PDA

Επιστροφή στο Forum : Περι βαλβολινών και σασμάν-δίσκων γενικότερα



Geologos
08-08-10, 13:16
Τις βαλβολίνες τις αλλάζουμε τελικά ή όχι και αν ναι με τις μαμά ή με άλλες aftermaket?Επίσης ήθελα να ρωτήσω για να βγάλουμε ένα μέσο όρο στα πόσα χιλιόμετρα αλλάζουν δίσκο-πλατό τα Vectra B, εγώ έχω 123.000 τώρα!

jimik1
08-08-10, 14:29
τις αλλαζουμε με μαμα συνηθως οταν κατεβαζουμε το σασμαν για δισκο πλατο ρουλεμαν, τωρα καθε ποτε θελει αλλαγη ο δισκος ειναι αναλογα με τις συνθηκες χρησης...

babisskg
08-08-10, 15:42
Οι βαλβολινες συμπληρωνονται οταν υπαρχει λογος . Αλλαζονται οταν κατεβει το κιβωτιο
με τις ιδιες . Ο δισκος δεν αλλαζεται αν και το ερωτημα σηκωνει " πολυ νερο " μιας και
εξαρταται απο την χρηση που του επιφυλλασει ο καθενας . Αν για παραδειγμα καποιος
ρυμουλκει τροχοσπιτο θαπρεπε να εχει αλλαξει το δισκο με αλλον για τη συγκεκριμενη
χρηση . Αν οχι ειναι λογικο να φαγωθει στο " αψε - σβησε " . Αν παλι περιμενει καποιος
στο φαναρι να αναψει το πρασινο με ταχυτητα στο κιβωτιο και η συγκεκριμενη κινηση
ειναι στανταρ συνηθεια τοτε η ζωη του δισκου ειναι περιορισμενη .
Επισης υπαρχει κοσμος που συνηθιζει να " ψιλοακουμπαει " το αριστερο ποδι στο
πενταλ του συμπλεκτη σαν να ηταν Foot Rest πραγμα το οποιο επιβαρυνει την ωφελιμη
ζωη του . Και αλλα πολλα παρομοια .
Φυσικα και υπαρχει και ελλατωματικο υλικο . Τα 123.000 χλμ. δεν ειναι αρκετα για
αλλαγη δισκου .

Ευχαριστω

babisskg

vendar
08-08-10, 16:27
123000χλμ δεν είναι αρκετά? εμένα μου φαίνονται πάρα πολλά χιλιόμετρα (χωρίς να έχω κάποια γνώση πάνω στο θέμα....).

Geologos
08-08-10, 16:51
Δυστυχώς δεν έχω αρκετά μέτρα σύγκρισης...Γνωστή μου με Peugeot 307 άλλαξε στις 180.000, για Vectra B έχω διαβάσει 220.000 για αλλαγή δίσκου (http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=33160#p1338078 ).Σίγουρα έχει να κάνει και με τη χρήση, γι'αυτο δεν πολυαγχώνομαι στα φανάρια!

tragos
08-08-10, 18:59
megane 1,6 16v με 220.000κμ ακομα με μαμα δισκο και παει ακομα.
brava 1,4 12v με 170.000κμ με μαμα δισκο και παει ακομα.
focus 1,6 16v αλλαγη δισκοπλατο στις 230.000
zx 1,4 8v αλλαγη στις 180.000
renault 19 1,4 8v αλλαγη στις 220.000κμ και με πολυ ζορισμα οταν προσπαθουσαμε να τραβηξουμε αλλο αμαξι απο γκρεμο.
avensis 1,6 16v αλλαγη στις 180.000 με παρα πολυ κανιβαλισμο απιστευτη κακομεταχειρηση.

αλλα δεν θυμαμαι τωρα αλλα 123.000κμ δεν ειναι τιποτα

Geologos
08-08-10, 19:01
:D

Th4n4s1s
08-08-10, 19:24
Στο Vectra Β αλλάξαμε δίσκο περίπου στις 130.000 αν θυμάμαι καλά. Αλλά είχε τραβήξει και πολύ τροχόσπιτο σε ορεινές διαδρομές προς Καρπενήσι. Στο Megane με 115.000 και πατινάρει λίγο.. Δεν βλέπω να φτάνει τις 120000.....

Geologos
08-08-10, 19:28
Ωχ, κ άλλος αγρινιώτης? Για Καρπενήσι τραβάει μόνο του τα πάνδεινα, πόσο μάλλον με τροχόσπιτο!

Th4n4s1s
08-08-10, 20:26
Το Kaddet να δεις τι τράβαγε...1200 cc με 4 άτομα φουλ πορτμπαγκάζ και το τροχόσπιτο τέρμα φορτωμένο....Ταξίδι μόνο βράδυ με την δροσούλα....

Geologos
08-08-10, 20:52
Τώρα με τι κυκλοφορείς, αν σε δω στο δρόμο να σου κορνάρω!Εγώ έχω χαρακτηριστικές πινακίδες, 8000!

Th4n4s1s
08-08-10, 21:26
Off Topic

Τώρα κυκλοφορώ με ένα Megane αλλά πλέον μετακόμισα στα Γιάννενα λόγω δουλειάς...

akis88
08-08-10, 22:16
150.000 και ακομα καλα κραταει ο δικος μου.
60.000 απο αυτα τα εκανε γυναικα!

babisskg
09-08-10, 16:03
Αφου ειδατε ποσο " νερο " σηκωνει το θεμα ξαναλεμε οτι 123.000 χλμ. δεν ειναι αρκετα για
αλλαγη δισκου . Εφοσον βεβαια τηρουνται τα προαπαιτουμενα . Εδω αξιζει να σημειωσουμε οτι
οταν φτασει η στιγμη γινεται και ανακατασκευη δηλ. να βαλουμε καινουργιο υλικο τριβης στον
υπαρχοντα δισκο με σημαντικα μικροτερο κοστος απο την αλλαγη .
Επι της ουσιας μια δοκιμη οσον αφορα την κατασταση του υλικου τριβης ειναι να βαλετε τεταρτη στο κιβωτιο και να αποπειραθειτε να ξεκινησετε ( σε ευθεια ) . Λογικο ειναι να σβησει , αν
οχι τοτε ............


Ευχαριστω

babisskg

opelkadett
27-08-10, 14:23
Μέχρι στιγμής άλλαξα δύο φορές τις βαλβολίνες στο Vectra μου αυτές της Opel (κόκκινες) SAE 80 !!!

Την πρώτη στις 100.000 km και την δεύτερη στα 200.000 km!!
Έτσι προληπτικά!!

Όσον αφορά για την αλλαγή δίσκο πλατώ και αντλιά συμπλέκτη εξαρτάται κατά πόσο "ελαφρύ" είναι το αριστερό σου πόδι!!

Ένα θα σου πω έχω 207.000 και κάτι ψιλά χιλιόμετρα και ακόμη ΔΕΝ τον έχω αντικαταστατήσει !!
Βέβαια απομονώνει ψηλά αλλά δεν πατινάρει!!

Αυτά τα ολίγα!!!

dimitris-vectra
27-08-10, 14:51
140.000 χλμ σχεδόν και δεν έχει πειραχτεί ο δίσκος... Επίσης να αναφέρω ότι όσο είναι στα χέρια μου το αυτοκίνητο έχει τουλάχιστον 50-60.000 χλμ εντος πόλης...!:D

Για τις βαλβολίνες δεν ξέρω να σας πω και πολλά...

corsakias2002
27-08-10, 18:42
Εγω εχω ~170000 χιλιόμετρα και πρέπει να τις έχω αλλαξει μία ή δύο φορές μέχρι τώρα! προληπτικα!!

iTaxi
18-09-10, 18:21
thn telaiytea fora allaksa set sumplekth stis 968.ooo km 2h fora sto omega

babisskg
19-09-10, 09:50
ΕΥΓΕ για τον αριθμο χλμ. που πετυχατε και δεν κοροιδευω καθολου . Καπου εκει εχω
σκοπο να βρεθω κι' εγω αν δε με προδωσει το υλικο . Δεν εχω καθολου καλη σχεση με
το πενταλ του συμπλεκτη ουτε και με του φρενου .
Βεβαια στην περιπτωση σας πρεπει να βοηθαει και η ροπη του κινητηρα στο Omega ,
αληθεια ποσα κθβικα ειναι?
Φοβαμαι παντως οτι συμφωνα με τα γραφομενα πολλων φιλων το Vectra C δεν τα παει
και τοσο καλα στο σετ δισκοπλατω κατι που καποιες φορες διαπιστωνω κι' εγω . Καποια
στιγμη φετος σε μια ΑΝΗΦΟΡΑ η κορη μου πεταχτηκε λεγοντας " Μπαμπα γιατι μυριζει
το αυτοκινητο ? " ενω εγω σταυροκοπιομουνα να βγαλω το κομματι . Ειδωμεν !
Φτασαμε αισιως τα 76.000 χλμ. και προχωραμε .

babisskg

macedonas
24-09-10, 16:37
250000 Κm κι ακόμη πάει. Φυσικά απομονώνει ψιλά αλλά κόμη δεν πατινάρει. Για να δούμε......

ohristou
24-09-10, 16:52
Επειδη ειμαι νεος οδηγος οταν λετε πατιναρει τι ακριβως εννοειτε;;;

antonis
24-09-10, 22:29
πατας γκαζι κ αντι να ανεβαζει χλμετρα να κανεις δρομο βλεπεις να ανεβαινουν οι στροφες κινητηρα κ να μη νοιωθεις επιταγχυνση.