PDA

Επιστροφή στο Forum : Ερωτηση για ιμαντα δυναμο



ohristou
06-08-11, 18:55
Λοιπόν παιδια θελω να ρωτησω το εξης. Eχω ενα corsa c twinport 1,4 μοντελο 12/2003 με κινητηρα Ζ14ΧΕΡ. Ως γνοστο αυτος δεν εχει ιμαντα αλλα καδενα. Θελω να ρωτησω το εξης ομως.

Ο ιμαντας δυναμο που εχει καθε ποτε αλλαζει (χλμ. η χρονος); Και ποσο κοστιζει περιπου;

Ρωταω γιατι σε κανενα σερβις δεν μου εχουν αναφερει κατι για αυτον τον ιμαντα .

dimpas
06-08-11, 19:16
Οταν κοπεί θα το καταλάβεις !
Το Service Manual το διάβασες ???

ohristou
06-08-11, 19:43
Ναι αλλα δεν μπορω να βγαλω ακρη. Λεει αυτα τα δυο:
1ον Αυλακωτος ιμαντας και εντατηρας, οδοντωτος ιμαντας χρονισμου - ελεγχος ρυθμιση καθε χρονο
2ον Οδοντωτος ιμαντας και τροχαλια - αντικατασταση Καθε 8 χρονια η 120000χλμ
και μετα κατω γραφει
Εξαιρεσεις: κινητηρας Ζ14ΧΕ (και οχι ΧΕΡ που ειναι ο δικος μου με καδενα δηλ. twinport) Καθε 4 χρονια η 60000χλμ. Αυτο μαλλον ειναι για τον ιμαντα της μηχανης. Οπως καταλαβαινεις δεν μπορω να βγαλω ακρη για ποιον ιμαντα ειναι αυτα, για της μηχανης η για του δυναμο;

ohristou
06-08-11, 23:10
Περιμενω απο καποιον κατοχο που το εχει αλλαξει η ξερει κατι να μου πει.

Asroc
07-08-11, 05:30
δεν χρειαζεται αλλαγη λογο κρισιμοτιτας οπως ο ιμαντας εκκεντροφορων

εγω στα 9 χρονια και δεν τον εχω αλλαξει
αλλα θα τον αλλαξω γιατι τον τελευταιο χρονο στις καρφωτες τριριζει λιγο

BOOMER
07-08-11, 11:30
o imaantas dinamo den einai toso krisimos imantas kai na kopi to amaksi 8a proxorisi me tin mpataria peripou sta 5eos 20xiliometra analoga tin mpataria .

ohristou
07-08-11, 20:56
Ενταξει το ξερω οτι δεν ειναι τοσο κρισιμος απλως ρωταω περιπου καθε ποτε πρεπει να αλλαζει. Στα οκτω χρονια στα δεκα στα 12; Απο το service manual δεν βγαζω ακρη. Και αν καποιος τον εχει αλλαξει παει πολυ το μαλλι;

sad13
07-08-11, 21:17
Εγώ πάντως 7 χρόνια δεν έχω αλλάξει κανέναν ιμάντα...Αφού είναι σαν καινούριοι όλοι...Πάντως τους ελέγχω σε κάθε επίσκεψη στο συνεργείο!

kimoastra
07-08-11, 21:18
den exei akrivh xronologia....... mporei se kathe autokinhto na exei kai xronia diafora.....
ton allazeis otan deis oti arxizei na tsirizei h akoma kalutera otan arxixei na kanei skisimatakia (entaksei den ennow na kopei kai sthn mesh kai meta na ton allakseis alla einai kati pou fainetai kai mporeis na ton deis kai monos sou)

ohristou
08-08-11, 01:35
ΟΚ. Του χρονου που θα ξαναπαω για σερβις θα πω να το τσεκαρουν. Το θεμα ειναι οτι στα εξουσιοδοτημενα αμα τους πεις κατι κατευθειαν σου λενε για αλλαγμα. Παντως 8 χρονια δεν εχει αλλαχτει.

s5zax
08-08-11, 01:53
Aλλαξετον.

capthookb
08-08-11, 01:53
Ναι αλλα δεν μπορω να βγαλω ακρη. Λεει αυτα τα δυο:
1ον Αυλακωτος ιμαντας και εντατηρας, οδοντωτος ιμαντας χρονισμου - ελεγχος ρυθμιση καθε χρονο
2ον Οδοντωτος ιμαντας και τροχαλια - αντικατασταση Καθε 8 χρονια η 120000χλμ
και μετα κατω γραφει
Εξαιρεσεις: κινητηρας Ζ14ΧΕ (και οχι ΧΕΡ που ειναι ο δικος μου με καδενα δηλ. twinport) Καθε 4 χρονια η 60000χλμ. Αυτο μαλλον ειναι για τον ιμαντα της μηχανης. Οπως καταλαβαινεις δεν μπορω να βγαλω ακρη για ποιον ιμαντα ειναι αυτα, για της μηχανης η για του δυναμο;

Ο οδοντωτός ιμάντας (toothbelt στα αγγλικά) είναι αυτός
http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/453199344/tooth_belt.jpg
και χρησιμοποιείται για χρονισμό.

Ο Αυλακωτός ιμάντας (V belt στα αγγλικά) είναι αυτός:
http://www.numanco.cn/admin/uploadfiles/big_classical wrapped v-belt.jpg

Χρησιμοποιείται, όταν δεν είναι και σημαντικό το "πατινάρισμα" του ιμάντα μεταξύ των κινητών μερών που κινεί/κινείται από.
Αν κάνει θόρυβο, άλλαξέ τον. Αν έχει σκάσει άλλαξέ τον. Δε θα σε αφήσει λογικά από τη μια στιγμή στην άλλη. Στο παλιό Astra, 10 χρόνια δεν τον είχα αλλάξει και δεν είχε πρόβλημα. Αντίθετα είχα αλλάξει τον εντατήρα επειδή έκανε θόρυβο που και που.

Πάντως το κόστος είναι πολύ μικρό.

apsogos
08-08-11, 09:52
Μιλαμε για κοστος 15 ευρω κανει ο gates Που βαζει η Opel αλλαξε το φιλε!!δεν ειναι τιποτα....θα στο βαλουν σε 10 λεπτα

Kapten
10-08-11, 03:10
Ο οδοντωτός ιμάντας (toothbelt στα αγγλικά) είναι αυτός
http://i00.i.aliimg.com/photo/v0/453199344/tooth_belt.jpg
και χρησιμοποιείται για χρονισμό.

Ο Αυλακωτός ιμάντας (V belt στα αγγλικά) είναι αυτός:
http://www.numanco.cn/admin/uploadfiles/big_classical wrapped v-belt.jpg

Χρησιμοποιείται, όταν δεν είναι και σημαντικό το "πατινάρισμα" του ιμάντα μεταξύ των κινητών μερών που κινεί/κινείται από.
Αν κάνει θόρυβο, άλλαξέ τον. Αν έχει σκάσει άλλαξέ τον. Δε θα σε αφήσει λογικά από τη μια στιγμή στην άλλη. Στο παλιό Astra, 10 χρόνια δεν τον είχα αλλάξει και δεν είχε πρόβλημα. Αντίθετα είχα αλλάξει τον εντατήρα επειδή έκανε θόρυβο που και που.

Πάντως το κόστος είναι πολύ μικρό.

Φιλε μου κανεις λαθος!!!
Ο οδοντωτος ιμαντας εξ ορισμου ειναι ο ιμαντας χρονισμου και ειναι πιο λεπτος απο αυτον στην φωτο. Οδοντωτους ιμαντες χρησιμοποιουμε σε περιπτωσεις οπου θελουμε μηδενικη ολισθιση μεταξυ των τροχαλιων(σε ολες τις αλλες ιμαντοκινησεις εχουμε παντα ολισθησθηση 2-3%).
Στις φωτο και οι δυο ιμαντες ειναι απλοι τραπεζοειδης ιμαντες. Η οδοντωση του ιμαντα στην πρωτη φωτο υπαρχει για μεγαλυτερη ευκαμψια του ιμαντα ωστε να μπορει να δουλεψει και σε μικρες τροχαλιες.

capthookb
10-08-11, 15:19
Ήθελα να δείξω περίπου πως είναι οι ιμάντες. Δεν έχουν δα και κωδικό ανταλλακτικού οι φωτογραφίες. Βάλε εσύ τις σωστές να μάθουμε και οι υπόλοιποι.....

apsogos
10-08-11, 15:39
10 χρονια ειδικα για εξωτερικο ιμαντα ειναι παρα πολλα, εδω οταν πηρα το corsa c και αλλος ειχες αλλαξει τον ιμαντα χρονισμου πριν 4, χωρις να εχει κανει ιδιαιτερα χιλιομετρα πηγα και το αλλαξα, μαζι και τον εξωτερικο του δυναμου....ας μην λεμε υπερβολες...και ας υπολογιζουμε τις συνθηκες που χρησιμοποιειται ενα ανταλλακτικο