PDA

Επιστροφή στο Forum : MOTORKOTE



corsa120hp
25-11-05, 18:10
πολυ καλο για να ειναι πραγματικο!

τι εχετε ακουσει για αυτο ?

αυξανει τιποτα η απλα ειναι μια ακομι απατη?

στη σελιδα τους λενε οτι δινει ροπη και ιππους ..


κανεις εχει ακουσει/δοκιμασει για αυτο?

PlatonGR
25-11-05, 18:13
Τι είναι αυτό ??

Link / εικόνα... ??

Vassilis
25-11-05, 18:13
ti akrivws einai? exeis kapoio link?

corsa120hp
25-11-05, 18:24
ειναι αντιτριβικο και απο οτι λενε τα καλητερο !

www.motorkote.com

www.motorkote.gr

corsa120hp
25-11-05, 18:27
μαλον θα το παρω για δοκιμη μου φαινετε πολυ καλο δειτε και τεστ

300γρ 19$ διαρκεια 80.000χλμ

corsa120hp
25-11-05, 18:54
καμια γνωμη κανεις?

25-11-05, 19:01
pantos to 17% ippodinamis mou fenete eksopragmatiko.. oute ena 5 % den tha me epeithe...

corsa120hp
25-11-05, 19:04
δεν ξερω τι να σου πω? θα το παρω και θα δω τα αποτελεσματα στο δρομο

antonis
25-11-05, 21:13
ουτε αλογα δινει ουτε ροπη.τι ειναι τα αλογα στο τσατ μπαμ να τα παιρνουμε.
αυτο ειναι σαν μελι το ριχνεις μεσα κ καλα σταματαει να καιει λαδι κ δεν αφηνει να ανεβαινει πολυ η θερμοκρασια λαδιου.
αυτα μπορει να τα κανει αλλα για δυναμη στο μοτερ χλωμο.

ZAFIRAOPC
25-11-05, 21:20
egw to eixa balei sto zafira kai h monh diafora poy katalaba htan to oti meiwthike o thorybos toy kinhthra kai nomizw oti doylebe pio strota.gia katanalwsh kai ayksish ypodynamhs den nomizw twra bebaia lene kai oti kanei kalo sto turbo.

PlatonGR
25-11-05, 21:39
Εγώ ξέρω πως όταν λέει κάποιος μία μούφα τότε όλα είναι μούφες και αυτό το 17% αύξηση ιπποδύναμης δεν μου έκατσε καλά.
Εκτός και αν ήθελαν να γράψουν 1.7%

Asroc
25-11-05, 23:11
εγω εχω ακουσει οτι τα προσθετα λαδιων οχι μονο σου χαλανε τα λαδια πολυ γρηγορα,
αλλα αφηνουν και κολλοδη καταλοιπα που καρβουνιαζονται
μεσα στην μηχανη με ολα τα κακα που συνεπαγεται...

για μενα: μακριαααααααααααα!!!!!!!!!

Asroc
25-11-05, 23:22
Και για να δειτε οτι δεν λεω μπαρουφες εδω (http://www.interland.gr/lagias2/page4.htm) λεει οτι δεν παρασύρεται από την αλλαγή λαδιών.

Πως γινεται αυτο αμα δεν κολλαει στα μεταλα;
τι συμενει οτι κολλαει στα μεταλλα;
πως φευγει οταν περασει ο χρονος ζωης του αμα ειναι κολλημενο;
πως ειναι δυνατων να αντεχει 80.000 χιλιομετρα; ΕΛΕΟΣ 10 αλλαγες λαδιων;;

ξανα: μακριαααα!!!!!

μπορει σαν ειδος λιπαντικου να ειναι καλο.
αλλα το ιδιο και η βαζελινη, δεν τιν βαζουμε ομως στην μηχανη.
το οτι ισως κανει καλα την δουλεια του δεν σημενει οτι δεν κανει κακο πουθενα αλλου...

slalom
26-11-05, 00:43
μπορει σαν ειδος λιπαντικου να ειναι καλο.
αλλα το ιδιο και η βαζελινη, δεν τιν βαζουμε ομως στην μηχανη.
το οτι ισως κανει καλα την δουλεια του δεν σημενει οτι δεν κανει κακο πουθενα αλλου...

το σάλιο είναι καλύτερο... και δεν αφήνει κατάλοιπα...

anyway κάποιος είπε ότι το νερό είναι το καλύτερο λιπαντικό, μόνο που είναι οξειδωτικό.

Αν είναι μάγκες αυτοί στις εταιρίες, ας φτιάξουν λάδια με τα πρόσθετά τους ενσωματωμένα ή βενζίνες ή οτιδήποτε άλλο διατίθεται ως πρόσθετο σε άλλο προϊόν.

KAPITALAS
26-11-05, 03:37
Auto to eixa dei stin ekthesei kai to eixa psaksei ligo.na kserete oti epireazei tin eggiisi tou autokinitou(opos ola ta prostheta ladiou).bebea mou dimiourgithike i aporia ,to pos tha to katalavoun oti eiparxei auto sta ladia?

26-11-05, 05:13
mono an tous to peis... me kanenan allo tropo kai sto upografo auto...

slalom
26-11-05, 22:13
Μια χημική ανάλυση στα λάδια είναι φθηνότερη από ένα καινούριο μοτέρ.

corsa120hp
07-12-05, 21:20
loipon to pira to evala kai...

yper :
1)aisthisi kaliteri ston kinitira
2)ptosh thermokrasias ekei pou douleve 87-93-venltilater twra 83-87 kai meta apo poli wra ventilater se (me kinisi ligon km/h vevea kai tsitoma 1h-2a)
kata:
1) kamia diafora ropis
2)kamia diafora hp
:(

antonis
07-12-05, 21:52
καλα σιγουρα εχεις πτωση στη θερμοκρασια?καλο αυτο!ποσο το πηρες?κ πως το εριξες οταν ηταν κρυο η ζεστο το μοτερ?

corsa120hp
07-12-05, 23:54
καλα σιγουρα εχεις πτωση στη θερμοκρασια?καλο αυτο!ποσο το πηρες?κ πως το εριξες οταν ηταν κρυο η ζεστο το μοτερ?

sigoura exw ektos kai an malak...zete o diktis mou (xlwmo) to pira 38euro
kai to eriksa xwris alagh ladion pou leei ayto me zesto ton kinitira . 200ml einai telika.
kai einai gia 80000km h 2500 wres leitourgeias

KAPITALAS
08-12-05, 01:43
1) kamia diafora ropis
2)kamia diafora hp
:(
Kala min trelathoume!!!Edo palevoume na anevasoume kanena alogaki me xilious duo tropous, kai ena prostheto lipantiko tha anevaze aloga kai poso malon ropi!!!
Opios perimene na anevoun auta me 200ml ladiou einai epiikos asxetos!

corsa120hp
08-12-05, 01:44
opa re sxetike !!! mhn varas

KAPITALAS
08-12-05, 01:56
Den leo oti eimai sxetikos!Apla einai logiko,kano lathos?

corsa120hp
08-12-05, 02:10
Opios perimene na anevoun auta me 200ml ladiou einai epiikos asxetos!

koitakse na deis edw (pistevw) eimaste gia na antalasoume apopseis gia ta aytokinita mas oxi gia na krinoume h na prosvaloume o enas ton allo egw to pira to dokimasa kai eipa tin gnwmi mou den einai anagh emesa na me les kai mal@ka . kalos h kakos to dokimasa kai mirastika mazi sas to apotelesma ... anyway den pareksigithika apla ksafniastika :)

corsa120hp
08-12-05, 02:11
pali offtopic sto idio mou to topic ...:)

KAPITALAS
08-12-05, 02:19
Oxi den to eipa prosvlitika,kai exeis dikio gia auta pou les,kala ekanes kai to dokimases ,opos exo grapsei kai parapano to eixa skeftei kai ego,apla den nomizo esu (giati se ksero mesa apo ta posts sou) na perimenes na anevoun aloga kai ropi!Kai sto finale finale MAKARI ,mono me 200ml lipantikou, na anevazame 17% ta aloga!Tha glitoname polla lefta.
Sugnomi an eimoun prosvlitikos i apotomos.DEN eixa tetio skopo!

corsa120hp
08-12-05, 02:29
ok aderfe kaneis apo tous dio mas den eixe prothesi gia kati kako :)

isws na fteei oti doulevw twra kai mporei na ta eida ligo strava :)

xtbabis
08-12-05, 02:33
μη μαλωνετε ρεεεεε

KAPITALAS
08-12-05, 02:36
Poios malose?
Malosame re corsa120hp?

corsa120hp
08-12-05, 02:37
oxi re file einai dinaton gia onoma...!

KAPITALAS
08-12-05, 02:38
Auto leo kai ego!

xtbabis
08-12-05, 03:01
δεν ελεγα για σας ρε guys.

Asroc
08-12-05, 14:24
Κατα βαση ενα σουπερ-ντουπερ λιπαντικο μπορει να βοηθησει στην
καλυτερη αποδοση, μιασ και με λιγοτερεσ τριβες, εχουμε περισσοτερη οφελιμη ενεργια.


το θεμα ειναι οτι αν βαζουμε "απο το καλο" στο αμαξι μας
τα λαδια ηδη ειναι πολυ εξελιγμενα.

τωρα αν πραγματι εχει πτωση θερμοκρασιας
(κατι που μου φαινεται περιεργο, μιας και με 2 βαθμους διαφορα
πχ 92-95 δεν μπορεις να ξερεις τι παιζει μεσα στον κυλινδρο
με τους εκατονταδες και χιλιαδες βαθμους λογο τριβων και εκριξεων αντιστοιχα)

τοτε ισως να εχεις και μια ελαχιστη αυξηση αποδοσης.
δεν παει να πει οτι θα ειναι και αισθητη ομως...


Παντως οπως ξαναειπα ειμαι παραπολυ σκεπτικος
σε τετοιου ειδους "θαυματουργα" προιοντα
γιατι δεν ξερω τι παρενεργειες μπορει να εχουν.

Μπορει να ειναι οξυδωτικα, να αφηνουν υπολειματα
να μπουκωνουν σε ευεσθητα σημεια κλπ.



Τελος μην στηριζεστε στον ηχο και-καλα "πιο στρωτη λειτουργια"

αν βαλετε αντι 5-ταδε, 15-ταδε λαδια να δειτε πως μειωνονται οι θοριβοι!
αλλα υπαρχει λογος που βαζουμε ψιλα λαδια, ετσι δεν ειναι;;;;

KAPITALAS
08-12-05, 18:32
αν βαλετε αντι 5-ταδε, 15-ταδε λαδια να δειτε πως μειωνονται οι θοριβοι!
αλλα υπαρχει λογος που βαζουμε ψιλα λαδια, ετσι δεν ειναι;;;;
Prin ligo alaksa ladia kai evala foul sinthetika apo imisinthetika kai o kinitiras sxedon den akougete!!!Polu megali diafora hxou tora gia ta alla tha sas po pio meta!

tax
10-12-05, 23:30
’ντε ρε μούτρα έχω πάλι την απάντηση σας. lol lol
Σένα περιοδικό βελτιώσεων[Dynoroad νομίζω το έλεγαν,είχα πάρει κανα 2-3 τεύχη,τώρα δεν ξέρω αν βγαίνει,είχε σοβαρό ύφος παντως] το είχαν δυναμομετρήσει σε μία GSXR.Με ΜΟΤΟRΚΟΤΕ έβγαλε 1+Ps στις 13,000 στροφές...Οπότε σε απόλυτα νούμερα δε κερδίζετε.Για τα άλλα δε ξέρω.Δέ νομίζω ότι αντικαθιστά σε απόδοση και τιμή σχετικά συχνες αλλαγες συνθετικών λαδιων.

Aris25beli
13-04-06, 01:35
telika ti paizei boithaei katholou ayto?mipos yparxoun parenergeies ston kinitira makroprothesma?

14-04-06, 12:43
... ρε παιδιά το 1 άλογο μπορεί να βγεί ανάλογα και την θερμοκρασία του κινητήρα...

corsa120hp
14-04-06, 15:46
********************************

Giwrgos_77
14-04-06, 17:25
Βασικά η φιλοσοφία του είναι πολύ απλή και εύστοχη..δεν έχει σκοπό να δημιουργήσει "φιλμ" λιπαντικού μεταξύ των τριβόμενων επιφανειών όπως τα συνιθισμένα λιπαντικά,αλλά δημιουργεί αντίθετα ιόντα μεταξύ των επιφανειών με αποτέλεσμα αυτές να απωθούνται..Γι αυτό και η δράση του δεν επηρεάζεται απο την αλλαγή λαδιών,γιατί έχει ήδη πετύχει το σκοπό του! Εντομεταξύ οι πωλητές και προωθητές του προϊόντος επισημαίνουν οτι χρειάζεται συγκεκριμένη ποσότητα ως πρόσθετο στα συνηθισμένα λάδια αυτοκινήτου, αλλά αυτο δεν ισχύει αναγκαστικά, μιας και ελάχιστη ποσότητα είναι αρκετή για έχουμε τα "αντίθετα ιόντα"..! Μια value for money λύση είναι το μπουκαλάκι των 100ml. Εχω βαλει σε ενα παλιο Fiesta ενα παλιο Escort RS Turbo στο Escort RS Turbo που εχω τωρα στο Corsa και στην 520ι του πατερα μου σε ολες τις περιπτωσεις μετα απο καποιο χρονο λειτουργιας καταλαβα διαφορα στην λειτουργια της μηχανης,δουλευει πιο γλυκα και ανεβαζει πιο ωραια επισης επεσε λιγο και η θερμοκρασια πλην της μπεμπας...στο Corsa ειχε τυχει να βαλουμε και στο σαζμαν και μπαινουν καλυτερα οι ταχυτητες(πιο γλυκα),δεν ανεβαζει την ιπποδυναμη ουτε την ροπη αλλα το οτι γυαλιζει τις τριβομενες επιφανειες και μειωνει τις αντιστασεις εμενα μου φτανει...δεν ειμαι dealer MOTO KOTE απλα λεω αυτα που εχω δει :super:

silence27
10-04-07, 15:38
εγω εχω ακουσει οτι τα προσθετα λαδιων οχι μονο σου χαλανε τα λαδια πολυ γρηγορα,
αλλα αφηνουν και κολλοδη καταλοιπα που καρβουνιαζονται
μεσα στην μηχανη με ολα τα κακα που συνεπαγεται...

για μενα: μακριαααααααααααα!!!!!!!!!ki ego pou to dokimasa den eida kamia diafora.mporeis omos na to xrisimopoiiseis kai sto sasman.ekei kati kanei.malakonei ligo tis taxitites(proti kai opisthen)

kapsmix
10-04-07, 18:28
Εγω εχω βαλει το slik παρομοιο με το motor kote,η μονη διαφορα που ειδα ειναι αυτο ακριβως που αναφερθηκε κ παραπανω δηλαδη οτι ο κινητηρας δουλευει πιο αθορυβα,απο επιδωσεις δν νομιζω να εχει διαφορα.Στο σασμαν παντος ειχε τρελη διαφορα οι ταχυτητες κουμποναν κ πιο ευκολα κ πολυ μαλακα,ευχαριστιεσαι να αλαζεις ταχυτητες πλεον.Motor kote ειχα βαλει στο σασμαν του kadett αλλα δν ειχε διαφορα,ισως να φταιει οτι κ τα μεταλα εχουν διαβροθει με τα χρονια η ισως κ το slik να ειναι καλυτερο

GTC25
25-01-11, 19:53
μαγκες,παρηγγειλα το γνησιο motorkote στην συγκευασια του κιλου!!το περιμενω και μολις το βαλω θα σας πω εντυπωσεις!!παντως ειναι φανερο πως δεν εχει δημηουργησει προβλημα ενω σιγουρα γινεται πιο αθορυβος ο κινητηρας και με πιο στρωτο δουλεμα!!θα κανω εφαρμογη και σε σασμαν και κρεμαγιερα!!εν αναμονη!!

vaggelis00
25-01-11, 20:10
valto kai sta diaforika tis tetrakinisis ;)

GTC25
25-01-11, 20:12
valto kai sta diaforika tis tetrakinisis ;)

οτι πεις....

antonis
25-01-11, 20:29
μη ριξεις πολυ κ στουμπωσει τπτ στο σαζμαν..εγω λιγο ειχα ριξει γτ εκρινα απο βαλβολινες που φορανε τα opel ειναι λεπτες...αρα δν θελει κατι χοντρο εκει μεσα!

GTC25
25-01-11, 20:34
αντωνη οσο λεει θα ριξω....το εψαξα αρκετα και κατεληξα πως σιγουρα δεν εχει κανει ζημια το αντιθετο μαλιστα!!εχω εμπιστοσυνη και στον vagellis00 οπου αρκετο καιρο πριν το δοκιμασε στο calibra οπου ολοι γνωριζουμε ποση προσοχη χρειαζεται στα διαφορικα!!

antonis
25-01-11, 20:35
Οκ man!

ελπιζω να εχει διαφορα κ μετα απο κανα 2 βδομαδες δουλεματος..

clutchmaster
25-01-11, 20:35
οπου και να το ριξεις,30ml ανα λιτρο λαδιου/βαλβολινης... ;)

GTC25
25-01-11, 20:38
απο που προκυπτει αυτο??βοηθα αδελφε μου γιατι αλλα ποσα αναγραφει για καθε εφαρμογη!!

clutchmaster
25-01-11, 20:47
https://www.motorkote.com/HowUsed.html


Ασε τι γραφει το ελληνικο χαρτακι πανω και δες τι προτεινει ο κατασκευαστης:
Μονο για τον κινητηρα:
Application Amount: Add 2 ounces of MOTORKOTE per quart of oil.

1 ounce ειναι 30ml, quart ειναι το 1/4 του gallon, δηλαδη χοντρικα 1λιτρο.

Εγω προσωπικα βαζω παντου 30ml ανα λιτρο και εμπειρικα ειναι ενταξει, αλλα για να εισαι συμφωνος με τις οδηγιες του κατασκευαστη βαλε:

-Στο μοτερ: 60 ml ανα λιτρο λαδιου
-Σασμαν,τιμονι, διαφορικα: 30ml ανα λιτρο λιπαντικου

Εγω το κανω ετσι: βλεπω ποσα λιτρα παιρνει το καθε κομματι, πχ σασμαν 2 λιτρα. Βαζω 60ml πρωτα απο αυτο και μετα γεμιζω με βαλβολινη. Σημαντικο ειναι επισης αμεσως μετα να το κανεις μια βολτα το αμαξι για να απλωθει παντου το Motorkote.

antonis
25-01-11, 20:54
κ μετα το σαζμαν δεν γρατζουναει?

γτ εγω τον εφαγα τον παπα!

βαζω Kote Κ liqui γραφιτουχες συμφωνα με το ψηλο παιδι το supervisor κ για καμια βδομαδα φευγανε αεροπλανικες χωρις κριτσ!

μετα παλι τα ιδια αλλα σαφως καλυτερο σε σχεση με μονο Opelisia μεσα.

clutchmaster
25-01-11, 20:57
αμα τα συγχρονιζε σου εχουν αρπαξει ηδη, και βαζελινη να το βαλεις δεν θα το εξαφανισεις το προβλημα.

Τωρα υπαρχει και ενα θεμα το ποσο καλο ειναι να αναμειγνυεις και τοσα πολλα διαφορα ζουμια...

antonis
25-01-11, 21:04
σαλατα ριξε πραμα λεμε!

asotosios
25-01-11, 22:00
δλδ αυτο το μοτορκοτε οντως κανει δουλεια...???

το σκεφτομουνα πριν κανα δυο χρονια αλλα ειχα μεινει με την εντυπωση οτι δεν κανει καλο στο μοτερ...!!!

vaggelis00
26-01-11, 00:11
to gnisio motorkote kanei doulitsa sigoura. dokimasmeno kai sto diko mou calibra se mixani diaforika sasman idravliko :)

kostisfg
26-01-11, 00:17
μη ριξεις πολυ κ στουμπωσει τπτ στο σαζμαν..εγω λιγο ειχα ριξει γτ εκρινα απο βαλβολινες που φορανε τα opel ειναι λεπτες...αρα δν θελει κατι χοντρο εκει μεσα!


To αυθεντικό motorkote είναι πιο λεπτόρευστο κ απο τα λάδια...pardon1

Στο opelακι μου για να είμαι ειλικρινής δέν είδα κάποια διαφορά. Στο NIVA αντιθέτως ήταν τεράστεια...;)
Μέχρι κ στην αλυσίδα της μηχανής βάζω...:)

omv racing
26-01-11, 00:29
paidia ontos kanei douleia ,to vazoume se ola ta terata pou kanoume stin OMV-RACING :)

kostisfg
26-01-11, 00:34
Εγω προσωπικα βαζω παντου 30ml ανα λιτρο και εμπειρικα ειναι ενταξει, αλλα για να εισαι συμφωνος με τις οδηγιες του κατασκευαστη βαλε:

-Στο μοτερ: 60 ml ανα λιτρο λαδιου
-Σασμαν,τιμονι, διαφορικα: 30ml ανα λιτρο λιπαντικου

Εγω το κανω ετσι: βλεπω ποσα λιτρα παιρνει το καθε κομματι, πχ σασμαν 2 λιτρα. Βαζω 60ml πρωτα απο αυτο και μετα γεμιζω με βαλβολινη. Σημαντικο ειναι επισης αμεσως μετα να το κανεις μια βολτα το αμαξι για να απλωθει παντου το Motorkote.

+ + + + +

Έτσι ακριβώς...;)

Εκτός του ότι πρέπει να απλωθεί, για να λειτουργήσει, πρέπει να φτάσουν τα μέταλα σε θερμοκρασία λειτουργίας κ μετά να παγώσουν...

PASTOS CHRISTOS
26-01-11, 00:45
ερώτηση... για τους τούρμπο κινητήρες δεν υπάρχει πρόβλημα?

tzelis
27-01-11, 14:36
βοηθα και στην μειωση καταναλωσης λαδιου? που μπορουμε να προμηθευτουμε αυθεντικο αμερικανικο motorkote?

thomaslar
27-01-11, 15:42
http://www.trade-wind.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=54&Itemid=57&lang=el

GTC25
28-01-11, 11:13
πολυ σωστα....

Architect
28-01-11, 20:16
Αυτό που μπήκε τώρα με την διεύθυνση στο Trade Wind είναι το σωστό και εγώ απο εκεί το πήρα!!
Super Dynamik-->Μούφα
MotorKote Στο ίδιο τριγωνικό κουτάκι-->Μούφα

GTC25
31-01-11, 15:00
μαγκες επεσε motorkote στην ψυχη του calibra και οι εντυπωσεις ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!ηδη απο το 1ο λεπτο λειτουργιας του αρχισε να δουλευει αφου ο τραχυς θορυβος του μοτερ εξαφανιστηκε!!στις επομενες μερες θα γραψω πιο αναλυτικα την αισθηση που εχει πλεον το μοτερ για να δουλεψει καλυτερα και το motorkote!!εχω στειλει πμ και στον βαγγο για να μου πει ποσο πρεπει να ριξω σε κρεμαγιερα και διαφορικα γιατι δεν θυμαμαι τις ποσοτητες που παιρνει το αυτοκινητο για να ριξω την αντιστοιχη δοσολογια!!

ARGI
31-01-11, 15:40
μαγκες επεσε motorkote στην ψυχη του calibra και οι εντυπωσεις ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!ηδη απο το 1ο λεπτο λειτουργιας του αρχισε να δουλευει αφου ο τραχυς θορυβος του μοτερ εξαφανιστηκε!!στις επομενες μερες θα γραψω πιο αναλυτικα την αισθηση που εχει πλεον το μοτερ για να δουλεψει καλυτερα και το motorkote!!εχω στειλει πμ και στον βαγγο για να μου πει ποσο πρεπει να ριξω σε κρεμαγιερα και διαφορικα γιατι δεν θυμαμαι τις ποσοτητες που παιρνει το αυτοκινητο για να ριξω την αντιστοιχη δοσολογια!!

πιο αθορυβη λειτουργια με κρυο ή ζεστό μοτερ καλυτερη αποκριση στο γκαζι και πιο χαμηλη θερμοκρασια κινητηρα σε στανταρ διαδρομές

asotosios
31-01-11, 16:09
παλικαρια πσταρετε ενα λινκ απο που μπορουμε να το παρουμε...να ειναι το γνησιο δοκιμασμενο...
και αν παιζει και πιο φθηνα απο εξωτερικο θα το προτημουσα, αν αξιζε τον κοπο αλλα να ξερπουμε οτι ειναι το αυθεντικο...μην βαζω οτι να ναι ζουμια στο μοτερ...

ευχαριστω...

GTC25
31-01-11, 17:18
λοιπον,για την ωρα πολυ πιο αθορυβη λειτουργια,πιο αμεση αποκριση στο γκαζι,λες και φευγει πιο ξεκουραστα το αμαξι!!ας περασουν λιγες μερες και θα σας πω πιο αναλυτικα!!

www.trade-wind.gr
εδω ειναι το γνησιο!!

GTC25
01-02-11, 17:00
ξεκιναω το ποστ μου ξεκαθαριζωντας πως δεν ειναι ιδεα μου αυτα που θα γραψω παρακατω!!
χτες,εβαλα motorkote στο μοτερ του calibra καθως και σε διαφορικα+κρεμαγιερα!!απο την αρχη καταλαβα πως κατι αλλαζει στο αμαξι.....
σημερα,λοιπον,και με 6 βαθμους κελσιου πηγα να παρω το αμαξι για πλυσιμο απο κατω-μηχανη-εξω!!εβαλα μπροστα και τρωω το 1ο "χαστουκι"!!το μοτερ δουλευει διαφορετικα,το χαρακτηριστικο τραχυ δουλεμα του εχει σχεδον εξαλιφτει....λεω απο μεσα μου δεν μπορει να ειναι τοσο καλο για να ειναι αληθινο!!
βγαινω απο το γκαραζ αφου εχω ζεστανει 45sec και ξεκιναω σιγα-σιγα!!ηδη παρατηρω πως το αρχικο κομπιασμα του κρυου κινητηρα και των διαφορικων ειναι κατα 50% βελτιωμενο!!συνεχιζω με ομαλη οδηγηση και 2-3 χιλιομετρα και παρατηρω πως το μοτερ δουλευει καταπληκτικα,στρωτα και αθορυβα ενω ειναι σιγουρο πως στην εντολη της ντιζας τα πιστονια δειχνουν περισσοτερη προθυμια στο να στροφαρουν....ειναι σιγουρο αυτο!!επισης στο αφημα του γκαζιου το αμαξι δεν κοβει οπως εκοβε πριν το Motorkote,κραταει την φορα του για περισσοτερα μετρα!!αφου,λοιπον,προσπαθω να συνελθω απο την μαγεια του motorkote στο μοτερ της γριας πολυ ευκολα αντιλαμβανομαι πως η συμπλεξη του πισω διαφορικου στο πατημα του γκαζιου εχει αλλαξει αρδην!!τα χαρακτηριστικο "κλωτσο" που νιωθεις στην συμπλεξη του πισω διαφορικου πολυ απλα τωρα δεν τον νιωθεις ενω ταυτοχρονα ειναι φανερο πως το αμαξι κυλαει πολυ πιο αναλαφρα και τελος παμε στην κρεμαγιερα!!με μικρες ταχυτητες σε στροφες με διασταυρωσεις παρατηρησα πως η επαναφορα του τιμονιου ειναι πιο γρηγορη!!
παιδες εγω δεν ειμαι μηχανικος αλλα οδηγω χρονια τοσο ΙΧΕ οσο και φορτηγα!!το λεω αυτο για να σας δειξω πως δεν ονειρευομαι αλλα οσα σας παραθετω ειναι η απολυτη αληθεια και επειδη σκοπος του φορουμ ειναι και η ενημερωση γραφω την δικη μου εμπειρια!!το calibra μου ειναι εμαφανως αλλο αμαξι και στεναχωριεμαι που δεν εριξα και στο σασμαν αλλα εκει που εχει την πληρωση ειναι αδυνατον να το κανω μονος μου!!
θα ακολουθησει το opc και φυσικα θα βαλω και στην εταιρη γρια,στο astra f γιατι και αυτο εχει ψυχη!!!ευχομαι σε οσους το τολμησουν να εχουν τα ιδια αποτελεσματα με μενα!!

υ.γ ξεχασα να αναφερω την σαφεστατη πτωση της θερμοκρασιας νερου!!

Stamatis
01-02-11, 21:29
Μπράβο ρε Γιώργο!
Όταν βάλεις στην έταιρη γρια,θέλω να μου στείλεις ένα pm ή κ εδώ για τις διαφορές που είδες για το που το έβαλες κλπ κλπ κλπ!!!

GTC25
02-02-11, 12:16
θα σε ενημερωσω φιλε μου αμεσα......ξαναλεω οτι δεν το περιμενα και ιδιως στο calibra που εχει διαφορικα εκανε απιστευτη δουλεια!!μακαρι να μην ειναι για λιγες μερες αλλα να κραταει οπως υποσχεται περι τα 60000km!!

GTC25
03-02-11, 19:21
σταματη,σημερα στις 13.00 εβαλα και στο astra f 200ml,δηλαδη,60ml/lit και στην κρεμαγιερα 50ml!!το δουλεψα για 10 λεπτα και γυριζα μεσα στο κορωπι για να δουλεψει και η κρεμαγιερα!!το πηρα πριν μιση ωρα για να παω στα σπατα να παρω την γυναικα μου με 7 βαθμους εξω και κρυο φυσικα μοτερ!!η εκινηση του κινητηρα ηταν πιο ευκολη!!συνεχιζω νορμαλ για 2 χιλιομετρα για να δουλεψει λιγο το μοτερ χωρις να παταω!!περνωντας η ωρα και με κλειστο παντα το ραδιο πολυ ευκολα αντιλαμβανεσαι πως το μοτερ δουλευει πιο γλυκα ενω ακομη ειναι κρυο το μοτερ!!φτανω σπατα,7km,περνω την γυναικα για την επιστροφη οπου η θερμοκρασια ειναι πλεον πιο χαμηλη ενω στο φαναρι παρατηρω την πτωση του ρελαντι κατα 50-100 στοφες στον δεικτη!!εχωντας ζεσταθει το αμαξι καλα πλεον αν και με χαμηλοτερη θερνοκρασια,οπως προειπα,το μοτερ ειναι πολυ πιο γλυκο στον δρομο και αθορυβο!!για την κρεμαγιερα δε,σου δινει την εντυπωση πως με την ιδια δυναμη στριβει πιο ευκολα το τιμονι!!θα κοιταξω να ριξω και στο σασμαν μιας και με βοηθησε ο opel parts greece σε μια ερωτηση που του εκανα και τον ευχαριστω πολυ!!
δεν βοηθουν οι καιρικες συνθηκες να ακουσω το αμαξι πιο καλα στο ρελαντι γι'αυτο και αυριο θα σου εχω πιο "φρεσκες" εντυπωσεις!!
ξαναλεω πως το calibra ηρεμησε αν και πιστευω πως παιζει μεγαλο ρολο ο συνδιασμος motorkote & 5W 30 λαδι!!το astra το δουλευω με 10w40....

Stamatis
04-02-11, 01:18
Μάλιστα...Άρα με βλέπω να το πέρνω κι εγώ...
Μέσα στη βδομάδα θα πάω να αλλάξω ένα κολάρο του φίλτρου που χει τρυπήσει κάνει λές κι έχω βάλει βαρελάκι...Καλός ο ήχος,αλλά πρέπει να αλλαχτεί...Θα τοποθετήσω κ κάλυμα από μέσα στο καπώ για ηχομόνωση...Αν είναι κάποια στιγμή θα πάρω κι αυτό...Επειδή έχω ένα θεματάκι με το σασμάν,μπαίνουν λίγο δύσκολα οι ταχύτητες(μου το χαν ρυθμίσει,αλλά τα ίδια...) αν βάλεις στο σασμάν κ παρατηρήσεις να μπαίνουν πιο εύκολα κλπ κ στο κατέβασμα σε 2α,1η στην επιβράδυνση ενημέρωσε... ;)
Ευχαριστώ πολύ Γιώργο!!!

Asroc
04-02-11, 02:09
ενα βιντεακι για τα προσθετα που εχουν ηδη μεσα τα λαδια
http://www.youtube.com/watch?v=QSNC6T_mGl8

Μια αποψη κατα των προσθετων
http://www.oilsandlube.com/oil-additives.htm

καποιες νομικες διαμαχες
http://www.carbibles.com/additives.html

Αλλο ενα, δειτε για το "no oil test"
http://www.fordscorpio.co.uk/snakeoil.htm


Καπου ειχα δει μια σελιδα με τεστ απο διαφορα τετοια
καποια χαλαγαν τελειως τα λαδια μετα απο καποια χρηση
καποια τα εκαναν και αφριζαν κλπ κλπ κανοντας την μηχανη πιο αθοριβη
αλλα καταστρεφοντας την στην ουσια αφου δεν λιπαινοταν σωστα

GTC25
04-02-11, 09:34
από 21 Quadra » 11/11/08 8:06

Το γνήσιο ( από τον Λάμπ ) το χρησιμοποιώ σε 4 αυτοκίνητα στους κινητήρες και στα σαζμάν/διαφορικά, τιμόνια, απόκτησα ευστροφία, άρα και μια μικρή μείωση της κατανάλωσης, αλλά κυρίως στο ένα μοτέρ που είναι και υψηλόστροφο και βάραγαν τα υδραυλικά ωστήρια και είχα και ένα μικρό υπόκοφο θόρυβο και μάλλον πήγαινα για μπιέλα ( έχει 295.000 χλμ αυτό το μοτέρ ) έφυγαν όλοι οι θόρυβοι, το ανεβάζω συνέχεια στον κόφτη ( 7100 ) το πρωϊ το χειμώνα με τα κρύα ( πέρυσι ) πέρνει αμέσως μπροστά και δουλεύει ομαλά σαν να είναι ήδη ζεστό. Δεν έχω παράπονο κανένα, θα βάλω αυτή την εβδομάδα και σε ένα ακόμα τούρμπο τετρακίνητο που έχω.

Είμαι φαν του προϊόντος, και όποιος νομίζει ότι κάνω διαφήμηση στον Λάμπ, σας λέω ότι είμαι σε κόντρα μαζί του για λάδια της Amsoil που άλλη τιμή έχει στο net και άλλη στο κατάστημα, αλλά άλλο ο Λάμπ, και άλλο η ποιότητα του προϊόντος.

Το motorkote χρειάζεται τουλάχιστον ένα μήνα να είναι μέσα στο μοτέρ για να καταλάβεις τη διαφορά, να αναφέρω εδώ ότι είμαι μηχανικός ( όχι δεν έχω συνεργείο ) έχω μηχανουργείο κατασκευής ρομποτικών συσκευαστικών μηχανών και γνωρίζω πολλά γύρω από μέταλα, επεξεργασίες, λιπάνσεις κλπ, αυτό το αναφέρω για να δείξω ότι είμαι λίγο σχετικός.

Το έχω βάλει στον τόρνο και στη φρέζα μου στα λάδια τους και στις γλύστρες, όχι, στο φαγητό δεν το έβαλα ακόμα, αλλά που θα πάει, ίσως πίσω την κυρά Σοφία να το δοκιμάσουμε.

Τελικά και πέρα από την πλάκα λέω μετά λόγου γνώσεως, ΝΑΙ ανεπιφύλακτα, σε 4 αυτοκίνητα εδώ και 2 χρόνια μόνο καλό είδα.

Α! ξέχασα να αναφέρω ένα 2λιτρο 12βάλβιδο που έχω όπου σε κυνηγητό κάπου στα 210 προς τη Θεσ/νίκη το 2006 μάλλον από στιγμιαίο κόλλημα κάπου μπέκ άρπαξε ένα έμβολο ( Νο 3 ) το πρόλαβα πριν κολλήσει τελείως το μοτέρ και πήγα και ήρθα πολύ σιγά γύρω στα 80-100 χλμ το μοτέρ έκανε πολύ θόρυβο, από περιέργεια πριν το ανοίξω του έβαλα motorkote και το δούλεψα αγνοώντας το θόρυβο ( κατά τα άλλο δεν ανέβαζε θερμοκρασίες, δεν έκαιγε λάδια, μόνο θόρυβο έκανε, πολύ θόρυβο, σαν μονοκύλινδρο diesel από το σκαμπίλισμα του εμβόλου ) περιμένοντας να δώ πότε θα το μαζέψω με τον γερανό, σήμερα, μετά από 35.000 χλμ ακόμα δουλεύει, έχει μειωθεί ο θόρυβος κατά 95%, σε κάποιες στροφές δεν το ακούς καθόλου, και είπαμε με τους γιούς μου να το αφήσουμε έτσι να δούμε τι θα πάθει και πως θα είναι όταν κάποτε το ανοίξουμε, να πω έδώ ότι αν ανοίξω κάποιο από τα μοτέρ μου που έχω σε όλα πια motorkote θα ανεβάσω φωτό από εμβολα, κουζινέτα, στρόφαλο, μέταλα κλπ.


Υ.Γτα παραπανω ειναι ενα ελαχιστο δειγμα απο μελος αλλου foroum!!
σταματη,πηγε η γυναικα για δουλεια και με πηρε να μου πει πως το αμαξι πηρε πιο ευκολα μπροστα...το καταλαβε μονη της ενω μετα απο 3-4km αφου το αμαξι ειχε μια Α θερμοκρασια δουλευε πιο γλυκα!!αυτα εινα λογια της συζυγου και να πω πως η motorkote αναφερει πως το προιον θα φτασει στο top της λειτουργιας του μετα απο εναν μηνα χρησης!!

corsakias2002
04-02-11, 15:56
παρρηγειλα και γω σημερα ενα πακετο Motorkote με καθαριστικο βενζινης που ειχε η trade wind. θα το βάλω στο corsa με 170000km και αν πειστώ περαιτερω θα το χρησιμοποιήσω και στο νεότερο μέλος της οικογένειας!!

ARGI
04-02-11, 16:26
οπως εγραψα και παραπανω και επιβεβαιωσε και ο GTC25 με την προσθηκη του motorkote ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ CALIBRA στο ASTRA F

αυτη ειναι η πραγματικοτητα

δεν λεμε οτι το motorkote θα κανει μαγικα στο μοτερ , ομως οι διαφορες προς το καλυτερο ειναι εμφανεις

100% και ιδως σαν προσωπικη αποψη λογω μετακινησης καθε μερα στην δουλεια σε στανταρ διαδρομη οπου μπορω να εχω ασφαλη συμπερασματα παραθετω ξανα τα παρακάτω

πιο αθορυβη λειτουργια με κρυο ή ζεστό μοτερ καλυτερη αποκριση στο γκαζι και πιο χαμηλη θερμοκρασια κινητηρα σε στανταρ διαδρομές

το δικο μου ASTRA F εχει 284.000 χιλομετρα στο κοντερ

GTC25
04-02-11, 16:27
μολις γυρισα απο βολτα με το calibra.....καθε μερα και καλυτερο ενω φουλαρα 95αρα shell+καθαριστικο motorkote και απλα.....αλλο αμαξι!!

tzelis
04-02-11, 17:33
πιο μικρη συσκευασια motorkote δεν εχει?γιατι το 1L ειναι υπεραρκετο.για τον κινητηρα η δοσολογια ειναι 50 ml ανα λιτρο?

GTC25
04-02-11, 17:36
φυσικα και εχει!!νομιζω 295ml και 474ml αν δεν κανω λαθος!!60ml/lit

GTC25
08-02-11, 21:15
θελω να κανω ενα ακομη ποστ στο εν λογο θεμα!!περασαν 6-7 μερες απο την στιγμη που "επεσε" motorkote στις "ψυχες" των calibra-astra!!μονο καλα λογια εχω να πω και το συνιστω ανεπιφυλακτα!!ηδη παρελαβα και για φιλο το οποιο θα το χρησιμοποιησει σε scirocco 1.4 160ps!!τα μοτερ απεκτησαν ευστροφια,πιο γλυκο δουλεμα,πιο γλυκο ξεκινημα στα κρυα πρωινα!!

AstraPower
10-02-11, 15:37
Simera ekana mia geniki episkeui sta entostia tou kinitira.... (Elpizo ola na pane kala.......)

Eixe ftasi i ora gia alagi ladion kai psinomouna gia FLUSH ENGINE.... mias kai exo 140.000 Km

Pira lipon to SONAX Easy Off Engine Cleaner Flush 6.8 Euro apo to Practiker.. Link (http://www.sonaxsyria.com/sonax/main.php?op=gallery&lang=en&pid=77&cid=6&type=gal1)

To eriksa mesa prin alakso ladia... afisa ton kinitira na litourgisi relanti gia 30 lepta, kai alaksa ladia filtro...

Petaksa mesa 4 litra RedLine 5W30 kai 1 Motorkote olokliro (295 ml)...

Perimeno na do ti tha gini prosexos.............

GTC25
10-02-11, 16:02
ειμαι σιγουρος πως θα παθεις πλακα με την αλλαγη στο δουλεμα.....μεχρι προτεινος τι λιπαντικο χρησιμοπιουσες??

AstraPower
10-02-11, 16:11
Apo tin proti stigmi pou pira to amaksi RedLine 5w30....

O monos mou endiasmos einai mipos auto to Flush Engine exi kani kapia zimia sta tsimouxakia ton valvidon....

O xronos tha diksi...

corsakias2002
10-02-11, 18:47
εβαλα και γω σημερα 180 ml στο corsa. Νομιζω πως δουλευει ήδη ποιο μαλακά. Περιμενω να δω ακομη ποιο καλη διαφορα εν καιρο.

GTC25
10-02-11, 18:50
δεν νομιζω να εχεις προβλημα!!η sonax ειναι σοβαρη εταιρια και τα προιοντα της κατι παραπανω απο ποιοτικα!!
corsakia,μερα με τη μερα θα βλεπεις διαφορα!!!

mixail62
06-06-11, 08:25
το motorkote εχει και καθαριστικο βενζινης.το εχει βαλει κανεις και ειδε διαφορά;και τη αναλογια βαζω στα 40 λιτρα βενζινης;

GTC25
07-06-11, 14:09
εχω βαλει εγω!!δεν νομιζω πως ειδα καποια διαφορα στην αποδοση!!ολο το μπουκαλι μεσα σε γεματο ρεζερβουαρ!!

ps_dim
07-06-11, 15:33
Παιδιά έχω βάλει στό μικρό αυτοκίνητο που εχω. Δεν είδα καμμία διαφορά !!! Οταν λέω μικρό μήν φανταστείτε κανένα ρημάδι. Citroen Saxo με 63.000 km.! (Tέλος πάντων. Δέν είναι Opel....!!!)

mixail62
10-06-11, 14:51
πηρα το καθαριστικο,και μαζι το λιπαντικο μοτορκοτε.εξεπλαγην απο την διαφορα στην ευστροφια του μοτερ,και στο κουμπωμα του λεβιε στο σασμαν.το εβαλα στο οπελ,και στην αρχη δεν καταλαβα και πολλα,μετα ομως απο καποια χλμ.εκανε πραγματικα δουλεια.το εβαλα και στο ιμπρεζα,και εκει νομιζα οτι ξυπνησαν καμια δεκαρια αλογα που κοιμοντουσαν.δεν τολμαγα να βαλω αυτα τα μαντζουνια στα αμαξια μου,αλλα διαβαζοντας απο συμφορουμιτες τελικα πειστικα και το εβαλα.ευχαριστω πολυ.συνεχειστε να γραφετε εμπειριες απο καλα προιοντα για να μαθαινουμαι ολοι.

tzelis
10-06-11, 14:57
καμμια διαφορα θα κανει στο διαφορικο και στο σασμαν απο τζιπ vitara που γρατσουναει??

GTC25
10-06-11, 19:16
στο astra f μου,ειχα μια μικρη διαρροη απο την κρεμαγιερα!!πηρα αλλη και την ειχα ετοιμη να την τοποθετησω!!πριν ομως να γινει αυτο εριξα motorkote μεσα και απο τοτε εχουν περασει 3μηνες?? και η διαρροη σταματησε μεχρι και σημερα που μιλαμε!!οσον αφορα το μοτερ εχω γραψει πιο πανω τα αρχικα διεγματα της χρησης του motorkote!!με το περασμα του χρονου συνηθιζεις το δουλεμα του μοτερ και πλεον δεν μπορω να εχω σαφη εικονα!!παντως αρχικως ειχα καταλαβει την ευστροφια του μοτερ,το πιο ευκολο ξεκινημα και μια μικρη πτωση της θερμοκαρσιας!!εκει που εχω παθει την πλακα της ζωης μου ειναι με τα motul 300v αλλα βγαινω of topik!!:)

Stamatis
11-06-11, 03:46
στο astra f μου,ειχα μια μικρη διαρροη απο την κρεμαγιερα!!πηρα αλλη και την ειχα ετοιμη να την τοποθετησω!!πριν ομως να γινει αυτο εριξα motorkote μεσα και απο τοτε εχουν περασει 3μηνες?? και η διαρροη σταματησε μεχρι και σημερα που μιλαμε!!οσον αφορα το μοτερ εχω γραψει πιο πανω τα αρχικα διεγματα της χρησης του motorkote!!με το περασμα του χρονου συνηθιζεις το δουλεμα του μοτερ και πλεον δεν μπορω να εχω σαφη εικονα!!παντως αρχικως ειχα καταλαβει την ευστροφια του μοτερ,το πιο ευκολο ξεκινημα και μια μικρη πτωση της θερμοκαρσιας!!εκει που εχω παθει την πλακα της ζωης μου ειναι με τα motul 300v αλλα βγαινω of topik!!:)

Φωτιές μας βάζεις αδερφέ...

tzelis
23-06-12, 12:11
το προσθετουμε οταν ειναι κρυος ο κινητηρας η ζεστος?

kostisfg
23-06-12, 13:57
Κρύος κ έπειτα πρέπει να φτάσει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας το μοτέρ κ ύστερα να το αφήσεις να ξαναπαγώσει...
Σε σασμάν κουδουνίστρα, έκοψε όλους τους θορύβους, ΑΝ δέν το ζούσα ΔΕΝ θα το πίστευα...

tragos
23-06-12, 14:10
Τοση καλη δουλεια κανει ρε παιδια?

tzelis
23-06-12, 14:47
σημερα θα το ριξω και σε μενα μπας και κοψουν λιγο τα ωοστηρια γιατι μου χουν σπασει τα νευρα....θα δοκιμασω να βαλω και στην μηχανη αφου περισσευει και το μισο μιας που πηρα μισολιτρο μπουκαλακι

Opel Astra h
23-06-12, 18:17
ενας φιλος που εχει ασχοληθει πολυ με αυτο το θεμα του motorkote μου εχει πει το super dynamic ειναι μακραν καλυτερο...

να και το λινκ http://www.superdynamic.gr/index.php?act=viewProd&productId=11

emerge.life
23-06-12, 18:46
ενας φιλος που εχει ασχοληθει πολυ με αυτο το θεμα του motorkote μου εχει πει το super dynamic ειναι μακραν καλυτερο...

να και το λινκ http://www.superdynamic.gr/index.php?act=viewProd&productId=11

Και όμως, το Super Dynamic είναι motorkote αραιωμένο με λάδι. Ελληνικό προϊόν.

Θέλω και γω να βάλω motorkote, μήπως δω κανένα περιορισμό στην κατανάλωση λαδιού.

Giannis_Patra
23-06-12, 19:00
Και όμως, το Super Dynamic είναι motorkote αραιωμένο με λάδι. Ελληνικό προϊόν.

Θέλω και γω να βάλω motorkote, μήπως δω κανένα περιορισμό στην κατανάλωση λαδιού.

φίλε στην κατανάλωση λαδιού δεν θα δεις διαφορά...το έχω δοκιμάσει σε Vectra C που καίει μισό λίτρο / 1000 χλμ....μη σου πω πως έκαιγε και περισσότερο μετά....

kostisfg
23-06-12, 20:43
Το super dynamic ειναι μια μ@λακια κ μιση. Ασε που ειναι πηχτο σαν μαρμελαδα. Δοκιμαστηκε κ αυτο στο σασμαν που κουδουνιζε κ δεν εκανε απολυτως τιποτα.

Alex Vag
24-06-12, 01:08
Επειδή έχω ασχοληθεί πάρα πολύ με το θέμα, το motorkote πρόκειται για ένα καταπληκτικό προϊόν. Το έχω χρησιμοποιήσει σε όλα τα αυτοκίνητα της οικογένειας με καταπληκτικά αποτελέσματα… Τώρα θα το δοκιμάσω και στο astra 1.6t που έχω. Το super dynamic είναι άλλη ιστορία, πρόκειται για ένα κακέκτυπο αντίγραφο που πολύ θα ήθελε να είναι αντιτριβικό, στην ουσία είναι περισσότερο ενισχυτικό λαδιού, καμία σχέση με το motorkote… Αυτό που είναι άξιο αναφοράς είναι και το Militec-1 που ακούγονται πολύ καλές κριτικές.

Asroc
24-06-12, 04:16
εχει δει κανεις πως ειναι τα λαδια που βγαζουμε με και χωρις αυτο το πραμα;

γιατι στα λινκς που εχω δωσει λεει οτι τα περισσοτερα τετοια υγρα χαλανε τις ιδιοτητες του λαδιου

και μαλιστα το πιο "γελοιο" οτι εκαναν τη δοκιμη παγκου που ολοι εχετε δει
με σαμπουαν και ειχε σουπερ αποτελεσματα. θα βαζατε ομως σαμπουαν μεσα στο λαδι;

tzelis
24-06-12, 08:24
το εβαλα χθες στο αμαξι και απο την πρωτη κιολας μερα εχω δει διαφορα.το αμαξι που με την πρωινη εκκινηση κωλοβαρουσαν τα ωοστηρια εχει κοψει αρκετα και ακουγονται ισα ισα.ελπιζω τις επομενες μερες να σταματησουν εντελως...

opelkadett
04-07-12, 13:43
Θα το βάλω κι εγώ μεθαύριο στο αυτοκίνητο μου.

Θέλω να ρωτήσω....σε κάθε αλλαγή λαδιών θα χρειάζεται να ξανασυμπληρώνω;

Γιατί κάπου διάβασα ότι αντέχει μέχρι 80.000km!!!

kostisfg
04-07-12, 13:49
Όχι, δέ χρειάζεται...

opelkadett
04-07-12, 13:53
Όχι, δέ χρειάζεται...

Ευχαριστώ!!

Εντυπώσεις; Να υποθέσω ότι γράψανε και τα παιδιά πιο πάνω.

thodoris
04-07-12, 14:51
ψηθηκα και γω τωρα.....
το ιδιο ειναι και για σασμαν διαφορικα και για μοτερ?

tzelis
04-07-12, 15:15
ψηθηκα και γω τωρα.....
το ιδιο ειναι και για σασμαν διαφορικα και για μοτερ?

ναι το ιδιο μπαινει παντου,να φανταστεις οτι εβαλα και στην μηχανη μου το kle 500 και οι ταχυτητες μπαινουν πλεον πολυ ομαλα χωρις να χτυπανε οπως πριν...

kostisfg
04-07-12, 15:26
Βαγγέλη, αν σου έχει μείνει, ανακατεψέ το με λίγο γράσσο κ πέρασε εσωτερικά την αλυσίδα. Θα πάψεις να την ακούς... ;)

andreas G
07-11-12, 19:56
γεια σας παιδια..δηλαδη στο astra μου να βαλω 3.300 L λαδι και 200 ml motorkote ή κανονικα 3.500 L λαδι και 200 ml motorkote ?

koumparos
07-11-12, 20:21
γεια σας παιδια..δηλαδη στο astra μου να βαλω 3.300 L λαδι και 200 ml motorkote ή κανονικα 3.500 L λαδι και 200 ml motorkote ?
3.3 λάδι + 200ml motorkote

kostanti_s
08-11-12, 00:57
+1 εχω βΑΛΕΙ ΚΙ ΕΓΩ ΣΕ ΟΤΙ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΩ ΣΤΟ ASTRA ΣΤΟ ASTRA G DIESEL ΣΤΟ ΠΑΠΙ PANTOY!!!!!!!
ΣΤΟ ASTRA ΜΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΩΣΤΗΡΙΑ,ΜΑΛΑΚΩΣΑΝ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΒΑΛΑ ΣΤΙΟς ΒΑΛΒΙΛΙΝΕΣ ΣΤΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ ΜΑΛΑΚΩΣΕ Κ ΑΥΤΟ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΛΟ Κ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ 45€ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

tragos
08-11-12, 11:40
Το θεμα δεν ειναι να σταματαει στο αυτι το προβλημα. Εγω φοβαμαι μηπως αφηνει κουσουρια στο μοτερ μετα

Ισίδωρος Κιοπέογλου
08-11-12, 17:33
Δοκιμασα 200μλ σε Άστρα Η 1.8 XER 170000χλμ σε αλλαγη λαδιων και πραγματικα θορυβος, τραβηγμα, ελαστικοτητα κτλ βελτιωθηκαν πολυ. Σαν αν μην ακουω το μοτερ στο ρελαντι. Στο κιβώτιο έριξα κάτι ψιλά, με ταυτοχρονη αναβαθμιση βαλβολινων αλλα δεν εγινε τιποτα...μαλλον ηθελε κι άλλο καθως και καλυτερες βαλβολινες

christoi
08-11-12, 17:53
Τι βαλβολίνες συστήνετε για την αλλαγή;
Και πως τις αλλάζω μόνος μου;

Θα ρίξω που θα ρίξω motorkote, μην το χαλάσω με ότι βαλβολίνη να 'ναι.

tragos
08-11-12, 19:01
Το ιδιο μπενει κ στο μοτερ κ στο σασμαν κ παντου?

Ισίδωρος Κιοπέογλου
08-11-12, 19:07
κάποιος εδώ μέσα είχε συστήσει redline βαλβολίνη, εξαιρετική αλλά πανάκριβη... Μόνο για σταθερά 0-200 στις λεωφόρους...
ναι, παντου το ιδιο ρίχνεις

christoi
08-11-12, 19:45
Άρα πάω σε αυτό το motorkote (http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=302&category_id=54&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el) και αυτή την βαλβολίνη (http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=66&category_id=27&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el&vmcchk=1&Itemid=57).
Αν και εξηγήθηκε παραπάνω, ότι ποσότητα πρέπει να μπει από motorkote, αφαιρείται από την ποσότητα του λαδιού (ή της βαλβολίνης αντίστοιχα).
Δηλαδή, το 14άρι μου παίρνει 1,6 λίτρα βαλβολίνη. Με το μότορκοτ, θα πρέπει να βάλω 50ml motorkote και 1550ml βαλβολίνη;
Επίσης, στην σελίδα λέει "ΓΡΑΝΑΖΟΚΙΒΩΤΙΟ : ΑΠΟ 1 oz (30 ml) ΕΩΣ 4 oz (120 ml) / 1 ΛΙΤΡΟ".
Τα 50ml που προανέφερα, είναι καλή δοσολογία ή θέλει περισσότερο αν δυσκολεύουν οι ταχύτητες;

georen
08-11-12, 20:53
χρηστο καλησπερα
θα σου απαντησω πλαγια κατα καποιο τροπο μια που δεν ειμαι ειδικος
αν παρουμε το ανωτερο μεγεθος που αναφερει τοτε και αν δεν κανω λαθος στους υπολογισμους
εσυ θελεις στα 1.6 λιτρα για το πρωτο λιτρο 120 ml και για τα 0,6 120 μειον το 40% αρα 72 ml οποτε συνολο
στα 1,6 λιτρα για την ανωτερη παντα δοση 192 ml motorkote και τα υπολοιπα βαλβολινη
το θεμα ειναι και επειδη δεν εχω χρησιμοποιηση ποτε κατι τετοιο ποτε βαζουμε την ανωτερη δοση;
οταν υπαρχει θεμα στο κιβωτιο και αν ναι ποσο σοβαρο;
νομιζω οτι αν δεν ξεπερασεις τα 80 ml σαν δοσολογια δεν θα εχεις προβλημα και θα
εχεις και αποτελεσμα


κάποιος εδώ μέσα είχε συστήσει redline βαλβολίνη, εξαιρετική αλλά πανάκριβη... Μόνο για σταθερά 0-200 στις λεωφόρους...
ναι, παντου το ιδιο ρίχνεις
μην το λες γνωστος μου την ειχε σε seat ibiza αλλα και Hyundai coupe που χρησιμοποιουσε καθημερινα και εντος πολης λεγοντας μου τις καλυτερες εντυπωσεις απο την χρηση και στα δυο αυτοκινητα ειδικα σε αισθηση

andreas G
09-11-12, 17:54
σε ευχαριστω κουμπαρε για τη διευκρίνηση...για να δούμε θα πάψουν να παραπονιούνται τα ωστηρια!!!!

koumparos
09-11-12, 17:59
σε ευχαριστω κουμπαρε για τη διευκρίνηση...για να δούμε θα πάψουν να παραπονιούνται τα ωστηρια!!!!
Τίποτα, να ΄σαι καλά. Απλά σε ενημερώνω ότι δεν το έχω βάλει γιατί δόξα τω θεώ δεν είχα ποτέ μηχανικό πρόβλημα. Στο μαγαζί που θα το πάρεις/το πήρες, ρώτα τους μήπως ξέρουν σου πουν κάποια διαφορετική ποσότητα γι΄ αυτόν τον κινητήρα. Λογικά θα ξέρουν.

christoi
09-11-12, 18:58
Τελικά, η συγκεκριμένη βαλβολίνη, κάνει για το astra H 1.4 2006;
Γιατί στο haynes έχει έναν ακαταλαβίστικο κωδικό και δεν είναι περίοδος για να ρίξω κάτι που θα μου κάνει ζημιά :/

Aris25beli
02-02-13, 22:46
καθε ποσο χιλιομετρα το χρησιμοποιειτε το motorkote?
μπορουμε να ριξουμε και στο δοχειο αντιψυκτικου?λει οτι κανει και για υδραυλικα κυκλωματα...

Aris25beli
05-02-13, 16:54
λοιπον?

GTC25
05-02-13, 17:13
καθε ποσο χιλιομετρα το χρησιμοποιειτε το motorkote?
μπορουμε να ριξουμε και στο δοχειο αντιψυκτικου?λει οτι κανει και για υδραυλικα κυκλωματα...

ελα ρε μεγαλε!!!πανω γραφει για εφορμογη καθε 60000-80000km!!!
στο δοχειο αντιψυκτικου δεν ριχνεις ουτε για αστειο!!!
σασμαν,τιμονι,μηχανη....αφοβα!!!!γραφει πανω τις δοσολογιες!!!

Aris25beli
05-02-13, 17:17
ευχαριστω!απλα ρωταω γιατι το militec-1 κανει και για το δοχειο αντιψυκτικου

Aris25beli
05-02-13, 17:19
αλλα απο οτι ειδα το motorkote μπαινει καθε τεσσερις αλλαγες λαδιου οποτε μαλλον λες πολλα για 60000-80000κμ!για το αμερικανικο μιλαω παντα!εισαι και κοντοχωριανος βλεπω!!!!

GTC25
05-02-13, 17:31
μονο για το αμερικανικο μιλαμε....ολα τα αλλα ειναι :shakeit:
εγω δεν λεω τιποτα.....το motorkote τα αναγραφει στην συκευασια του!!!pappous1

Aris25beli
05-02-13, 17:35
δεν γραφει...γραφει μονο engine applications replenish every fourth oil change

GTC25
05-02-13, 17:37
δεν υπαρχει περιπτωση....το εχεις μπροστα σου???

Aris25beli
05-02-13, 17:38
ναι

GTC25
05-02-13, 17:41
http://www.google.gr/url?sa=i&rct=j&q=motorkote+oil&source=images&cd=&cad=rja&docid=bhxwi8Z8O37ilM&tbnid=1-R4sPIuAgJeeM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fforums.roadgorilla.com%2Fshowthread.php%3F27387-LUCAS-amp-MOTORKOTE-e-t-c&ei=9RkRUemYCoGY1AWbiYGgBQ&bvm=bv.41867550,d.d2k&psig=AFQjCNGP9n4icBbU8Y0fYhJa4cySGhOtwg&ust=1360161632081341

δεν φιανεται καλα......αν ηταν πιο μεγαλη η φωτογραφια θα εβλεπες πως αναγραφει αναλυτικα δοσολογιες για καθε εφαρμογη,π.χ κινητηρας,τιμονι

Aris25beli
05-02-13, 17:46
δεν λεει κατι μονο οι δοσολογιες φαινονται λεει μονο καθε 2500ωρες

GTC25
05-02-13, 17:50
το ξερω.....τις αναγραφει πιο πανω αλλα δεν φαινονται!!!

GTC25
05-02-13, 17:53
σε εχω ετοιμο.....

Μονο για τον κινητηρα:
Application Amount: Add 2 ounces of MOTORKOTE per quart of oil.

1 ounce ειναι 30ml, quart ειναι το 1/4 του gallon, δηλαδη χοντρικα 1λιτρο.

Εγω προσωπικα βαζω παντου 30ml ανα λιτρο και εμπειρικα ειναι ενταξει, αλλα για να εισαι συμφωνος με τις οδηγιες του κατασκευαστη βαλε:

-Στο μοτερ: 60 ml ανα λιτρο λαδιου
-Σασμαν,τιμονι, διαφορικα: 30ml ανα λιτρο λιπαντικου

Σημαντικο ειναι επισης αμεσως μετα να το κανεις μια βολτα το αμαξι για να απλωθει παντου το Motorkote.


ευχαριστημενος???:)

Aris25beli
05-02-13, 17:55
εννοειται!αλλα θελει καθε 4 αλλαγες λαδιου!

GTC25
05-02-13, 18:01
καθε ποτε αλλαζεις λαδια και τι λαδι βαζεις??

Aris25beli
05-02-13, 18:05
5-30 οπελολαδο το αλλαζω καθε 5000 καλο κανει οχι κακο

christoi
05-02-13, 18:16
Εννοεί κάθε 4 αλλαγές - 60.000χμ (ή 80, δεν θυμάμαι ακριβώς).
Για νορμάλ αυτοκίνητα όπως τα δικά μας, εφόσον ο κατασκευαστής συστήνει αλλαγή κάθε 15Κχμ, γιατί κάνετε πιο νωρίς; Υπάρχει κάποια έρευνα με αποτελέσματα που να δείχνει ότι όντως προστατεύεται ο κινητήρας;

GTC25
05-02-13, 18:17
πολυ νωρις αλλαζεις!!!σε καθε περιπτωση θεωρω πως η χρηση 5w30opel καθιστα περιττη την χρηση motorkote!!!

Aris25beli
05-02-13, 18:21
οκ!τωρα σχετικα με το νωρις πιστευω οτι κανει καλο και εφοσον δεν πληρωνω τιποτα ολα οκ

christoi
05-02-13, 18:26
Οδηγίες χρήσης motorkote (https://www.motorkote.com/HowUsed.html)

Μετατροπέας ουγκιών σε γραμμάρια (http://www.metric-conversions.org/weight/ounces-to-grams.htm)

georen
05-02-13, 19:19
πολυ νωρις αλλαζεις!!!σε καθε περιπτωση θεωρω πως η χρηση 5w30opel καθιστα περιττη την χρηση motorkote!!!

γιατι αυτο γιωργο; τι εννοεις οτι το 5-30 (μιλαμε για αυτο dexos 2 το 5 - 30 ετσι) το καθιστα περιττό;

GTC25
05-02-13, 21:26
γιώργο,δεδομένου πως τα σύγχρονα λιπαντικα παρέχουν άριστες αντιτριβικες ιδιότητες θαρρώ πως η χρήση ενός έξτρα αντιτριβικου προιντος
είναι περιττή...φυσικά γνώμη μου ενώ σου κάνω γνωστό πως τόσο στο calibra όσο και στο astra f είχα χρησιμοποιησει motorkote .

christoi
05-02-13, 21:45
Νομίζω στις προηγούμενες σελίδες (σε άλλα μέρη σίγουρα) έχει γραφτεί ότι καλυτερεύει την ακουστική του κινητήρα (μπορεί και να κάνει την ίδια δουλειά που κάνει θορυβώδης εξάτμιση, δηλαδή τίποτα, αλλά ακούγεται ομαλότερος).
Πάντως, σε σαζμάν, δεν έχω διαβάσει κανέναν αρνητικό. Μόνο καλά λόγια για το ηλίθιο σαζμάν του astra. Μέχρι και ότι η 1η μπαίνει πούπουλο.
Θέλω να το δοκιμάσω, αλλά όπως έχω γράψει και πιο πάνω, δεν ξέρω τι βαλβολίνη να πάρω.

GTC25
05-02-13, 21:48
εγώ πάντως όπως εχω ξαναπεί είχα μόνο θετικά στοιχεία.πιο γλυκός χρονος μηχανής,μείωση θερμοκρασίας κινητήρα,πιο ζωηρός στο ανέβασμα στροφών.

tasosascona
05-02-13, 22:19
το ειχα δοκιμασει κι εγω παλια . δεν ξερω αν κανει δουλεια . ζημια δεν εκανε παντως . οντως γινεται πιο ομαλος ο θορυβος!

georen
06-02-13, 17:51
γιώργο,δεδομένου πως τα σύγχρονα λιπαντικα παρέχουν άριστες αντιτριβικες ιδιότητες θαρρώ πως η χρήση ενός έξτρα αντιτριβικου προιντος
είναι περιττή...φυσικά γνώμη μου ενώ σου κάνω γνωστό πως τόσο στο calibra όσο και στο astra f είχα χρησιμοποιησει motorkote .

ευχαριστω για την διευκρινηση


Νομίζω στις προηγούμενες σελίδες (σε άλλα μέρη σίγουρα) έχει γραφτεί ότι καλυτερεύει την ακουστική του κινητήρα (μπορεί και να κάνει την ίδια δουλειά που κάνει θορυβώδης εξάτμιση, δηλαδή τίποτα, αλλά ακούγεται ομαλότερος).
Πάντως, σε σαζμάν, δεν έχω διαβάσει κανέναν αρνητικό. Μόνο καλά λόγια για το ηλίθιο σαζμάν του astra. Μέχρι και ότι η 1η μπαίνει πούπουλο.
Θέλω να το δοκιμάσω, αλλά όπως έχω γράψει και πιο πάνω, δεν ξέρω τι βαλβολίνη να πάρω.

ηλιθιο δεν θα το ελεγα αλλα η αληθεια να λεγεται εχω δει και καλυτερα εως πολυ καλυτερα, σιγουρα μια βοηθεια την θελει, για να μην χρειαζεται να σκεφτεις πριν κουμπωσης ταχυτητα
τωρα αν το θεμα δεν ειναι οικονομικο πιστευω οτι μια καλη παροτι τσιμπημενη οικονομικα λυση ειναι οι red line εχω ακουσει πολλα θετικα σχολια απο ανθρωπους που τις εχουν δουλεψει

christoi
06-02-13, 19:57
Εννοώ σαν κωδικό ή κάτι αριθμητικό (πχ το astra παίρνει 5-30 και 10-40 (0-30 κλπ) με τάδε κωδικό λαδιού (όχι προϊόντος, αλλά τύπο)).

AstraPower
08-02-13, 12:27
Στο Astra H μου βαζω λαδια RedLine 5W30 απο την πρωτη μερα που το αγορασα.
Μετα απο 157.000Κμ το μοτερ σκιζετε σκομα με κοφτες και συνεχομενα ταξιδια με υψηλες ταχυτητες 180-190-200Κμ και δε καει σταγονα λαδι.
Το μοτερ δουλευει σκληρα μεσα στην κινηση της Αθηνας, και ειναι πιεσμενο παρα πολυ οσον αφορα τα σανιδωματα.
Απολογισμος μετα απο 8 χρονια και 157.000Κμ.......... Το απολυτο "0" σε μηχανικες βλαβες.

Εχω βαλει 2 φορες Motorkote, πρωτη φορα στα 65.000Κμ και αλλη μια τωρα στα 155.000Κμ.
Και τις 2 φορες που το χρησιμοποιησα αλλαξε ριζικα η χρεια του κινητηρα, το μοτερ ησυχασε απολυτα.
Επισης παρατηρω καλυτερο στροφαρισμα, και ευκολοτερη επιτευξη τελικης ταχυτητας.
Οικονομια στα καυσιμα δε παρατηρησα.... αλλα οταν πας συνεχεια ΤΑΠΑ τι οικονομια να δεις......

Αν ηταν να παθει καπια ζημια το μοτερ μου απο το Motorkote θα την ειχε παθει... Δεν επαθε τιποτα ομως..... οπωτε ειναι 100% ασφαλες.
Αξιζει με τα 1000 το προιον.

Φιλε christoi βαλβολινη για το σασμαν σου παρε αυτην http://passwordjdm.com/images/Products/2518L.jpg απο τον Λαμπριανιδη.

Δοκιμασμενα πραγματα, οι ταχυτητες θα μπαινουν λουκουμι.

apagogeas
17-02-13, 20:36
Και γω βάζω εδώ και 40000χλμ (3 χρόνια), κανένα πρόβλημα, η μηχανή πιο ήσυχη οι ταχύτητες κουμπώνουν πιο εύκολα, νομίζω η μηχανή στροφάρει/αρπάζει καλύτερα, στο κρύο ποτέ δεν είχα πρόβλημα εκκίνησης, λάδι δε καίει γενικά μηχανικά το αμάξι το νιώθω σαν καινούργιο και ας έχει 75000χλμ πάνω. Συγκρίνω εμπειρικά με τις εποχές πριν το βάλω και μια διαφορά την έχει σίγουρα προς το καλύτερο. Τώρα για οικονομία δε μπορώ να κάνω εκτίμηση αλλά αν μειώνονται τριβές έστω κάτι ελάχιστο θα κερδίζει. Η διαφορά ήταν τεράστια στο δρόμο, παλιά στο ρολάρισμα χωρίς ταχύτητα άκουγα τη μηχανή περισσότερο, πλέον ακούγεται μόνο η κύλιση της ρόδας - νόμιζα είχε σβήσει η μηχανή! Πιο εμφανές ήταν όταν έβαζα τα παλιότερα λάδια της opel, με τα Dexos2 είναι λιγότερο εμφανής η διαφορά αλλά υπάρχει πάλι ειδικά στο θέμα του θορύβου. Στο σασμάν κάνει θαύματα πάντως. Το μόνο που ξέρω είναι ότι δε το συνιστούν σε τελείως καινούργια μηχανή γιατί την εμποδίζει να στρωθεί όπως πρέπει. Μετά τη πρώτη αλλαγή λαδιών μπορείς να το βάλεις λένε.
Επίσης μου έχει σώσει το μοτεράκι του λαπτοπ και ένα μίξερ που τα είχε παίξει το μοτεράκι. Στο λαπτοπ τα είχε παίξει το ανεμιστηράκι από σκόνες και το καθάρισα μεν τελείως αλλά πήγαινε σα ζαβό και σταματούσε όποτε ήθελε. Έβαλα 2 σταγόνες πριν από 2.5 χρόνια και δε λέει να σταματήσει (ευτυχώς). Το μιξεράκι το είχα για πέταμα και είπα δε δοκιμάζω, έβαλα 2 σταγόνες πάλι και δουλεύει καλύτερα από ποτέ (σοβαρολογώ!).

opelkadett
16-05-14, 13:24
Να γράψω κι εγώ με τη σειρά μου την εμπειρία μετά από 10.000km !!! :)

Βάλαμε σε μηχανή και σασμάν 60ml ανά Litre MOTORKOTE!!!

Μπορώ να πω ότι o ήχος του κινητήρα έχει ελατωθεί και δουλεύει πιο στρωτά!!

Όσον αφορά το κιβώτιο, οι ταχύτητες μπαίνουν πλέον καλύτερα!!

To προτείνω ανεπιφύλακτα!!! ;)