τα καιει τα λαδακια του... αλλα οταν το παω νορμαλ μια χαρα, δε καιει τιποτα. αφου το πηγα στον μηχανικο για κατι ασχετο και οταν ειδε την σταθμη λαδιού χαμηλα μου κάνει μια: το πίνεις εεεε??

Asroc
02-12-05, 18:44
συνηθως καινε λαδια τα κακοστρομενα μοτερ
που δεν εχουν σφιξει καλα τα ελατιρια και τα σταφανια.

κακο στρωσιμο δεν ειναι μονο το σκισιμο
αλλα και τα πολλα χαδια, που δεν ζωριζουν
τα μεταλα να ψηθουν και να κατσουν σωστα.

02-12-05, 20:23
na rotiso kati: autoi pou allazoun ladia sixna pou ta allazetai se venzinadiko? exo sxedo 5000 kai leo na pao me dika mou ladia se venzinadiko na ta allakso. theloume kai rodela tapas karte?

Asroc
02-12-05, 23:12
ολα τα αμαξια στις αντιπροσωποιες τους εμεις...

corsadi
02-12-05, 23:46
Ας πω κι εγω την εμπειρια μου!Στο δικο μου Corsa 1.4 twinport απο την πρωτη αλλαγη στα 5000χλμ κ μετα βαζω ημισυνθετικα 10-40 κ τα αλλαζω καθε 5000χλμ μαζι με το φιλτρο!Το αυτοκινητο δεν το πινω ποτε κρυο αλλα οταν ζεσταθει του πινω το αιμα!Μεχρι τωρα δεν εχει καψει καθολου λαδι κ μου κανει εντυπωση γιατι το Vectra B 1.6 που εχουμε απο την αρχη εκαιγε λιγο λαδακι.Επισης με προβληματιζει το γεγονος οτι παντα μα παντα στις τοσες αλλαγες που εχω κανει μεχρι τα 32000χλμ που εχω τωρα,ο δεικτης ειναι πανω απο το max!Εχω ρωτησει επανειλημμενως τεχνικους συμβουλους γι'αυτο κ ολοι μου λενε οτι δεν εχω προβλημα!Τι να πω;;;
Σκεφτομαι παντως τωρα το χειμωνα να το γυρισω στο 5-30 φουλ συνθετικο μιας που εχει πιο χαμηλες θερμοκρασιες.Θα δω...
Απο τη μεχρι τωρα εμπειρια μου απο τη Μοτορσταρ παντως ειμαι αρκετα ικανοποιημενος,σε αντιθεση απο το Σινη που δε μου εχει αφησει κ τις καλυτερες εντυπωσεις!Μονο την κρεμαγιερα μου καθυστερουν λιγακι κι αρχιζω ν'ανησυχω!Θα την ενισχυουν για να αντεξει φαινεται!!!

jstath
03-12-05, 13:15
Παιδιά να πω και εγώ που είμαι κάτοχος του ίδιου αυτοκινήτου με τον Z16XE κινητήρα ότι όντως υπάρχει το πρόβλημα με τα λάδια και σε μένα. Το πρώτο περιστατικό εμφανίστηκε περίπου στις 6.500 Χλμ. και χριεάστηκε να μπούν περίπου 400ml λάδι αλλά τότε υπέθεσα ότι εντάξει φυσιολογικό είναι μιας και το βιβλίο λέει έως και 600ml κατά την διάρκεια του ρονταρίσματος. Αφού το συμπλήρωσα εγώ πήγα από την αντιπροσωπεία για να μου ακυρώσουν την ένδειξη (Δρόμων) και μετά από ερωτήσεις μου είπαν ότι είναι φυσιολογικό και πώς τα λάδια που φορά το αμάξι επειδή είναι συνθετικά καίγονται αλλά δεν χάνουν την λιπαντική τους ιδιότητα. Έπειτα από άλλα τόσα χιλιόμετρα περίπου και ενώ ζύγωνα για την διετία (οπότε και για Σέρβις) μου άναψε στα καλά καθούμενα και πάλι ο δείκτης του λαδιού και άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια για ελλατωματικό κινήτητήρα. Το ξανασυμπλήρωσα (αυτή τη φορά μου πήρε μέσα μόνο 100-150ml και παραδόξως η ένδειξη από το ταμπλώ μου εξαφανίστηκε από μόνη της) και έκλεισα αμέσως ραντεβού για σέρβις. Όταν έκανα παράπονα για την κατάσταση όλοι εκεί προσπαθούσαν να με πείσουν ότι είναι φυσιολογικό και να μην ανησυχώ. Επίσης ο τεχνικός εκεί μου είπε ότι ανά 4000-5000 Χλμ. να κοιτώ την στάθμη και να συμπληρώνω εάν απαιτείται. Του είπα ότι αυτό είναι απαράδεκτο για καινούργιο μοτέρ διότι εάν κάνω αυτά τώρα που είναι καινούργιο τότε θα θέλω την Μοτορ Οιλ στα γεράματά του. Επίσης ο πατέρας μου που έχει το Vectra B 1.6 και αλλάζει λάδια κάθε 5000 χλμ. δεν έχει κανένα πρόβλημα με την στάθμη του ούτε και το Kaddetακι που έχει και 30 χρόνια στην πλάτη του και πολλά σκληρά χιλιόμετρα.
Επίσης εκεί που περίμενα για το αυτοκίνητο να τελειώσει από το σέρβις το κουβέντιασα και με έναν άλλο πελάτη εκεί που είχε το 1.8 και εκείνος παρόλο που το ζορίζει και μέσα στην Αθήνα δεν του έχει πιεί καθόλου λάδι. Τί να πώ μάλλον με βλέπω με την μηχανή στα χέρια αργότερα.....

johnhatz4
03-12-05, 16:09
Corsadi kala tha kaneis na to gyriseis se 5 - 30 to xeimona. Ego etsi kano 5- 30 xeimona kai 10 - 40 kalokairaki. Episis ayto pou les gia tin stathmi ginetai k se mena. Rotisa kai moy eipan ola einai mia xara. Den kaiei katholoy ladi an kai to zorizo arketes fores. Episis pote zorisma KRYO!

corsakias2002
03-12-05, 16:17
Μηπως, λεω μηπως, δεν ειναι καλο να αλλαζουμε τυπο λαδιου της μηχανης χειμωνα καλοκαιρι?Γιατι μπορει να αλλαζουμε φιλτρο, αλλα "μενουν" μεσα λαδια, και μπερδευονται με το νεο ελαιο. :shock: :taz:

corsadi
03-12-05, 22:35
Κ τα δυο λαδια ειναι!Τι θα παθει;;;

Asroc
04-12-05, 00:35
μπααα δεν νομιζω να υπαρχει προβλημα
εξαλου μπαινουν τα ιδια λαδια, + τα υπολειματα ειναι ελαχιστα

αν μπλεξεις μαζι τους τυπους δεν ειναι καλο
πχ ημισυνθετικα με συνθετικα κλπ.


αλλα εξαλου και τα 1α λαδια αν δεν κανω λαθως ειναι ορυκτελαια
και μετα εβαλα φουλ συνθετικα. δεν εγινε τπτ

corsakias2002
04-12-05, 01:40
Ενταξει, αλλα αν ακουσεις να μιλανε ψαγμενοι-ειδικοι στο θεμα, κοιτανε αν το καποιο λαδι ικανοποπιει καποια προδιαγραφη,αν ειναι του 2005 κ οχι του 2004 αν ειναι τις ταδε μαρκας, αν κοστιχει τοσο αντι τοσο αν ειναι 0-40 η 5-40 και βαλε...Μηπως πεζει ρολο το να κραταμε σταθερο το ειδος του λαδιου?Αντιστοιχα κ στις βενζινες κατι αντιστοιχο πρεπει να παιζει...

johnhatz4
04-12-05, 14:01
Emena moy eipe filos apo tin opel kalo einai na vazo kai pio xontro ladi (10 - 40) gia na katharizei kai to moter.

04-12-05, 21:21
5-30 kathe 7500km einai kala i petao ta lefta se sinthetika kai na valo imisinthetika? pantos kati paizei me ta vectra.ksero 3 z16xe pou kaine...

MOYTPO
05-12-05, 09:30
Μην λυπαστε τα λεφτα στα λαδια. Να αλλαζετε συχνα, κακο δεν κανει ουτε στο μοτερ ουτε στην τσεπη. Εμενα ενας γνωστος που ξερει και 5 πραγματα μου ειχε πει οτι πρεπει να δινουμε πολυ προσοχη στο ιξωδες του λαδιου και καλο θα ειναι, οχι οτι παθαινει κατι αν δεν το κανεις, να μην το αλλαζεις συχνα δηλαδη 5 το καλοκαιρι 10 το χειμωνα.

XRISTOSVECTRA
12-12-05, 00:13
ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΑΝΚΣ ΓΙΑ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ. ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ
ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΑΝ ΠΕΛΑΤΗ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΙΑΣΑΝΕ ΤΟΙΝ ΚΟΛΟ. ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΛΕΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΑ 30,000ΧΛΜ Η ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ.

Elias
13-12-05, 14:23
Παιδια,vectra c 1.8 πρωτη αλλαγη λαδιων 23500 χλμ και κανενα προβλημα!!!!!!! :smoker:

tax
13-12-05, 15:55
Μα η φθορά απτα λάδια φαίνεται σε βάθος χρόνου...

13-12-05, 17:02
ennoei den kaiei opos to allo. mallon exoun problima ta 1.6.

antonis
13-12-05, 20:48
ρε παιδια τα corsakia χωρανε 3.5 λιτρα.την τελευταια φορα που αλλαξα λαδια βαλαμε 3.2 λιτρα κ στην βεργα τα εδειχνε ολα τα κουτακια συμπληρωμενα.
λεω δεν ειναι δυνατον, κ απο τοτε συνεχως το παρακολουθουσα να δω τι κανει με λιγοτερα λαδια.υστερα απο 5000 χλμ μου εφαγε επιτελους ενα κουτακι!!!
του corsadi εννοειται πως ηταν πανω απο το max αφου στις αντιπροσωπειες παντα βαζουν παραπανω.
κ μου λεει ο corsadi αστο ετσι με λιγοτερο λαδακι στροφαρει καλυτερα .τελειο λεω!!!απο εδω κ περα 3 λιτρα θα βαζω

14-12-05, 00:18
emena einai stin mesi r c!!!!!paizei na xe katiforo alla prepei na nai stin mesi....

giannis2
14-12-05, 00:38
3 κουτάκια είναι μια χαρά.Οπως το λίγο λάδι έτσι και το πιο πολύ βλάπτουν.ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ.

ARGI
14-12-05, 11:39
ζεστο ή κρυο τα αλλαξες

μηπως δεν αλλαξες φιλτρο ?

Π. ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ
15-12-05, 13:53
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΝΟΤΗΤΑ.
ΚΑΛΩΣ Η ΚΑΚΩΣ ΤΑ 1600 VECTRA C EΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ΓΙΑ ΧΩΡΕΣ ΟΠΩΣ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΠΙΕΖΕΤΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΙΝΗΣΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΦΘΟΡΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ. ΤΟ VECTRA C ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΜΕ ΒΑΣΗ (ΕΝΝΟΩ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ) ΤΟΝ 1.8 ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΟΜΠΗΣ ΡΥΠΩΝ(ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ ).
Ο 1.8 ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ TO ΙΣΟΓΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟΝ 2.2 (ΠΡΩΤΟ ΟΡΟΦΟ), 1.9 DIESEL T (B ΟΡΟΦΟΣ), 2.0 Τ (Γ ΟΡΟΦΟΣ) ΚΛΠ.
Ο 1.6 ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΥΠΟΓΕΙΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΧΩΡΕΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΑΝ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΝΑ 'ΜΠΑΖΕΙ' ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ. Η FORD ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ 1.6 ΣΤΑ MONDEO ΠΡΙΝ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ??
ΑΣΧΕΤΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΤΑΙΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΗΜΕΡΩΤΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΑΜΑΞΩΜΑΤΑ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ
ΓΕΝΕΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 2500 ΕΥΡΩ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΕΧΕΙ (ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΖΟΡΙΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙ ΣΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ.
ΕΔΩ ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ 1.8 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΡΙΝΩ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΟΡΙΑΚΟ ΣΕ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 73000 ΧΛΜ ΜΕ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΑΔΙΩΝ (ΜΟΝΟ KAI ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ OPEL) ΔΗΛΑΔΗ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ 30000 ΧΛΜ (ΤΟ ORIGINAL THΣ OPEL ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ 34000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΤΟ CHECK CONTROL ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ) ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙ ΣΥΧΝΟΤΕΡΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ. ΤΟ ΔΕ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΑΚΟΣΑΡΙΖΩ ΣΥΧΝΑ ΠΥΚΝΑ ΟΤΑΝ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ Η ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΤΑ 150 + ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΡΟΥΤΙΝΑ (ΑΤΤΙΚΗ/ΕΘΝΙΚΗ).
ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ.
ΤΟ 1.6 ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΑΣ, ΑΣΧΕΤΩΣ Η ΟΧΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΝ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ OPEL. ΠΑΝΤΩΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟΣ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ ΤΟΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ.
ΘΕΙΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ VECTRA B 1.6 ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ/ΣΤΡΩΣΙΜΟ, ΤΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΠΟ ΛΑΔΙΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΑΧΗ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ) ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΕΧΘΗΚΕ. ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΒΟΗΘΗΣΕ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΩΣΑΝΕ ΕΝΑ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΟΤΕ (1998) ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΦΕΤΟΣ ΠΗΡΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΤΟ GOLF 1.4 FSI ΚΑΙ ΣΤΑ 6000 ΧΛΜ ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΣΧΕΔΟΝ 1 ΛΙΤΡΟ.
ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΛΙΤΡΟ ΚΑΘΕ 5000 ΧΛΜ (ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΖΟΡΙΖΕΙ) ΒΕΒΑΙΑ Η VW ΛΕEI OTI, ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ, ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ FSI.
ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΝΑΣΦΑΛΗΣ ΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΚΑΙΓΕ ΛΑΔΙΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΛΕΙ Η ΙΔΙΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ (ΑΝ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΦΥΣΙΚΑ ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΑ) ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΘΑ ΖΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ. ΦΥΣΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΣ.
ΚΥΝΗΓΗΣΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΓΡΑΠΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΣΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΩΝ 6 ΧΡΟΝΩΝ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ OPEL (KAI OXI AΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΜΕΣΩ OPEL ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΤΩΝ 4 ΧΡΟΝΩΝ).
ΝΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΤΙ ΑΠΕΜΕΙΝΕ.
ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΣΤΡΑΒΟ ΚΟΜΜΑΤΙ (ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ).

16-12-05, 12:47
1.9 DIESEL T (B ΟΡΟΦΟΣ)
taratsa tha elega!

ARGI
16-12-05, 13:58
δεν καταλαβαινω το παραμυθι του να αλλαξω λαδια στα 15.000χλμ
ή στα 30.000χλμ αν ειναι ποτε δυνατον θα παρεις το μοτερ στο χερι

ο αδερφος μου εχει ενα CORSA C 1.4 και καθε 5000χλμ αλλαζει λαδια και φιλτρο σε επισημη αντιπροσωπεια
και την πρωτη φορα που πηγε του ελεγαν οχι δεν χρειαζονται ακομα αλλαγη μετα ομως τις απαραιτητες εξηγησεις :taz: στα γαλλικα

εληξε το θεμα

οταν στρωνουμε ενα μοτερ καινουργιο οι πιθανοτητα να τσιμπησει λαδι ειναι μεγαλη

το λαδι οποιο και αν ειναι αυτο απο πλευρας ποιοτητας και μαρκας και συστατικων ειναι αδυνατο να μεινει σωστο για τοσα πολλα χιλιομετρα
λογικο ειναι να αρχισει να τσιμπαει και να φθειρει το μοτερ αντι να το προστατευει

στο Vectra c ειναι πολυ βαρύ το αμαξωμα για 1.6 δυστυχώς

οσο για την ζημια που αναφερεις καλα εκανε και τους κυνηγησε
και ετσι πρεπει να κανουμε ολοι μας αλλιως δεν βαζουν μυαλο



μεσα στο 2006 παιζει δικαστηριο με την OPEL απο ιδιωτη
με ASTRA H 1.8 μολις ειχε κυκλοφορησει που πηρε το μοτερ στο χερι και το επαιζαν γιαπωνεζοι στην OPEL

γραφε με μικρα γιατι ειναι κουραστικο να διαβαζουμε τι γραφεις

Ανδριώτης Αντώνιος
29-01-06, 01:12
χριστο εχω ενα vectra c 1.6. και εγω τα ιδια. Στα 15000 χμλ αναψε λαμπακι....τιποτα ανησυχητικο μου ειπανε....εβαλα λαδια....στα 30000 εκανα service....εβαλα λαδια.....στα 47000 αναψε λαμπακι...εβαλα λαδια.....ετοιμαζομαι σε 2000 για δευτερο service...θα βαλω λαδια....
ειναι αλητες, η αντιπροσωπεια δεν καλυπτει καμμια εγγυηση....
για ακου αυτο...πηγα να δω τι μπορω να κανω με τα πλαστικα που ξεφτανε στο τιμονι αλλα και στις πορτες. Μου ειπανε πως δεν μπορω να βρω αλλα πλαστικα στο τιμονι και πως επρεπε να ....ΑΛΛΑΞΩ ΟΛΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΡΕ!!
το αυτοκινητο τριζει(22000 ευρω cash), στα 30000 αλλαξα βαλβιδα ανακυκλωσης καυσαεριων=220 ευρω, ο αισθητηρας στο υγρο του ψυγειου χαλασε και μου αλλαξαν ολο το δοχειο=50 eyrv moy xrevsan kai to ygρο εδω στο Αιγιο...ελεος κλεφτες γυφτοι

corsadi
29-01-06, 14:22
Εισαι εντος εγγυησης;Αν ναι,πρεπει να σου αλλαξουν το τιμονι!Ο Αντωνης εχει αλλαξει τρια τιμονια στο Corsa,ολα εντος εγγυησης επειδη φαγωνοταν το δερμα...

Aris25beli
29-01-06, 16:18
exo ena corsa c 1,4 sport edo kai tesseramisi mines kai exo kanei 6000km leo na allakso ladia sta 7500 na ballo full synthetika kai genika na ta allazo kathe 7500 einai kala mesa se ayta ta diastimata?mou fainontai blakeies oi allages kathe 15000 i kai kathe 30000km pou lene stis antiprosopeies oi <<arximixanikoi>> o theos na tous kanei!!!!!!!mporei kapoios na mou pei pote na pao to corsaki mou ennoo se posa km gia to proto mikro service?den ennoo to megalo ton 30000km.
thanks boys!keep driving!!!!!!!!!!!!!!

MOYTPO
29-01-06, 16:54
Για φουλ συνθετικα μια χαρα ειναι τα διαστηματα. Service καθε 15000 χλμ.
Αν κανεις πολλα χλμ το χρονο τοτε κανε service καθε 3 αλλαγες δηλαδη 22500. Γενικα το σερβις για μενα καλο ειναι 2 φορες στα 3 χρονια. Αμα κανεις και τους δωρεαν τεχνικους ελεγχους καλοκαιρι - χειμωνα τοτε εισαι τζετ!!!

xtbabis
29-01-06, 21:11
Εισαι εντος εγγυησης;Αν ναι,πρεπει να σου αλλαξουν το τιμονι!Ο Αντωνης εχει αλλαξει τρια τιμονια στο Corsa,ολα εντος εγγυησης επειδη φαγωνοταν το δερμα...



για αλλαγη μπορω να την κανω μεσα στα 2 χρονια ή και μετα ως τα 6; το δικο μου αρχισε να χαλαει το δερμα στο σημειο που κρατουσα συνεχεια το τιμονι και για να μην το χαλασω και αλλο αλλαξα τον τροπο που το κραταω. Το κακο ειναι οτι το αμαξι ειναι ηδη 18μηνων που σημαινει οτι θα πρεπει αν καταφερω αλλαγη να το κανω συντομα

29-01-06, 21:20
sta 2 xronia mono!

NIK
28-06-06, 17:32
Και το δικο μου αστρα Η 1.4 στα 8000χλμ ειχε καψει λαδι.Πηγα να δω την βεργα και ηταν τελειως στεγνη! :shock: Συμληρωσα λαδι και στα 8500χλμ εκανα αλλαγη λαδιων.Σημερα εχω 14300χλμ και η σταθμη εχει πεσει μονο μια γραμμη.Υποθετω οτι πρεπει να ειναι αυτο που λεει και το βιβλιαρακι,οτι δλδ κατα το ρονταρισμα ειναι φυσιολογικη η καταναλωση λαδιου.Εκτος και αν ακομα δεν εχω δει τιποτα και στα επομενα χλμ δω τα απιστευτα, που δεν πιστευω.

Π. ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ
29-06-06, 10:23
παιδια οτι και να λεμε αν ο κινητηρας εκαιγε σιγουρα θα καιει.
το εχω ξαναπει οτι δεν επιτρεπεται οι καινουργιοι κινητηρες να καινε λαδια. κατι ελαττωματικο υπαρχει (θα ηθελα να ξερω κατα το ρονταρισμα που παει το χαμενο/καμμενο λαδι και γιατι μετα δεν ξαναπαει, αν δεν
ξαναπαει!!!)
εγω στο βεκτρα μου (1.8) μολις εκανα τα 90000 χλμ σερβις με μονο την τριτη αλλαγη λαδιων (καθε 30000) και δεν εχει καψει ποτε ουτε
γραμμη. Γιατι εμενα δεν εκαψε στο ρονταρισμα!!!
αν ειναι θεμα κινητηρων (1.4 - 1.6) τοτε μακρυα απο αυτους.
αν ειναι περιστασιακο τοτε υπευθυνη ειναι η αντιπροσωπεια.
παντως εγω και στο τελευταιο κορσα (1.2 του 2001) που ειχα δεν ειχα δει να καιει λαδια στα 30000 χλμ που εκανα (με δυο αλλαγες).

nilaz
29-06-06, 13:54
Loipon kati pou ematha gia tis allages ladion stis 15.000xlm, 45.000 ktl. Apo tin Opel leei oti kathe 30.000xlm prepei na kanoume servise akoma kai ladia...Pragma teleios akiro..Pao loipon kai rotao. Poso kanei i alagi ladion kai filtrou ladiou sta 15.000xlm. Kai mou leei o tipos: 70 Euro :sadeyes: kai skeftomai kai tou leo...OK pao kai ta alazo ta ladia monos mou me after market apla na einai 5-30 kai allazo kai to filtro ladiou me ena gnisio...Otan ertho edo stis 30.000xlm gia to programatismeno service tha exo probima me tin eggiisi...Kai mou leei o tipos...OXI FISIKA...Arkei na baleis gnisio filtro tpt allo...Kostos kapou 40 Euro ipologizo

Gregls
29-06-06, 18:32
Συμφωνω μαζι σου μαλιστα οι περισσοτεροι που ενδιαφερονται για την υγεια του κινητηρα τους αυτο κανουν!

200016v
28-10-06, 15:45
paidia exo ena provlimataki:)eimai fititis sti BG agorasa ena opel vectra 2000 16v,91 modelo,me kinitira calibra 150 ps,lipon kaiei ladia giro sta 2.5 litra sta 10000 xliometra,deuteron girnonta apo giannena gia sofia poles fores stis anifores apo giannena gia metsovo patimenos mou anave to lampaki tou kinitira,meta eno apo grevena mexri kozani stin egnatia pigena me 220 kano stasi kano stasi konazi kana dioro,feugontas ekso apo thessaloniki pano se allagi apo 4-5 sta 180xl to autokinito den pigene allo,pou mporei na ofilete auto?kai tora teleftea mirizei sti kampina kafsaerio:(

Alex5
11-12-06, 18:03
Καλησπέρα και από εμένα
Το όνομα μου είναι Αλέξης από Θεσσαλονίκη
Εδώ και 8 μήνες έχω ένα Vectra B 2002 μοντέλο που κατέβασα απο Γερμανία
Μετά από 2 μήνες μου συνέβη το εξής περιστατικό
Σε ένα βενζινάδικο όπου 'έπλενα το αμάξι πιάνω συζήτηση με έναν ταρίφα νεαρό..
Με ρωτάει αν είμαι ευχαριστημένος από το αμάξι μου και αν μου καίει λάδια.. ανυποψίαστος εγώ και σίγουρος για το τεφαρίκι που αγόρασα του λέω δεν ξέρω ρε φίλε.. το έχω μόνο λίγο καιρό..
Μετά από λίγη ώρα που έφυγε ο ταρίφας βγάζω τον δείκτη λαδιού και διαπιστώνω ότι δεν φαινόταν ίχνος λαδιού στην ένδειξη..
Μου ήρθε κόλπος
Παίρνω τον κουνιάδο μου τηλ. ο οποίος είναι μηχανικός σε αντιπροσωπία opel και του λέω αυτό και αυτό..
Με ρωτάει πόσα χλμ έκανε το αμάξι από το τελευταίο service και του απαντάω περίπου 9.000χλμ.
Και μου βάζει τις φωνές.. και τι περιμένεις για να δεις και να αλλάξεις τα λάδια ρε μα...κα.
Του απαντά και γω .. Το Almera που είχα (και το αγόρασε αυτός τώρα) ..παρόλο που του έπινα το αίμα όσα χλμ και να έκανα δεν έκαιγε σταγόνα..
ΑΑΑΑΑ αυτά καίνε από την μάνα τους μου λέει.. είναι φυσιολογικό..

Τώρα το πόσο φυσιολογικό είναι να καίει λάδια ένα αμάξι.. επιτρέψτε μου να έχω αμφιβολίες..
Μου φαίνετε ότι θα το δώσω δρόμο και θα ξανά γυρίσω στην σίγουρη λύση του Ιάπωνα..


Φιλικά
Αλέξης

Gregls
11-12-06, 19:25
Φιλικα αλεξη ελα σε κανα meeting να τα πουμε απο κοντα γιατι μαλον περιεργα μας τα λες.

s5zax
11-12-06, 19:56
τι να πω...5 εχουμε κανενα δεν καει λαδι...

corsadi
11-12-06, 21:11
Εμας παλι το Vectra B 1.6 που εχουμε,μοντ.97 απο την πρωτη στιγμη εκαιγε λαδι!Αλλα αυτος δεν ειναι λογος να αλλαξεις αυτοκινητο.Αν το λαδι που καιει κινειται σε φυσιολογικα πλαισια κ δεν ειναι παρα πολυ τοτε δεν υπαρχει λογος ανυσηχιας!By the way,δεν αναψε το check να σου πει οτι εχεις χαμηλη σταθμη λαδιου;;;

ASTRAKITCAR
12-12-06, 08:41
με κοφτη στις 7300 και συμπιεση αρκετη.το λαδι 5/40 που αλλαζω καθε 8000km ,για να να καει πρεπει να εχω το αμαξι ακινητοποιημενο και το γκαζι πατημενο στον κοφτη για καμια ωρα για να καουν 200gr λαδι...

αυστηρα λαδια καθε 8000km με φιλτορ λαδιου,μπουζι καθε 25000,με φιλτρο βενιζνης και το μαμα φιλτρο αερα καθε 10000.το πλενομενο καθε 5000 .
αυτα κανω τοσα χρονια..οτιδηποτε αλλο περι αλλαγης λαδιων καθε 15000 και λοιπες ιστοριες,ειναι αγνωστα πραγματα για εμενα,που δεν θα κανω ποτε σε δικο μου μοτερ...εξαιρειται καποιος που κανει καθε εξαμηνο 7000km,τοτε ναι να αλλαξει λαδια καθε 15000km αλλα να ελεγχει καθε 1000 μηπως χρειαζεται συμπληρωμα.αναφερομαι σε μοτερ opel παντα και για 1.4,1.6,1.8 ατμοσφαιρικα.

Alex5
12-12-06, 09:20
Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Φίλε Gregls ευχαρίστως να έρθω.. στείλτε κάνα πμ αν κάνετε καμία συνάντηση, γιατί όμως σας τα λέω περίεργα??
Όσο για τα λάδια.. μου καίει περί το μισό λίτρο κάθε 5.000χλμ..ίσως και λίγο παραπάνω χωρίς να το ζορίζω το αμάξι..
Δεν ξέρω τι να πω.. άλλα καίνε.. άλλα όχι.. πάντως δεν το θεωρώ φυσιολογικό...


Φιλικά
Αλέξης

KAPITALAS
12-12-06, 09:26
Ego exo kanei mesa se 20 mines 50.000xlm kai allazo ladia-filtro kathe 8.000-10.000 panta 5W30.
Kai eno to zorizo se genikes grames, pote den exei kapsei ladi.

H allagi ton mpouzi kathe pote prepei na ginete?
Exei diafora to kainourio mpouzi?
Ego otan allaksa den eida tipota.

PS: Ta mpek kathe pote theloun katharismo kai pos to katalavenoume?

Alex5
12-12-06, 09:30
Εμας παλι το Vectra B 1.6 που εχουμε,μοντ.97 απο την πρωτη στιγμη εκαιγε λαδι!Αλλα αυτος δεν ειναι λογος να αλλαξεις αυτοκινητο.Αν το λαδι που καιει κινειται σε φυσιολογικα πλαισια κ δεν ειναι παρα πολυ τοτε δεν υπαρχει λογος ανυσηχιας!By the way,δεν αναψε το check να σου πει οτι εχεις χαμηλη σταθμη λαδιου;;;

Φίλε corsadi
Αν ένα αυτοκίνητο καίει λάδια εμένα μου προκαλεί ανησυχία.. δεν είναι λογικό να είσαι με την ψυχή στο στόμα μήπως δεν έχει αρκετά λάδια το αμάξι και προκαλέσει ζημία στο μοτερ..
Όσο για το να αλλάξω αμάξι το είπα έτσι...μέχρι να το ξεχρεώσω έτσι και αλλιώς δεν μπορώ και να θέλω.. Ο μόνος λόγος που πήρα Γερμανικό αμάξι είναι για την ποιότητα κατασκευής και όχι για το μοτέρ.. και δυστυχώς δεν βγήκα ψεύτης..
Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής το Vectra.. πολλά extra.. ωραίο Design...αλλά θα προτιμούσα να είχα ένα Ιαπωνικό μοτερ.. Το Nissan που είχα περίπου 7 χρόνια είχε κάνει 100.000χλμ και στην κυριολεξία το έσκιζα..
Μιλάμε για σκυλί.. όχι δεν έκαιγε σταγόνα λάδι.. αλλά δεν μου έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα.. τίποτα.. μόνο τα service του και πήγαινε..
Όταν πήρα το Vectra ήμουν μεταξύ αυτού και του TOYTA Avenssis.. αλλά προτίμησα τελικά το Opel για τους παραπάνω λόγους..
Ο χρόνος θα δείξει αν έκανα καλά.


Φιλικά
Αλέξης

corsadi
12-12-06, 10:30
Παντως η ποσοτητα λαδιου που καιει ειναι μεσα στα φυσιολογικα ορια οποτε δεν υπαρχει λογος να ανυσηχεις!Εμας καιει περισσοτερο!Επισης μη συγκρινετε με τα corsa!Κ το δικο μου Corsa δεν εχει καψει σταγονα παρα τα 56000 σκληρα χλμ που εχει κανει!Το Vectra ομως απο την πρωτη στιγμη εκαιγε.Βεβαια τωρα εχει φτασει τα 180000χλμ κ ακομα αντεχει...

antonis
13-12-06, 10:31
βγαινει ακομα λαδι της opel 5/40?
νομιζα το ειχε καταργησει..

GIANNISANAG
18-01-07, 18:38
λοιπόν θα πω και γω τον πόνο μου και όποιος έχει παρόμοια συμπτωματα ασ μου πει μπας και καταλαβω τι συμβαινει

αυτοκινητο : vectra b 1600 sport 2001 5d
χιλιομετρα τωρα : 126600
χιλιομετρα που πρωτοεμφανισε προβλημα : περιπου 50000 (4ος/2004)
τυπος προβληματος: περίπου 4000χλμ μετα από την αλλαγή λαδιών αν το αμάξι δουλέψει από κρύο αρκετή ωρα σε ρελαντί ή με σταθερό γκάζι (πχ σε μποτιλιάρισμα) ανάβει το check oil level. αν εκείνη τη στιγμη σβύσεις και μετά από 2 λ (για να κάτσει το λάδι) τσεκάρεις λείπει 1 λίτρο και βάλε. αντίθετα αν σβύσεις τελείως, για να συβσει ο πίνακας και η ένδειξη και βάλεις μπρός (ακόμα και εν κινήσει) το check oil ΔΕΝ ΞΑΝΑΝΑΒΕΙ και αν ελεγξεις τα λάδια μόλις φτάσεις στον προορισμό σου ειναι μια χαρά. τα λάδια που βάζω είναι τα συνθετικα long life 5-30 της οπελ.

αποψη : το αυτοκίνητο κάιει στάνταρ 2λ/10000χλμ (ΆΡΑ ΣΤΑ 30000ΧΛΜ 6ΛΙΤΡΑ. ΤΙ LONG LIFE ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΈΧΕΙ ΠΕΤΑΞΕΙ) αλλά η ένδειξη CHECK OLIL νιώθω ότι είναι αποτέλεσμα της φθοράς του λαδιού σε συνδυασμό με το κύκλωμα λίπανσης. κάποια στιγμή το λάδι κάπου κολλάει και μπερδεύει το σενσορα. ισως να φταιει και η αντλία.

μέλλον: προσανατολίζομαι σε πιο χοντρό λάδι (10-40) ή (5-40) γιατί κάνω ταξίδια με 160-180χλμ/ωρα οπότε λέω να αλλάξω μάρκα και να μην αλλάζω πλέον στην αντιπροσωπεία (δεν νομίζω να δεχτούν να τους πάω τα δικά μου λάδια για αλλαγή). καμμιά γνώμη επ αυτού; ΤΙ ΜΆΡΚΑ ΛΆΔΙ;

η αντιπροσωπεία ειναι η s-motors στη θέρμη και είμαι πολύ ευχαριστημένος.

ασχετο : εχω 126600χλμ και η αντιπροσωπεια λεει ότι τα σινεμπλοκ μου είναι μια χαρά. το αμάξι θα το κρατήσω κανα 2 χρόνια ακόμα. να τα αλλάξω όλα (θέλω να αλλάξω σινεμπλόκ και βάση σασμάν γιατί εχω άγριους κραδασμούς όταν ξεκινάω σπινιαριστός) έστω προληπτικα;


ps: bilstein sport+HR + CONTISPORTCONTACT2 O ΑΠΌΛΥΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ

GIANNISANAG
18-01-07, 18:50
Να σας θυμίσω ότι στο περιοδικό drive ένα Α2 audi 1400 και ενα τολεντο 1600 σε δοκιμές μακράς διαρκείας στέγνωσαν ξαφνικά από λάδι (τελείως). οι αντιπροσωπείες το θεώρησαν παραδοξο αλλά δεν κάνα τίποτα. την ίδια περίοδο το ίδιο πράγμα έπαθε μια ξαδέρφη μου με Α3 1600 (8000ΧΛΜ 2 ΛΙΤΡΑ ΛΑΔΙ) Εξαλλου αν δεν καψει πως θα μπεις στο τριπάκι να πάρεις το επόμενο. πλέον τα αυτοκίνητα δεν αντέχουν 30 χρόνια σαν τα πισωκίνητα kadett ή σαν τις corolla του 70. και δεν αντεχουν γιατι αν αντεξουν τα εργοστασια θα κλεισουν. ποιος ο λογος να πουλήσω το φουλ εξοπλισμενο βεκτρα μου αν είναι αψογο και με καλυπτει. ενω αν μου σπασειτα νευρα με μικρομ...κιες στα 7 χρονια θα παρει δρομο και θα με εχουν κανει να πιστεψω οτι ειναι και φυσιολογικο.

maidonopoulos
08-10-07, 10:49
Αγαπητέ φίλε έχω και εγώ ένα vectra c 2.0t GTS. Εχω φτάσει 63000χλμ. με 2 αλλαγές λαδιών ανά 30000.Οταν αγόρασα το αμάξι με προειδοποίησαν ότι λόγω turbo ενδέχεται να μου τσιμπάει σε κάθε αλλαγή γύρο στο 1lt. Ομως σε πληροφορώ ότι παρόλο που το το ελέγχω σε τακτά χρονικά διαστήματα και η πρώτη αλλαγή έγινε στά 29000χλμ, δεν έκαψε ούτε σταγόνα.Τα λιπαντικά της OPEL μετά από έρευνα που έκανα είναι όντως long life.Προσπάθησε να βρείς κάποιο μαστόρι έμπειρο να το κοιτάξει.

taxidriver
17-06-09, 10:47
ΧΑΙΡΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ
ΔΟΥΛΕΥΩ ΕΝΑ VECTRA C 2000 DIESEL ΤΑΞΙ .
ΘΑΘΕΛΑ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΤΟ ΛΑΔΙ -ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΦΘΟΡΕΣ
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΝΕΙ ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 250 ΧΛΜ ΤΗ ΜΕΡΑ

antonis
18-06-09, 20:31
καλα λογια λενε για το Motorkote το γνησιο.κ για σαζμαν κ για μοτερ κανει.
αφου εισαι Αθηνα ψαξε βρες το γνησιο κ οχι το super dynamic Που την πατησα εγω κ μου το πουλησανε σαν αντικαταστατης του kote.

johngts08
18-06-09, 21:40
εμενα εχει 16500 και το αλλαξα 2 φορες λαδια στο μαγοπουλο και δεν καει λαδια αποτι διχνει ο δικτης . τι να πω δεν ξερω . αλα τα βλεπω συχνα .............