PDA

Επιστροφή στο Forum : Παλιό ή καινούργιο;



pliktrologos
14-06-07, 18:12
Σκέφτηκα να κάνουμε μια ψηφοφορία για τον τύπο του αυτοκινήτου που προτιμάμε, εννοώντας παλαιάς ή καινούργιας τεχνολογίας. Ευκαιρία να συζητήσουμε και για οδηγική απόλαυση αλλά και ηλεκτρονικά βοηθήματα.
Σαν οριακή κατάσταση θεωρώ ΠΕΡΙΠΟΥ το 1988 όπου έγινε και η βασική μετάβαση σε αυτοκίνητα παραγωγής με υδραυλικό τιμόνι, ABS, injection, κ.α. αλλά και κυκλοφόρησε το τελευταίο -κατά την γνώμη μου πάντα- από τα "παλιά" supercar αυτοκίνητα, η F40.

ASTRAMAN
14-06-07, 18:33
εγω λεω οτι το καθενα εχει τα καλα του.
το νεο εχει ανεση,τεχνολογια
το παλιο εχει την αντοχη και

corsa(i love kontres)
14-06-07, 18:40
οπωσ και ψηφισα : Το καθ'ένα με τις χάρες του, Opel νά'ναι!

υποστηριζω και τα δυο γιατι ακριβωσ το καθε ενα ειναι καλο με το δικο του τροπο.:
το παλιο ηταν πιο ανθεκτικο, πιο απλο τεχνολογικα, χωρισ συνθετεσ κατασκευεσ, μπορουσεσ να το πατενταρεισ οπωσ και οσο σε περνει,ασε που οταν, οπου και αν χαλουσε μπορουσεσ ,που λεει ο λογοσ, να το επισκευασεισ και μονοσ σου......
......αλλα........κλινω και προσ την τεχνολογια, δλδ προσ το καινουργιο,
λογω ασφαλειασ κυριωσ, λογω τεχνολογικων εξελιξεων (αυξυση ιπποδυναμησ), δραματικη μειωση καταναλωσησ, λογω ανεσησ, με λιγα λογια παει και μονο του....!!

GFotopoulos
14-06-07, 20:31
Τα καινουργια εχουν πολυ καλυτερο πλαισιο και γενικοτερα μπορει η "οδηγικη απολαυση" να εχει τεθει σε δευτερη μοιρα για τα περισσοτερα αυτοκινητα αλλα οταν βγαινουν μοντελα οπως το Clio RS ειναι αν μη τη αλλο ενθαρυντικο. Οποτε ναι μεν τα παλια Manta κλπ ειναι **** αλλα και τα μεταξυ 1985-1992 περιπου ειναι κατα την γνωμη μου καλη περιοδο ενω πιστευω οτι μετα το ~1988 αλλη μια καινουργια εποχη αλλαζει εδω και μερικα χρονια που ολα τα αυτοκινητα VANοποιουνται. Αυτια

George Gsi
14-06-07, 20:53
παλιο ψηφισα γιατι ακριβως φιλε κορσα πιστευω τους περισσοτερους δεν τους αρεσει το αμαξι να παει μονο του!! :)
αθανατος καντεταρος..ικανοποιητικη ιπποδυναμη,μικρη καταναλωση με ολα τα παρελκομενα που εγραψε ο φιλος πληκτρολογος εκτος air-condition.. :sadeyes:

Φιλικα George..

daniel
14-06-07, 23:02
μονο opel που ειναι φτανη τηποτα αλλο τα αλλα ειναι περιτα (ψυφυζω opel και ξερο ψωμη kαι δεν πιστευο να το αυφυσβιτη γενικα για τα opel αλλιος αυτος δεν ειναι opelakias και δεν πρεπι να εχει opel τα παρασιτα να φυγουν. ο νοον νοιτο opel και ξερο ψωμη καιτιποτα αλλο τα αλλα ειναι περιτα) χεχεχε :taz: :)

Γιώργος Ντάνος
15-06-07, 00:28
Οι λάτρεις τη ανόθευτης αυτοκίνησης είμαι σίγουρος θα επιλέξουν παλιό, όπως και εγώ. Ισως επειδή μεγάλωσα σε παλιό και σε παλιο έκαν τα πρώτα βήματα στο αυτοκίνητο και την οδήγηση. Μ΄ αρέσει να νιώθω το αυτοκίνητο, με άμεση απόκριση στο γκάζι με τις ντιζάτες πεταλούδες (και όχι ηλεκτρικές όπως η μλκ το Jazz που θα αναγκαστώ να οδηγήσω άλλες 15 ώρες...) Βέβαια στο παλιό θα έβαζα νέα πιο εξελιγμένα πράγματα (μοτερ μεχρι ενος σημείου, αναρτήσεις, φρένα). Το καλό καινούριο είναι ακριβό. Με 10.000ε παίρνεις ή ένα μικρό ή μια μεταχεερ. μλκ. Με τα ίδια χρήματο κωλοφτιάχνεις ένα παλιό που θα πηγαίνει πολύ πιο γρήγορα και ασφαλέστερα.

Skywalker
15-06-07, 01:52
OPEL να'ναι και οτι να'ναι :thumb:

HLIOYPOLARA
15-06-07, 03:17
egw 8a pw analoga thn marka,thn istoria ths kai thn exelixh ths..dhl..ta palia ths opel einai amaxares,ta kainourgia den mou aresoun toso polu.omws h vw exei exelix8ei para polu,se sxesh me ta montela tou 70-80!!!!

ASCONAN
15-06-07, 03:28
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ το παλιο!!!

Γιατί αν χαλάσει κάτι, ξέρεις τί είναι! ούτε ηλεκτρονικά, ούτε μπιχλιμπίδια, ούτε αηδίες... και αν θες να το φτιάξεις σωστά, σου παρέχει και ασφάλεια κ τα πάντα, και δε χρειάζεται να είναι παθητική - δε με ενδιαφέρει αυτή - άσε που αμα το ακουμπήσεις μόνο το καινούργιο σου κάνει λακούβα, για να μην αναφέρω ότι περισσότερο πλαστικό έχουν παρά λαμαρίνα...

παλιό και πισοκίνητο και αλητεία και τα μυαλά στο μίξερ!

turbo
15-06-07, 03:30
apo palia kanena astra f h kaddet h me 20xe goustarw egw i kanena ascona b me kati antistixo moteri gt ti na tin kanw tin pisw kinisi an den exeis aloga kai otan leme kainourgia kana saxaki vts mexri ekei ola ta alla apo ekei kai pera eina patates...ligo maresei to astra gtc apo kainourgia kai auto ligo ola diastimoplia ta exoun kanei...

Γιώργος Ντάνος
16-06-07, 00:46
Ακόμη κάτι: στο παλιο κουβαλάς ένα κατσαβίδι. Στο καινούριο αν τι βγάλεις με laptop τυχερός θα είσαι!

corsa13
17-06-07, 01:06
καινουργιο!
γιατι πολυ απλα βαρεθηκα τα παλια!
καινουργιο και παλι καινουργιο!

ASCONAN
17-06-07, 01:41
Άντε ρε που μου βαρέθηκες και τα παλιά, παλιοπίπη! lol
Όταν σε πηγαίναμε για πάντες με τις πισοκούνες σε χάλαγε δλδ ε; :Ρ

zervas
17-06-07, 18:14
καινουργιο λεμε......

jimjimmanta
17-06-07, 18:57
το θεμα ειναι πολυ σχετικο.
εμενα αμα μου εδειχναν δυο αδιαφορα αυτοκινητα οπως ειναι το citroen ax με τον απογονο του το νεο sitroen c2 και μου ελεγαν ποιο να σου δωσουμε,φυσικα θα διαλεγα το δευτερο.
οταν δουλευα σε μια εταιρεια και ειχα ενα corsa c και μου το αλλαξαν για ενα ολοκαινουριο fiat panda εκλαιγα την μοιρα μου.

τωρα αν θα παμε σε μια porsche ή μια ferrari τι να πουμε για καινουριο και παλιο???

η επιλογη του αυτοκινητου εχει σχεση με το τι θελεις και ποιος εισαι.

σιγουρα το καινουριο εχει προβαδισμα οταν μιλαμε γενικα και αοριστα.

εγω αν ειχα μια 300αρα mercedes του 1965 θα καμαρωνα σαν γυφτικο σκερπανι.και οποιος με εβλεπε θα ελεγε κοιτα τον ******η αυτοκινητο που εχει.αν δουμε τον βαρδινογιαννη να την οδηγαει θα πουμε ολοι κοιτα τον μλακα.τοσα λεφτα και εχει ενα σαραβαλο !!!

εγω προσωπικα στο θεμα του αυτοκινητου λεω καλλιο πρωτος στο χωριο παρα δευτερος στην πολη.δηλαδη καλυτερα να εχω ενα πολυ καλο αυτοκινητο του 1995 παρα ενα απο τα χειροτερα του 2007.

ASCONAN
18-06-07, 02:00
Αυτή τη φορά με κάλυψε ο Μητσάρας εμένα πλήρως :)


Και επειδή πολύ απλά το θέμα έχει να κάνει περισσότερο με άλλους παράγοντες παρά με παλαιότητα η καινουργίλα του αυτ/του, να αναφέρω μερικους:

- πίσω κίνηση
- αξιοπιστία
- αγριάδα (σε ιπποδύναμη, σε look, στα πάντα)

Πχ αν μου δώσουν ένα τούμπανο rx-7 θα το προτιμήσω από ένα rx-8, γιατί το πρώτο είναι αλητεία ενώ το δεύτερο είναι "κυριλοποιημένο". Βέβαια το πρώτο δεν έχει αξιοπιστία από την άποψη ότι έχει ζωή με ημερομηνία λήξεως πολύ σύντομη! 100.000 χλμ και αλλαγή μοτέρ... πολλά λεφτά ρε φίλε... Αλλά και μεγάλη τρέλλα το rx-7... Θα χτυπούσα ένα ευχαρίστως και θα το τουμπάνιαζα στο φουλ! :)

Στα OPEL πάντως ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ παλιό. Από 79 και πίσω υποχρεωτικά

Φυσικά μιλάμε πάντα για κατάσταση καινούργιου. Γιατί αν στο δώσουν χρέπι, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Η σύγκριση πρέπει να είναι με ίσους όρους, δηλαδή και το παλιό αν στο δώσουν, να στο δώσουν σε κατάσταση σαν καινούργιο... εκεί είναι αλλιώς το πράμα!

tnt_tuner
18-06-07, 03:54
lol tin pio kali ataka eipes ASCONAN
"παλιό και πισοκίνητο και αλητεία και τα μυαλά στο μίξερ!"
an k emena re gamoto mu lipei to deytero 'k poli simantiko'!
an k i dikimu apopsi simbadizei me tu jimjimmanta pisteuw oi einai i pio antikimeniki k sosti "καλλιο πρωτος στο χωριο παρα δευτερος στην πολη"

Verone manta 400
20-06-07, 17:22
Να σας πω την αλήθεια πιο πολύ διασκεδάζω όταν μπαίνω στην μαντα μου!

Joest DTM
11-07-07, 19:15
Opel apo to 2000 k pisw........................................mexri oso pisw paei :funny:



Πχ αν μου δώσουν ένα τούμπανο rx-7 θα το προτιμήσω από ένα rx-8, γιατί το πρώτο είναι αλητεία ενώ το δεύτερο είναι "κυριλοποιημένο". Βέβαια το πρώτο δεν έχει αξιοπιστία από την άποψη ότι έχει ζωή με ημερομηνία λήξεως πολύ σύντομη! 100.000 χλμ και αλλαγή μοτέρ... πολλά λεφτά ρε φίλε... Αλλά και μεγάλη τρέλλα το rx-7... Θα χτυπούσα ένα ευχαρίστως και θα το τουμπάνιαζα στο φουλ! :)


pisteuw pws to edw to rx-7 den sugkrinetai me to tapeino rx-8...apla!
to mono kako einai oti o 13B pou foragane, an s'aresei na to pas, oute 100.000 8a ftasei!
4rotoros atmosfaira k ta muala sta kagkela!!! ;)

ascona katerini
21-09-07, 17:53
palio me moter apo kAinourgio h sxetika kainourgio px (ascona b me moter c20xe) ti na ta kaneis ta kainourgia brostinokhnita?

Jim $kadett c$
29-09-07, 16:36
Παλιό!!!!! Έχω και παλιό και καινούριο OPEL και κατα τη γνώμη μου το παλιό έχει πολύ καλύτερη ποιότητα κατασκευής σε κινητήρα!!(λίγο αργοι μεν αλλα pοπατοι) ...καινούριο μόνο OPC!!!!!

dimitris_del
25-11-07, 22:46
egw ena kserw eimai erwteymenos me to gtc mou!!

fANis
26-11-07, 00:43
Καινούριο...Τρία αρχικά δικαιολογούν την ψήφο μου
O P C ! ! !

Γιώργος Ντάνος
26-11-07, 01:01
Καλα τα OPC αλλα πιο παλιά είχαμε GSi και ακομα πιο παλια GT, GT/E.

fANis
26-11-07, 01:17
Ναι δε λέω...Βασικά γούστα είναι αυτά :P

opelgsr
14-01-08, 23:21
o neos einai wraios,o palios einai alliws!!!kalispera se olous

Γιώργος Ντάνος
15-01-08, 02:03
Γεια σου φίλε. Όντως ο νέος είναι ωραίος αλλά από αίσθηση είναι τις πιο πολλές φορές, γ@μησε τα...

nikosopel
31-01-08, 21:47
σαν το παλιο κρασι.για να ξερεις και τι σου γινεται

psiloscorsa
23-02-08, 20:58
Αν και εμαθα να οδηγω σε παλιο,ψηφιζω καινουριο γιατι εχω καλομαθει με τα ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα βοηθηματα των νεων.

agilakias!!!
28-02-08, 12:22
paidia mono tou ta leei ola, palio=palio kainourgio=kainourgio!!! den mporeis na ta sugkrinis!!! egw eimai tis palias sxolis kai tou pisokinitou toutou!!! ta palia einai skilia kai ta kaneis oti 8es kai sta @@ sou!! ta kainourgia einai kati allo pleon!!! to mono pou den mporw na katalauw einai gt oles i markes exoun stamatisi tin paragogi pisokounes!!! big la8os!!!

ASCONAN
28-02-08, 15:59
Αυτός ο αγκιλάκιας είναι καινούργιος αλλά έχω αρχίσει να τον πάω πολύ :)

Καλωσήρθες και από εδώ :)

agilakias!!!
29-02-08, 14:13
ty asconan!!! egw na deis!!! prepi na eisai kai gamw ta tipakia!!!

ARGI
29-02-08, 14:53
το καθενα εχει τα συν και τα πλην του

αλλά

τα παλια τα οδηγουσες στην κυριολεξια ηταν μια αλλη ξεχωριστη αισθηση που δεν υπαρχει πλεον σημερα

στα καινουργια δεν καταλαβαινεις και πολλα πραγματα ηλεκτρονικα βοηθηματα περιεργα συστηματα κτλ

δινουν μια αλλη εικονα στα αυτοκινητα να μην βρισκεται οδηγος σε πρωτο ρολο

βεβαια γουστα ειναι αυτα και οτι αρεσει στον καθενα επιλεγει αναλογα και με τις αναγκες του

dimpas
29-02-08, 15:00
Παλιά ο οδηγός σκεπτόταν - κουραζόταν για να οδηγήσει ( Και άλλα που ΔΕΝ έχω χρόνο να γράψω )
Τώρα έχουμε συστήματα για την ευστάθεια-ABS-για το παρκάρισμα -υδραυλικό τιμόνι Easytrοnic....
Κάποτε λίγοι ήταν αυτοί που οδηγούσαν και το πήγαιναν ΚΑΛΑ ! τώρα ... μέχρι και οι γιαγιάδες με το "μπιπ μπιμ" Παρκάρουν στο λεπτό την μαούνα !
Άλλες εποχές (60-70-80) άλλα στάνταρ τότε ! Τώρα το αμάξι είναι πιό πολύ ηλεκτρονικό παιχνίδι !
Εγώ ΔΕΝ λέω όχι σε ένα ΚΑινούργιο , αλλά διατηρώ το Παλιό ( και τα λεφτά μου πάντα διαθέσιμα ) γιατί ακόμα ΑΝΤΕΧΕΙ και μ αρέσει να σκαλίζω να πειράζω να μαστορεύω...
Πάντως άν αγόραζα καινούργιο θα είχε κίνηση ή πίσω ή και στα 4 !

ts_dimitris
18-11-08, 18:23
Το καθ'ένα με τις χάρες του
τα καινουγια προσφερουν ανεσεις ενω τα παλια σε οσους τα οδηγησαν αξεχαστες εμπειριες

ugel
06-08-10, 17:11
εγω ψιφισα καινούρειο,εχεις και ασφάλεια και άνεση. Εχεις ποσα συστηματα (ABS,ESP,A/B...) pou se sozoun!...meta einai kai ta mikropragmata pou dn ta prosexoume alla mas voithoun... px rithmisi timoniou...

Legolas
07-08-10, 02:48
egw tha protina na eixame 2 amaksia ena gia thn kathe katastahsh.1 palio kai 1 kainurio...
tha xairomoun poly na eixa 1 amaksi kai na allakzw kai na pernw to allo na kanw kai ligo mostra...

kai fysika thelw to palio giati ekei fainetai o kalos odhgos...ekeinos pou exei katsei se ena kainurio amaksi
dn exei kamia idea to pws htan palia ta amaksia tote pou den eixame pola ekstra,,,,oyte klimatismo kala kala den eixame....oyte kan cd!!!!

palio amaksi gia mostra kai petagma kolou kai gia taxythta kainourio....oxi tipota allo alla ama pas na fygeis sto kainourio,...isws sotheis...yparxei 1 pithanothta..

tasosastra
07-08-10, 06:45
o neos einai wraios alla o palios einai alliws!!!!!!!! gsi na nai k oti nanai!!!

jimik1
07-08-10, 14:29
παιδες τι να λεμε τωρα....
βλεπω το αστρα το j και βλεπω και το leon και ειναι σχεδον ιδια...
σημερα τα σχεδια των αυτοκινητων τα βγαζει ο υπολογιστης και για αυτο ειναι σχεδον ΙΔΙΑ !!!
παντρεματα της vw με skoda, seat, και ford με saab και τοσα αλλα που τα αυτοκινητα σταματησαν να εχουν την πρωσοπικη τους πινελια απο καποιον σχεδιαστη.
ναι μεν ειναι καινουργια ανετα , αλλα με πολυ συντομη ημερομηνια ληξης...
τα παλαιοτερα τιμουσαν περισσοτερο το εμβλημα τους απο τα καινουργια.
και οπως να το κανουμε ειναι πιο ξεχωριστα, και εργα τεχνης απο σχεδιαστες...

petris_asc
07-08-10, 21:13
Ειμαι υπερ των παλιων γιατι δεν εχουν ολα αυτα τα ηλεκτρονικα τα οποια περιοριζουν την οδηγικη απολαυση που αναζητα ο οδηγος αν αυτο αναζητα, αν παλι δεν το αναζητα μπορει να παρει ενα καινουργειο ηλεκτρογκαζο με ενα σωρο ηλεκτρονικα συστηματα που θα του κανουν τη ζωη ποιο ευκολη ο οποιος θα κανει τη δουλεια του,ειμαι OPELakias μεχρι το κοκκαλο και υποστιριζω ολα τα αυτοκινητα της OPEL απλως προτιμω τα παλια.

astracosmo1800
07-08-10, 23:53
Παλιο κ συγκεκριμενα το κορυφαιο lotus omega επεται vectra a turbo 4x4 και Monza 3.0E

babisskg
09-08-10, 18:09
Καμμια ηλεκτρουδραυλικοηλεκτρονικογκατζεταρια δεν μπορει να υποκαταστησει την αισθηση
που θα σου δωσει το οδηγημα μιας Ascona 400 ( Manta 400 καθως βεβαια και πολλων αλλων της
εποχης ) ακομη και στη βασικη της εκδοση οπου πηγαινοντας με το πλαι αποκτας το δικαιωμα να
βλεπεις τα πραγματα απο ΑΛΛΗ οπτικη γωνια κατι πολυ ενδιαφερον , χρησιμο και ανεκτιμητο στην
εποχη που ζουμε . Προσπαθειστε να το βρειτε και να το ζησετε , αξιζει τον κοπο μιας και οι σημερινες κατασκευες εχουν φτιαχτει με σκοπο να σας εμποδισουν να το πετυχετε παση θυσια .
Βλεπετε τις εχουν φορτωσει με ολα οσα χρειαζονται ωστε να μην μπορειτε να βγειτε απο το
δρομο , να φρεναρετε χωρις να γλυστρησετε , να ειστε παντα δροσεροι χαρη στον κλιματισμο
18!!!!! ζωνων , να ακουτε την αγαπημενη σας μουσικη απο το USB stick , να μην πολυσκοτιζεστε
μιας και το προγραμματισμενο service ειναι μετα 600.000 χλμ. και οτιδηποτε αλλο ειναι απαραιτητο
προκειμενου να μειωθει η οδηγικη απολαυση στο ελαχιστο.
Περι ηχητικων απολαυσεων απο κινητηρες δεν γινεται λογος αφου ο μονος ηχος που απεμεινε
ειναι αυτος απο τις μουσικες προτιμησεις του καθενος που αφου εβαλε το στερεοφωνικο της
αρεσκειας του ? επεβαλε και στους υπολοιπους να ακουνε οτι θελει εκεινος εχοντας το στη
διαπασων . Αφου δεν εχει τιποτε αλλο για να ακουστει , ισως ουτε η φωνη του .
Ποσα αυτοκινητα απεμειναν με την κινηση ΜΟΝΟΝ πισω ? Και ποιον ενδιαφερει αλλωστε ? Τα
σημερινα οχηματα προσφερονται σε απιστευτους χρωματικους συνδυασμους για να ταιριαζουν
απολυτα με τις κουρτινες της κρεβατοκαμαρας , τα πατακια της εισοδου καθως και το αγαπημενο σας νεσεσερ ( αυτο αφορα τις κυριες ) . Ποιος ρωτησε στην αντιπροσωπεια ποσο
κοστιζει το δερματινο σαλονι σε περιπτωση που φθαρει και χρειαστει αντικατασταση ? Και γιατι
πρεπει αν σπασει ενα απο τα πισω φαναρια πρεπει να το αλλαξουμε ολοκληρο και δεν γινεται
να αλλαξουμε μονον το εξωτερικο κρυσταλλο ? Στις παλιες Ascona υπηρχε σαν χωριστο εξαρτημα ακομη και το χρωμιωμενο περιβλημα γυρω απο τη χουφτα του λεβιε που ανοιγει
την πορτα απο μεσα .
Ναι τα σημερινα αυτοκινητα ειναι ασφαλεστερα για τον μεσο οδηγο σε οτι αφορα την οδηγηση και θα συγχωρησουν πολλεεεεες στραβες . Ειναι επισης λιγοτερο απαιτητικα στην γνωση γυρω απο το αντικειμενο που επρεπε να εχει καποιος οπως επισης προσφερουν ευκολιες
αγνωστες πριν καποια χρονια . Το τιμημα ομως ειναι οτι γερνουν περισσοτερο στην κατηγορια
Αχρουν , Αοσμον και Αγευστον με καποιες εξαιρεσεις .


babisskg

ugel
10-08-10, 06:09
ρε παιδια οκ..τα παλια τα απολαμβάνεις στην οδήγιση...αλλα τα παλια ομως εχουν και καποια μείων...πχ.
-μπορει να καταναλωνουν αρκετα ή να βγάζουν ρύπους...(κατι που ακούγεται φλορίστικο το να ψάχνεις ποσους ρύπους βγάζει το αμαξι,αλλα οταν θα πάθουμε ολοι αναπνευστικά προβλήματα τοτε θα καταλάβουμε)
-το κρατος μας πιάνει τον κ**ο στα τέλη κυκλοφορείας!....
-δεν έχεις συστήματα ασφαλείας..(ABS,ESP,airbag)...και αν καποιος εχει πρόβλημα με το ESΡ στα καινουρεια επειδη δεν μπορεί να απολάυσει οδήγιση,μπορεί να το απενεργοποιήσει...(αν και δεν απενεργοποιηται τελείως, τα κόλπα τα κάνεις)
-και δέν βρίσκεις πολλα διαθέσημα ανταλακτικά....
ενω τα αρνητικά στα καινούρεια ειναι
-έχουν ακριβά ανταλακτικα
-κοστίζουν αρκέτα λεφτά καινουρεια..(γιατι δέν λέει να πάρεις την βάσικη έκδοση...σίγουρα θα θές κάτι παραπάνω...GPS,Carkit,CD,parktronic kai αλλα διάφορα..)

Engelados
15-08-10, 16:07
Πχ αν μου δώσουν ένα τούμπανο rx-7 θα το προτιμήσω από ένα rx-8, γιατί το πρώτο είναι αλητεία ενώ το δεύτερο είναι "κυριλοποιημένο". Βέβαια το πρώτο δεν έχει αξιοπιστία από την άποψη ότι έχει ζωή με ημερομηνία λήξεως πολύ σύντομη! 100.000 χλμ και αλλαγή μοτέρ... πολλά λεφτά ρε φίλε... Αλλά και μεγάλη τρέλλα το rx-7... Θα χτυπούσα ένα ευχαρίστως και θα το τουμπάνιαζα στο φουλ! :)



swstoooos, peite m oti 8elete alla otan akouw porwmenous rx8akides na to bazoun poio panw ap to rx7 frikernw -pirate-

O kainourgios einai wraios alla o palios einai alliws...old school ki egw

merika paradeigmata: to RX7 einai safws poio dunato, paixnidiariko kai mourato apo to rx8
to Evo VI einai to poio dunato ths seiras
to Skyline R32 pali kata 40 aloga poio 8erio
apo thn epoxh tou CRX den exoun bgei poio dunata 1.6 moter
ta rallie akoma 8ewrountai (kai 8a 8ewrounte) a3eperasta opla tsephs
kai gia na milisoume kai ligo gia opel oloi stekontai prosoxh otan akoune ascona kai calibra...kaneis den ta pairnei sthn plaka

fusika den anaferomai stis ergostasiakes epidoseis mono alla na poume kai oti oso poio palio einai to ama3i toses poio polles kai oi beltiotikes tou luseis;)

twra den 8elw na prosbalw ta kainourgia fusika...me onomata opws OPC , s2000 kai polla alla den upotimaw tipota

opel_astra
20-08-10, 14:05
Μεγαλο κεφαλαιο αυτο που θηξατε! Και τα δυο παλιο και καινουργιο εχουν θετικα και αρνητικα.

Αν μιλησουμε για οδηγικη απολαυση ειμαι 1000% υπερ των παλιων μη αυτοματοποιημενων αυτοκινητων. Αυτοκινητα τα οποια θελουν χερια απλα, και νιωθεις την οδηγηση, γινεσαι ενα με το αυτοκινητο που οδηγας, νιωθεις την αγριοτητα σε ολο της το μεγαλειο χωρις ηλεκτρονικα συστηματα υποβοηθησης τα οποια βεβαια προσφερουν ανεση και ασφαλεια αλλα αφαιρουν ενα τεραστιο κομματι οδηγικης απολαυσης! Κανουν με λιγα λογια την οδηγηση μια ανοστη διαδιακασια κατα την οποια το αυτοκινητο μετατρεπεται σε ενα απλο ασφαλες μεταφορικο μεσο, του οποιου ο μονος λογος υπαρξης ειναι η μεταφορα απο το σημειο α στο σημειο β. Αν εχετε οδηγησει παλια πισωκινητα με μεγαλη ιπποδυναμη θα με καταλαβετε! Απ οτι καταλαβατε ειμαι oldschool τυπος!:)

Οσον αφορα την συντηρηση ειναι απλα τεχνολογικα πραγμα το οποιο σημαινει απλα βαζω χερι μονος μου, το σκαλιζω, δημιουργω πατεντες κτλ κτλ. Αρα μακροζωηα και πιο φθηνο κοστος συντηρησης. Απ την αλλη μερικα αρνητικα με τα παλια αυτοκινητα ειναι:
οι αυξημενες καταναλωσεις,εκπομπη ρυπων μεγαλυτερων στην ατμοσφαιρα, ελλειψη βασικων συστηματων ασφαλειας, βασικων παντα πχ abs, airbags.

Απ την αλλη τα καινουργια προσφερουν μικροτερη καταναλωση, μεγαλυτερη ανεση, ασφαλεια σε υψηλα επιπεδα, λιγοτερες εκπομπες ρυπων, μεγαλυτερη πολυτελεια, αλλα μειωμενη οδηγικη απολαυση λογω των απειρων ηλεκτρονικων τους τα οποια κανουν και την γιαγια μου χερα που λεει ο λογος. Οχι οτι τα καινουργια δεν θελουν χερια αλλα ειναι πιο εκλεπτυσμενα απο τα παλια, πιο ηπια, βγαζουν πιο ηπια την δυναμη τους ενω τα παλια λογω ελλειψης ηλεκτρονικων μερων ειναι σκετα κτηνη αν εχουν και μεγαλη ιπποδυναμη!

Καλα απο συντηρηση, κοστος ανταλλακτικων, δυνατοτητα μαστορεματων δεν θα το συζητησω καν! Δεν μπαινει σχεδον πουθενα χερι! Επισης οσον αφορα την ποιοτητα των υλικων τους σε σχση με τα παλια ειναι κατα πολυ δευτερα! Τωρα μιλαμε κυριως για τα αυτοκινητα μαζικης παραγωγης!

Απο εκει και περα επειδη δεν μπορεις να μεινεις με ενα παλιο αυτοκινητο λογω του οτι ενα πολυ παλιο αυτοκινητο θελει συνεχως μαζεματα, αναγκαζεσαι να παρεις καινουργιο (εκτος ελαχιστων εξαιρεσαιων βλεπε honda s2000 και καποια αλλα λιγα αλλα καλα)! Και εχεις και ενα παλιο (ειδηκα πισωκινητο και opel βεβαιως βεβαιως:)) στο γκαραζ το τουμπανιαζεις και βλεπεις τι σημαινει πραγματικα οδηγηση, οχι εκλεπτισμενη που και αυτη σου προσφερει χαρες αλλα αγρια στιγνη και προτογωνη :)! Αυτα! Παλιο απο εμενα. Θελει και ερωτημα?

opel_astra
20-08-10, 14:18
Παλιο κ συγκεκριμενα το κορυφαιο lotus omega επεται vectra a turbo 4x4 και Monza 3.0E

Δικος μου εισαι εσυ! Lotus omega!!!!!!
Ax μιλαμε για ερωτα με αυτο το αυτοκινητο!

dimpas
21-11-11, 01:18
Μετά κοντά 1 χρόνο γράφω εδώ !
Εμείς όλοι οι παλιοί , οι λαμαρινολάτρες , οι σαπάκιδες , οι ρομαντικοί , πρέπει πάντα να έχουμε υπόψην μας ότι τι όχημά μας ΔΕΝ έχει παθητική ασφάλεια !
Το ερέθισμα να το γράψω αυτό είναι η παρακάτω είδηση .
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=421789&cid=4
Δείτε το vectra b (Β σειρά ) να τρακάρει ΜΕ ΠΟΛΛΑ σε τσιμεντένιο τοίχο !
Οι άνθρωποι πέθαναν ( ίσως δεν φόραγαν ζώνη , ) το μηχανοστάσιο ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ , αλλά η καμπίνα είναι σε Πολύ καλή κατάσταση !
Να τι κάνουν τα καινούργια που τα παλιά τα δικά μας , δεν θα μπορέσουν ποτέ να κάνουν.....

kostanti_s
21-11-11, 15:17
Astra F gsi με c20xe- let και τα έχεις όλα κ παλιο κάλο αμάξι κ ανέσεις καινούριου!!

tsopirs
24-11-11, 20:25
Εγω ψήφησα το παλιο,αλλα και τα δυο εχουνε την χαρη τους...Κανεις ταξιδι με το coupe μου ατσαλακωτος,οπως και το εκανα κατεβαινοντας αυπνος Στην Αθηνα..Αλλη φαση,αυτοματο κλιμα,cruize,esp,χαμηλη καταναλωση κτλ.
Το παλιο επισης εχει τα καλα του,απλο,το μαζευες και μονος σου,ανθεκτικο,Εχει χωρο να μπεις και μεσα στο μηχανοστασιο...Αμεση καταναλωση,δυνατο εαν ηθελες υπηρχε και τοτε..Πιο αγρια στημενα,με λιγοτερο βαρος,τοτε οι μηχανικοι φτιαχνανε οχηματα,τωρα τα φτιαχνουνε οι manager.
Ειχα μια Alfasud 1,5 με δυο διπλα weber και 125 αλογα..Ηχος απο αλλη εποχη..Τραβηγμα μαγικο,φρενα απο porshe μπρος πισω δισκους,παροτι προστινοκινητο εστριβα πολυ πιο καλα απο πολλα σημερινα αυτοκινητα και οπως εσυ ηθελες,με κολο,χωρις,η με τα τεσσερα...Η αποκριση ητανε θανατερη ειδικα πανω απο της 4000 που ανοιγε και το δευτερο καρμπιρατερ...Πριν πατησεις το γκαζι,το αμαξι σηκωνε μουρη απο την επιταχυνση...Εκεινη την εποχη που τα opel μικρομεσαια ειχανε ταμπουτρα πισω και κατι δισκογρενακια μπροστα και βγαζανε απο 1,3 60 αλογα η αlfa εβγαζε 88 και 100 αλογα,εστριβε σαν τρενο,τα φρενα απλως δεν τα εχει κανενα αυτοκινητο απο οσα εχω ανεβει...Εκειγε βεβαια τον αμπκακο και σκουριαζε σε 5χρονια...Ο θειος μου ειχε μια 75 turbo...Ξεκινουσες απο το φαναρι σαν να μην συμβαινει τιποτα και με το που τουρμπιζε ζωγραφιζε η ουρα...Οπως και στα manta...Πριν 5 χρονια θα ηθελα να αγορασω ενα παλιο,τωρα και με το νεο δεν εχω προβλημα..