PDA

Επιστροφή στο Forum : opel astra diesel



petrros
21-02-10, 14:03
Καλημέρα. Καταρχήν δεν ξέρω αν το παρακάτω μήνυμα μου είναι στην σωστή ενότητα.
Είμαι σε περίοδο που σκέπτομαι να αλλάξω το παλιό μου αυτοκίνητο (Opel Astra) με το νέο Astra.
Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: Σκέπτομαι να το πάρω με κινητήρα diesel 1700CC λόγο ότι κάνω περίπου 28000km το χρόνο.
Το ερώτημα μου είναι πόσο αξιόπιστος είναι ο κινητήρας diesel της Opel και γενικά θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα.

vgr
21-02-10, 14:53
Καλημέρα. Καταρχήν δεν ξέρω αν το παρακάτω μήνυμα μου είναι στην σωστή ενότητα.
Είμαι σε περίοδο που σκέπτομαι να αλλάξω το παλιό μου αυτοκίνητο (Opel Astra) με το νέο Astra.
Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: Σκέπτομαι να το πάρω με κινητήρα diesel 1700CC λόγο ότι κάνω περίπου 28000km το χρόνο.
Το ερώτημα μου είναι πόσο αξιόπιστος είναι ο κινητήρας diesel της Opel και γενικά θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα.

Καλως ήρθες στο club :)
Έλα σιγα σιγα να αυξανόμαστε οι πετρελαιοκίνητοι :D

Το μοτέρ αυτό το φοράει σε CORSA D Ο EPIVITOR (http://www.opel-club.gr/vbulletin/member.php?u=531) και δηλώνει ικανοποιημένος
http://www.opel-club.gr/vbulletin/member.php?u=531

Εδώ μπορείς να δεις ακόμη μια συζήτηση για diesel
http://www.opel-club.gr/vbulletin/showthread.php?p=264574&posted=1#post264574

Για πολλά km το χρόνο ροπή και οικονομία και τώρα που προστίθεται η φορολόγηση στα καυσιμα νομίζω ότι είναι πολύ καλή επιλογή.
Δεν ξέρω βέβαια που θα πάει η δουλειά με τη απαγόρευση στα diesel Αθήνα - Θεσσαλονίκη μιας και είσαι από Πειραιά. ( Δεν ξέρω τι παίζει Αθήνα και πόσο γράφουν τα diesel σε καθημερινή βάση αλλά σίγουρα υπάρχουν πολλά πλέον σε Αθήνα και θεσσαλονίκη ιδίως SUV και μεγάλα )

petrros
21-02-10, 15:57
Καλως ήρθες στο club :)
Έλα σιγα σιγα να αυξανόμαστε οι πετρελαιοκίνητοι :D

Το μοτέρ αυτό το φοράει σε CORSA D Ο EPIVITOR (http://www.opel-club.gr/vbulletin/member.php?u=531) και δηλώνει ικανοποιημένος
http://www.opel-club.gr/vbulletin/member.php?u=531

Εδώ μπορείς να δεις ακόμη μια συζήτηση για diesel
http://www.opel-club.gr/vbulletin/showthread.php?p=264574&posted=1#post264574

Για πολλά km το χρόνο ροπή και οικονομία και τώρα που προστίθεται η φορολόγηση στα καυσιμα νομίζω ότι είναι πολύ καλή επιλογή.
Δεν ξέρω βέβαια που θα πάει η δουλειά με τη απαγόρευση στα diesel Αθήνα - Θεσσαλονίκη μιας και είσαι από Πειραιά. ( Δεν ξέρω τι παίζει Αθήνα και πόσο γράφουν τα diesel σε καθημερινή βάση αλλά σίγουρα υπάρχουν πολλά πλέον σε Αθήνα και θεσσαλονίκη ιδίως SUV και μεγάλα )

Μονιμη κατοικια πλεον ειναι εκτος αττικης. Οσο αφορα την κινηση με diesel σε αθηνα και θεσαλονικη βγαινει ειδικη αδεια κυκλοφοριας που αναγραφετε επανω οτι επιτρεπετε να κινησε σε αυτες τις πολεις ( δεν το ξερω βεβαιως εαν αυτο ισχυει πραγματικα ή ειναι απλως φημες)
Στο θεμα της οικονομιας καυσιμου σε σχεση με αυτο της βενζινης ειναι ενα βασικο κομματι και ειναι στα θετικα.
Ο προβληματισμος ειναι τι στοιχιζει απo συντηρηση το συγκεκριμενο αυτοκινητο?

vgr
21-02-10, 16:58
Ιδιαίτερες απαιτήσεις σε συντήρηση δεν έχει.
Στις 30000 ΚΜ ή στο χρόνο θέλει λάδια
Στις 60000 ΚΜ ή στα 2 χρόνια λάδια , φίλτρο λαδιού , φίλτρο πετρελαίου ,έλεγχο- φίλτρο αέρα (αυτά από μηαχανικά)
Στις 90000 ΚΜ έχει επιπλέον ιμάντες (όχι χρονισμού έχει καδένα) και καλό είναι να γίνει ένας έλεγχος -καθαρισμός μπεκ , εισαγωγής και βαλβίδας EGR
Γενικά η συντήρηση δεν έχει τίποτα ιδιαίτερο και ακριβό (εξαρτάται η τιμή βέβαια και από το εξουσιοδοτημένο service ή αντιπροσωπεία και τα εργατικά τους )
Στην τουρμπίνα προτείνεται service περίπου στις 200.000ΚΜ
Τα ακριβά εξαρτήματα του κινητήρα είναι τα μπεκ και η αντλία πετρελαίου τα οποία δεν πρόκειται να σε απασχολήσουν σε φυσιολογικές συνθήκες και με χρήση καθαρού πετρελαίου πριν κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα.
Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στο καύσιμο.
Προσοχή χρειάζεται και το σύστημα μετάδοσης γιατί με 280Νm ροπή κάτω από τις 2000 στροφές που έχει το συγκεκριμένο μοτέρ δεν είναι για καρφωτές – άτσαλη χρήση ( καλή επιλογή είναι και το αυτόματο για diesel )
Ξεκολλήματα από στάση σπιναρίσματα στροφαρίσματα είναι θανατηφόρα για τέτοιο μοτέρ – μετάδοση , σε αποζημιώνει βέβαια στις ρεπρίζ , επίπεδο θορύβου εν κινήσει κλπ
Επιπλέον ισχύουν ότι και στα turbo βενζινοκίνητα σωστό ζέσταμα , αφήνουμε να κρυώσει μετά από έντονη χρήση πριν σβήσουμε κλπ

Nontas GTC
21-02-10, 20:33
Παιδιά εγώ έχω ένα astra f 1,7 diesel (χωρις turbo) κλουβάκι (astravan) του 1995!Εισαγωγή από Γερμανία με 40.000 χιλιόμετρα το 1998.Τώρα έχει 200.000 χιλιόμετρα και από συντήρηση όταν το θυμηθούμε!! Κυριολεκτικά ''σκυλί'' !! Άκρως οικονομικό και 100% αξιόπιστο!! Μιλάμε για 3 - 4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα!! Λυπούμαστε να το δώσουμε να πάρουμε το καινούριο τόσο καλό που έχει βγει και έχει πάρα πολύ ζωή ακόμα!!! Υστερεί σε ανέσεις βέβαια ( ηλεκτρικά παράθυρα, υδραυλικό τιμόνι & air condition) αλλά για την χρήση που το θέλουμε είναι ιδανικό!!! Συνιστω ανεπιφύλακτα opel diesel!! Εγγύηση και οικονομία!!!

kadafi
25-02-10, 16:17
οχι το 1.7 καλήτερα το 1.9 turbaten...ρωτα κ κανενα ταριφακο εγω στα δυο χρόνια και με 125.000 στο 1.9 ειμαι μια χαρα...

amyntas
25-02-10, 21:22
Δεν εχει 1.9 ,για εμενα η διαφορα στη τιμή σε σχεση με το 1.4Τ δεν νομιζω να καλυφτεί σε 6-7 χρόνια

opel_astra
28-02-10, 02:37
Παιδιά εγώ έχω ένα astra f 1,7 diesel (χωρις turbo) κλουβάκι (astravan) του 1995!Εισαγωγή από Γερμανία με 40.000 χιλιόμετρα το 1998.Τώρα έχει 200.000 χιλιόμετρα και από συντήρηση όταν το θυμηθούμε!! Κυριολεκτικά ''σκυλί'' !! Άκρως οικονομικό και 100% αξιόπιστο!! Μιλάμε για 3 - 4 λίτρα / 100 χιλιόμετρα!! Λυπούμαστε να το δώσουμε να πάρουμε το καινούριο τόσο καλό που έχει βγει και έχει πάρα πολύ ζωή ακόμα!!! Υστερεί σε ανέσεις βέβαια ( ηλεκτρικά παράθυρα, υδραυλικό τιμόνι & air condition) αλλά για την χρήση που το θέλουμε είναι ιδανικό!!! Συνιστω ανεπιφύλακτα opel diesel!! Εγγύηση και οικονομία!!!

Eτσι 242.000χιλιαδες χιλιομετρα σκισιματος στην κυριολεξια και δεν εχει κανει κιχ! Οταν λεω κιχ εννοω κιχ. Opel diesel δαγκωτο!

1.8 140hp fotis
28-02-10, 02:52
δεν ξερω για τον 1.7td αλλα ξερω για ντιζελ και για td!
δεν υπαρχουν 3 και 4 και 5 λιτρα καταναλωση μεσο ορο,μονο σ εθνικη και υπο συνθηκες για td!!
ta atmosfairika απλα σερνοντε!
οι τουρμπινες ειναι πολυστροφες και θελουν προσοχη!
τα λαδια καλο ειναι ν αλλαζοντε οπως και σε βενζινη μην πω πιο συχνα!
θελει μεγαλη προσοχη στο καυσιμο,αν βαλεις μια φορα νερο παει η τρομπα,επισκευη περι τα 500ευρω,γι αυτο πρεπει να βαζεις σε συγκεκριμενο πρατηριο οποτε αν σου βαλουν νοθευμενο να του βαλεις να πληρωσουν!(εχει γινει αυτο σ επωνυμο πρατηριο κ εχει πληρωση 15 τρομπες επισκευη)
εχουν προβλημα στο βολαν μετα τις 100.000χλμ περιπου λογο μεγαλης ροπης και ********ενου συστηματος μεταδοσης που ειναι και καλα πιο καλο,ολα τα ντιζελ μετα το 2005!
εχουν ροπη που σε κανουν να σκεφτεσαι οτι τ αλογα ειναι δευτερευον σημασιας!
απο συντηρηση γλυτωνεις μονο τα μπουζι!
αν σκεφτεσαι ν αλλαξεις αυτοκινητο μετα της 200.000χλμ ισως δεν σε συμφερει αυτα που θα πληρωσεις στην αρχη!
αν κανεις πολλα χλμ τοτε ειναι μονη λυση το td!

Nontas GTC
28-02-10, 03:20
δεν ξερω για τον 1.7td αλλα ξερω για ντιζελ και για td!
δεν υπαρχουν 3 και 4 και 5 λιτρα καταναλωση μεσο ορο,μονο σ εθνικη και υπο συνθηκες για td!!
ta atmosfairika απλα σερνοντε!
οι τουρμπινες ειναι πολυστροφες και θελουν προσοχη!
τα λαδια καλο ειναι ν αλλαζοντε οπως και σε βενζινη μην πω πιο συχνα!
θελει μεγαλη προσοχη στο καυσιμο,αν βαλεις μια φορα νερο παει η τρομπα,επισκευη περι τα 500ευρω,γι αυτο πρεπει να βαζεις σε συγκεκριμενο πρατηριο οποτε αν σου βαλουν νοθευμενο να του βαλεις να πληρωσουν!(εχει γινει αυτο σ επωνυμο πρατηριο κ εχει πληρωση 15 τρομπες επισκευη)
εχουν προβλημα στο βολαν μετα τις 100.000χλμ περιπου λογο μεγαλης ροπης και ********ενου συστηματος μεταδοσης που ειναι και καλα πιο καλο,ολα τα ντιζελ μετα το 2005!
εχουν ροπη που σε κανουν να σκεφτεσαι οτι τ αλογα ειναι δευτερευον σημασιας!
απο συντηρηση γλυτωνεις μονο τα μπουζι!
αν σκεφτεσαι ν αλλαξεις αυτοκινητο μετα της 200.000χλμ ισως δεν σε συμφερει αυτα που θα πληρωσεις στην αρχη!
αν κανεις πολλα χλμ τοτε ειναι μονη λυση το td!

Φίλε Φώτη εμείς που το κλουβάκι το έχουμε για επαγγελματικό το θέμα ''σέρνεται'' δεν μας απασχολέι! Κύριο χαρακτηριστικό είναι η οικονομία! Με πορεία 120-130 τα 3-4-5 λίτρα είναι πραγματικότητα! Σου λέω με απόλυτη σιγουριά ότι δεν έχει γίνει ούτε μία φορά σέρβις στην ώρα του και δεν έχει τεθεί ποτέ θέμα με νοθευμένο καύσιμο και πρόβλημα με τρόμπα! Ίσα ίσα που βάζουμε εκέι που βρίσκουμε το πιο φτηνό πετρέλαιο!!! Ίσως να είναι ότι έχει τρόμπα παλιάς τεχνολογίας και ΄''ξεπερνά'' τα προβλήματα του νοθευμένου καυσίμου! Πάντως η γνώμη μου είναι ότι η επιλογή ενός diesel γίνεται με μόνο γνώμονα την οικονομία και όχι την πολύ ροπή που έχει το αυτοκίνητο. Το diesel απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό! Πέρυσι έκανα ένα ταξίδι με το κλουβάκι 1600 χιλιόμετρα και έκαψα 50 λίτρα πετρέλαιο! αυτό μου φτάνει και μου περισσεύει!

1.8 140hp fotis
28-02-10, 03:32
Φίλε Φώτη εμείς που το κλουβάκι το έχουμε για επαγγελματικό το θέμα ''σέρνεται'' δεν μας απασχολέι! Κύριο χαρακτηριστικό είναι η οικονομία! Με πορεία 120-130 τα 3-4-5 λίτρα είναι πραγματικότητα! Σου λέω με απόλυτη σιγουριά ότι δεν έχει γίνει ούτε μία φορά σέρβις στην ώρα του και δεν έχει τεθεί ποτέ θέμα με νοθευμένο καύσιμο και πρόβλημα με τρόμπα! Ίσα ίσα που βάζουμε εκέι που βρίσκουμε το πιο φτηνό πετρέλαιο!!! Ίσως να είναι ότι έχει τρόμπα παλιάς τεχνολογίας και ΄''ξεπερνά'' τα προβλήματα του νοθευμένου καυσίμου! Πάντως η γνώμη μου είναι ότι η επιλογή ενός diesel γίνεται με μόνο γνώμονα την οικονομία και όχι την πολύ ροπή που έχει το αυτοκίνητο. Το diesel απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό! Πέρυσι έκανα ένα ταξίδι με το κλουβάκι 1600 χιλιόμετρα και έκαψα 50 λίτρα πετρέλαιο! αυτό μου φτάνει και μου περισσεύει!
συμφωνω σε ολα μαζι σου εγω μιλαω κ για χρηση ως ι.χ και για td ή για καποιον που θα το παρει αντι βενζινης και θελει παρομοια επιταχυνση και ταχυτητες!!
και οι παλιες τρομπες πιναν και νιθευμενο οι καινουργιες οχι γιατι ειναι αμεσου ψεκασμου και υψιλης πιεσης!!καποια μοντελα μερσεντες θελαν και εξτρα φιλτρο για να καινε το νορμαλ πετρελαιο!

corsa(i love kontres)
28-02-10, 22:04
δε ξερω για εσας .....εγω vectra 2.0 DTI ('04) σε ταξι ...... δεν μου εχει δωσει κ τα καλυτερα αποτελεσματα!!!!
...απο τις 100.000 ΒΟΛΑΝ δισκο πλατο
....απο τις 250.000 ΣΑΣΜΑΝ
και στις 460.000 .....ΚΟΜΜΕΝΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ !!!!!!!!!!!!

....να συνεχισω ?????

δε λεω η συντηρηση τοπυ (λαδια,φιλτρα,τακακια,) .....ειναι αρκετα οικονομικη , αλλα τι να το κανεις οταν καθε χρονο ή καθε 100.000 με 120.000 χλμ θελεις 1500ευρω για ΒΟΛΑΝ δισκο πλατο .....................
κ καθε 2 χρονια ή καθε 250.000 χλμ θελεις 1200-1500ευρω για μεταχειρισμενο σασμαν !!!!!!

vgr
01-03-10, 00:41
δε ξερω για εσας .....εγω vectra 2.0 DTI ('04) σε ταξι ...... δεν μου εχει δωσει κ τα καλυτερα αποτελεσματα!!!!
...απο τις 100.000 ΒΟΛΑΝ δισκο πλατο
....απο τις 250.000 ΣΑΣΜΑΝ
και στις 460.000 .....ΚΟΜΜΕΝΟ ΣΤΡΟΦΑΛΟ !!!!!!!!!!!!

....να συνεχισω ?????

δε λεω η συντηρηση τοπυ (λαδια,φιλτρα,τακακια,) .....ειναι αρκετα οικονομικη , αλλα τι να το κανεις οταν καθε χρονο ή καθε 100.000 με 120.000 χλμ θελεις 1500ευρω για ΒΟΛΑΝ δισκο πλατο .....................
κ καθε 2 χρονια ή καθε 250.000 χλμ θελεις 1200-1500ευρω για μεταχειρισμενο σασμαν !!!!!!

Μπάμπη πόσα χιλιόμετρα έχει τώρα το vectra?
Τα μπεκ και η αντλία καυσίμου πόσα km σου πήγαν ? Τα επισκεύασες ή τα αντικατέστησες με καινούρια ?

Τα ταξι πιστευω είναι το απόλυτο τεστ αντοχης για ενα οχημα
Δύσκολα ιδιώτης κάνει τα χιλιόμετρα πόλης των ταξί αν κανει παραπάνω απο το μεσο ορο ειναι περιφερειακα η ταξιδια οπωτε δεν υπαρχει τετοια καταπονηση στη μεταδοση

1.8 140hp fotis
01-03-10, 00:57
Μπάμπη πόσα χιλιόμετρα έχει τώρα το vectra?
Τα μπεκ και η αντλία καυσίμου πόσα km σου πήγαν ? Τα επισκεύασες ή τα αντικατέστησες με καινούρια ?

Τα ταξι πιστευω είναι το απόλυτο τεστ αντοχης για ενα οχημα
Δύσκολα ιδιώτης κάνει τα χιλιόμετρα πόλης των ταξί αν κανει παραπάνω απο το μεσο ορο ειναι περιφερειακα η ταξιδια οπωτε δεν υπαρχει τετοια καταπονηση στη μεταδοση
σωστος για την μεταδοση αλλα τα χλμ που κανει ενα ταξι δεν θα τα βγαλει το ιδιο μοτερ σε ι.χ γιατι το ταξι τα κανει σε λιγα χρονια κ αποφευγει την φθορα λογο ετων,γιατι μην ξεχναμε μετραει και η φθορα του χρονου στην αντοχη των υλικων!!
οι αντλιες συνηθως πανε πανω απο 500.000χλμ αν δεν βαλεις νοθευμενο καυσιμο!!
βεβαια ας μας πει κ ο μπαμπης!!

corsa(i love kontres)
01-03-10, 22:33
επαναλαμβανω οτι απο τις 460.000χλμ φοραω ΑΛΛΗ μεταχειρισμενη μηχανη με την οποια εχω κανει ΗΔΗ 100.000χλμ
....κ συμειωτεων την ΑΝΤΛΙΑ καυσιμου ή πομπα πετρελαιου (αλιως) απο την παλια την εβαλα στην καινουργια μηχανη ...και ..ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ....δεν την πειραξα ακομη !!!!!!!!!!!!!!!!

τα μπεκ και την τουρμπινα...τουλαχιστον στη παλια μηχναη εκαναν 460.000χλμ κ το μονο που ειχα κανει 3-4 φορες , ειχα βαλει αυτο το καθαρητικο που δινει η OPEL !


συμπερασματικα αυτο που εχω καταλαβει μεχρι τωρα απο αυτο το αυτοκινητο ειναι .....ΔΕΝ θελει αποτομα ξεκινηματα σταματηματα (ολο τετοια κανουμε στο ταξι) λογω ευαισθισιας ΟΛΟΥ του συστηματος μεταδοσης κινησης
......κ την στανταρτ συντηρηση !!!!
κ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ θα πανεΟΛΑ καλα!!!!!

corsakias2002
13-03-10, 15:40
Γιαυτο τις ****ες να τις βγάζεις στο Corsa Μπαμπη!!! :P

dsk
07-04-10, 19:28
Καλημέρα. Καταρχήν δεν ξέρω αν το παρακάτω μήνυμα μου είναι στην σωστή ενότητα.
Είμαι σε περίοδο που σκέπτομαι να αλλάξω το παλιό μου αυτοκίνητο (Opel Astra) με το νέο Astra.
Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: Σκέπτομαι να το πάρω με κινητήρα diesel 1700CC λόγο ότι κάνω περίπου 28000km το χρόνο.
Το ερώτημα μου είναι πόσο αξιόπιστος είναι ο κινητήρας diesel της Opel και γενικά θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα.
καλησπερα και απο μενα πετρο..

εχω και opel astra 1.7tdi 2.0 dti με 75 και 85 hp το καθενα . πρωτο φοραει isuzu moter και το αλλο opel.
αρκετα καλα και τα δυο με καλη καταναλωση. θα σταθω ομως στο 1,7 γιατι 280,000 και δεν εχει βγαλει το παραμικρο.
μιας και η δουλεια μου ειναι το diesel service τοτε εχω να σου οτι δεν θα εχεις κανενα προβλημα.. δεν θα ελεγα ομως το ιδιο για τον 2,0 dth με τα 101hp. στο συγκεκριμενο μοτερ η αντλια πετρελαιου ποναει....
ΔΕΝ επισκευαζεται και ΔΕΝ μπορει να μετρηθει... δηλαδη μονο στην opel καινουργια [ περιπου 3,000 ευρω ]

το astra που αναφερεσαι ειναι common rail και φυσικα θελει πολυ προσοχη στο θεμα καυσιμου μιας και αλλαγη των μπεκ ειναι ακριβη υποθεση [ καποια απο αυτα επισκευαζονται με λιγα ευρω...] θα σου προτεινω να παρακουλουθεις την μπεκιερα για διαροες γιατι εκει πονανε λιγο.... και αν μπεις στο λουκι να το βελτιωσεις υπαρχουν πολλες λυσεις αλλα ΔΕΝ ειναι σωστες ολες...θελει προσοχη αυτο....

corsa(i love kontres)
07-04-10, 22:39
....κ να συμπληρωσω......

οτι πριν το πασχα ΞΑΝΑ μπηκα στο συνεργειο ΠΑΛΙ για στροφαλο....
....αγοραζω 3Η μηχανη (1600ευρω) ....την ΞΑΝΑγυμνωνω (αντλια πετρ., τοθτμπινα, κτλ κτλ)
....βαζω τα παλια ....τη βαζω μπρος.....κανει περιπου 100χλμ
κ μετα ΞΑΝΑ τσαφ....κ φορτωμα στην ΕΛΠΑ

μετα απο 2 μερες (λογω πασχα)....την βαζω πανω στον εγκεφαλο
....μου βρισκει ''αντλια πετρελαιου''......κ μετα απο καμια ωρα κρυου ιδρωτα , κ μετα τα λογια του μαστορα ''δεν υπαρχει ΠΟΥΘΕΝΑ καινουργια αντλια πετρελαιου στην ΕΥΡΩΠΗ κ απλα ΔΕΝ ταιριαζει καμια αλλη απο μηχανη ιδιου τυπου ( Y 20 DTH)....βλ. astra G 2.0 DTI.....
....ανακαλυπτω ενα ολοκληρο τρακ. ταξι καπου πηγαινοντας στη δραμα...
....ΤΡΕΧΩ εκιε με μαστορα ....ξηλωνω μονο αντλια (400ευρω)...
....ΞΑΝΑλυνω τη νεα μηχανη ....ΞΑΝΑξηλωνω αντλια πετρελαιου....ΞΑΝΑδενω με τη νεα αντλια
....ριχνουμεε ενα τρεξιματακι σε αντιπροσοπεια για car pass (μονο αν εχεις το Αρ. πλασιου αυτοκινητου που το πηρες) κ επαναπρογραμματισμο της αντλιας .....

κ μετα απο ολα αυτα .....απλα ΞΑΝΑ σταματησε λογω κακου χρονισμου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

κ ετσι αυριο .....ΞΑΝΑλυνω τη μιση μηχανη.....για να ΞΑΝΑχρονισω....κ να ΞΑΝΑπροσπαθησω να τη βαλω μπρος !

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ :
- 7 ημερες χωρις δουλεια.......κ βλεπουμε
- 2000ευρω τα μεχρι τωρα εξοδα......κ βλεπουμε
- 4 φορες λυσιμο - δεσιμο μηχανες.....
- 4 προσπαθειες να βαλουμε μπρος τις μηχαναες (ανελεητη μιζα, φουλ αιθερα στην εισαγωγη, 2 μπαταριες off κ 2 κατεστραμενες βασεις μηχ.)
- 7-8 μαστορες ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΟΙ ...απο 2 διαφ. συνεργεια
- 1 κρυολογημα, γ@μησετα διαθεση κ σιγουρα ΕΛΚΟΣ στομαχου ..για να μη πω τιποτα χειροτερο




Υ.Γ. ΠΩΛΕΙΤΕ η χαριζεται vectra C 2.0 DTI μοντ.'04, με νεα μηχανη κ σασμαν σε αριστη κατασταση......!!!!!!!!!!

1.8 140hp fotis
07-04-10, 22:47
....κ να συμπληρωσω......

οτι πριν το πασχα ΞΑΝΑ μπηκα στο συνεργειο ΠΑΛΙ για στροφαλο....
....αγοραζω 3Η μηχανη (1600ευρω) ....την ΞΑΝΑγυμνωνω (αντλια πετρ., τοθτμπινα, κτλ κτλ)
....βαζω τα παλια ....τη βαζω μπρος.....κανει περιπου 100χλμ
κ μετα ΞΑΝΑ τσαφ....κ φορτωμα στην ΕΛΠΑ

μετα απο 2 μερες (λογω πασχα)....την βαζω πανω στον εγκεφαλο
....μου βρισκει ''αντλια πετρελαιου''......κ μετα απο καμια ωρα κρυου ιδρωτα , κ μετα τα λογια του μαστορα ''δεν υπαρχει ΠΟΥΘΕΝΑ καινουργια αντλια πετρελαιου στην ΕΥΡΩΠΗ κ απλα ΔΕΝ ταιριαζει καμια αλλη απο μηχανη ιδιου τυπου ( Y 20 DTH)....βλ. astra G 2.0 DTI.....
....ανακαλυπτω ενα ολοκληρο τρακ. ταξι καπου πηγαινοντας στη δραμα...
....ΤΡΕΧΩ εκιε με μαστορα ....ξηλωνω μονο αντλια (400ευρω)...
....ΞΑΝΑλυνω τη νεα μηχανη ....ΞΑΝΑξηλωνω αντλια πετρελαιου....ΞΑΝΑδενω με τη νεα αντλια
....ριχνουμεε ενα τρεξιματακι σε αντιπροσοπεια για car pass (μονο αν εχεις το Αρ. πλασιου αυτοκινητου που το πηρες) κ επαναπρογραμματισμο της αντλιας .....

κ μετα απο ολα αυτα .....απλα ΞΑΝΑ σταματησε λογω κακου χρονισμου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

κ ετσι αυριο .....ΞΑΝΑλυνω τη μιση μηχανη.....για να ΞΑΝΑχρονισω....κ να ΞΑΝΑπροσπαθησω να τη βαλω μπρος !

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ :
- 7 ημερες χωρις δουλεια.......κ βλεπουμε
- 2000ευρω τα μεχρι τωρα εξοδα......κ βλεπουμε
- 4 φορες λυσιμο - δεσιμο μηχανες.....
- 4 προσπαθειες να βαλουμε μπρος τις μηχαναες (ανελεητη μιζα, φουλ αιθερα στην εισαγωγη, 2 μπαταριες off κ 2 κατεστραμενες βασεις μηχ.)
- 7-8 μαστορες ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΟΙ ...απο 2 διαφ. συνεργεια
- 1 κρυολογημα, γ@μησετα διαθεση κ σιγουρα ΕΛΚΟΣ στομαχου ..για να μη πω τιποτα χειροτερο




Υ.Γ. ΠΩΛΕΙΤΕ η χαριζεται vectra C 2.0 DTI μοντ.'04, με νεα μηχανη κ σασμαν σε αριστη κατασταση......!!!!!!!!!!

εσυ δεν φτανουν τα προβληματα που βγαζει αλλα εισαι και γκαντεμης!!!
ευχομαι περαστηκα,και πιο πολυ περαστηκα στο ταξι γιατι το κρυολογιμα φευγει πιο ευκολα:):):):)

s5zax
07-04-10, 22:51
Το επομενο ταξι σου και γενικοτερα επαγγελματικο σιγουρα δεν θα ειναι Opel.......

corsa(i love kontres)
07-04-10, 22:56
..ζαχο ξεχασα αν σε ευχαριστησω για την κατατοπιση κ οδηγιες ....περι tech2 κ επαναπρογραμματισμο !

....ναι ναι .....μου τοπε ο βαγγελης χιχιχιχιιχιιχ !!!!! νασαι καλα.....!

ασχετο .....απο σποντα βρικα το τηλ. αυτουνου (αγοραιο με εδρα τους ''φιλιπους'') που ειχε το ταξι στην μαντρα κ μιλησα μαζι του αν κ κατα ποσο ηταν καλη η αντλια κ αν ειχε προβληματα.......

.....32λεπτα μιλουσαμε ΜΟΝΟ για τις πατετντες που ειχε κανει ......κ ΕΥΤΥΧΩΣ το τρακαρε κ το εδωσε στη μαντρα !

dsk
08-04-10, 10:50
κριμα πολυ κριμα..... το εχουν αυτο οι DTH ..... αν δεν βγαλεις ακρη με την αντλια εχω καποια τηλ που ΙΣΩΣ βοηθησουν ...παντως σκεψου να βρεις ενα τρξαρισμενο απο εξω περιπου 2,500 ευρω...... αξιζει γιατι σου μενουν ολα τα υπολοιπα [ κομπρεσορας κλιματισμου .κ.α.]

corsa(i love kontres)
08-04-10, 18:33
κριμα πολυ κριμα..... το εχουν αυτο οι DTH ..... αν δεν βγαλεις ακρη με την αντλια εχω καποια τηλ που ΙΣΩΣ βοηθησουν ...παντως σκεψου να βρεις ενα τρξαρισμενο απο εξω περιπου 2,500 ευρω...... αξιζει γιατι σου μενουν ολα τα υπολοιπα [ κομπρεσορας κλιματισμου .κ.α.]
να φανταστεις τα εχω ΟΛΑ αυτα απο 2 φορες γιατι εχω αλαξει 2 μηχανες....ναι ναι το εκανα κ αυτο!!:mad::mad::mad::mad:

επισης ...ΑΥΡΙΟ παω για 2η αντλια...γιατι ..λεει...οτι αυτη που εβαλα προχθες ΔΕΝ ναγνωριζονταν απο τον εγκεφαλο ΜΟΥ !
συγκεκιρμενα ..λεει..οι κωδικοι της αντλια που ταιριαζουν με τον εγκεφαλο μου (vectra C) κ την πλαεξουδα μου, πρεπει τα 3 τελευταια ψηφια να εινια ή ΧΧΧΧΧΧ223 ή ΧΧΧΧΧΧ218....οποιοιδηποτε αλλοι κωδικοι πανω σε ΙΔΙΑ σχεδιαστηκα αντλια.......απλα ΔΕΝ θα δουλεψιουν !

κ η φαση ηταν οτι εγω ειχα πανω μια με κωδ. ΧΧΧΧΧΧΧ204 κ πηρε μπρος κ δουλεψε για μιση ωρα ....μετα απλα εβγαζε βλαβη στον χρονισμο ...λεει..του αισθ. στροφ. κ του αισθ. εκκεντροφορου......τον οποιο κ ΔΕΝ εχει πουθενα πανω στπν εκκεντροφορο!!!!!!

....τι να πω ,,,,,opel ειναι αυτα!!!!

dsk
08-04-10, 19:41
να φανταστεις τα εχω ΟΛΑ αυτα απο 2 φορες γιατι εχω αλαξει 2 μηχανες....ναι ναι το εκανα κ αυτο!!:mad::mad::mad::mad:

επισης ...ΑΥΡΙΟ παω για 2η αντλια...γιατι ..λεει...οτι αυτη που εβαλα προχθες ΔΕΝ ναγνωριζονταν απο τον εγκεφαλο ΜΟΥ !
συγκεκιρμενα ..λεει..οι κωδικοι της αντλια που ταιριαζουν με τον εγκεφαλο μου (vectra C) κ την πλαεξουδα μου, πρεπει τα 3 τελευταια ψηφια να εινια ή ΧΧΧΧΧΧ223 ή ΧΧΧΧΧΧ218....οποιοιδηποτε αλλοι κωδικοι πανω σε ΙΔΙΑ σχεδιαστηκα αντλια.......απλα ΔΕΝ θα δουλεψιουν !

κ η φαση ηταν οτι εγω ειχα πανω μια με κωδ. ΧΧΧΧΧΧΧ204 κ πηρε μπρος κ δουλεψε για μιση ωρα ....μετα απλα εβγαζε βλαβη στον χρονισμο ...λεει..του αισθ. στροφ. κ του αισθ. εκκεντροφορου......τον οποιο κ ΔΕΝ εχει πουθενα πανω στπν εκκεντροφορο!!!!!!

....τι να πω ,,,,,opel ειναι αυτα!!!!
Τι να πω opel ειναι αυτα.... για γελια και για κλαματα [ με το συμπαθειο ε...]

corsa(i love kontres)
09-04-10, 09:29
μιλησα με κανα δυο συναδελφους μου εχθες, κ μου ειπαν οτι τετοιες δουλειες σε vw και mercedes, γινονται στο αψε σβησε.....κ ταιριαζουν ολα σε ολα ,ακομη κ οι μετατροπες!
ενω σε εμας.......οχι δεν τριαζουν τα 3 τελευταια ψηφια της αντλια , οχι ο εγκεφαλος την αντλια θελει ξεκλειδωμα, οχι η πλεξουδα δεν ταιριαζει σε ιδιου τυπου κινητηρα....εεεεεεεεεε.....αιντε να μην πω τιποτα πιο βαρη!

..ηθελα να ξερα ΤΙ ΦΟΒΑΤΕ η opel κ τα εχει τοσο πολυ συνθετα !

dsk
09-04-10, 14:31
πεστα.....

s5zax
09-04-10, 14:40
Γαμησετα....

1.8 140hp fotis
09-04-10, 14:51
μιλησα με κανα δυο συναδελφους μου εχθες, κ μου ειπαν οτι τετοιες δουλειες σε vw και mercedes, γινονται στο αψε σβησε.....κ ταιριαζουν ολα σε ολα ,ακομη κ οι μετατροπες!
ενω σε εμας.......οχι δεν τριαζουν τα 3 τελευταια ψηφια της αντλια , οχι ο εγκεφαλος την αντλια θελει ξεκλειδωμα, οχι η πλεξουδα δεν ταιριαζει σε ιδιου τυπου κινητηρα....εεεεεεεεεε.....αιντε να μην πω τιποτα πιο βαρη!

..ηθελα να ξερα ΤΙ ΦΟΒΑΤΕ η opel κ τα εχει τοσο πολυ συνθετα !
για τα μερσεντες δεν ισχυει αυτο!!!
δεν κανουν ανταλακτικα και ηλεκτρικα ουτε απο τον ιδιο τυπο κινητηρα αυτε απο ιδιο μοντελο!!!
οτι παραγγελια μονο με αριθμο πλαισιου στα μερσεντες,μιλαμε βεβαια για νεα μοντελα κ οχι πριν το 2000;)

nikos2004dj
04-08-10, 03:21
ταξι μονο asv κινητηρας vw 1.9 105ps ...octavia...

550000 με μια επισκευη την πομπα μονο .

Cdti
06-08-10, 17:54
Παιδια πηρε ενας φιλος μου ενα opel astra 1,3 cdti και ρε παιδια κανει ενα περιεργο θορυβο οταν παιρνει μπροστα δεν ξερω αν ειναι απο την ακινησια και αν θα στρωσει αλλαξα μπαταρια αλλα και παλι το κανει

gtc 1.3cdti
19-03-11, 21:48
γεια σε ολους....πηρα το αστρα gtc 1.3cdti κ σαν πρωτο μου πετρελαιο δν ξερω τι να προσεξω...το αυτο ειναι 4ετιας απο γερμανια,ισχυει η εγγυηση εδω κ ποσα χρονια εχει αν ξερετε?ευχαριστω

antaras
20-03-11, 00:23
γεια σε ολους....πηρα το αστρα gtc 1.3cdti κ σαν πρωτο μου πετρελαιο δν ξερω τι να προσεξω...το αυτο ειναι 4ετιας απο γερμανια,ισχυει η εγγυηση εδω κ ποσα χρονια εχει αν ξερετε?ευχαριστω

Προφανως αναφερεσαι στην περιφημη εξαετη εγγυηση η οποια ειναι ελληνικη πατεντα
2 χρονια εργοστασιακη + 4 χρονια της ελληνικης αντιπροσωπειας σε βασικα μηχανικα εφοσον το αμαξι κανει τα σερβις στην αντιπροσωπεια.

To πρωτο πραγμα που πρεπει να κανεις σε diesel ειναι να κοιταξεις κατω απο το αμαξι και

αν δεις μονο τον καταλυτη στην εξατμιση οπως παρακατω να παρεις μια ανασα ανακουφισης
http://www.catalyseurauto.com/images/BM80213H.jpg


αν δεις μετα τον καταλυτη ενα μυστηριο καζανακι με 2 σωληνακια οπως το παρακατω
http://www.nap-autoteile.com/ebayNEU//Autobilder/Ebayvorlagen/DPF/GMF152_ebay.jpg


μαζεψε το κουραγιο σου και ξεκινα να διαβαζεις τα παρακατω

http://www.opel-club.gr/vbulletin/showthread.php?t=14413&highlight=%F6%E9%EB%F4%F1%EF+diesel

gtc 1.3cdti
21-03-11, 00:50
σε ευχαριστω πολυ φιλε antaras για την χρησιμη πληροφορια,ευτυχως το δικο μου εχει την πρωτη εξατμιση.....σε γενικες γραμμες υπαρχει τπτ αλλο να προσεξω?μιας και πηρα την πρωτη ανασα ανακουφισης οπως ειπες............

vgr
21-03-11, 01:11
Καλωσηρθες στο club

οι περισσοτερες αποριες σου εχουν απαντηθει ηδη στα παρακατω τοπικ :

http://www.opel-club.gr/vbulletin/showthread.php?t=15484

http://www.opel-club.gr/vbulletin/showthread.php?p=273042#post273042

http://www.opel-club.gr/vbulletin/showthread.php?p=267100&posted=1#post267100

gtc 1.3cdti
21-03-11, 01:59
ευχαριστω vgr

gtc 1.3cdti
04-04-11, 15:52
για την συντηρηση του αυτο μου εκτος απο φιλτρα λαδια κλπ επειδη ειναι πετρελαιο χρειαζεται κατι επιπλεον?????γιατι το πηγα για service και μου ειπαν δν χρειαζεται...δλδ πρεπει να χαλασει κατι πρωτα και μετα να το κανουν?δν καταλαβαινω.....οποιος ξερει κατι παραπανω ας μου πει,ευχαριστω.....

vgr
04-04-11, 22:52
για την συντηρηση του αυτο μου εκτος απο φιλτρα λαδια κλπ επειδη ειναι πετρελαιο χρειαζεται κατι επιπλεον?????γιατι το πηγα για service και μου ειπαν δν χρειαζεται...δλδ πρεπει να χαλασει κατι πρωτα και μετα να το κανουν?δν καταλαβαινω.....οποιος ξερει κατι παραπανω ας μου πει,ευχαριστω.....

Πόσα χιλιόμετρα έχει το αμάξι ? Η νορμάλ συντήρησή του ειναι λάδια φίλτρα. Καλό είναι αφού είναι μεταχειρισμένο τετραετίας να τσεκάρεις που έχει diesel service της προκοπής στην περιοχη σου και να το πας για έλεγχο μπεκ , αντλιας πετρελαίου , τουρμπίνας και έλεγχο - καθαρισμό εισαγωγής - βαλβίδας egr. Ενδείξεις κακής λειτουργίας είναι μπλε η μαυρος καπνός καυσαερίων , κατανάλωση λαδιού πάνω από 600ml l σε κάθε αλλαγή , μείωση της στάθμης του αντιψυκτικού , έντονο σφύρηγμα τουρμπίνας .
Πολυ σημαντικό να βάζεις το καλύτερο - καθαρότερο πετρέλαιο που μπορείς να βρείς στην πόλη σου και να βάζεις το πολύ από 2 πρατήρια που εμπιστευεσαι. (Οταν αλλάζεις φίλτρο πετρελαίου το ελέγχεις , δεν πρέπει να είναι μαυρο σαν του λαδιού και δεν πρέπει να έχει νερό ( σημάδια πολύ κακής ποιότητας πετρελαίου)

EPIVITOR
05-04-11, 09:02
Επειδη τωρα διαβασα ολο το θεμα να διευκρινησω κατι...το δικου μου ειναι το τουρμπατο Z17DTR με τα 130 αλογα,δε γνωριζω για το αστρα τι και πως...επισης για το φιλτρο μικροσωματιδιων DPF στο δικο μου ειναι ΕΝΑ ενιαιο καζανακι μαζι με τον καταλυτη,ισως του αστρα να ναι διαφορετικο οπως εβαλε πιο πανω τις φωτο ο φιλος.
Το δικο μου κανει πολλα χιλιομετρα καθημερινα εντος πολης μιας και εχω σχολη οδηγων (για οσους δε το ξερουν) και περαν του φιλτρου DPF δε θα ελεγα πως εχω καποιο ιδιαιτερο προβλημα μεχρι τωρα που εχω 117.000Κμ...καλο πετρελαιο και μακαρι να πανε ολα καλα.

gtc 1.3cdti
11-04-11, 23:01
vgr γεια κ παλι...τωρα εχει 75000,ολα οκ μεχρι στιγμης κ απο καταναλωση κ απο οδικη συμπεριφορα....τωρα για το συνεργειο που να ξερει να τα κανει αυτα θελει οντως ψαξιμο γιατι απο πετρελαιο-μαστορες πασχουμε πολυ αποτι διαπιστωσα......

tsatsaras
27-01-12, 17:24
Γνωστός μου πήρε μεταχειρισμένο opel astra h 1.3 cdti με 90.000χλμ και με το που με πήγε βόλτα ξεχώρισα μερικές διαφορές σε σχέση με το δικό μου.
1)Oταν ξεκινάει από στάση ακούγεται από τον χώρο της μηχανής κάτι σαν κρκκρκρ μέχρι να ξεκινήσει (κάτι στον συμπλέκτη μήπως είναι?) και αφού ξεκινήσει σταματάει.
2)Όταν είναι στο ρελαντί η μηχανή του ακούγεται σαν τρακτέρ...(ξέρω ότι είναι diesel αλλά σε εμένα δεν κάνει τόσο θόρυβο).
3)Και όταν το προχωράει στο δρόμο η τουρμπίνα του σφυρίζει ψιλοέντονα.

Εγώ που έχω το ίδιο αυτοκίνητο δεν μου τα κάνει όλα αυτά.

Τί μπορεί να είναι?
Υπάρχει λύση?