PDA

Επιστροφή στο Forum : τι μοτερ ειναι και τι βελτιωσεις σηκωνει?



jimfytakis
29-01-10, 18:00
http://s221.photobucket.com/albums/dd127/jimfytakis/manta/?action=view&current=18433_1323156796361_1154073152_9761.jpg&newest=1

Τι μοτερ είναι αυτό?απο αυθεντικο manta gte multipoint injection 8v.20s*0678202 κωδικος μηχανης.Νομιζω είναι αυτό με τα 110αλογα δλδ ο 20SE αλλα καποιος μου πε με 100 ο 20sv δλδ,αν κ νομιζω ο δευτερος σημαινει καρμπυρατερ.Το κεφαλαρι μαντεμι είναι?σηκωνει ροικη?Μπαινει κεφαλαρι 3λιτρο κομενο?εχω ευκολη τη λυση για κομπρεσορα γτ εχω ηδη βαση από αντλια υδραυλικου τιμονιου που φοραγε κ ετσι μπορ ω να δωσω ευκολα κινηση από στροφαλο με καδενα.θα απεδιδε η θα ειχε απλα ακομα περισσοτερη ροπη στα χαμηλα και μετα τις 4000 κλασικα τπτ?πιστονια θα χρειαστει σκαφτα η φλατ?αυτα για αρχη!ευχαριστω!

Σέρμπης Κώστας
29-01-10, 18:10
nai o διλιτρος μαντεμενιος ειναι αυτος ο κινητηρας
βεβαιως και γινεται ροικη εξελιξη στην κεφαλη του,εκκεντροφορο μπορεις να βρεις,υπαρχει ενα αντιστοιχο τοπικ εδω στην ενοτητα ασκονα μαντα.κοιτξε το.αν ειναι αυθεντικο εχει απο μονο του injection.εβγαινε και με καρμπυρατερ το varajet II διπλο.εχω ενα τετοιο καινουργιο..το συγκεκριμενο μοτερ εβγαινε και στα 1600 κυβικα.τριλιτρη κεφαλη κομμενη λογικα πρεπει να μαπινει αφου μπαινει και στο C24NE που στην ουσια το ιδιο μπατι ειναι με αλλα χαρακτηρηστικα κυλινδρου.τωρα για τον κομπρεσσορα που λες δεν ξερω τι ακριβως θες να κανεις.αν θες συμπιεση για καλυτερη αποδωση ψηλοτερα τοτε δε θες σκαφτα αλλα μπομπατα πιστονια.για τη λυση του κομπρεσσορα,τι να σου πω..σιγουρα χαμηλα θα εχεις αλλη ροπη και δυναμη..ψηλοτερα εξαρταται απο το υπολοιπο σεταρισμα που θα κανεις στον κινητηρα.

ειναι παντως ενας κινητηρας εγγυηση ως προς την αξιοπιστια.αρκει να δουλευει σωστα ως προς τις θερμοκρασιες και τη συντηρηση του

tragos
29-01-10, 18:11
ουτε 20se ειναι ουτε 20sv...
20s ειναι το ειπες απο μονος σου. και δεν ειναι απο gte.
100 αλογα εχει και ειναι με καρμυρατερ.
γιατι να βαλεις κεφαλαρι απο τριλιτρο κομενο? γινεται ναι λεφτα να εχεις... μπορεις να το καψεις μονος σου? ο στελιος που τα κοβει ζηταει αρκετα λεφτα
γενικως αυτο που σκεφτεσαι να κανεις δεν το εχω δει ποτε, ουτε καν σε φωτογραφια. δυσκολα θα συνδιασεις καρμυρατερ με κομπρεσορα, εκτως αν το μετατρεψεις πρωτα απο 20s σε 20e που ειναι injection... ασε που δεν θα δουλεψει ποτε σωστα λογο το οτι δεν θα μπορεσει να το ρυθμισει σωστα κανενας
μου ακουγεται τρομερα ασυμφορο.

gsisr
29-01-10, 18:12
το μοτέρ 2.2 το κόβω είναι μαντέμι και νομίζω στα 120 παίζουν αυτά.Βελτίωση καρμπυρατέρ μόνο και τα κλασικά. Προφανώς κεφαλή από 3λιτρο δε παίζει γιατί είναι 4κύλινδρο. Ο 20se νομίζω δε φορέθηκε σε manta αλλά μπορεί να κάνω και λάθος

Σέρμπης Κώστας
29-01-10, 18:15
φιλε τραγε η μετατροπη που λες απο 20s σε 20e γινεται.ενας φιλος,ο ntinos ειναι εδω μεσα μελος,ειχε το μοτερ με καρμπ και εβαλε τον εγκεφαλο με το injection μονος του δεν ειναι τιποτα.αν αναφερεσαι στη ρυθμιση για καρμπυρατερ-κομπρεσσορα τοτε οντως θελει ψαξημο και δεν καταλαβα εγω τι εννοεις..

tragos
29-01-10, 18:17
το 20se ειναι αλουμινενιο και φορεθηκε μονο σε omega
20sv δεν υπαρχει..
κεφαλαρι απο τριλιτρο μπενει αλλα θελει πολυ σωστο κοψιμο. βορεια ελλαδα μονο ενας το κανει.
μην ψαχνεστε τι μοτερ ειναι αυτο της φωτο... 20s ειναι αφου εδωσε αριθμο κινητηρα το παιδι!

tragos
29-01-10, 18:22
φιλε τραγε η μετατροπη που λες απο 20s σε 20e γινεται.ενας φιλος,ο ntinos ειναι εδω μεσα μελος,ειχε το μοτερ με καρμπ και εβαλε τον εγκεφαλο με το injection μονος του δεν ειναι τιποτα.αν αναφερεσαι στη ρυθμιση για καρμπυρατερ-κομπρεσσορα τοτε οντως θελει ψαξημο και δεν καταλαβα εγω τι εννοεις..
ναι η μετατροποπη απο 20s σε 20e γινεται το ξερω..
για τον κομπρεσορα λεω γιατι το jetronic δεν ειναι για τετοια. αντε να ξεγελασεις την ψυχρη εκινηση για πιο πλουσιο μιγμα αλλα το αποτελεσμα δεν θα ειναι το αναμενομενο.
λιγοι καταφεραν να συνδιασουν L JETRONIC με turbo η κομπρεσορα και ακομα λιγοετροι αυτοι που εμειναν ευχαριστημενοι.
εκτος αν παμε σε αγραφο...

Σέρμπης Κώστας
29-01-10, 18:25
ε καλα σε αγραφο παει αλλου το θεμα...

jimfytakis
31-01-10, 15:55
Καταρχας δεν ειναι μονο ενας στη θεσσαλονικη...Εγω ας πουμε θα το κανω στο ρεκτιφιε μηχανοτεχνικη.Εχει ξανακοψει/γεμισει κεφαλαρια 3λιτρου σε 2λιτρο.Επισης δεν ειναι μετατροπη σε ψεκασμο αλλα απο τη μανα του καθως το αμαξι ηταν πρωτο χερι ελληνικο και βρηκα τον παλιο ιδιοκτητη.Το κεφαλαρι ειναι μαντεμι γιαυτο ρωτησα αν σηκωνει ροικη...Νομιζω το μαντεμι σπαει.

Οσο αναφορα το μοτερ διαβαζοντας στο βικιπεδια ειδα οτι τα μαντα απτο 79 κ μετα βγαιναν 1800 και 2λιτρα.
Ξεκινωντας το διαβασμα απο μαντα α κολλαω εδω "The GT/E was a fuel injected version of the European 1.9L and the performance figures were very impressive for the time."=>105hp.

Εδω ειναι αυτα που λεει ο Κωστας "In 1979 the GT/E had the engine replaced with the new 2,0 litre CIH and with a new designed Bosch L injection system. Power output was now 110 bhp (82 kW). The 1.9 litre engine gave way to the 2,0 litre S engine which was aspirated by a Varajet II carburettor. This engine was the most used engine by Opel at the time, and was to be found in several Opel Rekord cars."

Τωρα το δικο μου φοραει απτη μανα του Bosch L.Και το λεω με σιγουρια οχι μονο γιατι μου το πε ο πρωην ιδιοκτητης αλλα γιατι στο κορμο δεν εχει ουτε κλεισμενη θεση για μηχανικη αντλια βενζινης.

φιλε τραγο τωρα το κομπρεσαρισμα ειναι μια τελειως κονσεπτ ιδεα που απλα τη σκεφτομαστε και αν θα γινει θα γινει μολις εχουν μπει σφυριλατα αλλοι στροφαλοι εκεντροφοροι κτλ

dimpas
31-01-10, 16:14
Απο ότι βλέπω κάνει Ανακατασκευή στο αμάξι ...

Εγώ τι θα έκανα ????

Θα έβαζα Περισσότερα λεφτά στην καρότσα , να γίνει ΠΙΟ καινούργια απο την Καινούργια και θα έμενα στην αρχή με μαμά μοτέρ !

Μετά , C20XE και προχωράς ανάλογα με τα λεφτά που διαθέτεις ....

Καλά τα μαντέμια αλλά καλύτερα τα 16V ! ! !

gsisr
31-01-10, 16:52
Απο ότι βλέπω κάνει Ανακατασκευή στο αμάξι ...

Εγώ τι θα έκανα ????

Θα έβαζα Περισσότερα λεφτά στην καρότσα , να γίνει ΠΙΟ καινούργια απο την Καινούργια και θα έμενα στην αρχή με μαμά μοτέρ !

Μετά , C20XE και προχωράς ανάλογα με τα λεφτά που διαθέτεις ....

Καλά τα μαντέμια αλλά καλύτερα τα 16V ! ! !

+1

tragos
31-01-10, 17:47
Καταρχας δεν ειναι μονο ενας στη θεσσαλονικη...Εγω ας πουμε θα το κανω στο ρεκτιφιε μηχανοτεχνικη.Εχει ξανακοψει/γεμισει κεφαλαρια 3λιτρου σε 2λιτρο.Επισης δεν ειναι μετατροπη σε ψεκασμο αλλα απο τη μανα του καθως το αμαξι ηταν πρωτο χερι ελληνικο και βρηκα τον παλιο ιδιοκτητη.Το κεφαλαρι ειναι μαντεμι γιαυτο ρωτησα αν σηκωνει ροικη...Νομιζω το μαντεμι σπαει.

Οσο αναφορα το μοτερ διαβαζοντας στο βικιπεδια ειδα οτι τα μαντα απτο 79 κ μετα βγαιναν 1800 και 2λιτρα.
Ξεκινωντας το διαβασμα απο μαντα α κολλαω εδω "The GT/E was a fuel injected version of the European 1.9L and the performance figures were very impressive for the time."=>105hp.

Εδω ειναι αυτα που λεει ο Κωστας "In 1979 the GT/E had the engine replaced with the new 2,0 litre CIH and with a new designed Bosch L injection system. Power output was now 110 bhp (82 kW). The 1.9 litre engine gave way to the 2,0 litre S engine which was aspirated by a Varajet II carburettor. This engine was the most used engine by Opel at the time, and was to be found in several Opel Rekord cars."

Τωρα το δικο μου φοραει απτη μανα του Bosch L.Και το λεω με σιγουρια οχι μονο γιατι μου το πε ο πρωην ιδιοκτητης αλλα γιατι στο κορμο δεν εχει ουτε κλεισμενη θεση για μηχανικη αντλια βενζινης.

φιλε τραγο τωρα το κομπρεσαρισμα ειναι μια τελειως κονσεπτ ιδεα που απλα τη σκεφτομαστε και αν θα γινει θα γινει μολις εχουν μπει σφυριλατα αλλοι στροφαλοι εκεντροφοροι κτλ

στο 1ο σου post εγραψες κωδικο και αριθμο κινητηρα και εγραψες μονος σου οτι ειναι 20s
Αν τωρα ειναι injection τοτε για καποιο λογο εγινε μετατροπη απο καρμυρατερ.
τα manta α gte φορουσαν 19e. κανενα μαντα α δεν φορεσε απο την μανα του διλιτρο.
τα manta b gte φορουσαν 20e. τα 20s δεν φορεθικαν σε gt/E οπου Ε = einspritzung που ειναι το injection στα γερμανικα.

jimfytakis
31-01-10, 18:51
Απο ότι βλέπω κάνει Ανακατασκευή στο αμάξι ...

Εγώ τι θα έκανα ????

Θα έβαζα Περισσότερα λεφτά στην καρότσα , να γίνει ΠΙΟ καινούργια απο την Καινούργια και θα έμενα στην αρχή με μαμά μοτέρ !


Πρωτεραιωτητα πρωτη!Και πιστεψε με δινω πολυυυυυυυυυυυυ εμφαση!Ασταρωμα βαψιμο ακομα και σε μη εμφανη πραγματα(ψαλιδια κτλ)

Μετά , C20XE και προχωράς ανάλογα με τα λεφτά που διαθέτεις ....



Καλά τα μαντέμια αλλά καλύτερα τα 16V ! ! !

Πολυ υπερτιμημενος στην ελλαδα και δεν εχω τα λεφτα και για αυτο το μοτερ...Αργοτερα θα πηγαινα σε αλλο πιο καινουργιο,εκο σειρα ας πουμε

Σέρμπης Κώστας
01-02-10, 05:03
το μαντεμι σπαει?εχω την εντυπωση και ξερω πως το μαντεμι οταν δουλευει σε σωστες θερμοκρασιες και το προσεχεις απο λιπανση και ολη τη σχετικη προσοχη που χρειαζεται δεν προκειται ποτε να παθει τιποτα...

και δε βλεπω τη ροικη ως λογο για να σπασει το μαντεμι.να μου ελεγες πλανισμα σην κεφαλη για συμπιεση,τοτε αυξανονται οι πιθανοτητες να βγει προβλημα,οπως ραγισμα.αλλα για τη ροικη δεν το βλεπω ως λογο.

clutchmaster
01-02-10, 14:53
Πολυ υπερτιμημενος στην ελλαδα και δεν εχω τα λεφτα και για αυτο το μοτερ...Αργοτερα θα πηγαινα σε αλλο πιο καινουργιο,εκο σειρα ας πουμε

υπερτιμημενος ο C20XE?!
μα ΕΙΝΑΙ το καλυτερο μοτερ που εβγαλε ποτε η Οπελ!

Μπροστα του ολα τα εκοτεκ ειναι σαπουναδες...

gsisr
01-02-10, 16:11
υπερτιμημενος ο C20XE?!
μα ΕΙΝΑΙ το καλυτερο μοτερ που εβγαλε ποτε η Οπελ!

Μπροστα του ολα τα εκοτεκ ειναι σαπουναδες...

+1

jimfytakis
01-02-10, 17:06
υπερτιμημενος ο C20XE?!
μα ΕΙΝΑΙ το καλυτερο μοτερ που εβγαλε ποτε η Οπελ!

Μπροστα του ολα τα εκοτεκ ειναι σαπουναδες...

Σιγουρα δεν μπορω να διαφωνησω....το οτι κανεις παπαδες με αυτο ειναι βεβαιο...αλλα λεφτα δεν εχω τωρα για κατι τετοιο....αν σκεφτεις οτι εχω αλλο ενα αμαξι να κανω....

clutchmaster
01-02-10, 18:17
α απο οικονομικης πλευρας μιλας?
Εκει παω πασο. Νομιζα αναφερεσαι στις δυνατοτητες του...

τα οικονομικα ειναι αλλο μεγαλο κεφαλαιο...

tuning club
01-02-10, 18:29
υπερτιμημενος ο C20XE?!
μα ΕΙΝΑΙ το καλυτερο μοτερ που εβγαλε ποτε η Οπελ!



Τα C20LET ειναι χειροτερα??? :cool:

tragos
01-02-10, 18:37
Τα C20LET ειναι χειροτερα??? :cool:

αν πω ναι μπορει να παρεξηγηθω?

το πιστευω ομως!

στην πραγματικοτητα ειναι το ιδιο μοτερ απλα με μια τουρμπινα και διαφορετικο ρυθμισμα...

αν δεν υπήρχε ο c20xe δεν θα υπηρχε ουτε o c20let.

η οπελ ηθελε ενα δυνατο μοτερ για το τοτε calibra... απλα βρηκε την ευκολη λυση! να τουρμπισει τον c20xe!!

λεγοντας το καλυτερο μοτερ δεν ενοουμε το ποιο δυνατο αλλα γενικα...!

γιατι αν το παμε ετσι το καλυτερο μοτερ ειναι το c40se η το c36get !!

o c20xe ειναι απλα respect !!!anhliko1

jimfytakis
01-02-10, 22:00
γιατι αν το παμε ετσι το καλυτερο μοτερ ειναι το c40se η το c36get !!

o c20xe ειναι απλα respect !!!anhliko1

Βρισκονται και τετοια?????rofl
Εδω λοτους ομεγα δεν βρισκεις!!!Καπου διαβασα εχει και v8.Senator νομιζω?Diplomat?κατι τετοιο