PDA

Επιστροφή στο Forum : Στρώσιμο κινητήρα - αυτοκινήτου.



paris.com
10-04-07, 17:15
Έψαξα για κάτι σχετικό αλλά δεν βρήκα. Μπορείτε να μου δώσετε τα φώτα σας; Ο κινητήρας είναι ο 1,6Τ.

tax
10-04-07, 17:23
Τα πρώτα 1.000χλμ στρώσιμο μέσα στη πόλη σε χαλαρές βόλτες.Όχι στο μποτιλιάρισμα ή στην εθνική.Να δουλεύει σε εναλλασσόμενες στροφές απο ρελαντί μέχρι 4.000.Όχι φούλ γκάζι.Μέχρι 3/4.Μη ζορίζεις με χαμηλές ταχύτητες.Μετά τα 1.000χλμ+500 στροφές/500χλμ μέχρι να χτυπάς κανένα κόφτη πιο μετά για να ανοίξει.
Αυτά!

Και στρώσιμο θυμίσου θέλουν και τα φρένα και τα λάστιχα οπότε να είσαι ήρεμος!

JOHNX2
10-04-07, 17:38
file mou o genikos kanonas anaferi to eksis..

mexri ta prota 2000-3000 KM min kseperasis tis 4000rpm, auto vevea den simeni oti sta fortmonata tha to exis to gazi sanida kai stis 4000rpm tha afinis... genika theli prosoxi kai eulavia...

kai tora tha sou anafero tin prosopiki mou apopsi...
ta autokinita gia mena den xriazonte oute strosimo oute tipota, apokliete o kataskeustin na sou to dini esena xoris autos na to exi dokimasi prota sta oria strofon tis mixanis. opos kathe siskeui pou pernaei apo kapion elenxo stin grami paragis etsi kai o kinitiras tou autokinitou prepi na testaristi prin paradothi se esena.ola ta autokinita einai testarimena 100% sta ola tous prin paradothoun ston teliko pelati. gia na min sou po tin smperifora ton odigon tis antiprosopias otan ta ksefortonoun apo ta fortiga... exo akousi kati 1tes na koftiazoun.... opote gia mena to strosimo einai mithos..

enas filos mou o opios emene Alexandria imathias to 1995 pire to FIAT PUNTO SPORTING 16v me ta 86 aloga. to eixe paragili apo tin antiprosopia tis thessalonikis kai otan pige na to paralavi pigame mazi.... o politis tis antiprosopias tou anefere strosimo gia 3000KM k.t.l. k.t.l.
gia na min ta polilogo me to pou bgikame apo tin antiprosopia kaname mia volta gia 1-1:30 ora mesa stin thessaloniki kai meta tha epistrefame mazi Alexandria me to olokainourgio amaksi tou...

H epistrofi egine apo tin ethniki odo kai ekpliktos evlepa na fortoni tis taxitites mexri tis 7000rpm.... emina ligo kai tou leo "MA KALA TI KANIS PAS KALA? TO AMAKSI OUTE 100KM DEN EXEI DIANISEI..." mesa se liga deuterolepta eixame piasi ta 185KM kai pigename stathera se olo to mikos tis ethnikis odou!!! ektos autou strosimo den egine pote mias kai metaxirizotan to amaksi les kai to eixe apo ta palia...

simera meta apo 12 xronia to autokinito den exei vgali kamia ma kamia mixaniki vlavi keei fisiologika ladia 200gr peripou sta 1500km kai piani 187 konterata se apoliti euthia me 2 atoma mesa...

ta simperasmata dika sas...

Kontzak
10-04-07, 18:24
Εγω απ'την αλλη ξερω οτι ναι μεν δεν ανεβαζεις στροφες πανω απο τις 4000 π.χ. για τα πρωτα 1000-1500χλμ αλλα επιταχυνεις με "γεματο" γκαζι(οχι μεχρι την μεση) για να παιρνει ο εγκεφαλος εντολες για πλουσιο μειγμα(ως γνωστον οι συγχρονoι εγκεφαλοι εχουν λειτουργια self-learning)

Joker
10-04-07, 22:04
Επειδή και εγω πριν 2,5 χρόνια βρέθηκα στη περίπτωση σου και είχα και εγώ τις ίδιες απορίες, έκανα ότι λίγο πολύ λένε και τα παιδιά πιο πάνω! Αυτό που κατάλαβα με το καιρό και ρώτησα και σε αντοπροσωπεία ήταν το εξής:
Ο κινητήρας του αυτοκινήτου δε χρειάζεται στρώσιμο! Πρωτού τοποθετηθεί στο αμάξι ο κινητήρας λειτουργεί για κάποιο αριθμό χιλιομέτρων (πολύ πάνω από 1000 χλμ)
Αυτό το οποίο θέλει στρώσιμο είναι τα φρένα και οι αναρτήσεις!!

ASTRAKITCAR
10-04-07, 23:56
η JS RACING ασχολειται με HONDA...σε ενα HONDA S 2000,δινει κιτ υπερκυβισμου στα 2200cc απο 2000cc..το κιτ περιλαμβανει εκκεντροφορους,μπιελες κτλ..

συνιστουν ELF λιπαντικο,αν ειναι δυνατο ιαπωνικος βελτιωτης να προτεινει ΓΑλλικο λιπαντικο,και ομως το κανει...

ΑΛΛΑ μετα την τοποθετηση του κιτ ο Ιαπωνας θελει το αμαξι να δουλεψει 8 ωρες στο ρελαντι και μετα για καποια χιλιομετρα σε κανονικο ρυθμο.συνηθως τα πρωτα 1500km...
οταν εβαλα τους εκκεντροφορους ο BILLAS μου ειπε για τα πρωτα 500km να δουλευω μεχρι 4-4500 σαλ..προσεξτε μονο εκκεντροφορους αλλαξα μετα απο 50.000km που ειχε κανει το μοτερ και ομως για 500km επρεπε να παω μεχρι 4500σαλ...
οποτε λοιπον ακουω καποιους να λενε οτι μετα τα 500km σε καινουριο μοτερ βαρανε κοφτες...ανατριχιαζω!

Γιώργος Ντάνος
11-04-07, 00:03
η JS RACING ασχολειται με HONDA...σε ενα HONDA S 2000,δινει κιτ υπερκυβισμου στα 2200cc απο 2000cc..το κιτ περιλαμβανει εκκεντροφορους,μπιελες κτλ..

συνιστουν ELF λιπαντικο,αν ειναι δυνατο ιαπωνικος βελτιωτης να προτεινει ΓΑλλικο λιπαντικο,και ομως το κανει...

ΑΛΛΑ μετα την τοποθετηση του κιτ ο Ιαπωνας θελει το αμαξι να δουλεψει 8 ωρες στο ρελαντι και μετα για καποια χιλιομετρα σε κανονικο ρυθμο.συνηθως τα πρωτα 1500km...


Από το power, σωστά;
POWER technigues for ever! lol lol lol

~astraxan~
11-04-07, 00:45
nai re seis... auto me tous koftes me anatrixiase k mena.. ego mono mia fora exo baresei... kai auto kata tuxi...

JOHNX2
11-04-07, 02:18
ASTRAKITCAR allo na paris ena olokainourgio autkinito kai alo na kanis episkeui i iperkivismo se ena moter.

den einai to idio pragma. sigoura ena moter to opio anigete meta apo kapia xiliometra gia beltiosi i episkeui xriazete mia periodos xaritos opou tha paeilaou-laou oste na desoun ola mesa armonika. se ena kainourgio autokinito omos to opio erxete apo tin antiprosopia den xriazete kanena strosimo. ola einai etima apo to ergosasio.

skeftite to apla... tha riskare i OPEL na sou dosi enan kinitira o opios den exei strosi i den exe litourgisi??? tha prepi na itan telios afelis i anegefali oste na afine esena san ipeuthino gia to strosimo tou kinitira.

se kathe periptosi kai to onoma tis tha disfimizotan alla kai ta eksoda apo tis vlaves tha itan ipervolika (dioti ean den exei strosi to moterkai esi to lionis sta gazia tha sou bgali tin zimia prin liksi i eggisi opos kai dipote)

opote mages varate gazia!!!

ego sto diko mou moter (C16SE) pou ekana RIZIKI ALLAGI STROFALO-MPIELES-ELATIRIA PISTONION-VALVIDES-TSIMOUXA STROFALOY ekana strosimo gia 1000km. otan ixa dianisi apo tin imera tis episkeus 1200km patisa mexri 180km kai 5500RPM kai tora pou exo kanei esios 5000+KM exei varesei 6500RPM pano apo 20-25 fores...

OLA MESA STO MOTER APSOGA!!! KAI POTE DEN ITAN PIO GRIGORO!!!

ASTRAKITCAR
11-04-07, 12:12
κανεις δεν ειπε οτι αν δεν στρωσεις ενα μοτερ θα σου βγαλει ζημια...

απλα με το ευλαβικο στρωσιμο ευνοεις την μακροζωια του μοτερ αφου οι ανοχες που εχει σχεδιαστει το μοτερ θα ανοιξουν πιο στρωτα αν το στρωσεις...

το εργοστασιο δεν στρωνει τα μοτερ...απλα τα βαζει καποια λεπτα να λειτουργησουν για να δουν σε τι κατασταση βρισκεται...επειτα το κουμπωνουν στο σασι και το πουλανε...

εδω οι porche και οι FERRARI δεν στρωνουν μοτερ που παραδιδουν 10 κοματια το μηνα..
η Opel με παραγωγη 100 αυτοκινητα την μερα θα προλαβει να τα στρωσει?

τοτε θα ειχες αναμονη στην παραδοση 1 χρονο...

s5zax
11-04-07, 12:36
δωστο ρε στα αυτια...τπτ δεν καταλαβαινει...

slalom
11-04-07, 13:48
Μα καλά, πιστεύετε οτι τα εργοστάσια παραγωγής έχουν χώρους για στρώσιμο των κινητήρων και καθυστερούν την παραγωγή για αυτό το λόγο?
Το ότι έχουν μειωθεί οι ανοχές των εξαρτημάτων, σωστό, οι μετρήσεις ειναι μεγαλύτερης ακριβείας.
Παρόλα αυτά στρώσιμο χρειάζεται. Λίγη υπομονή, δεν παθαίνετε τίποτα.

Asroc
11-04-07, 14:55
επειδή ποτέ δεν ξέρεις, καλύτερα να το προσέχεις λίγο παραπάνω.

κακό δεν κάνει.

tax
12-04-07, 03:20
Και σε κάθε περίπτωση μη περιμένετε να σπάσει και το μοτέρ με κακό στρώσιμο.Αλλά να θεωρείτε αρκετά πιθανό να ψοφήσουν πρόωρα μερικά άλογα!

Επίσης η επιτάχυνση με φούλ γκάζι δεν ξέρω αν πειράζεί.Αλλά όχι με χαμηλές ταχύτητες και φορτίο(π.χ.τετάρτη στην ανηφόρα)!Η εισαγωγή ανεβάζει τρελές θερμοκρασίες και η τουρμπίνα καταπονείται επιπλέον!

Και πραγματικά τίποτα δεν αντικαθιστά τη λειτουργία ενός οτέρ στο δρόμο,υπο φορτίο,με διαφορές στροφές,θερμοκρασίες κλπ!

Στρώστε το για 1.000 χλμ τουλάχιστον.

hoyas
28-03-08, 19:24
Εγώ που έχω Easytronic και κατ επέκταση δεν μπορώ να επέμβω στις στροφές τι πρέπει να κάνω;Αν και ήδη έχω κάνει 2000 χλμ

Γιώργος Ντάνος
28-03-08, 20:45
Δλδ στις πόσες αλλάζει; Αν και πλεον μπορεις να το ανοίγεις σιγα-σιγα.

kostas1.6
29-03-08, 13:40
Χωρίς να είμαι σίγουρος, το Easytronic δεν έχει και πρόγραμμα οικονομικής οδήγησης; Εκεί δεν αλλάζει χαμηλά ταχύτητες; Εγώ πάντως έχω καταλάβει ότι το αν έχει στρωθεί "καλά" ένα μοτέρ θα φανεί από τον τρόπο λειτουργίας του μετά από τα 90-100.000 km, το αν δηλαδή θα διατηρήσει τη ζωντάνια του, όχι απαραίτητα από αυξημένες βλάβες. Οι βλάβες εξαρτώνται γενικά και από το σεβασμό που δείχνεις στο μοτέρ. Το λέω γιατί κι εγώ κρατήθηκα, καλού κακού, για 5.000 km ευλαβικά κάτω από τις 4.000 στροφές, χωρίς πίεση στο γκάζι, έκανα και μια αλλαγή λάδια-φίλτρο λαδιού για να αρχίσω να ανεβάσω στροφές, αλλά επειδή έτσι κι αλλιώς πλέον, μετά από 8.000 km, ώρες ώρες το πιέζω πολύ άσχημα, δεν πιστεύω ότι αν βγάλει κάτι θα οφείλεται σε κακό στρώσιμο, αλλά στον τρόπο που το χρησιμοποιώ καθημερινά.

nickmanak
29-03-08, 15:58
Μετα τα 1000-2000 χμ σπαστε τα ρε παιδια,μην κολωνετε,δεν καταταλαβαινουν Θεο.Και να παθει κατι θα ειναι μετα τα 50000 και στην τελικη αγοραζετε 1 κινητηρα 1500-2000€ και τον περνατε πανω,στο χειροτερο σεναριο.
Εκτος απο το Αστρα μου εχω και ενα Ρενω 19-1400κ.ε. 1991 μοντελο με 251000 χμ.Σκυλι μαυρο και εχει ακομα τοσο νευρο στην εκκινηση που το Αστρα δεν το χει, και ειναι 20 μερες που το πηρα! Εχει περασει τοσα πολλα το Ρενω (καμενες φλαντζες κεφαλης, υπερθερμανση, φλαντζες πολλαπλης κλπ κλπ) και ακομα παει με 130 και σε 3ωρα ταξιδια!
Μην αγχωνεστε!
zhtw1

teddy
29-03-08, 16:06
κατα τα αλλα σκυλι μαυρο ε???(καμενες φλαντζες κεφαλης, υπερθερμανση, φλαντζες πολλαπλης κλπ κλπ)

χαχα πλακα...

gkazan
29-03-08, 16:09
Έψαξα για κάτι σχετικό αλλά δεν βρήκα. Μπορείτε να μου δώσετε τα φώτα σας; Ο κινητήρας είναι ο 1,6Τ.

Το αυτοκίνητο είναι σαν τις γυναίκες:
Μόλις το πάρεις είσαι μέσα στις γλύκες, τα μέλια και τα γουτσου-γουτσου.
Και θα το πλένεις συχνότατα (μερικοί καθημερινά) και θα το κερνάς τα καλύτερα "ποτά" (100αρα αμόλυβδη) και θα το πηγαίνεις σιγά σιγά, μην το διακορεύσεις μέχρι αίματος!!!!

Μόλις περάσει ο μήνας του μέλιτος, άλλαξέ του τα φώτα!!! Με το μαλακό μιας και θα του παίρνεις σιγά σιγά τον αέρα. Και αν σου κάνει νερά που και που, ρίχνε και κανένα μπινελίκι ή σκαμπιλάκι να το επαναφέρεις στην τάξη (σε μερικά τους αρέσουν κι όλας και το τραβάει ο οργανισμός τους).

Πάντως σε αντίθεση με τις γυναίκες σου είναι πιστό...xaxa5xaxa5xaxa5

...Κάτσε λίγο γιατί μπερδέυτηκα. Σου είπα τι πρέπει να κάνεις με τις γυναίκες ή με νεο αυτοκίνητο;;;;;; Ιδια διαδικασία μου φαίνεται.

hoyas
30-03-08, 22:04
Δλδ στις πόσες αλλάζει; Αν και πλεον μπορεις να το ανοίγεις σιγα-σιγα.
Περίπου στις 2500 εκτός και αν βάλεις το sport πρόγραμμα οπότε αλλάζει στις 3500

SharpShooter
30-03-08, 22:07
Μια χαρά είναι.... Απλά μην πατάς τέρμα το γκάζι....

Παρασκευας
06-05-08, 08:01
ειμαι κι εγω ενας απο εσας που πιστευει οτι ειναι καλο να στρωνουμε ενα καινουργιο αμαξι και μαλιστα και το δικο μου το εστρωσα.το κακο ειναι οτι τα αυτοκινητα μας πριν απο εμας περνουν απο διαφορα χερια κι αυτα τα 5-7 χλμ που δειχνει το κοντερ αν δεν ειναι παραπανω εχουν γινει ατσαλα και με σκισιμο απο κρυο κατι που ισως ειναι οτι πιο κακο για ενα μοτερ.

niccc
06-05-08, 10:15
Παιδια ενας φιλος μου δουλευει στη Μαγουλα που ερχονται τα καινουργια αμαξια απο το τελωνειο...Πηγαινετε εκει να δειτε τι ωραια που στρωνονται τα αυτοκινητακια μας..Το κοφταρισμα κ το χειροφρενο παει συννεφο...Δυστυχως....Ελλαδα....!!!!!

fANis
06-05-08, 10:20
Υπάρχουν πραγματικά τόσο ηλίθιοι άνθρωποι? Τι να πω ρε ****το. Παίζουν με τις ξένες περιουσίες. Εμένα δε θα μου πήγαινε η καρδιά να κάνω τέτοιες ******ες....Α ρε ξύλο που θέλουν!

niccc
06-05-08, 12:49
K ομως υπαρχουν....Το ξερω καλα γιατι ο φιλος μου εχει "δοκιμασει" πολλα αμαξια...Παντως οταν στην Μαγουλα ειχε ερθει μια SLR παντα υπηρχε διπλα της ενας σεκιουριτας κ δεν πλησιαζε κανεις...Αυτο για να καταλαβαιτε τι γινεται..Τα κοινα αμαξια ειναι τελειως αφυλαχτα κ οι υπαληλοι τα κανουν οτι θελουν...

Doctor GR
06-05-08, 15:21
Σύντομα παραλαμβάνω το opcaki μου το corsa και έχω σκοπό ένα normal στρωσιματάκι εκεί γύρω στις 3.000 με 3.500 στροφές και 80-90 χλμ. Όσο αναφορά κάτι παραπάνω που διάβαζα ότι δεν είναι καλό να το στρώσεις σε εθνική οδό..η μάνα μου όπου έχει ενα Honda Civic V-tec το στρώσαμε πηγαίνοντας προς Αλεξανδρούπολη τσακ μπαμ και τώρα που έχει περίπου 50.000 χλμ δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα.

teddy
06-05-08, 17:26
προχτες περασε κατω απο το σπιτι μου ενα arden blue opc,απλυτο χωρις πινακιδες και με κατι αυτοκολλητα με αριθμους πανω στο παρπριζ...
μαλλον θα ηταν για να παραδωθει σε καποιον ανυποψιαστο σαν το καινουργιο του αυτοκινητο!
περιττο να σας πω πως το πηγαινε ο οδηγος...ακομα θυμαμαι τον θορυβο της εξατμισης του...

τυχερος ο νεος ιδιοκτητης...

Doctor GR
06-05-08, 18:05
μην μου λές τέτοια γιατί και το δικό μου μπλέ θα είναι..

Πάντως αυτά που κάνουν είναι λιγάκι ........... ( βάζετε ότι θέλετε εκεί ) ρε φίλε πληρώνουμε να έχουμε κάτι καινούργιο και ' αγνό' όχι να μας το λιώνει ο καθένας..

teddy
06-05-08, 18:41
εισαι τυχερος,astra ηταν αυτο που λεω...

GiorgosThess
07-05-08, 01:37
ΩΧ....Τι ακουω ρε teddy...
Πω πω με βαλατε σε σκεψεις τωρα...

Γιώργος Ντάνος
07-05-08, 01:45
Μολις βγει απο τη γραμμη παραγωγης απο το εργοσάσιο να εισαι εκει, μπες μεσα και δε θα το πάρει άλλος. lol

fANis
07-05-08, 02:15
Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί ανεγκέφαλοι. Ρε φίλε γουστάρεις να οδηγάς τέτοιο αυτοκίνητο? Τράβα δώσε 30.000 και πάρε να το ξεσκίζεις όσο θέλεις. Τι να πω...

Doctor GR
07-05-08, 02:18
Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί ανεγκέφαλοι. Ρε φίλε γουστάρεις να οδηγάς τέτοιο αυτοκίνητο? Τράβα δώσε 30.000 και πάρε να το ξεσκίζεις όσο θέλεις. Τι να πω...

Σωστή άποψη..αλλά πάντα γενικά θες να ξεσκίζεις πράγματα αλλονών . Είτε είναι αμάξια ή γκόμενες :P lol χεχε. :D:p

teddy
07-05-08, 17:02
λυπαμαι που σας το λεω ,αλλα πολυ δυσκολα θα παρετε "γρηγορο" αυτοκινητο που δεν θα εχει υποστει ενα μικρο σκισιμο...
μα στο τελωνειο,μα στα κεντρικα,μα πριν την παραδοση...καπου θα το ξεπατωσουν οι απλυτοι πιτσιρικαδες πλυντηριαδες γυφτουλες υπαλληλοι...

GiorgosThess
07-05-08, 17:42
Πω ρε teddy με εχεις αγχωσει τωρα, σοβαρα...
Δεν νομιζω να γινει και στο διο μου ετσι ε?
Διοτι εμπιστευομαι τον Μανωλη, ελπιζω να το δει "με αλλο ματι και προσοχη" το δικο μου...

agamemnwn
07-05-08, 23:34
παιδιά χωρις να είμαι απολυτα σιγουρος,εχω την εντυπωση πως το σωστο στρωσιμο για turbo αμαξια διαφερει λιγο απτα ατμοσφαιρικα..πρωτα απ ολα θεωρω πως πρεπει ν αλλαξεις λαδια αρκετα νωρις(1000-1500χμ) λογω των διαφορων ρινισματων..
και το βασικοτερο ειναι οτι για τα πρωτα χιλιομετρα(1-2 πρωτες μερες)το αμαξι θα πρεπει αφου ζεσταθει καλα να το σβησεις και να περιμενεις να κρυωσει και ξανα παλι απο την αρχη, ωστε να παρει τις αντοχες της και η τουρμπινα..δεν ειναι μονο ο κινητηρας..
προσωπικα αυτο καναμε με τους γονεις στο Α4 1.8ΤQ και το αμαξι ειναι πολυ καλυτερο απο ολόιδια του..

Doctor GR
08-05-08, 15:55
σχετικά αυτό που λές ότι πρέπει να κρυώσει η τουρμπίνα αληθεύει.. τουλάχιστον το έχω ξανα ακούσει

Link
08-05-08, 16:47
Πριν απο 3 μηνες πηρα και εγω το 1.6τ και του εκανα στρωσημο 3.500 χλμ με αλαγη μαξιμουμ 4000 στροφες αλλα και αυτο σπανια συνηθος ημουν 2.500-3000 βαρια 3.500!Συχνες αλαγες ολων των ταχητητων και σε ανεβασμα αλλα και σε κατεβασμα!Τα τουρμπο θελουν απο οσα ξερω και εγω οταν ειναι κρυα 3-4 λεπτα ρελαντι και μετα δρομο!Και οταν φτασεις στον προορισμο σου 1-2 λεπτακια παλι ρελαντι!Ιδικα αν εισουν πολυ γκαζομενος!Και αυτο για να εξισοροπηθει θερμοκρασια τουρμπινας και μοτερ!Παντα 100αρα αν βαλεις απλη θα νιωσεις αμεσως τη διαφορα! 2 φορες εκανα το λαθος και απο τοτε τελος!Ελπιζω να βοηθισα..

Doctor GR
08-05-08, 19:16
ωραίο ποστ. θα βοηθήσει αρκετούς. Όσο για την βενζίνα που λες το δίκο μου τουλάχιστον λέει απο τον κατασκευαστή ότι θέλει super αμόλυβδη.

Link
08-05-08, 20:36
ωραίο ποστ. θα βοηθήσει αρκετούς. Όσο για την βενζίνα που λες το δίκο μου τουλάχιστον λέει απο τον κατασκευαστή ότι θέλει super αμόλυβδη.
Νασαι καλα φιλε μου!Ειναι το 3ο αμαξι που στρωνω ετσι αλλα και παλι δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι και ο καταληλοτερος τροπος!Παντος τα αλλα 2 πανε πολυ καλα ακομα! :) Οσο για την βενζινη καλος η κακος και τα αστρα τουρμπο 100αρα θελουν το λενε οι οδηγιες!Και μαλον και ολα τα τουρμπατα!Αλλα και 1.50 ευρο που κοντεβει ειναι μανικι!Τεσπα τα γουστα πληρωνονται!!

Doctor GR
08-05-08, 20:55
όντως τα γούστα πληρώνονται. Δεν πειράζει. Χαλάλι τους :D

GiorgosThess
09-05-08, 00:12
Παιδια να πω κατι, στα turbo amαξια για μενα πρεπει να μπαινει μονο 100αρα βενζινα...ειναι ορισμος για μενα...
Οντως τα γουστα πληρωνονται, κανεις δεν εχει πει το αντιθετο..
Και στο astra opc που παρηγγειλα μονο 100αρα βενζινα θα μπαινει εκει μεσα...

Doctor GR
09-05-08, 00:53
αλλά πάντως αφού δίνουμε 25.000 και 30.000 ευρώ για αμάξια, το 1.5 ευρώ το λίτρο θα μας πειράξει?

mafiozos29
09-05-08, 15:30
αλλά πάντως αφού δίνουμε 25.000 και 30.000 ευρώ για αμάξια, το 1.5 ευρώ το λίτρο θα μας πειράξει?

kala den to enoeis afto pou les....den to poliskeftikes mallon....
oxi mono 8a se peira3ei...ala 8a se tsou3ei kai malista poli!!!!
kapote evaza venzini apli me 0.70 kai tora 1.25-1.30 tora skeftomai tin volta!!!

Doctor GR
09-05-08, 16:07
kala den to enoeis afto pou les....den to poliskeftikes mallon....
oxi mono 8a se peira3ei...ala 8a se tsou3ei kai malista poli!!!!
kapote evaza venzini apli me 0.70 kai tora 1.25-1.30 tora skeftomai tin volta!!!

Το ξέρω ότι τσούζει..δεν λέω.. απλά το είπα έτσι στο γενικό

ChrisGT
09-05-08, 16:14
Πριν απο 3 μηνες πηρα και εγω το 1.6τ και του εκανα στρωσημο 3.500 χλμ με αλαγη μαξιμουμ 4000 στροφες αλλα και αυτο σπανια συνηθος ημουν 2.500-3000 βαρια 3.500!Συχνες αλαγες ολων των ταχητητων και σε ανεβασμα αλλα και σε κατεβασμα!Τα τουρμπο θελουν απο οσα ξερω και εγω οταν ειναι κρυα 3-4 λεπτα ρελαντι και μετα δρομο!Και οταν φτασεις στον προορισμο σου 1-2 λεπτακια παλι ρελαντι!Ιδικα αν εισουν πολυ γκαζομενος!Και αυτο για να εξισοροπηθει θερμοκρασια τουρμπινας και μοτερ!Παντα 100αρα αν βαλεις απλη θα νιωσεις αμεσως τη διαφορα! 2 φορες εκανα το λαθος και απο τοτε τελος!Ελπιζω να βοηθισα..
Παιδια τα τουρμπο τα αφηνεις να κρυωσουν οταν φτανεις στον προορισμο σου για να πεσει η θερμοκρασια της τουρμπινας και να μην μεινουν μεσα τα λαδια ενω ειναι ζεστη γιατι καρβουνιαζουν και χαλανε την τουρμπινα... Οταν ξεκινας καλο ειναι να αφηνεις το μοτερ σου 2-3 λεπτα μπροστα για να κυκλοφορισουν και να ερθουν ολα τα υγρα στην καταληλη θερμοκρασια λειτουργειας τους... good1

Επισης για το στρωσιμο που λετε, εμενα στην αντιπροσοπεια μου ειπαν οτι δεν χρειαζεται... ΕΛΕΟΣ εγω πιστευω οτι θελουν τουλαχιστον 2500χιλ στρωσιμο ΟΛΑ τα αυτοκινητα για να πατησουν ολα τα μεταλλα μεταξυ τους και ειδικα τα ελατηρια των πιστονιων... Γιατι αν δεν "κουμποσουν" σωστα μετα θα αναροτιομαστε γιατι καει τοσο πολυ λαδι το καινουργιεο μοτερακι μας... Επισης πανω στο στροσιμο πιστευω οτι επιβαλεται μια τουλαχιστον αλλαγη λαδιου γυρω στα 900-1000χιλ,μετα στα 5000 και μετα κανονικα... ο λογος? γιατι απο στις πρωτες ωρες λειτουργειας του μοτερ υπαρχουν πολλα ρινισματα...

Link
09-05-08, 17:00
Επισης πανω στο στροσιμο πιστευω οτι επιβαλεται μια τουλαχιστον αλλαγη λαδιου γυρω στα 900-1000χιλ,μετα στα 5000 και μετα κανονικα... ο λογος? γιατι απο στις πρωτες ωρες λειτουργειας του μοτερ υπαρχουν πολλα ρινισματα...

Aυτο που λες φιλε μου ισχυε στα παλια χρονια!Πλεον δεν υπαρχει κανενα ιχνος απο ρινισματα!Ολα ειναι στην εντελεια!Οσο για το στροσιμο ειναι σιγουρο οτι χρειαζεται ενα αυτοκινητο για ολα του τα μερη και οχι μονο για το μοτερ!Το μοτερ γραφει καποια χλμ πανω απο χιλια στο εργοστασιο πανω σε πανγκο!Ισχυει για ολες τις εταιριες!!

ChrisGT
09-05-08, 17:07
Aυτα τα 1000χιλ φιλε μου ειναι στρωσιματος η τα κανουν για να δουν αν δουλευουν ολα ρολοι? Γενικα δηλαδη στρωσιμο στο μοτερ δεν χρειαζεται ?

Link
09-05-08, 19:13
Aυτα τα 1000χιλ φιλε μου ειναι στρωσιματος η τα κανουν για να δουν αν δουλευουν ολα ρολοι? Γενικα δηλαδη στρωσιμο στο μοτερ δεν χρειαζεται ?
Για να δουν οτι ολα ειναι ενταξει αλλα και για στροσιμο!Πολυ λενε οτι δεν χρειαζονται καθολου δηλαδη με το που το παιρνεις το σπας!Αλλα εγω δεν ειμαι αυτης της αποψης γιαυτο και το εκανα στροσημο στα 3.500 χλμ!Αλλα οχι μονο για το μοτερ και για τα φρενα και για την αναρτιση τα λαστιχα ολο το συνολο!Οπως το βλεπει ο καθενας! ;)

ChrisGT
09-05-08, 19:47
Σιγουρα θα παιξει στρωσιματακι για ολα τα γυρω γυρω... Απλα πιο πολυ με καιει το μοτερ... Ουτος η αλλος μια φορα κανεις ενα καλο στρωσιμο και μετα χερεσαι το αυτοκινητο για παντα...

Angel
10-05-08, 11:14
ΣΤΡΩΣΙΜΟ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ !!! ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΣΚΙΣΙΜΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΧΝΟΣ ΑΠΟ ΡΙΝΙΣΜΑΤΑ κλπ.....
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΜΩΣ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ !!!!!!!!!!!
Ο κινητήρας δεν χρειάζεται στρώσιμο, αλλά ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ όπως ακόμα και το ίδιο το σασί ( γιατί όχι ;;; ) EINAI KAINOYΡΓIA KOMMATIA ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΑ, οπότε ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ τα πρώτα χλμ να είναι γενικά πιο χαλαρά και χωρίς υπερβολές !!! Το άν θα είναι 2.000 ή 3.000 ή 5.000 εξαρτάται απο οδηγό, αμάξι κλπ. Εγω συνιστώ (έτσι έκανα) ήρεμα ώς 3.000 χλμ ...... ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ !!!!!!

GiorgosThess
10-05-08, 16:16
Ποιος σου ειπε εσενα οτι ο κινητηρας κανει πολλα χιλιομετρα πριν το παρει ο αγοραστης ???
Δεν ξερω γιαυτο ρωταω

ns_mantus
10-05-08, 17:21
ΣΤΡΩΣΙΜΟ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ !!! ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΣΚΙΣΙΜΟ, ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΛΜ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ, ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΧΝΟΣ ΑΠΟ ΡΙΝΙΣΜΑΤΑ κλπ.....
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΜΩΣ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ !!!!!!!!!!!
Ο κινητήρας δεν χρειάζεται στρώσιμο, αλλά ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ όπως ακόμα και το ίδιο το σασί ( γιατί όχι ;;; ) EINAI KAINOYΡΓIA KOMMATIA ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΑ, οπότε ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ τα πρώτα χλμ να είναι γενικά πιο χαλαρά και χωρίς υπερβολές !!! Το άν θα είναι 2.000 ή 3.000 ή 5.000 εξαρτάται απο οδηγό, αμάξι κλπ. Εγω συνιστώ (έτσι έκανα) ήρεμα ώς 3.000 χλμ ...... ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΒΟΛΤΕΣ !!!!!!

8a simfonisw me ton filo angel... ama kapio komati einai elatomatiko sta prwta 2000-3000 km 8a fanei... opote fila ta rouxa sou na exeis ta misa...

twra oso gia strosimo kiniotira, einai analogos ti 8es apo ayton... ama apla 8es na bgazeis gousta skiston k ase thn makrozoha na paei bolta... ama eisai apo thn allh enas hremoulis odhgos pou den 8es pola pola, k exeis k skopo na to kratiseis gia kamia 10aria xronakia to ama3aki sou, tote strosimo k 3ero psomi...

Kapten
10-05-08, 18:22
Αυτο που γνωριζω εγω ειναι οτι το στρωσιμο ηταν αναγκαιο καποτε,τα παλια τα χρονια λογω του οτι η μηχανολογικη κατεργασια των μεταλικων επιφανειων τριβης της μηχανης, γινοταν με μεθοδους οχι και τοσο αποτελεσματικες(σε αυτο οφειλετο και υπαρξη ρινισματων).
Σημερα εφαρμοζεται μια νεα μεθοδος(η ονομασια μου διαφευγει)οπου η τραχυτητα των επιφανειων ειναι σχεδον μηδενικη.Επισης ,οπως αναφερθηκε και παραπανω, οι κινητηρες πριν τοποθετηθουν πανω στο αυτοκινητο δοκιμαζονται διεξοδικα σε ολο το φασμα των στροφων λειτουργιας.
Για μενα το στρωσιμο ειναι μια διαδικασια αναγκαια για το οδηγο και οχι το αυτοκινητο και τον κινητηρα.Ειναι η βδομαδα προσαρμογης που λεγαμε και στο στρατο για να εξικοιωθει ο οδηγος με το αυτοκινητο.Ειδικα σε περιπτωσεις αυτοκινητων με μεγαλες ιπποδυναμεις

RWD_Ascona
12-05-08, 15:49
ok exo akousei polla gia to thema kai ta perissotera einai anakriveies

strosimo xreiazete o kathe kinitiras kai parte to apofasi

i "kainourgia" katergasia pou oloi lene oti den thelei strosimo einai to plateau honing.
kai nai ontos fernei ton kinitira poly konta sta sosta oria kai anoxes!

alla afto den simenei pos den thelei strosimo meta

apla meionei tin fthora ton elatirion kata tin diarkeia tou strosimatos

kai an den thelete na to pistepsete apo to stoma mou

tote:
Scott Gabrielson, a ring engineer with Federal-Mogul, says he’s very much in favor of plateau finishing because that’s what a ring does to the bore finish when it breaks it in. "The closer we can get the bore to what the ring likes to run on, the less the ring will wear during break-in and the longer the rings will last."

(opou brake-in=strosimo)


apo tin alli meria afti einai mia katergasia pou kostizei arketa kai ginete se agonistika moter pou den exoun xrono na strothoun kai prepei na paroun mprosta kai na "vgaloun" enan olokliro agona

fysika meta an anteksoun tha lithoun tha elextoun kai aaaaaaaan einai ok tha ksanadethoun me kainourgia elatiria, metala strofalou kai loipa kata tis agonistikes omades (me megalytero budget apo tin tsepi mas) analosima

symvenei afto me ta moter pou agorazoume mazi me ta kainourgia mas aftokinita? (mazikis paragogis?)
fysika kai oxi

to kostos einai terastio kai oi kataskevastes den tha etrogan to kostos gia na min talaiporounte oi pelates tous me to strosimo

fysika ta pragmata einai kalytera apo to parelthon kai merikes xiliades klm ftanoun gia strosimo (3-5 k klm alla afto einai prosopiki apopsi)


ta loipa pou akoustikan pos pleon den yparxoun rinismata kai pos den theloun katholou strosimo kai pos ta moter exoun polla klm me tin paradosi einai apla asteia eos grafika

milame gia rinismata oxi gia grezia! den tha ta deis tora alla oute kai palia ta evlepes!
strosimo ok kane opos nomizeis
polla klm??? poly kostos, to amaki doulevei gia 3-5 lepta mexri na elenxtoun ta ilektrika tou kai meta vour gia tin ekthesi, to kostos se ergatores alla kai venzines tha itan apagoreftiko


by the way, ola ta metalika meri pou erxonte se epafi theloun strosimo px sasman, kai ta granazia metalika einai kai erxontai se epafi kai plateau den pernoun!

filika Antreas

ARGI
12-05-08, 16:16
συμφωνω

στρωσιμο οπωσδήποτε

και προσοχη στις αλλαγες λαδιων και φιλτρων εννοειται οχι στα 15.000χλμ

και ας λενε μερικοι οτι θελουν

RWD_Ascona
12-05-08, 16:19
fysiika, i proti allagi ladion max sta 1500 isos kai 1000 kai fysika me filtro ladion opos kai meta to strosimo

pesta re Argi na vro tin ygeia mou

GiorgosThess
12-05-08, 16:34
Εγω με πολυ απλη χρηση θα χρειαστει να αλλαξω τα λαδια στα 1500 χιλιομετρα ???
Opel Astra Opc...
Μιλαμε το αμαξι θα στρωθει μεχρι αηδιας...
στα 1500 χιλιομετρα αντε να φτασει τις 4000 στροφες...
Και μετα τα 1500 χιλιομετρα βεβαια θα στρωθει μεχρι αηδιας μεχρι τα 7000 κμ.
Για να εχω το κεφαλι μου ησυχο...
Και σπαστε εσεις τα μοτερ σας απο το 1ο χιλιομετρο :)

RWD_Ascona
12-05-08, 16:52
fysika kai prepei na allakseis ladia kai min sou po kai sta 1000 (kai filtro)

by the way esy poy exeis kai opc dld turbo meta to strosimo kalo einai na allazeis kathe 5000 klm
edo einai ellada kai me +40 to kalokari kai 30 ton ypoloipo kairo to ladi tou kinitira sou pou pernaei kai apo to turbo gia na lipanei ta edrana (thros) tin akouei stegna (gia na to po apla) kai aleionete to iksodes tou

alla den synexizo to offtopic edo milame gia strosimo, bad admin you lol

ARGI
12-05-08, 16:55
Εγω με πολυ απλη χρηση θα χρειαστει να αλλαξω τα λαδια στα 1500 χιλιομετρα ???
Opel Astra Opc...
Μιλαμε το αμαξι θα στρωθει μεχρι αηδιας...
στα 1500 χιλιομετρα αντε να φτασει τις 4000 στροφες...
Και μετα τα 1500 χιλιομετρα βεβαια θα στρωθει μεχρι αηδιας μεχρι τα 7000 κμ.
Για να εχω το κεφαλι μου ησυχο...
Και σπαστε εσεις τα μοτερ σας απο το 1ο χιλιομετρο :)

θα δωσεις ενα τσουβαλι λεφτα ειναι κριμα να μην το προσεχεις το αμαξι οπως θα του φερθεις τωρα στην αρχη ετσι θα σου φερθει και αυτο μετά

αν δεν τα αλλαξεις στα πρωτα 1500 οπωσδηποτε αλλαγη στα 7500 ή στο χρονο

και καθε 7500 ολες οι υπολοιπες μαζι με φιλτρο εννοειται

αν θες μοτερ για μια ζωη στρωσιμο σωστο τα OPEL αργουν να ανοιξουν τα μοτερ τους δεν θα κερδισει κανεις τιποτα αν το ζορισει απο αρχη θα το σακατεψει το μοτερ και μετα θα γραφει εδω μεσα και θα παραπονιεται οτι καει λαδια

RWD_Ascona : να γραφεις πιο συχνα δεν μπορω να τα λεω μονο εγω

RWD_Ascona
12-05-08, 17:00
exo spasmeno to deksi heri re Argi kai zorizomai me tin daxtylografisi poly

Kapten
12-05-08, 18:03
Τα πραγματα ειναι πολυ απλα
Στρωσιμο μεχρι την αλλαγη ιμαντα χρονισμου και για αυτα που εχουν καδενα στρωσιμο μεχρι τις 150.000χλμ.
Αλλαγη λαδιων με καθε φουλαρισμα ρεζερβουαρ και βαλβολινες καθε δευτερο.

Τι λετε ρε παιδια;;;Ειστε σοβαροι;;;Για να διατηρησω τον κινητηρα μου σε καλη κατασταση πρεπει να τα ακουμπαω χοντρα στις αντιπροσωπιες καθε λιγο και λιγακι;;;;;
Η τεχνολογια προχωραει συνεχως και η εφαρμογη της στις γραμμες παραγωγης ειναι ολο και πιο συχνη.
Καποτε ενα 4λιτρο μοτερ με το ζορι εβγαζε 100 αλογα και σημερα τα 300 αλλαγα τα βγαζουν στο ρελαντι.Δηλαδη αυτοι οι κινητηρες στις 50.000 χλμ τα τιναζουν;;;;;
Εχω δει μοτερ στρωμενα με μερακι και υπομονη να καινε λιτρα λαδι!!Μονο να λεμε;;;
Και οσο για τα λαδια ενημερωτικα σας λεω οτι εχουν 11 ιδιοτητες και δεν ειναι μονο το ιξωδες.Αυτες οι ιδιοτητες αλλοιωνονται υπο καποιες συνθηκες.Η λιπανση ειναι ολοκληρη επιστημη!!!!

ARGI
12-05-08, 21:41
Τα πραγματα ειναι πολυ απλα
Στρωσιμο μεχρι την αλλαγη ιμαντα χρονισμου και για αυτα που εχουν καδενα στρωσιμο μεχρι τις 150.000χλμ.
Αλλαγη λαδιων με καθε φουλαρισμα ρεζερβουαρ και βαλβολινες καθε δευτερο.

Τι λετε ρε παιδια;;;Ειστε σοβαροι;;;Για να διατηρησω τον κινητηρα μου σε καλη κατασταση πρεπει να τα ακουμπαω χοντρα στις αντιπροσωπιες καθε λιγο και λιγακι;;;;;
Η τεχνολογια προχωραει συνεχως και η εφαρμογη της στις γραμμες παραγωγης ειναι ολο και πιο συχνη.
Καποτε ενα 4λιτρο μοτερ με το ζορι εβγαζε 100 αλογα και σημερα τα 300 αλλαγα τα βγαζουν στο ρελαντι.Δηλαδη αυτοι οι κινητηρες στις 50.000 χλμ τα τιναζουν;;;;;
Εχω δει μοτερ στρωμενα με μερακι και υπομονη να καινε λιτρα λαδι!!Μονο να λεμε;;;
Και οσο για τα λαδια ενημερωτικα σας λεω οτι εχουν 11 ιδιοτητες και δεν ειναι μονο το ιξωδες.Αυτες οι ιδιοτητες αλλοιωνονται υπο καποιες συνθηκες.Η λιπανση ειναι ολοκληρη επιστημη!!!!

οποτε θελεις μπορεις να πας να δεις στις αντιπροσωπειες αυτους που αλλαζαν λαδια στα 15.000χλμ

και να δεις σπασμενα τα κοκορακια βαλβιδων και μιλαμε για ASTRA H VECTRA C

για να μην αρχισουμε με τα ωστηρια να δεις πως τραγουδανε

δεν υπαρχει λαδι παγκοσμιως που να αντεχει 15000χλμ σε μικτη χρηση πολη και εξω

pxal
12-05-08, 23:08
Συμφωνω εν μερει με τις αλλαγες λαδιων που προτεινετε αλλα θα σας παραθεσω μια δικια μου εμπειρια για αλλο αυτοκινητο βεβαια του πατερα μου(BMW 316 E46).Το αυτοκινητο το εχει 6 χρονια.Το πρωτο service το εκανε πριν δυο μηνες ή 25000km που ειχε το αμαξι.Λοιπον ο ανθρωπος στο συνεργειο του ειπε οτι πρωτη φορα βλεπει 6 χρονων αυτοκινητο να ειναι σε τοσο καλη κατασταση!
Του φανηκε τοσο περιεργο!
Να σημειωσω οτι αλλαγη λαδιων και μονο ειχε γινει μια φορα στα 2 χρονια!Επιπλεον ουτε βαλβολινες δεν του αλλαξε γιατι ητανμια χαρα!
Οποτε το αυτοκινητο χαλαει απο την κακη χρηση!Πες οτι εγω του αλλαζω λαδια κσθε βδομαδα αλλα το μ@μ@ω καθε μερα με κοφτες με χεροφρενα με δεν ξερω εγω τη αλλο και ειναι ενας αλλος που οδηγει φυσιολογικα και αλλαζει λαδια καθε χρονο ποιο αυτοκινητο θα αντεξει στον χρονο!

Οποτε ολα ειναι υποκειμενικα και ολα εξαρτωνται απο την χρηση καλη ή κακη του αυτοκινητου.

Α και κατι ακομα θα συμφωνησω με την τακτικη αλλαγη λαδιων στο αυτοκινητο αλλα οχι καθε 1500km και αλλαγη αυτο ειναι υπερβολη και ειναι μονο για να μας πιανουν μ@λ#κες οι αντιπροσωπειες!

ChrisGT
12-05-08, 23:31
Φιλε pxal οπως λες και ο ιδιος ολα ειναι υποκειμενικα, το οτι εσυ τους κοφτες τα πατηματα και γενικα την πολυ γρηγορη οδηγηση την θεωρεις καταστροφικη για το αμαξι, αλλος μπορει να το θεωρει κανονικη οδηγηση επι καθημερινης βασεως... Δηλαδη ενα πολυ βελτιωμενο μοτερ (οχι φιλτρο προγραμμα εξατμιση, αρκετα παραπανω) ειναι φτιαγμενο να δουλευει "φυλαγμενα" η να πυροβολαει??? Καποιος που ξερει να ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ενα μοτερ μπορει να διατηρησει το μοτερ του σε καλη κατασταση ανεξαρτητα την οδηγηση που του κανει... Θες γκαζια, σκισηματα κ.τ.λ.π. αλλαξε καθε 5000χιλ λαδια και οχι καθε 30000... Οσο για τα 1500χιλ που αναφερεις σαν υπερβολη, νομιζω οτι οι περιισοτεροι εννοουν την πρωτη αλλαγη κατα τη διαρκεια του στρωσιματος και οχι την "προγραμματισμενη"...
Φιλικα good1

pxal
12-05-08, 23:51
Σαφως και καθε αυτοκινητο ειναι για την δικια του χρηση!Κι εγω αν ειχα ενα αυτοκινητο 300 αλογα και οχι 90 που εχω θα το πηγαινα φετες!Και βεβαια αλλη περιποιηση θελουν τα 90 αλογα και αλλη τα opc και τα αυτοκινητα πολλα κυβικων και αλογων!
Να 'σαι καλα φιλε μου και οπως παντα οι αποψεις ποτε θα ταυτιζονται και ποτε οχι!Καλο Βραδυ!!!!

RWD_Ascona
13-05-08, 01:14
re paidia diavaste ligo pio prosextika

den leme kathe 1500 allagi, leme gia tin proti allagi kkai mono gia na fygoun rinismata kai to proto ladi!

to 5000 to eipame gia aftokinita turbo pou antimetopizoun megales thermokrasies apo tis turbines tous oxi gia ola!

25000 klm se 6 xronia??? afto den einai prosextiki odigisi einai den to odigao katholou, o mesos odigos kalyptei 10-15 xiliades klm ton xrono

kai fysika o tropos odigisis, i veltiosi, oi synthikes, ta ylika, o sxediasmos tou kinitira epeireazoun ta diastimata allagon


anyway

to topic exei os thema tin diadikasia strosimatos enos kinitira, as meinoume se afto

Kapten
14-05-08, 21:09
Μονη λυση ειναι χημικη αναλυση δειγματος του χρησιμοποιημενου λαδιου!

ChrisGT
16-05-08, 11:25
Μονη λυση ειναι χημικη αναλυση δειγματος του χρησιμοποιημενου λαδιου!
+1 Καθε 5000χιλ,7500,10000,15000,20000,30000.... Αλλα εκτος του ερωτηματος ποιος θα το κανει που ευκολα λυνεται, τιθεται ενα αλλο... Σε τι μοτερ? ατμοσφαιρικο η turbo? Σε ποια κυβικα? Στα 1.6,1.8 η στα 2.0 που δουλευουν πιο ξεκουραστα?(για τα Turbo μοτερ παντα)

Επειδη θα μας κραξουν οι admins γιατι το topic μιλαει για στρωσιμο, ενω εμεις για λαδια, θαπροτινα να μεταφερθουν ολα τα posts με θεμα την αλλαγη λαδιων σε καποιο ανολογο topic...

skyscorcher
16-05-08, 17:04
Ρίξτε μια ματία σε αυτό:

http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm

http://www.ntnoa.org/enginebreakin.htm

Το είχα διαβάσει και στο παρελθόν, αν μη τι άλλο φένεται να στέκει λογικά, έτσι δεν είναι;

RWD_Ascona
16-05-08, 17:35
xm to diavasa

alla dystixos den stekei

1on o typakos milaei gia moter apo supersport mixanakia aka 14-16000 rpm, kamia sxesi me ta dika mas moter, poly pio ekseligmena, kataskevasmena sxedon teleia (tha skorpagan allios sto proto strofarisma)

2on den nomizo oti to elatirio tou pistoniou doulevei logo tis piesis tou idiou tou thalamou kafsis (as me diapsefsei kapoios mixanologos omos an kano lathos) an douleve etsi tote ta 2T moter (dixrona moter) palias sxediasis den tha doulevan katholou

den mou fenete kai poly proffesional to site para san erasitexniki prospatheia kai den nomizo pos prosopika tha to empistevomoun

episis i apopsi afti einai entelos kainourgia kai den diastavronete apo alles tekmiriomenes apopseis opote einai kai amfilegomeni

ChrisGT
16-05-08, 17:42
xm to diavasa

2on den nomizo oti to elatirio tou pistoniou doulevei logo tis piesis tou idiou tou thalamou kafsis
Φιλε μου τα ελατηρια δουλευουν λογο του οτι:
1 περναει η πιεση που δημιουργειται μεσα απο το ελατηριο και το σπρωχνει προς τα εξω...
2 και γιατι λογο της θερμοκρασιας του θαλαμου καυσης τα ελατηρια διαστελονται...

RWD_Ascona
16-05-08, 17:47
Chris eisai 100% sigouros gia afto?
den akougete paralogo vevaia

ChrisGT
16-05-08, 17:55
Ναι φιλος... Δεν ειμαι και μεσα στο θαλαμο καυσης αλλα λογο εμπειριας με δυνατο μοτερ αρα και πολλες συζυτησεις με γνωστες και μηχανικο...

RWD_Ascona
16-05-08, 18:14
yeap exeis dikio meta apo mikro research.

alla to arthro pou mas parepempse o skyscorcher eksakolouthei na min me peithei

skyscorcher
16-05-08, 18:44
Συμφωνώ στο ότι δε φαίνεται και πολύ επαγγελματικό, κατα τα άλλα όμως δεν ακούγονται παράλογα αυτά που λέει. Έτσι δεν είναι;

Έχω επίσης βάλει και ενα 2ο άρθρο που παρόλο που και αυτό μιλάει κυρίως για supersport moter έχει πολλά κοινά σημεία με το πρώτο.

Πιθανόν και η αλήθεια και ο περίφημος «σωστός» τρόπος να είναι κάπου στη μέση :)

catman
14-08-08, 13:13
οταν το μοτερ ειναι απο επισκευη η ειναι καινουριο μπλοκ,εχει 'αγριεμενα' τα τοιχωματα των κυλινδρων.βοηθαει στο να παρουν αντοιστοιχη αγριαδα και τα ελατηρια.οταν το παρεις και το πας σιγα σιγα η εισαι στα φαναρια η κοιτας να μην κλασει το καινουριο σου μοτερ-επισκευασμενο σε 5-10.000χλμ θα αρχισει να γυαλιζουν οι κυλιδροι.στα 15 με 20 εισαι ο καινουριος εθελοντης η δυσαρεστιμενος πελατης του μαστορα του μ....που δεν πετυχε η επισκευη.καθε μοτερ καινουριο εχει δουλεψει στον κοφτη τουλαχιστον 10-15 λεπτα ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΠΑΡΟΧΗ ΝΕΟΥ-ΨΥΚΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΛΑΔΙΟΥ.μετα απο καθε επισκευη μου ριχνω ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ενα καλο κυνηγι.εκει φαινονται ολα.παντα βγαινουμε με ενα τεραστιο χαμογελο...και οι 2.δεν παθαινει τιποτα.ο μπιλας και η γυναικα του και ο καθε μαστορας το λεει αυτο για να καλυπλτει και το κομματι πελατων που εχουν τσακωθει με το αυτοκινητο και μετα εφταιγε η μετατροπη τομοτερ....


ΧΑΒΑΛΕΣ-----ΦΤΙΑΧΝΩ ΕΝΑ 16ν ΤΟΥΜΠΑΝΟ.ΜΕ ΕΚΚΕΝΤΡ.ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΚΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΒΟΛΑΝ ΑΠΟ 16,ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΕΛΑΦΡΩΜΕΝΟ,ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ Β.ΕΛΛΑΔΑ(δε λεω που γιατι θα με φαει)ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ,ΚΑΙ Η ΣΥΜΦ.ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΤΡΟΦΑΡΕΙ 8000ΣΤΡ.ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΥΤΕ 10..ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΕΞΙΟΤ.ΤΗΛ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΜΑΣΤΟΡΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΓΑΜΟΥΣΕ ΑΛΛΑ ΕΣΠΑΣΕ..ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ.ΤΟ ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΑΤΩ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ ΟΛΑ ΜΩΒ!!!ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΑ.ΡΕ ΣΥ ΑΥΤΟ ΔΟΥΛΕΨΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 8000.ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤ¨

ΤΙ ΜΕ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΕΙΧΑ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΚΑ 300 ΑΤΟΜΑ.ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΠΟΣΟ ΕΔΕΙΧΝΕ..ΣΑΝ ΚΑΒΑΣΑΚΙ ΔΟΥΛΕΥΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ.ΤΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΑΛΛΑ 2 ΑΚΟΜΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝ.

το μονο που θελει στροσιμο ειναι καινουρια και στεγνα κομματια μεχρι να γινει λυπανση (τουρμπινα πρωτα λεπτα επισκευασμενου μοτερ,στεγνο σασμαν,μπλοκε ανοιγμενο με στεγνα δισκακια)

GTC_fan
31-08-08, 12:33
Παιδες γεια σας ειμαι νεος στο αθλημα κ μόλις αγορασα το πρωτο μου αυτοκινητακι ενα gtc 1.6 turbo.
Διαβασα ολα τα ποστ εως τωρα για να βγαλω καποιο συμπερασμα οτι οντως οσα κ να του εχουν κανει οσα κ να ακουγονται και να λενε καλο ειναι να το προσεχεισ στην αρχη κ οσο μπορεισ να το στρωνεις.
Οταν φτιαχνεις καινουργιο σπιτι ο αρχιτεκτονας σου λεει θα αντεξει κ 8 ριχτερ εσυ ομως θα θελες παντα να τον αποφυγεις το σεισμο κ οχι να πας γυρευοντας...ετσι δεν ειναι;...
Ξερω οτι πρεπει να παω να αλλαξω τα λαδια κ ταλοιπα...αλλα εχω μερικες αποριες που μονο εσεις οι κατοχοι οπελ αλλα κ γενικοτερα τουρμπο αυτοκινητων μπορειτε να ξερετε κ να μου απαντησετε.

Στα 1000 χιλ. που ειναι τωρα το gtc μου το εχω παει οπως διαβασα παραπανω...εως 3.500 στρ. αντε 4.000 (σε καμια προσπεραση) , πολλες αλλαγες ταχυτητων σε ολο το φασμα..., το αφηνω παντα 2 λεπτα να πεσουν τα λαδια απο την τουρμπινα μολις φτανω..., κλεινω το κλιματισμο πριν κλεισω τη μηχανη κ κανα 2 λεπτα πριν το αφησω στο ρελαντι...,δε το σκαω μολις παρει μπροστα...(έλεος ποσο μαλλον στο στρωσιμο...), και γενικα οσο μπορω το προσεχω...θελω να μου πειτε κ εσεισ απο την πολυχρονη εμπειρια σας:

1. τι αλλο θα πρεπει να προσεξω...?
2. ποσα χλμ ακομα για να μη κοιταω κα8ε τοσα το στροφομετρο να δω σε τι στροφες εχω φτασει...;
3. αν το εχω πιεσει πολυ χωρις να το εχω συνειδητοποιησει τι μπορει να μου εμφανιστει κ πότε ...;
4. ποτε και στις ποσες στροφες ανοιγει η τουρμπινα...;

περιτο να πω οτι ακομα δεν εχω πατησει το sport διακοπτη νομιζοντας οτι πρεπει να το στρωσω πρωτα κ μετα...(; τι λετε;)

Ειμαι νεος στο φορουμ στο site και γενικοτερα με τα αυτοκινητα... κ πιστευω οτι απο εδω κ μεσα απο σας θα εχω τις απαντησεισ που χρειαζομαι! Ευχαριστω πολυ.
Να στε καλα κ παιδια προσοχη στο δρομο!!!

akism3
20-04-09, 17:28
Οντως,το σπορ κουμπι το παταμε στο στρωσιμο,η οχι?

teddy
20-04-09, 17:54
δεν πιστευω οτι υπαρχει προβλημα,αν πατηθεις το σπορ κουμπι κατα την διαρκεια του στρωσιματος...
αρκει να μην συνδυαστει με σπορ οδηγηση,και υπερβολες που πρεπει να αποφθευχουν κατα την διαρκεια του στρωσιματος!

slalom
20-04-09, 23:07
xm to diavasa

alla dystixos den stekei

1on o typakos milaei gia moter apo supersport mixanakia aka 14-16000 rpm, kamia sxesi me ta dika mas moter, poly pio ekseligmena, kataskevasmena sxedon teleia (tha skorpagan allios sto proto strofarisma)

2on den nomizo oti to elatirio tou pistoniou doulevei logo tis piesis tou idiou tou thalamou kafsis (as me diapsefsei kapoios mixanologos omos an kano lathos) an douleve etsi tote ta 2T moter (dixrona moter) palias sxediasis den tha doulevan katholou

den mou fenete kai poly proffesional to site para san erasitexniki prospatheia kai den nomizo pos prosopika tha to empistevomoun

episis i apopsi afti einai entelos kainourgia kai den diastavronete apo alles tekmiriomenes apopseis opote einai kai amfilegomeni
Έχει κάποια βάση το άρθρο του, αλλά όλα αυτά εξαρτώνται από την επεξεργασία των τριβώμενων επιφανειών. Η τάση των ελατηρίων είναι συγκεκριμένη για πολλούς και διάφορους λόγους.

Τα μοτέρ όντως τα δοκιμάζουν, και μάλιστα κάποια εταιρία τα δοκιμάζει στεγνά (δε θυμάμαι ποια)

vasilis n
01-11-09, 11:49
na deite paidia ti strosimo tous kanoun otan ta vazoun epanw stis amakses(fortiga metaforas)koubomeni prwti full strofes kai anartiseis na klene apo to gap pou akougete otan anevainoun thn raba gia na ta valoun me seira ena pisw apo to allo xwria ta kopanimata pou trone apo tous dalikerides...